środa, 8 kwietnia 2015

WSTĘP

Witajcie! To mój pierwszy post na tym blogu, więc wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Olimpia. To już moje kolejne podejście ze stroną internetową. Ostatnim razem zebrałam około 50 obserwatorów, co na tamte czasy było naprawdę sporo. Teraz trochę choruje i mam dużo czasu... Jednak nie oznacza to pisania tylko podczas złego samopoczucia! Szczerze mówiąc myślałam już od dłuższego czasu, aby powrócić do blogowania, bo niesamowicie za tym tęskniłam!

Na tym blogu mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Trochę mody, trochę recenzji, trochę życia, trochę fotografii - trochę wszystkiego! Zatem do zobaczenia :)
Ściskam mocno.

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się pozytywnie ;) Oby starczyło weny i chęci, bo chyba każdy blogger się z tym trudzi. No przynajmniej raz w swoim życiu.
    Tak, więc powodzenia. I dziękuję za komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :) Oby, oby :) Też już raz odpuściłam :/
      Dziękuję. Nie ma sprawy :)

      Usuń
  2. Świetnie się zapowiada. Czekam na kolejny post.
    Zdrówka ;)

    Pozdrawiam i obserwuję
    http://zaczarowany-swiat-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! :D czekam na dalsze posty... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo zdrowia i dużo sukcesów w blogowaniu. Mm nadzieję, że tym razem Ci się powiedzie!

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  5. Powodzenia w blogowaniu :) I dużo zdrowia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger