sobota, 25 sierpnia 2018

EMOTKI. FILM - recenzja filmu

"Emotki. Film" - to amerykańska produkcja. Opowiada o mieście Tekstopolis (znajdującego się wewnątrz telefonu), w którym zamieszkują przeróżne emotki. Każda z nich wyraża jedną konkretną emocję. Z wyjątkiem Minka, co może doprowadzić do katastrofy.

W skrócie - Minek wyrusza w świat, aby naprawić swoje błędy.

Gatunek: Animacja, Komedia, Familijny
Czas: 91 minut
Wszyscy mamy emocje. Te negatywne, ale i też pozytywne. Czasem lubimy je okazywać, a czasami jest Nam bardzo trudno. Zatem na pomoc przyszły nam emotikony! Dzięki, którym łatwiej nam pokazać, co czujemy w danym momencie. Okazuje się, że każdego dnia wysyłamy w świat ponad 6 miliardów emotikonów! Według wielu osób stały się one odrębnym językiem, na zawsze zmieniając naszą kulturę. Ich mocną stroną jest prostota i zabawny sposób wyrażania naszych emocji. I o tym właśnie jest film - o wyrażaniu siebie.
Ta animowana komedia zabiera Nas do sekretnego świata naszych telefonów. Będziemy mogli bliżej poznać emotikony, które jak się okazuje - też mają uczucia. Zwłaszcza Minek, który jest głównym bohaterem tego filmu. W Tekstopolis każda emotka odgrywa swoją rolę. Nie może być tak, że jedna wyraża wszystko. Jednak Minek właśnie z tym się zmaga, co doprowadzi do końca świata. Oczywiście ich wirtualnego świata.
Po wysłaniu dziwnej emotki do obiektu swoich westchnień, właściciel postanawia pójść z telefonem do serwisu, aby usunąć te fabryczne wady. Jednak ta decyzja zapoczątkowała piekło w świecie Tekstopolis, a Minek zostaje ścigany przez boty/wirusy. Na szczęście na swojej drodze znalazł dwie inne emotki, które postanowiły mu pomóc powstrzymać proces czyszczenia telefonu.
Minek wraz z przyjaciółmi muszą przejść przez kilka aplikacji, aby dostać się jak najszybciej do kosza albo do innego punktu (teraz już niestety nie pamiętam). Trzeba, jednak pamiętać, że nie jest to takie proste, bo przez całą drogę jest ścigany oraz wykonuje przeróżne zadania - łatwe i te trudniejsze. Czy zdążą na czas? Musicie przekonać się sami!
Podsumowując, animacja przypadła mi do gustu. Lubię czasem obejrzeć coś bajkowego, nie zwracając uwagi na swój wiek. Tworząc te recenzję napotkałam się w sumie na niezbyt pochlebne opinie, ale szczerze mówiąc nie wiem czemu. Emotki są pełne emocji i wspaniałych przygód. Wspaniale było zajrzeć oczami wyobraźni do Naszych telefonów. Film bardzo mi się podobał, pośmiałam się i z przyjemnością obejrzałabym kolejny raz.
Oglądaliście? A może macie ochotę?
Jaka jest Wasza ulubiona emotka?
Pochwalcie się w komentarzach!


Troszkę mnie tutaj nie było, z czego niezbyt jestem zadowolona. Spowodowane było to oczywiście wakacjami. Jednak mam nadzieję, że teraz już będzie w porządku, a posty będą się pojawiać, co SOBOTĘ! 

Jeśli jesteście ciekawi, co porabiałam w wakacje to zapraszam na mojego Instagrama, gdzie byłam bardziej aktywna.

Oprócz tego wyczekujcie nowych serii na blogu, które zapowiadałam w kwietniu!

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

37 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie ☺
    Chętnie obejrzę ten film ☺
    (Moja ulubiona enotka ☺)
    pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłego seansu w takim razie ;)
      Też ją lubię 🤗

      Usuń
  2. Ja też czasami lubię obejrzeć sobie jakąś bajkę, ale tej jeszcze nie miałam okazji zobaczyć :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe pewnie, że obejrzę to,że mam 18 lat nie znaczy że nie kocham bajek <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Emotki są bardzo przydatne, bo pomagają wyrazić, co się czuje bez słów. O tej bajce nie słyszałam, ale brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, ale recenzja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe oglądałam. Jakoś nie miałam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam z mężem w kinie. I co z tego że mamy 30lat haha. Mi też ten film animowany bardzo przypadł do gustu. Chętnie oglądnęłabym go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam iść do kina, ale jakoś jednak nie było okazji;) Świetne podejście!

      Usuń
  8. Miałam już okazję oglądać tę ekranizację i muszę powiedzieć szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego :D Był to fajny, lekki film, ale bez szału. Miałam okazję widzieć dużo więcej, lepszych bajek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lepsze to fakt. Ale żeby od razu go tak negatywnie oceniać jak to inni robili? No chyba aż tak zły nie był:)

      Usuń
  9. Słyszałam o tym filmie, ale chyba za wcześnie go oceniłam myśląc sobie, że to typowa bajka dla dzieci, prawdopodobnie nie przedstawiająca żadnych ważnych wartości (niestety taka jest moim zdaniem większość obecnych bajek) :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Rzadko kiedy bajki coś przekazują albo to my nie potrafimy znaleźć drugiego dna:)
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  10. O rany, o czym to już bajki nie wymyślą :D Aczkolwiek to zupełnie nie nasze klimaty i obejrzałybyśmy to tylko gdyby leciało w telewizji podczas świąt gdzie człowiek nie ma nic lepszego do roboty xD Ale też nie mówimy, że by nam się nie podobała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś poleci i uda Wam się obejrzeć!:) Ale no trzeba przyznać, że pomysłowi są:D

      Usuń
  11. Zapowiada się świetnie - muszę zobaczyć ten film z moimi Babami:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam:) podobał mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  13. sam wątek ogólnie ciekawy :) ale nie wiem, czy skusiłabym się na oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niektórzy nie lubią animacji i nie ma co się do nich zmuszać:)

      Usuń
  14. Nie oglądałam, ale słyszałam wiele negatywnych opinii...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś mnie nie ciągnęło do tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzisiejsza propozycja bardziej Ci się spodoba :)

      Usuń
  16. Liczne negatywne recenzje wybiły mi z głowy obejrzenie tego filmu, dlatego zaskoczyła mnie ta recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem skąd te opinie, bo film był bardzo pozytywny:)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Szkoda:( Może dzisiejsza propozycja bardziej przypadnie do gustu;)

      Usuń
  18. Chętnie obejrzę z moim chrześniakiem. 😊

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger