niedziela, 8 kwietnia 2018

3 LATA

Tego dnia zawsze pojawia się tutaj post... Może nie takie zawsze, bo od trzech lat. To właśnie trzy lata temu opublikowałam swojego pierwszego (na tym blogu) posta. Dlatego właśnie, 8 kwietnia jest dla mnie wyjątkową datą. Nie wyobrażam sobie, żebym tego dnia nie podziękowała Wam za to, że jesteście i nie podzieliła się swoimi odczuciami towarzyszącymi mi w tym momencie.

Wracając ponownie do blogosfery nie sądziłam, że tak długo tym razem wytrzymam. Ale jak widać życie wciąż mnie zaskakuje. Jestem tu. Tworzę. Ciągle staram się Was zaskakiwać czymś nowym i sprawiać, aby to miejsce było przyjazne dla nas obojga. Dla mnie i dla Ciebie. Więc jeśli to czytasz to dziękuję Ci z całego serca, że to robisz. Nieważne czy jesteś tutaj pierwszy raz albo jesteś biernym czy też stałym czytelnikiem. Czytasz to w tej chwili i dla mnie właśnie to się liczy. Ale są tutaj osoby, dla których należą się osobne podziękowania.
- Oliwio, dziękuję Ci za to, że zawsze mnie wspierasz. Za wspaniałe zdjęcia, które mi robisz. Za to, że wytrzymujesz ze mną podczas tych "sesji zdjęciowych", bo wiesz jak bardzo lubię narzekać na swój wygląd. Za to, że gdy miałam chwile zwątpienia to właśnie Ty potrafiłaś przemówić mi do rozsądku. A co najważniejsze - za to, że jesteś moją przyjaciółką.

- Patryku, dziękuję Ci za to, że potrafisz mnie wyciągnąć z najgorszego dołka. Za to, że pomagasz mi w podejmowaniu blogowych decyzji. Za to, że gdy Oliwia nie jest dyspozycyjna robisz mi zdjęcia. Za to, że mogę na Ciebie liczyć.

- Kamilu, dziękuję Ci za to, że często podnosisz mi swoją wiarę w siebie. Za to, że podsuwasz mi nieświadomie genialne pomysły na nowe posty. Za to, że stałeś się nowym, stałym czytelnikiem. Za to, że mnie wspierasz i przypominasz o mojej wyjątkowości.

- Ervisho, dziękuję Ci za to, że jako pierwsza udowodniłaś mi, że są osoby, które naprawdę czytają moje posty. Za to, że podsunęłaś mi masę wspaniałych pomysłów i pomogłaś rozwinąć bloga. Może i teraz nie jesteśmy u siebie aktywne tak jak kiedyś (głównie z mojej winy), ale naprawdę bardzo Ci za wszystko dziękuję.

- Katie Moon, dziękuję Ci za to, że udowodniłaś mi, że prawdziwa blogowa przyjaźń istnieje. Za to, że wspólnie możemy dzielić się doświadczeniami oraz rozmawiać na te tematy. Za to, że wzajemnie siebie wspieramy w tej blogosferze i wiem, że zawsze mi pomożesz.

- Ayuno, dziękuję Ci za to, że przypomniałaś mi o tym, że prawdziwi czytelnicy istnieją i że nie każdy zasługuje na równe traktowanie. Za to, że poczułam się tak bardzo wyjątkowo po przeczytaniu Twoich słów. Za to, że oprócz blogowania, spróbujemy poznać się osobiście. Za to, że dzięki Tobie przypomniałam sobie, dlaczego i dla kogo tu jestem.
Z podziękowań to już na tyle. Teraz czas na nowości, których realizacja pojawi się w najbliższym czasie. Otóż planuję wprowadzić dwie nowe serie: rysunkową i recenzję gier. Kiedy pojawią się pierwsze posty to tego nie wiem. Ale mogę Wam zdradzić, że nazwa rysunkowej będzie nosić ARTsteja i będzie to coś czego jeszcze tutaj u mnie nie było. Oprócz tego pojawi się więcej postów tematycznych, kosmetycznych oraz stylizacji.

Planuję także dodawać posty dwa razy w tygodniu. Czy mi wyjdzie? Nie mam bladego pojęcia. Na razie jednak nie mogę się zdecydować na dni. Waham się pomiędzy wtorkiem i sobotą, a środą i niedzielą. Może doradzicie co Wam bardziej odpowiada?

Możecie także się spodziewać konkursu w najbliższym czasie. Miał być dzisiaj, na rocznicę. Jednak sprawy lekko się skomplikowały i nie miałam jak go zorganizować. Mam nadzieję, że maksymalnie w maju będzie, a nagrody będą kuszące.
To już prawie wszystko. Zostało Nam tylko podsumowanie statystyk z każdego roku.

   ROK                             2LATA                        3 LATA
Obserwacje: 137             Obserwacje: 147             Obserwacje: 142
Komentarze: 1 173           Komentarze: 1 401       Komentarze: 2 272
Statystyki: 15 014           Statystyki: 38 549           Statystyki: 49 439
Koszula: Reserved // Koszulka: Top Secret // Spodnie: F&F // Buty: SportsDirect

Dziękuję jeszcze raz i pamiętajcie, że jeśli macie jakieś propozycje, chcecie się ze mną skontaktować albo potrzebujecie pomocy to śmiało to róbcie. Wszystkie potrzebne informacje macie w zakładce "KONTAKT".

Zapraszam także na mojego Instagrama, gdzie możecie poznać mnie od tej prywatnej strony oraz oglądać zapowiedzi postów, właśnie za pomocą zdjęć.

Trzymajcie się cieplutko,
Adrasteja

43 komentarze:

  1. Super pomysł na rocznice bloga!
    Jak sama widzisz co raz lepiej idzie, co tez można zauważyć na statystykach, które umieściłaś na końcu, co było bardzo fajnym pomysłem.
    Dziękuję za to że o mnie wspomniałaś w podziękowaniach ��
    Ogólnie miło, że podziękowałaś najważniejszym osobom z osobna i napisałaś za co i dlaczego.
    Myślę, że środa i niedziela będzie lepszym rozwiązaniem.
    Dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i duzo sie Twój blog rozwinął :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i pby tak dalej ! Tworzysz świetne posty i jestem ciekawa twoich notek o rysowaniu :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dopiero 3 lata? Mam wrażenie, że czytam i obserwuję Cię od dawna, a Twój blog jeszcze taki młodziutki! Muszę przyznać, że wzruszyłam się, gdy zobaczyłam, że o mnie wspominasz. Nie masz pojęcia jak bardzo ciesze się, że się poznałyśmy i że to nie jakaś kolejna, krótkotrwała znajomość polegająca na wystawianiu sobie pseudo szczerych komentarzy. Jesteś wspaniałą osóbką i tylko czekam na moment, w którym będę mogła Cię wyściskać. Bez żadnych wyrzutów mogę przyznać, że zdecydowanie jesteś jedną z moich ulubionych blogerek, bo o tym, że uwielbiam Cię pywatnie, nie muszę już chyba wspominać! Jesteś szczera w tym co robisz i to wspaniałe! Super, że wprowadzasz nowe serie i nie mogę się ich doczekać. Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli. Co do dni-chyba bardziej pasowałby mi układ wtorek i sobota, chociaż Twoje posty mogę czytać bez względu na dzień tygodnia. Na koniec tylko pogratuluję Ci osiągniętych statystyk i życzę duuuużej ilości szczerych komentarzy oraz obserwatorów. Buziaczki kochana i mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata to nie aż tak malutko, ale ja także czasami mam wrażenie jakby to wszystko trwało o wiele dłużej :)
      To widzę, że mamy podobnie. Ja także się cieszę, że to wszystko poszło w taką stronę, w dodatku prywatną, a nie tylko "zawodową":)
      Bardzo miło mi to słyszeć! ^^ A serie mam nadzieję, że będą jak najszybciej, choć nic nie obiecuję! :D
      Dziękuję za wyrażenie własnej opinii, jeśli chodzi o dni :) No i dziękuję za moc życzeń! No i oczywiście do zobaczenia <3

      Usuń
  5. 3 lata to wielki kawał czasu! Gratulacje! Życzę zatem kolejnych wielu lat pełnych inspiracji i weny do pisania:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Kolejnych wytrwałości w prowadzeniu w blogowaniu. Tacy przyjaciele to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak imponujących statystyk 😚
    No i powodzenia w kolejnych latach blogowania😚
    Bardzo fajny "urodzinowy post"
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miłe podziękowania z Twojej strony :) Oby kolejne lata były jeszcze bardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak super! Życzę Ci dalszych sukcesów tutaj kochana!

    https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować i życzyć kolejnych lat tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje. Wow 3 latka to już sporo <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej rocznicy bloga :) Mam nadzieję, że z każdym kolejnym rokiem będzie przybywać Ci coraz więcej czytelników.
    Pozdrawiam i obserwuję
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci serdecznie 3 urodzin bloga! :* Już trochę czasu upłynęło, a Ty wciąż masz tyle pozytywnej energii i mnóstw nowych pomysłów. Super! :) Bardzo miło z Twojej strony, że podziękowałaś imiennie tym osobom, które najbardziej Cię wspierają. To piękny gest. :) Gratuluję Ci też świetnych statystyk i życzę kolejnych sukcesów w życiu blogowym, ale też prywatnym. :) Jeśli chodzi o dni pojawiania się nowych wpisów, to jestem za wtorkiem i sobotą. :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za mnóstwo miłych słów i życzenia :) Miło, że co raz to więcej osób docenia moją pracę i widzi, że robię to wszystko z zaangażowaniem i pasją ^^
      Dziękuję także za wyrażenie opinii w związku z dniami :)
      Buziaki :)

      Usuń
  15. Jesteś przemiłą osobą i z wielką przyjemnością tu wracam :) Miałam nawet pisać czemu taka cisza była przez chwilę! Zresztą.. Wystarczy, że wejdziesz na mojego posta z przeglądem marca, a będziesz wiedzieć, że to co robisz, jest dobre :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak miło jest mi to słyszeć, a raczej widzieć :D Przerwa nie była planowana... Nie chciałam w żaden sposób zaniedbywać tego miejsca. Jednak byłam na wsi, na odpoczynku i jakoś tak potrzebowałam odciągnąć się od elektroniki :)
      Wczoraj weszłam i naprawdę nie spodziewałam się tego. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa! Nie wiedziałam, że moje posty naprawdę kogoś motywują :)

      Usuń
  16. Wow, fajnie, że masz tyle osób, które Cię wspierają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo gratulacje kochana!! :*
    3 lata to już całkiem niezły staż :D
    Super, że jesteś i że tworzysz dla nas :) :*

    Najważniejsze, że robisz to z pasją, a czytelnicy to wyczuwają i sami zaczynają się pojawiać :)

    I widzę, że masz insta, więc z miłą chęcią dołączam :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też tak uważam ;)
      Właśnie ogromnie się cieszę, że są osoby, które to wyczuwają i wciąż wracają :)
      Również dołączyłam ;)

      Usuń
  18. Gratuluję pięknych trzech lat! Cóż mogę życzyć? Kolejnych udanych :) Coraz więcej obserwacji, komentarzy, stałych i wiernych czytelników :) Jesteś wspaniałą blogerką i cieszę się, że jesteś z nami w blogosferze. Każdy twój nowy spis, to dla mnie wielka przyjemność, uwielbiam Cię czytać dlatego gdy przeczytałam, że zamierzasz pisać dwa razy w tygodniu ucieszyłam się :) Dla mnie wszystko jedno jaki to będzie dzień i tak bywam tu regularnie :) Fajnie, że wprowadzasz nowe serie, ta z rysunkami będzie dla mnie bardzo inspirująca a o grach motywująca :D już nie mogę się doczekać! I z niecierpliwością czekam na konkursik :3

    Dziękuję Ci za wszystko, jesteś wspaniała i naprawdę bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać! <3
    Wszystkiego najlepszego dla blogaska i dla Ciebie <3
    Pozdrawiam Cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno pytanie :D czy to są zdjęcia z twojego pobytu na wsi o którym pisałaś? Przepiękne! Uwielbiam zdjęcia nad wodą, na mojej wsi też jest dzikie jezioro które uwielbiam :) Piękne fotografie, mam nadzieję że jeszcze jakieś się pojawią jesteś bardzo fotogeniczna wyglądasz pięknie <3

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa oraz życzenia :) Cieszę się, że moje posty są dla Ciebie taką przyjemnością :) Mam nadzieję, że pisanie dwa razy w tygodniu wyjdzie mi, ale wiadomo jak to z planami. Nie zawsze się udaje ;p Póki co wygrywa wtorek i sobota ;)
      Mam nadzieję, że nie będziesz musiała na nie długo czekać :) A konkurs niebawem, bo nagrody kupione! ^^

      To ja dziękuję Myszko :* Też się ogromnie z tego powodu cieszę :) Buziaki :*

      Usuń
    3. Tak, to są zdjęcia z mojego pobytu na wsi. Mogę jeszcze zdradzić, że zrobiliśmy dwie sesje - jedną w domu, drugą nad jeziorem o zachodzie słońca. Dziękuję bardzo! Raczej nie uważam, że jestem fotogeniczna, ale miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  19. Gratuluję trzech lat blogowania i życzę kolejnych rocznic oraz mnóstwa sukcesów ^^ Jestem ciekawa tej serii rysunkowej :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥️
    Ps. Cieszę się, że nowy nagłówek na moim blogu Ci się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szybko mijają te lata. U mnie to już 6 lat będzie w tym roku *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję,3 lata to fajny staż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co powiedzieć.... zamurowało mnie ale przede wszystkim się wzruszyłam i nie chodzi tutaj tyle, że zostałam w tym poście wymieniona ale tym jaki wydźwięk ma ten post. Jest on na prawdę piękny i poruszajacy - chwyta za serca. Napisałaś tak szczerze, z serca, prawdziwie... pięknie. Na prawdę można uronić łezkę ♥ Dziękuję za tak piękny wpis i gratuluje 3 rocznicy bloga. Włożyłaś w niego wiele pracy, jakąś cząstkę siebie - to że tak długo tutaj jesteś to Twoja zasługa, to że jesteśmy z Tobą również, bo jesteśmy tutaj dla Ciebie.. pamiętaj o tym :*
    A jeśli chodzi o aktywnosć na blogach to przecież nie komentarze są najważniejsze a ludzie-osoby. Może nie zawsze coś napiszemy, powiemy słówko ale to nie oznacza, że nie pamiętamy i nie czytamy :* Ja cały czas pamiętam i jestem ♥

    PS Czasem mam tak, że napiszę tutaj komentarz - wchodzę za jakiś czas a tego komentarza nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że aż tak może kogoś poruszyć mój wpis. Ale masz w tym wszystkim wiele racji. Nie tylko chciałam podziękować danym osobom, a tak naprawdę przekazać wszystkie moje uczucia, który towarzyszyły mi w momencie pisania. Cieszę się bardzo, że to wyczułaś i oczywiście, że wpadłaś tutaj do mnie :)
      Pięknie powiedziane. Czasami o tym zapominam, ale chyba będzie to moje nowa motywacja. Wspaniale czuć, że nie jest się samym w tym, co się robi :) W sumie racja, ale nie chciałabym, żeby wyglądało, że zapomniałam o Tobie, bo bardzo często Cię odwiedzam, ale jakoś gorzej z zostawieniem tego słowa po sobie... Miło mi to słyszeć :)

      Hmm.. Ja widzę wszystkie Twoje komentarze, które pisałaś. Ale powiem Ci, że na jednym blogu jak pisałam odpowiedź to nie było tego komentarza widać. Ale jak napisałam drugi raz to nagle były obydwa. Potem usunęłam ten drugi, żeby się nie powielać. Odświeżyłam stronę i zniknęły oba. Jestem ciekawa czy autorka bloga chociaż je widziała.

      Usuń
    2. Takie szczere wpisy od serca poruszają i wzruszają na prawdę... kiedy piszesz tak z serca do serca (wszystkie Twoje wpisy takie są ale ten w szczególnosci). Pięknie to pokazałaś chociaż wiem, ze i tak słowami ciężko wyrazić dosłownie i wszystko to co się czuje :*

      To, żę ktoś nie komentuje - nie oznacza, że nie czyta... bo nie komentarz najważniejszy a pamięć. Co z tego, ze ktos komentuje jeśli nie czyta? I takie są przypadki a to że ktoś nie skomentuje nie świadczy o braku pamięci, czy szacunku ;) Ja wiem, że każdy ma swoje marzenia, plany, obowiązki a życie nie kręci się tylko i wyłącznie wkoło internetu i w internecie a i tak wiem, że pamiętasz o swoich czytelnikach :* Zawsze pamiętasz bo taka jest Twoja natura :* :)

      Kilka razy miałam taką sytuację, że komentowałam - widze, że komentarz został opublikowany a następnego dnia go nie ma ;/ Napisałam do autora - nie usunął go a komentarz został przeniesiony do SPAMU a innym razem sam się skasował. Było też tak, ze się nie opublikował, mimo iz kliknęłam publikuj - może i tutaj czasami tak było ;/ Czasem na platfmormach blogowych są pewne awarie.

      Usuń
    3. Sama uwielbiam czytać takie szczere wpisy, ale jest o nie bardzo ciężko, choć na szczęście nie wymarły w blogosferze :D Naprawdę jest mi ogromnie miło, że wyczuwasz w moich wpisach tyle pozytywnej energii oraz emocji :) Tak, to prawda. Nie zawsze da się wyrazić słowami to co się czuję. Czasami prościej czynami :)

      Masz w tym sporo racji. Jednak różnie to z ludźmi bywa. Nie wiadomo co sobie myślą i czy mają podobne zdanie do Twojego. Dla większości liczą się tak naprawdę statystyki. Ale dobrze, że jednak są osoby takie jak Ty, które i tak czują, że ktoś je odwiedza mimo braku komentarza :)

      Miałam tak samo, tyle, że tylko pod jednym postem. Widziałam, a następnego dnia zniknął. Dodałam drugi to nagle tamten też był. Mi raz też normalny komentarz przeniósł się do SPAM-u, ale to była jednorazowa sytuacja. Takie awarie potrafią być bardzo uciążliwe :/

      Usuń
  23. Gratuluję 3 lat!
    Super blog!
    Pozdrawiam :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę kolejnych udanych lat blogowania!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje kochana tak długiego stażu, 3 lata to długi czas :) Życzę ci coraz więcej wiernych czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow trzy lata to bardzo dużo! Gratuluje i życzę dalszego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję!! Trzy lata to sporo. Życzę kolejnych lat blogowania>
    Blog bardzo interesujący. Będę wpadać.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słuchajcie, jeśli interesuje was temat pozycjonowania i chcecie się dowiedzieć jak powinien prawidłowo przebiegać taki proces polecam wam zajrzeć do tego artykułu http://www.lubliniec.info/artykul/12499/jak-wykorzystywac-spersonalizowane-komunikaty-reklamowe-w-dzialaniach-marketingowych. Na pewno dowiecie się z niego wszystkiego na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger