wtorek, 15 maja 2018

Seriale 3

Nie ma co ukrywać, że w ostatnim czasie seriale podbijają Internet. Nie trzeba szukać daleko, aby znaleźć swój ulubiony gatunek albo aktora. Zaczynając od popularniejszych, a kończąc na tych mniej znanych. Serwis taki jak np. Netflix jest naprawdę dobrym rozwiązaniem, jeśli chce się obejrzeć serial wysokiej jakości oraz bez reklam. Jestem jego użytkowniczką od dwóch miesięcy i jestem bardzo zadowolona. Dlatego, dzisiaj przedstawię Wam aż 5 seriali, które w ostatnim czasie oglądałam, zapraszam! A jeśli jesteście ciekawi poprzednich to kliknijcie TUTAJ i TUTAJ.


The End of the F***ing World
The End of the F***ing World to brytyjski serial pełen czarnego humoru na podstawie komiksu o tym samym tytule autorstwa Charlesa Forsmana. Opowiada o nastolatku mającym zadatki na psychopatę oraz o spragnionej przygód i doświadczeń buntowniczce, która w głównym bohaterze widzi szansę na ucieczkę przed swoim burzliwym życiem domowym. Wkrótce wyruszają na dosyć pechową wyprawę. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Do tego serialu podeszłam dosyć sceptycznie. Zwiastun nie do końca mnie zainteresował. No może ten wątek z psychopatą. Jednak ta buntownicza dziewczyna przeklinająca co słowo - niekoniecznie... Jednak skusiłam się i cóż mogę powiedzieć? Było kilka śmiesznych momentów, lecz w większości czułam zażenowanie. Mimo tego, muszę przyznać, że szybko się go oglądało ze względu na długość odcinków (ok.20 minut).


Jessica Jones
Jessica Jones to serial wyprodukowany na podstawie komiksu Marvel Comics. Opowiada o byłej superbohaterce, która po traumatycznych przeżyciach postanawia zmienić swoje życie i zostaje prywatnym detektywem. Niestety, demony przeszłości wracają, a harmonia zostaje zachwiana. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Jak dobrze wiecie lub nie, nie przepadam za produkcjami, w których jest motyw superbohaterów. Totalnie nie mogę się do nich przemóc, choć Wonder Woman podobała mi się. Postanowiłam się nie zrażać, gdyż zwiastun mnie zainteresował. Póki co, obejrzałam parę odcinków, ale śmiało mogę polecić, bo fabuła naprawdę wciąga.


The Originals
The Originals to amerykański serial, tak zwany spin-off serialu Pamiętniki wampirów. Opowiada o losach pierwotnej rodziny wampirów żyjącej na przestrzeni wieków. Przenoszą się z powrotem do Nowego Orleanu - miasta, które kiedyś wybudowali kilkaset lat temu. Wkrótce napotykają problemy, z którymi muszą sobie poradzić. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Od powstania sagi Zmierzch bardzo polubiłam wątek wampirów. Od tego czasu pochłaniałam każdą książkę i film z nimi związany. Dlatego nie mogło tutaj zabraknąć tego serialu. Ogląda się go naprawdę przyjemnie mimo, że ma dużo odcinków i sezonów. Wiele osób twierdzi także, że bez obejrzenia Pamiętników wampirów nie ma sensu go oglądać. Nie oglądałam i mogę śmiało powiedzieć, że spokojnie się da! Nie widzę żadnego powiązania pomiędzy tymi dwoma serialami.


iZombie
iZombie to amerykański, kryminalny serial telewizyjny z elementami horroru powstały na podstawie komiksu o tym samym tytule autorstwa Chrisa Robersona oraz Michaela Allreda. Opowiada o losach Olivii - młodej studentce medycyny, która z powodu niefortunnego wypadku na imprezie staje się zombie. Rozpoczyna ona pracę w kostnicy, aby mieć nieograniczony dostęp do pożywienia - mózgów, które musi jeść, aby normalnie funkcjonować. OBEJRZYJ ZWIASTUN

Kiedy widzę fabułę z zombie to pierwsze co myślę o apokalipsie. Ten temat już zdecydowanie był wyczerpany na wszelkie możliwe sposoby. Jednak ten serial jest miłym zaskoczeniem. Owszem, je się mózgi, ale tylko po to, aby nie utracić swojego ja. Nie są to typowe bezmózgie istoty, które znamy z innych produkcji. Oprócz tego, ciekawy jest wątek, gdy główna bohaterka je konsumuje. Otóż wtedy przejmuje jego cechy oraz część ostatnich wspomnień zmarłego, które pomagają detektywom w rozwiązywaniu kryminalnych spraw.



Under the Dome
Pod kopułą to amerykański serial science-fiction z elementami dramatu i thrillera powstały na podstawie powieści o tym samym tytule autorstwa Stephena Kinga. Opowiada o małym miasteczku Chester's Mill, które w niewytłumaczalny sposób zostaje odcięte od świata przez pole siłowe - niewidzialną, niezniszczalną kopułę. Jego mieszkańcy muszą radzić sobie bez pomocy osób z zewnątrz. Niestety kopuła ma swoje mroczne tajemnice, tak samo jak ludzie wewnątrz niej... OBEJRZYJ ZWIASTUN

Ten serial poleciła mi koleżanka. Zwiastun niesamowicie mi się spodobał - fabuła, wykonanie i to kto jest autorem. Zostało mi tylko parę odcinków do końca, a już wiem, że będę za nim tęsknić. Uwierzcie, nie ma odcinka, w którym można się nudzić. Wszystko jest niesamowicie tajemnicze i intrygujące. Sam motyw kopuły potrafi zainteresować widza. Bardzo polecam.
Oglądaliście któryś z powyższych seriali? Podobały się? 
Może polecicie mi coś innego?

Kochani! Już niedługo na bloga powrócą stylizacje, bo mam ich aż pięć. Ale powiem Wam w sekrecie, że niezbyt są aktualne, bo wczoraj moje włosy przeszły metamorfozę. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam na Instagrama.

Przypominam o KONKURSIE, który kończy się za dwa tygodnie!

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

45 komentarzy:

  1. "The End of the F***ing World" zdecydowanie do mnie nie trafił. Głowni bohaterowie mnie strasznie irytowali! :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo. James jeszcze nie był taki zły, ale Alyssa? Jej "humor" totalnie mi nie podpadł...

      Usuń
  2. "Pod kopułą " sama chętnie bym obejrzała -i fabuła i autor mnie przekonują 😊
    Ze swojej strony polecam coś co ostatnio notorycznie oglądam "Kruk.Szepty słychać po zmroku "
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę niesamowicie ciekawy, choć jak mam być szczera to lekko się zawiodłam 3 sezonem i tym "czemu jest ta kopuła"... Ale mimo tego - zachęcam do obejrzenia :)
      Nie słyszałam, lecz zobaczyłam opis i niezwykle zachęcający. Ale nie wiem czy jest to serial na moje nerwy, raczej wielu rzeczy się boję i stresuję :D

      Usuń
  3. Oglądałam tylko "Pod kopułą" i muszę przyznać, że szalałam na punkcie tego serialu :D Pochłaniałam po kilka odcinków dziennie :D Niestety trzeci sezon był średniakiem, chyba reżysera trochę fantazja poniosła :D
    Reszty serialów nie znam, ale iZobmie chcę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo jak Ty! Nie tyle, co reżysera, a Stephena Kinga, który wymyślił tę powieść. Szkoda mi tego trzeciego sezonu, spodziewałam się innego wyjaśnienia powstania kopuły :/
      Polecam, jak na serial o zombie to naprawdę przyjemny :)

      Usuń
  4. Niestety, nie oglądałam żadnego z wymienionych, chodź cały czas sobie powtarzam, że w końcu muszę zacząć to oglądać, no bo każdy już to widział i coś o tym wie a dla mnie mówiąc krótko jest to czarna dziura. Ten brak mojej wiedzy zaczyna mi przeszkadzać, bo nie moge wypowiedzieć się na temat tych seriali, skoro ich nie znam. Jedynym rozwiązaniem jest zacząć maratony, myślę że wkrótce nadrobię zaległości :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Tyle ludzi oglądało seriale, a ja cały czas mówiłam, że to nie dla mnie, bo za długo do oglądania itd. Ale jak sięgnęłam po pierwszy, to zaczęłam po kolejne. Po prostu samo poszło :D Ale trzeba też zacząć od takiego, co wiadomo, że Cię zainteresuje. Inaczej można szybko się zrazić ;)
      W takim razie życzę Ci przyjemnych maratonów i potem daj znać, czy coś Cię zaciekawiło :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Miałam tak z anime, zaczęłam i trafiłam na takie, które zachęciło mnie i wgłębiło w ten świat a ja ciągle chciałam więcej i więcej :) Mam nadzieję, że w końcu zacznę oglądać seriale, bo ciągle wypada mi coś albo jestem już tak zmęczona że zasypiam przy laptopie :)

      Usuń
  5. Ja akurat nigdy nie miałam cierpliwosci do seriali :D Nie oglądałam żadnego :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku tak myślałam. Ale jednak zafascynowały mnie :)

      Usuń
  6. Great post, so interesting! Like it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nich ale nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o każdym z nich, jednak nie zaczęłam oglądać żadnego... JESZCZE :)
    Na razie poświęcam czas Stranger Things i czekam na drugi sezon 13 reasons why!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie w wolnym czasie - zachęcam! :)
      A też miałam po nie sięgnąć, ale mam tyle seriali rozpoczętych, że :D Ale na drugi sezon także czekałam i się doczekałam :)

      Usuń
  9. Od początku do końca obejrzałam "The Originals" łącznie z "Pamiętnikami wampirów", oba mi się bardzo podobały i szczerze polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili muszę sięgnąć po "Pamiętniki wampirów". Słyszałam o nich wiele dobrego, mimo, że książka mnie nie przekonała :)

      Usuń
  10. Myślałam, że to ostatnie będzie całkiem w moim typie, ale jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. The originals is one of my favorite series
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wymienionych przez Ciebie jedynie Jessicę Jones lubię, resztę rzuciłam po 1-kilku odcinkach. Obejrzyj The Rain, Drodzy Biali, Serię Niefortunnych zdarzeń i Everything sucks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że reszta Ci nie podpadła :/
      Miałam właśnie obejrzeć The Rain oraz Everything sucks.
      A o reszcie nie słyszałam. Ale to chyba czas się zainteresować :)

      Usuń
  13. obecnie oglądam Homeland, Doktora Who, kończę Żonę Idealną i Grace i Frankie ;) A tyle przede mną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zupełne nowości - koniecznie muszę obejrzeć zwiastuny :)
      To prawda. Chyba nigdy się wszystkiego nie obejrzy :D

      Usuń
  14. Dla mnie to zupełne nowości, ale w kwestii seriali już dawno przestałam się orientować. Dlatego lubię takie wpisy, przynajmniej wiem, czego później szukać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie są to seriale dosyć nowe to nie dziwię się, że nie słyszałaś :) To zawsze jakiś plusik :)

      Usuń
  15. Moje zycie pędzi jak szalone... już nawet youtube okroiłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym YouTube to mam podobnie. Czasem wpadnę obejrzeć pojedyncze filmiki, ale to i tak bardzo rzadko...

      Usuń
  16. Znam tylko ten pierwszy serial :) miałam okazję obejrzeć kilka pierwszych odcinków, ale jakoś mnie nie wciągnął i kompletnie o nim zapomniałam. Ze swojej strony mogę natomiast polecić "Stranger Things" i "Narcos"o ile jeszcze nie oglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest najbardziej znany w ostatnim czasie w porównaniu do tych, co podałam :) Dla mnie też nie był jakiś super, ale przebrnęłam do końca :)
      Miałam obejrzeć "Stranger Things", ale o "Narcos" nie słyszałam, koniecznie muszę obejrzeć zwiastun :)

      Usuń
  17. The originals kiedyś oglądałam 💖

    OdpowiedzUsuń
  18. The Originals oglądam ale jestem sezon do tyłu , muszę nadrobić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jestem w połowie 2 sezonu to mam przed sobą większe nadrabianie :D

      Usuń
  19. The originals oglądałam <3 izombie - jestem na drugim sezonie :D a resztę zacznę jak skończę izombie i riverdale :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wymienionych seriali oglądałam tylko "The end of the f***ing world" oraz iZombie. I ten pierwszy też nie do końca do mnie trafił, przyznaję, że liczyłam na dużo więcej, zwłaszcza czytając pełno pozytywnych recenzji o nim. iZombie to całkiem przyjemny serial, ale nic wyjątkowego-w pewnym momencie bardzo rzuca się w oczy schematyczność każdego odcinka, ale i tak będę go zapewne dalej oglądać, bo jest w porządku :) Bardzo zachęciła mnie Twoja opinia o "Under the Dome", muszę koniecznie obejrzeć, bo jakoś mi ten serial umknął zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech a ja jeszcze Netflixa nie założyłam, żeby obejrzeć Riverdale! :D
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. The Originals to najlepszy serial jaki oglądałam :) Mam zaległości teraz niestety, ale na pewno nadrobię. Oczywiście, że nie trzeba było oglądać Pamiętników :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam The end of the f*****g world i bardzo przypadł mi do gustu! Co do The Originals to rzeczywiście nie trzeba oglądać najpierw Pamiętników Wampirów. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem tego przedostatniego.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie oglądałyśmy żadnego bo żaden nie jest w naszym klimacie. Jednak czasem warto się przemóc, bo nie raz już podobało nam się coś do czego podchodziłyśmy z dużą rezerwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądałam żadnego z tych seriali. Chyba również żaden mnnie nie zaciekawił. "The end.." zaczęłam oglądać, ale szczerze mówiąc, jak dla mnie, mało interesujący, więc odpuściłam. Obecnie mam kilka swoich seriali, które oglądam i są całkiem niezłe. Na przykład; "The crown" ;)
    pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem absolutną serialoholiczką, wie o tym każdy kto mnie zna, dlatego aż wstyd się przyznać, że nie znam żadnego z seriali, o których napisałaś! Myślałam, że jak skończą się moje ukochane produkcję to będę musiała ponownie przekopywać internet w poszukiwaniu czegoś odpowiedniego, ale dzięki Tobie mogę być spokojna. Dzięki temu postowi zabije jeszcze sporo swojego czasu!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w końcu muszę zacząć oglądać the originals, może być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger