wtorek, 24 kwietnia 2018

Na łonie NATURY

Budzi mnie delikatne śpiewanie ptaków. Powoli otwieram oczy i widzę jak promienie słoneczne próbują dostać się przez szklaną powłokę. Momentalnie czuję jak pozytywna energia rozprzestrzenia się po każdym moim kawałku ciała. To będzie dobry dzień...

Wychodzę na dwór zaczerpnąć świeżego powietrza. Słyszę ciszę. Głuchą ciszę, której towarzyszy kołysanie wiatru. Czuję jak płomień rozpala się wewnątrz mnie. Jest w tym uczuciu coś intymnego. Ale podoba mi się to. Nadchodzą z różnych stron szepty. Ciche, niezrozumiałe szepty...

To wiatr powoli oplata moje dłonie. Zapraszając do wiosennego tańca. Moje blade policzki rumienią się. Nieśmiało się zgadzając, daję mu się poprowadzić. Czuję się wolna. Wolna niczym ptak. Czuję się lekka. Lekka niczym piórko. Nieważne jest to, że tańczę w nie takt. Ważne, że tańczę...

Lecz budzę się. Jak ze snu. A gorzki smak goryczy spływa mi po policzkach. Przepełniony jest tęsknotą...
Jak kilku z Was zauważyło, podczas przerwy Wielkanocnej, a nawet w sumie dłużej nie dodawałam postów. Od ponad roku jestem tutaj cały czas systematycznie, co tydzień. Teraz w dodatku powiększyłam sobie liczbę postów, bo dodaje je dwa razy w tygodniu, o czym wspominałam na rocznicę. Co było powodem? Mój wyjazd na wieś. Szczerze Wam powiem, że brakowało mi tego ciepła, chodzenia po lasach i oderwania się od codziennej rutyny. Wypoczęłam. Nabrałam sił i energii. A przy tym przywiozłam Wam kilka zdjęć, które możecie obejrzeć w dzisiejszym poście.

P.S. Zdjęcia są mojego autorstwa oraz nie były przerabiane.
*Zdjęcia autorskie*

Lubicie jeździć na wieś? A może mieszkacie na wsi? 
Co sądzicie o zdjęciach? 
Dajcie mi koniecznie znać!

Zapraszam także do obejrzenia mojego profilu na Instagramie.

Pamiętajcie, że kolejny post w SOBOTĘ.

Za tydzień ogłaszam KONKURS!

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

52 komentarze:

  1. Początek bardzo poetycki. :) Widać, że naprawdę lubisz wieś. Kociak pozował jak prawdziwy model. :D Ja jestem typowym mieszczuchem, chociaż lubię i doceniam miejską florę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami lubię się wyrwać od tego chaosu. Wieś jest idealnym miejscem na taki wypoczynek :)
      Oj to prawda. Choć na początku niezbyt chciał, zwłaszcza ten czarny :D
      Też preferuję miasto, ale natura ma w sobie to coś ;)

      Usuń
  2. Dwa pierwsze zdjecia sa super klimatyczne:*

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wsi jest najlepiej ;) Jak musiałam mieszkać w mieście to czułam się tak, jakbym była tam za karę ;D Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jestem mieszczuchem i nie przeszkadza mi to. Ale czasami warto się gdzieś indziej wyrwać :) Natura na wsi ma w sobie wiele uroku. Dziękuję :)

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia mega klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak mieszkam na wsi i codziennie mogę podziwiać piękne widoki, słuchać piania koguta, a ze stawu rechot żab :)
    Zdjęcia bardzo ładne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie cudownie jest tak się budzić :)
      Dziękuję bardzo ;)
      Także pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Czytam Twój wstęp i przed oczami mam wstęp do jednego ze swoich wpisów... na prawdę xD To jeszcze szkic, który powstał 1,5 - 2 miesiace temu i muszę go dopracować :D Ty pięknie dobrałaś słowa... i tak pięknie opisałaś, że człowiek ma ochotę się rozmarzyć...
    Wieś.. Wieś wsi nie równa. Teraz rzadko kiedy spotyka się taką prawdzią wieś - słoma, stogi siana, pola, łąki, czyste powietrze, zapach skoszonej trawy, sady, cisza, spokój, błogość.... teraz dużo wsi jest czarna, śmierdząca od oprysków i nawozów, hałaśliwa, pełna technologii :( Krów, byków, kur nie widać... wieś powoli zamienia się w miasto a niektóre dzieci na oczy krówki nie widziały... przykre i bolesne... Od kiedy pamiętam chciałam mieszkać na takiej prawdziwej wsi, ze zgodną w naturze, z kontaktem z nią albo jakieś malutkie, spokojne, klimatyczne miasteczko bez szumu aut, spalin, dymu, hałasu.... prawdziwa wieś, błogość, odpoczynek, miejsce gdzie człowiek zapomina o wszystkim..

    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wracać na mój Koniec Świata, jednak zdecydowanie wolę mieszkać w mieście. Piękne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę miasto. Urodziłam się tutaj i nie spieszy mi się do przeprowadzki :) Ale takie wyjazdy dobrze robią :)

      Usuń
  8. Nasz dom rodzinny to wieś więc bardzo lubimy przyjeżdżać w rodzinne strony i odpocząć w takich cichych i naturalnych warunkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że lubicie tam wracać. Wieś jest naprawdę wyjątkowa :)

      Usuń
  9. świetnie wyszły te dwa piersze zdjęcia z kotem<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to zdjęcie wyszło udane, a języczek dodał uroku :D

      Usuń
  11. Czasami warto zrobić sobie taką przerwę od wszystkiego i gdzieś się zaszyć na moment. Nic nam w tym czasie nie ucieknie, a taki relaks dodaje energii i kopa do działania, jak nic innego :) Odpoczynek na wsi jest super! Natura, zapach kwiatów, szum drzew, wszechogarniająca cisza - uwielbiam to ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja potrzebowałam tego właśnie w tamtym momencie :)
      Natura na wsi robi swoje. Daje poczucie bezpieczeństwa, wyciszenia i spokoju. Ale także kopa do działania :) Ja także to uwielbiam :)

      Usuń
  12. Piękny jest ten opis na początku :)
    Ja mieszkam w małym mieście, w dodatku w części, gdzie jest kilka gospodarstw, więc czasem czuję się jak na wsi. Kiedyś jeździłam na wieś do prababci, ale teraz niestety nikt już tam nie mieszka.
    Fajnie jest czasem wyrwać się od tego miejskiego zgiełku i podumać na łonie natury.
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał :)
      U mnie w mieście także jest takie miejsce, ale akurat nie mieszkam w tej dzielnicy, choć nie jest aż tak daleko:) Przykro mi...
      Zgadzam się, takie oderwanie się od wszystkiego jest naprawdę potrzebne :)

      Usuń
  13. Mieszkam na wsi i nigdy bym nie chciała tego zmieniać :) Łąki, pola, lasy.. Spacer po nich zawsze daje mi siły. Zdjęcia piękne!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tego innym zazdroszczę, ale i tak nie zamieniłabym miasta na nic innego :) Dziękuję :)

      Usuń
  14. Mnie też nie było prawie miesiąc czasu, ale ładna pogoda obudziła we mnie siłę porządków. Musiałam ogarnąć podwórko, posadzić jakieś cudaśne kwiatki, przy których kawa będzie jeszcze lepsza i uporządkować garderobę na wiosnę/lato. Niby nic, a jednak czas mijał. Teraz uczę się systematyczności (zresztą jej to się chyba uczę cały czas).. ale wstaje wcześniej, organizuje jeszcze lepiej czas i .. efekty widzę! Mam czas na wszystko, jestem aktywniejsza a nadal się rozwijam i doba Q KOŃCU nie jest za krótka :D

    Nie mieszkam na wsi, ale moja babcia tak i uwielbiam tam jeździć. Raz, że u babci to taka "baza", w której spotyka się cała rodzina, to dwa jednak na pewno jest to miejsce, gdzie można wypocząć tak na sto dwa procent!

    Świetne zdjęcia i ciesze się, że wypoczęłaś i nabrałaś siły na to, co nowe przed Tobą :) Teraz będę mogła wchodzić i czytać, a dobrze wiesz jak to uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia fajne ci wyszły obecnie sama Mieszkam na wsi :) Sama często też robię w szczególności swojemu pupilowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robienie zdjęć zwierzętom zwłaszcza w naturze jest niesamowitą zabawą :)

      Usuń
  16. Standardowo - przeniosłaś mnie w inny świat :) Bardzo mi tego brakuje, również pojechałabym gdzieś odpocząć i nie myśleć o problemach.
    Zdjęcia wyszły elegancko, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało mi się takie coś sprawić :) Mam nadzieję, że będziesz miała okazję niedługo się gdzieś wyrwać :)
      Dziękuję, cieszę się, że się podobają :)
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  17. Sam bym chętnie uciekł gdzieś na wieś. Klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ucieczka czasem jest potrzebna. Dziękuję :)

      Usuń
  18. Ja akurat mieszkam w takiej wiejskiej dzielnicy miasta, ale tak naprawdę to całym sercem kocham miasto i bardzo mi tu brakuje jego szumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mieszkam w mieście i bardzo lubię to miejsce. Ale jednak czasem wolę posłuchać ciszy niż wiecznego hałasu :)

      Usuń
  19. Z chęcią bym zamieszkała na wsi, mam dość miasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie droga wolna :) Ja i tak bym nie zamieniła miasta na nic innego:)

      Usuń
  20. Każde wakacje praktycznie spędzam na wsi i mogę wtedy całkowicie się zrelaksować :D Piękne zdjęcia! Pierwsze bardzo mi się spodobało ^^
    Kochany psiak *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieś rzeczywiście jest niesamowicie relaksująca :) Dziękuję :) To chyba moje ulubione ;) Psiak był przepiękny :)

      Usuń
  21. Mi w zeszłym roku zmarły oba koty, bliźniaki zresztą. Po 12 latach. Wspaniałe zwierzęta. Cieszę się, gdy wracam weekendami na wieś! Pozdrawiam, Paweł z http://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :( Ale swoje już przeżyły... :/ Przeurocze, to fakt. Wieś jest bardzo relaksująca :)

      Usuń
  22. Czytając początek, sądziłam że to poetycki wstęp do twojego autorskiego opowiadania! Naprawdę uwierzyłam że napisałaś tu powieść :) Przepiękne zdjęcia! wieś niezaprzeczanie ma coś w sobie. Wiem to, bo całe życie na niej mieszkam. Doceniałam ją bardzo jako dziecko. Miałam konie, świnki, kurczaczki, króliczki itd więc miałam się z kim bawić i od kogo uczyć dobra. Razem z dzieciakami biegaliśmy po lasach, parkach mieliśmy tak dziwne kryjówki i bazy :) Piękne czasy ale zbiegiem lat zakochałam się w mieście, wydaje mi się że jest tam więcej możliwości, więcej szaleństwa i zabawy. Od kilku lat zapragnęłam mieszkać w wielkim mieście, jednak moje miejsce jest chyba tutaj i raczej na wsi spędzę jeszcze wiele wiele lat :) skoro kochasz wieś, to zapraszam kiedyś do mnie <3 Kończę powoli i cofam się post wstecz bo muszę go jeszcze skomentować <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! Nie ma to jak odpoczynek na wsi <3 Ja teraz przez większą część czasu mieszkam w mieście, ale zawsze czuję ulgę kiedy wracam do domu na wieś. Spacery po polach i lasach, kontakt z naturą, bardzo mnie to uspokaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj taak :) Ja mieszkam na wsi, w dodatku nad morzem i nie zamieniłabym tego na nic innego. Ale czasami dobrze jest się wyrwać na wieś:) Mnie także to uspokaja :)

      Usuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja mieszkam w takiej małej wiosce ;) I również każdy poranny promień słońca motywuje mnie do działania! Bardzo fajny post !

    around-nadien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Słońce także jest niesamowitą energią do działania :)

      Usuń
  25. Idealne zdjęcia *.* Chciałabym mieszkać na wsi :D mieć własny ogródek w którym na wiosnę aż będzie mienić się kolorami <3 i te poranki są takie uspokajające, wywołujące uśmiech i błogość na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło. W takim razie nie ma co się zatrzymywać :) Ja także czasami marzę o domu z wielkim ogrodem, w którym roić się będzie od różnych kwiatów:) Oj tak. Można aż się rozmarzyć :)

      Usuń
  26. Początek napisany w przepiękny sposób! Chyba nawet na chwilę polubiłam wiersze. Czasem dobrze tak wyjechać, oderwać się od wszystkiego, pobyć wśród komarów haha :) A tak całkiem poważnie - sama lubię wyrwać się na wieś. Zachody słońca są tam nieziemskie, a ja kocham je całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja raczej nie jestem zdolną pisarką ani nie potrafię pisać wierszy, ale cieszę się, że Ci się spodobało :) Tak to prawda. Ale mogłoby się obyć bez tych komarów :D Oj tak. Zachodów słońca chyba nic nie przebije :) Także kocham je oglądać :)

      Usuń
  27. Uwielbiam być na łonie natury,teraz jest mnóstwo okazji na to ^.^ Piękne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze dobrany prezent dla faceta to szansa na zaskarbienie sobie jego sympatii. Jeśli chcesz podarować mu coś, wyjątkowego, wybierz produkt, który spełni jego oczekiwania.
    prezent dla faceta

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger