środa, 5 września 2018

Seriale 4

Puk, puk! Kto tam? To ja. Wasza dawno nie widziana blogerka, która każdego dnia obiecywała sobie i Wam poprawę. Nie sądziłam, że kiedykolwiek posypie się moja ponad roczna systematyczność, a jednak... Wakacje bywają dla mnie okresem, gdzie strasznie się rozleniwiam i w końcu odbiło się to też na blogu, za którym bardzo tęsknię. Jednak mam mnóstwo planów i wierzę, że je zrealizuje, a to miejsce wybije się z dna, gdzie właśnie się niestety znajduje. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie, a Adrasteja nie zostanie zapomniana!


Dynastia
Dynastia to amerykański serial, który jest rebootem (restartem) opery mydlanej o tym samym tytule emitowanym w latach 1981-1989. Opowiada o rodzinie Carrington i ich imperium. Fallon jest pewna, że ojciec odda jej firmę. Jednak Blacke Carrington wzywa swoje dzieci, aby przedstawić im swoją przyszłą żonę - Cristal. Na światło dzienne zaczynają wychodzić różne brudy z przeszłości oraz intrygi tej rodziny. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Nie ukrywam, że ten serial zaczęłam oglądać ze względu na to, że byłam ciekawa jak sprawdzi się Elizabeth Gillies, którą kojarzę z Disney'owskiej produkcji. Jednak początek wydał mi się aż zbyt luksusowy. Oglądanie bajkowego świata bogatych ludzi tak średnio mnie interesowało. Ale dałam mu szansę i nie żałuję! Bardzo podoba mi się fakt, że każdy kolejny odcinek ukazuje nowe tajemnice tej rodziny.


Szefowa
Szefowa to amerykański serial na podstawie bestsellerowej książki pod tym samym tytułem autorstwa Sophii Amoruso - założycielki marki odzieżowej Nasty Gal. Jest to przedstawienie jej biografii w komediowy sposób. Opowiada historię, gdy zaczynała od sprzedaży ubrań vintage na eBayu. Musiała nauczyć się odpowiedzialności oraz zarządzania firmą. W wieku 28 lat została szefową swojego własnego domu mody. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Ten serial poleciła mi bodajże Nicola z bloga nicolestraveljournal.blogspot.com. Bardzo cieszę się, że po niego sięgnęłam, ponieważ był to naprawdę mile poświęcony czas. Wspaniale jest obserwować jak ktoś walczy o marzenia, bo wtedy sama czuję ogromną motywację do zrobienia czegoś więcej i osiągnięcia wielkich rzeczy! Oczywiście, pokazane są realia, gdzie ciężko trzeba na sukces zapracować, a wszystko to jest wymieszane z dawką dobrego humoru. Gorąco POLECAM!


Insatiable
Insatiable to serial produkcji amerykańskiej, który swoją premierę miał pod koniec tego lata. Opowiada on o Patty - nastolatce gnębionej przez rówieśników z powodu swojej nadwagi. Wkrótce jednak niefortunna bójka daje jej szansę na odmienienie swojego życia i zrzucenie zbędnych kilogramów. Dziewczyna zaczyna szukać zemsty na konkursach piękności, a pomaga jej w tym skompromitowany prawnik, który wkrótce zdaje sobie sprawę w jakie kłopoty się wpakował. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Polecany przez Netflixa i z sympatyczną aktorką, więc dlaczego by się nie skusić? Obejrzałam w jeden dzień. Jakie są moje odczucia? Szczerze mówiąc bardzo mieszane. Z jednej strony serial porusza ważne kwestię takie jak: samoakceptacja, dążenie do wyznaczonych celów, poszukiwanie siebie oraz swojej orientacji. Ale z drugiej miał nie zawsze zrozumiały humor. Ukazane zostało drugie oblicze Patty w akcie zemsty, jednak było ono czasem zbyt przerysowane przez co wielu osobom ten serial może nie przypaść do gustu...


Pamiętniki wampirów
Pamiętniki wampirów to amerykański serial stworzony na podstawie serii powieści L.J. Smith pod tym samym tytułem. Opowiada o dwóch braciach wampirach, którzy wracają w rodzinne strony, gdzie poznają Elenę - nastolatkę podobną do wampirzycy, która ich kiedyś przemieniła. Dziewczyna jednak nie ma pojęcia, że Stefan i Damon są wampirami starającymi się żyć spokojnie wśród ludzi. Pomiędzy braćmi zaczyna się wojna o względy Eleny i jej przyjaciół, rodziny oraz mieszkańców miasteczka. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Po ten serial chciałam sięgnąć już bardzo dawno temu, lecz mam zasadę, że "najpierw książka, a później ekranizacja". Kupiłam parę ksiąg i zabrałam się za czytanie. Jednak czułam straszne rozczarowanie. Bardzo nie podpadł mi styl autora i z trudem przeczytałam kilka części, a uwielbiam tematykę wampirów. Zraziłam się i nie chciałam sięgać po serial. Natomiast, liczne pozytywne recenzje powoli przekonywały mnie do niego. Póki co obejrzałam kilka odcinków i myślę, że jest naprawdę w porządku choć przeraża mnie liczba sezonów i czas, który muszę spędzić na obejrzeniu całego.


Opowieść podręcznej
Opowieść podręcznej to amerykański serial telewizyjny, który jest adaptacją powieści o tym samym tytule autorstwa Margaret Atwood. Akcja serialu dzieje się w niedalekiej przyszłości, gdy narodziny stały się rzadkością. Płodne kobiety uczyniono surogatkami rodzin uprzywilejowanej grupy związanych z władzą mężczyzn i nazwano je Podręcznymi. Ich zadaniem jest urodzenie jak największej liczby dzieci. Wszelkie nieposłuszeństwo karane jest w okrutny sposób. Pierwszy sezon opiera się na książkowym oryginalne, choć jest bardziej rozbudowany. Drugi natomiast jest w całości inwencją twórczą reżysera z powodu braku dalszego materiału. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Tak jak wspomniałam wyżej - najpierw postanowiłam sięgnąć po książkę. Strasznie mi się spodobała mimo, że temat ma naprawdę dosyć ciężki (recenzje możecie znaleźć na blogu). Jestem w połowie serialu i widzę, że ma potencjał, a wszystkie najważniejsze szczegóły zostały w nim zawarte. Od razu mówię, że nie jest to ekranizacja dla każdego, bo tak jak pisałam jest to ciężki temat, a dla niektórych nawet zbyt realny. Jednak warto poświęcić na niego czas.
Oglądaliście któryś z powyższych seriali? 
A może macie coś zupełnie innego do polecenia (albo nie)?
Pochwalcie się w komentarzach!

Zapraszam także do poprzednich postów z tej serii:
1 | 2 | 3

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

57 komentarzy:

  1. Dawną ( starą ) Dynastię oglądałam :) Wtedy bardzo mi sie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 serial znam i bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu o czym jest serial "Szefowa", myślę, że mógłby mi się spodobać. Moda i walka o marzenia, to ciekawe tematy na ekranizację. :) Plakat "Insatiable" zwrócił moja uwagę na tyle, że obejrzałam zwiastun. Początkowo zapowiadało się super, ale końcówka sprawiła, że nie jestem taka pewna, czy serial przypadłby mi do gustu. ;) Zapiszę sobie Twój post, żebym wiedziała po co sięgnąć, gdy najdzie mnie ochota na seriale. Zwykle jednak wybieram filmy, bo pochłaniają mniej czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Pamiętniki wampirów to książki są beznadziejne, ale serial rewelacja. Obejrzałam wszystkie sezony i żałuję, że nie ma więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynastię polecała mi przyjaciółka, nawet nie zliczę ile razy, ale mimo wszystko jest on jeszcze przede mną :)
    Szefowa wydawała mi się świetnym pomysłem, ale jakoś po kilku odcinkach nie zaprzyjaźniłyśmy się i postanowiłam sobie odpuścić. Jednak nie mówię NIE, może kiedyś jeszcze go dokończę :)
    Cóż te wakacje były pod znakiem wampirów, bo obejrzałam i "Pamiętniki wampirów" i "The originals". Oba bardzo mi się podobały i również dołączam się do osób, które polecają te seriale. Wciągają, mają sporo wątków, ale nie męczą :)
    No i Insatiable... Kompletnie nie mój humor. Obejrzałam dwa odcinki i powiedziałam definitywne nie. Jakoś do mnie to nie przemawia...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dynastię zaczęłam oglądać chyba w maju lub czerwcu i bardzo mnie zaciekawił ten serial, ale nie miałam czasu, żeby go dokończyć. Szczególnie polubiłam postać Fallon. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się dokończyć ten serial.
    O Szefowej również wiele słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji obejrzeć. Insatiable brzmi bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych seriali nie oglądałam, kojarzę jedynie Pamiętniki Wampirów ☺
    Insatiable mnie zaciekawił ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znajdzie się chwila, chcę zobaczyć opowieść podręcznej - to ponoć jest fajny serial.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam oglądać Insatiable i uważam właśnie, że Patty jest bardzo przerysowana, ale może kiedyś dokończę ten serial. Pamiętniki Wampirów po prostu kocham, aż szkoda mi, że ten serial już się skończył :( Na pewno dzięki tobie obejrzę Dynastie i Opowieść podręcznej.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawił ten ostatni sezon, muszę go obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z serialami jestem bardzo do tyłu i nie oglądałam nawet popularnych wśród moich koleżanek "Pamiętników Wampirów". Póki co zaczynam od klasyki, a więc "Miasteczko Twin Peaks" przeplatam między odcinkami "Breaking Bad" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Insatiable pochłonęłam w dwa dni ;) mimo iż jest to serial z kategorii "nie dla mnie". Wielu zarzuca, że nie jest mądry i wzniosły, ale bez przesady- nie wszystko musi takie być. Ja się pośmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętniki nałogowo oglądała moja siostra xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się nie wciągać w żadne seriale, bo to dla mnie strata czasu. Jednak niekiedy jakiś mnie wciągnie i juz po mnie... :D

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynie tak w całości ( chyba ) oglądałam Dynastię tą pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z polecanych oglądałam Opowieści podręcznej, genialne, choć przerażające i smutne. Polecić mogę Ostre Przedmioty i Młodego Shledona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam tylko Pamiętniki Wampirów ;) Ale to już ho ho lat temu. Pamiętam, że dotrwałam do któregoś tam sezonu, ale później te wszystkie wątki zaczęły mnie nudzić, a wynajdowanie rozwiązań na coś, co jeszcze dwa sezony temu było nie do rozwiązania zwyczajnie irytowało...
    Poza tym słyszałam o Opowieściach Podręcznej, ale nie oglądałam. Szefowej widziałam reklamę, ale byłam pewna, że to film :D A tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Pamiętniki wampirów" jako serial to zupełnie inna bajka :). Całości nigdy nie oglądałam, ale początkowe bardzo wciągające. Ten Damon Salvatore! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem Cię doskonale wakacje tak działają ale czasami trzeba wszystko zostawić i tak po prostu odpocząć i nic nie robić :) nie oglądałam tych seriali :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do Dynastii jak i Girlboss cały czas próbuje się jako tako w końcu przełamać. Z jednej strony poruszają swoją tematyką naprawdę mega ciekawe dla mnie rzeczy, a z drugiej ilość jaką ja mam do skończenia gdzieś tam w przeszłości zaczętych seriali mnie przeraża. Pamiętniki obejrzałam prawie, że całe, choć wydaje mi się, że gdybym zaczęła je parę lat wcześniej moje odczucia dotyczące ich byłyby lepsze :p
    Od siebie mogę polecić serial znany już chyba prawie wszystkim czyli Przyjaciół. To ile on wywołuję u mnie emocji pomimo upływu już kilku lat jest wprost nie do wyobrażenia.

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "Szefowa" brzmi zachęcająco. Starą "Dynastię" oglądałam z wypiekami na twarzy. Ciekawe jakie uczucia obudziłaby nowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem ciekawe propozycje, tylko jak znaleźć czas na oglądanie? Ja go niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam Dynastię, ale w tej pierwszej wersji...byłam jeszcze dzieckiem ale strasznie mnie fascynował ten świat milionerów :)Pamiętniki wampirów - nie obejrzałam wszystkich sezonów. Niestety od paru lat seriale mi nie leżą, wolę książki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo ja zaczęłam Pułapkę wczraj i jestem mega pozytywnie zaskoczona ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedynie co słyszałam a nie oglądałam to DYNASTIA i PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW.
    Reszta seriali jest dla mnie czarną i nieodkrytą magią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Twojej listy oglądałam jedynie "Opowieści Podręcznej". Mocne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kultowa Dynastia kiedyś przyciągała miliony przed ekrany. To był chyba taki pierwszy tasiemiec.

    OdpowiedzUsuń
  28. TVD jest serialem ktorym jes t wmoim sercu do dzisiaj. Od 5 lat śledziłam historie Eleny i przystojnych braci Salvatore. Kiedys zrobie rewatch, a do historii chetnie wracam w postaci ff. Insatiable jest serialem bardzo specyficznym. Mi sie podoba, bo rozumiem jego humor i nie wymagam od niego za duzo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętniki Wampirów to zdecydowanie mój ulubieniec :) Chętnie też śledziłam losy Klausa w the originals :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie oglądałam żadnego z tych seriali.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam seriale, ale obecnie mam takie zaległości, że nic tylko się wstydzić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie oglądałam żadnego:) Ja lubię seriale w stylu Plotkary albo Breaking Bad:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo polecam pamiętniki! Obejrzałam wszystkie sezony i zaczynam oglądanie od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie oglądam seriali, chyba że filmiki na YT

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio mam mało czasu na seriale i z Twojej listy oglądałam tylko Pamiętniki wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great recomendation!
    Have a good day ^^
    xoxo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią obejrzałabym film "Szefowa"- zapowiada się całkiem ciekawie i interesująco :D
    Teraz zbliżają się dłuuugie jesienne wieczory, więc koniecznie muszę go oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie zastanawiałam się nad serialem Insatiable :)

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie zastanawiałam się nad serialem Insatiable :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam zamiar obejrzeć Insatiable :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Thank you for your reccomendations, i used
    to watch the vampire diaries years ago but for some reason
    i stopped watching it!!
    btw very nice blog, would you like to follow each other's blogs? ^^
    kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  42. So crazy but I haven't seen any of these series!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  43. stara Dynasta mi się swego czasu bardzo podobała, nie wiedziałam, że powstał remake:) ja oglądanie seriali skończyłam z braku czasu na Archiwum X

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę przyznać że najbardziej zaciekawiła mnie pierwsza propozycja,może też dam mu szanse :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie oglądałyśmy tych seriali, ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dynastia przez jakiś czas mi się podobała, ale z czasem trochę mnie już znudziła, a Insatiable nie przypadło mi do gustu.
    Za to bardzo mnie zaciekawiłaś Szefową - rzeczywiście kiedyś o tej produkcji słyszałam, ale potem oczywiście zupełnie zapomniałam, a zapowiada się bardzo ciekawie.
    Marzy mi się za to obejrzenie Opowieści podręcznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dynastii jakoś nie mogę skończyć,a Pamiętniki wampirów czasem dalej oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem ciekawe propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno coś chętnie obejrzę z tych propozycji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie oglądałam żadnego i myślę, że nie obejrzę. Serial, który ma 2-3 serie jeszcze jest okej ale te, które mają po ponad 100 odcinków, moim zdaniem szkoda czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  52. I haven't seen any of theses series.
    Hugs <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Z tych przedstawionych przez Ciebie oglądalam tylko Opowieść podręcznej, bardzo mnie wciągnal. Ciekawie zrobiony muszę przyznać. Ta aktorkę też lubię. Pozostałe tylko kojarzę. Jesli chodzi o Dynastie to chyba wolę ta stara wersję.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger