niedziela, 26 kwietnia 2015

Egzaminy, Warszawa i YOUTUBERZY!

Hej! Tak wiem, nie było dawno postów. Niestety miałam egzaminy gimnazjalne i bardzo się stresowałam, ale NARESZCIE KONIEC! :) W piątek o 5 udaliśmy się z klasą na wycieczkę do Warszawy. Wróciliśmy dziś o 1.. Niestety ledwo co się wyleczyłam, a już mam katar :// Na szczęście pogoda dopisywała i spotkałam się z przyjaciółką, która mieszka w Warszawie. Ten post nie będzie poświęcony tej wycieczce, ponieważ czekam na zdjęcia :) Dzisiejszą tematyką posta będą YOUTUBERZY. Przygotowałam, więc dla Was listę 8 polskich kanałów. Zatem zapraszam :)

1. Banshee (Zuzanna Borucka)
OGLĄDAJ: https://www.youtube.com/user/ZuzannaBorucka

Zuzia jest szaloną youtuberką, która zawsze jest sobą. Uwielbia kolorowe fryzury, tatuaże, babeczki, miodek, skarpetki i wiele innych!


2. Stuu (Stuart Burton)

Stuu jest bardzo sympatyczną osobą. Urodził się w Anglii, a teraz mieszka w Polsce. Na filmikach troszkę kaleczy nasz język, ale brzmi to bardzo uroczo ;)


3.  reZi (Remigiusz Wierzgoń)

Pogodny Youtuber, który nagrywa gameplay'e i vlogi. Oprócz nagrywania na YouTubie, uwielbia jazdę na Crossie.


4. Ajgor Ignacy (Igor Ignacy Leśniewski)

Szczery do bólu chłopak. Pokazuje w filmikach swoje poglądy na świat i komentuje to co jego denerwuje. 


5. Szparagi (Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec)

Myśli uczniów mówione na głos, Zamiana ról, Jak (NIE) zatrzymać faceta <-- to tylko kilka tytułów filmików, które możecie znaleźć na kanale dziewczyn. 


6. AbstrachujeTV (Robert Pasut, Rafał Masny i Czarek Jóźwik)

Chłopaki tworzą filmiki takie jak dziewczyny. W sensie, że Jak zachowywać się na randce itd. w sposób komiczny. 


7. Lisie Piekło (Paulina Lis)

Tematyka również podobna do Szparagów i Abstrachuje. Niestety dziewczyna się przeprowadziła do nowego mieszkania i ma małą przerwę w nagrywaniu.


8. SerafinTV (Serafin Pęzioł)

Opis kanału Serafina: O tym co ciśnie nam się na usta, ale boimy się mówić. 



To już chyba wszyscy Youtuberzy, których oglądam.
A Wy jakich oglądacie?
Zbieram nadal pytania do Q&A! :)

Miłej niedzieli :)

4 komentarze:

  1. Nie lubię tych youtuberów ;/
    Ja akurat oglądam Elevena, Madzię, Purposa i Verteza.

    Pozdrawiam xoxo
    Zapraszam na Rozdział IV
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję :) Liczę na uczciwy rewanż :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaobserwowałam i dziękuję :)

      Usuń
  3. Większości z nich Lubie.Ja jeszcze oglądam Lucy.pytania to np czy masz zwierzę. Gdzie jedziesz na wakacje . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger