niedziela, 12 stycznia 2020

Ubranka do CHRZTU | ASANTI

Witajcie Kochani w 2020 roku! Czy wyznaczyliście już sobie cele i postanowienia? Spisaliście je na kartkę? Osobiście jestem w trakcie tworzenia takiej swojej listy. Zawsze uważałam, że jeśli chcemy coś zmienić to jest to możliwe w każdym momencie naszego życia, a nie tylko na nowy rok. ALE! Teraz uważam, że jest to taki dobry restart. Początek nowych możliwości.

Zeszły rok był dla mnie pełen wrażeń. Działo się naprawdę bardzo wiele! Były ciężkie momenty, ale również i te piękne, warte zapamiętania! Dlatego w najbliższym czasie pojawi się post podsumowujący wydarzenia z zeszłego roku. Oprócz tego możliwe, że opublikuje wpis, w którym podzielę się z Wami moimi celami oraz opiszę, czego nauczyłam się przez te 365 dni. Jestem niezwykle ciekawa jak Wy wspominacie 2019 rok, dlatego śmiało piszcie w komentarzach!
W naszym życiu, niezależnie od tego czy chcemy czy też nie - dzieje się bardzo wiele! Codziennie czekają na Nas nowe wyzwania, które budują nasz charakter. Tak samo w każdym roku czekają na Nas piękne wydarzenia. Studniówka, ślub, osiemnastka czy też chrzest. Jak wiadomo, na każde z tych wydarzeń trzeba jakoś wyglądać. Zwłaszcza, jeśli jest to nasz wielki dzień. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać przepiękne ubranka do chrztu dla dzieci.

Jak wiadomo chrzest jest pierwszym sakramentem, fundamentem całego życia chrześcijańskiego. Otwiera nam bramę wprowadzającą do życia w Duchu. To dzięki niemu możemy później mieć dostęp do następnych sakramentów. Dlatego, dla ludzi wierzących jest tak niezwykle ważny.

Firma Asanti oferuje ubranka wykonane z wysokiej jakości materiałów przyjaznych dla skóry malucha. Stawiają oni również na wygodę i komfort dziecka. W asortymencie można znaleźć ubranka na chrzest dla wielbicieli klasyki, ale również lubiących nowoczesne fasony. Oto kilka moich propozycji.
Asanti 169,00 zł | Asanti 129,00 zł | Asanti 159,00 zł
Asanti 139,00 zł | Asanti 49,00 zł | Asanti 249,00 zł
Asanti 119,00 zł | Asanti 119,00 zł | Asanti 119,00 zł 

*Źródło zdjęć: asantiforkids.com, google grafika*

Czy znacie ten sklep?
Co sądzicie o ubrankach?
Szykują się u Was jakieś ważne wydarzenia w tym roku?
Koniecznie dajcie znać!

Jeśli macie ochotę to wpadnijcie na mojego Instagrama.

Do usłyszenia w następnym poście!

Ściskam mocno,
Adrasteja

11 komentarzy:

  1. Też w tym roku zrobiłam postanowienia :) a te ubranka są tak urocze że szok !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spisuję postanowień. Po prostu wprowadzam je w życie wtedy kiedy trzeba.
    Poprawka, jest "fundamentem całego życia katolickiego", bo chrześcijanie nigdy nie chrzcili niemowląt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My właśnie przygotowujemy się do chrztu. Piękne są te ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałabym podsumować 2019 ,to było tak jak u Ciebie- było sporo smutnych momentów ale też mam kilka miłych wspomnień 😀
    Postanowienia noworoczne?prsedewszystim doskonalenie swoich umiejętności 🙂
    Bardzo ładne są te ubranka 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Za kilka miesięcy twój chrzest będzie miał mój siostrzeniec, więc dziękujemy za inspirację. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego sklepu, ale ubranka do chrztu mają naprawdę piękne :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ubranka. Nie potrafię się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie są te ubranka :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezzzzuuuu... jakie słodkie! Nie mam pojęcia, dlatego tak bardzo podobają mi się małe ubranka, ale najchętniej kupowałabym je i chowała do szafy. Nie mam dziadziusia, jednak bardzo dużo moich koleżanek albo jest w ciąży, albo chwilę po i może po prostu udziela mi się ten słodki nastrój :) Sama kiedyś będę mamą :)
    Wspaniałe ubranka!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger