środa, 8 kwietnia 2015

Wstęp :)

Hej! To mój pierwszy post na tym blogu. Mam na imię Olimpia. Kiedyś już pisałam bloga, miałam około 50 obserwatorów, ale jakoś to wszystko odpuściłam. Teraz trochę choruje, mam dużo czasu. To nie tak, że teraz jestem chora, będę pisać, a potem... cisza. Myślałam już od dłuższego czasu, aby powrócić do blogowania! :) Na tym blogu mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Trochę mody, trochę recenzji, trochę jedzenia, trochę życia, trochę fotografii. Zatem do zobaczenia! :)


Jeśli chcecie o mnie wiedzieć więcej to śmiało pytajcie :)

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się pozytywnie ;) Oby starczyło weny i chęci, bo chyba każdy blogger się z tym trudzi. No przynajmniej raz w swoim życiu.
    Tak, więc powodzenia. I dziękuję za komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :) Oby, oby :) Też już raz odpuściłam :/
      Dziękuję. Nie ma sprawy :)

      Usuń
  2. Świetnie się zapowiada. Czekam na kolejny post.
    Zdrówka ;)

    Pozdrawiam i obserwuję
    http://zaczarowany-swiat-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! :D czekam na dalsze posty... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo zdrowia i dużo sukcesów w blogowaniu. Mm nadzieję, że tym razem Ci się powiedzie!

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  5. Powodzenia w blogowaniu :) I dużo zdrowia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger