niedziela, 13 września 2015

Moja mała BIBLIOTECZKA

Witajcie! Wiem, że ostatnio znowu zaniedbałam z lekka bloga... Jednak teraz nie powinno się to już powtórzyć! Dlaczego? Ponieważ dostałam aparat od rodziców, więc nie będzie w końcu problemu ze zdjęciami. Jedynie czekam jeszcze na kartę pamięci, która powinna przyjść w tym tygodniu. Ale teraz przejdźmy do tematu postu!

Może już wspominałam, w którymś z wpisów, że uwielbiam czytać książki! Zwłaszcza te o wampirach. Nie ukrywam, że w moim domu powoli robi się właśnie taka mini-biblioteczka... Książek na pewno byłoby jeszcze więcej niż mam obecnie. Niestety, musiałam część sprzedać, aby zakupić sobie nowy telefon, bo poprzedni już niestety odmówił posłuszeństwa...

Oprócz tych nowszych książek, na mojej półce znajdują się  również starsze dzieła przeróżnego gatunku. Zaczynając od "Quo vadis" Sienkiewicza, a kończąc na "Trudnych powrotach" Onichimowskiej. Zatem zapraszam Was do obejrzenia mojej ulubionej części kolekcji.

1. "Saga Zmierzch" Stephanie Meyer

2. "Rozstania i powroty" Susan Mallery i "Tajemnica" Sandra Brown

3. "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith, "Siostry" Izabela Szolc i "Opowieści z Narnii" C.S.Lewis

4."Pamiętniki Wampirów - Przebudzenie, Walka, Szał, Mrok" L.J. Smith

5. Autoryzowana książka Justina Biebera "Pierwszy krok ku wie3ności: Moja historia" i nieoficjalna "Justin Bieber Me&You" Millie Rowlands

6. Książki wybrane: "Człowiek firmy" Joseph Finder, "Oficer ślubny" Anthony Capella, "Pod śniegiem" Caroline Carver, "Czarne słońce" James Twining, "Pech i kłopoty" Lee Child, "Słonecznik" Richard Paul Evans, "Mapa trzech mędrców" James Rollins i "Dzień zaślubin" Catherine Alliott

7. "Przeznaczona" 9 część z serii "Dom Nocy" duet matki z córką P.C.Cast + Kristin Cast
*Źródło zdjęć: biuroliterackie.pl, zdjęcia własne*

A Wy lubicie czytać książki?
Macie w domu swoje biblioteczki?
Jaka jest Wasza ulubiona książka/seria?

Miłego dnia.

40 komentarzy:

  1. Oo super kolekcja!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja ;) Ja również uwielbiam czytać książki o wampirach, ale nie tylko . Ostatnio czytałam serię książek "Pocałunek Anioła" ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wolę filmy :D

    Arbuzowa Lemoniada
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serie oddechy.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekcja! Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Saga Zmierzch to podstawa, sama mam wszystkie części, jedną nawet po angielsku :D
    Genialny zbiór! Może też kiedyś zrobię taki post :3

    Milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zbiór. Ja bym właśnie chciała dokupić trochę (dużo) książek, żeby mieć swoje. Właśnie "Opowieści z Narnii" też do nich zaliczam, bo czytałam wszystkie części, ale wypożyczałam :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam kilka ksiązek, ale na pewno nie jest ich aż tak dużo jak ty tutaj pokazałaś :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Zmierzch jak byłam w 6 klasie podstawówki, byłam wtedy wielką fanką całej sagi, zarówno filmów jak i książek :D Uwielbiam książki, ale ostatnio mam coraz mniej czasu żeby coś przeczytać. Musze to jak najszybciej nadrobić!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam czytać książki a zwłaszcza te o wampirach :)
    Super że dostałaś aparat :D

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam taką swoją biblioteczkę :) Ja najbardziej lubię serię ,,Gone. Zniknęli" :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja równieżmam swoją małą biblioteczkę. Z tego co widzę,to masz bardzo dużo interesujących książek. :)

    Zapraszam do mnie. :-)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post! Ja nie lubię czytać, ale "książki" typu "Zniszcz ten dziennik"
    bardzo lubię.
    Obserwacja za obserwacje? Jak coś napisz komentarz
    pod ostatnim postem ;**
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ukradłabym wszystko o wampirach :D

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam wszystkie części Narnii.Książki i filmy są świetne ! :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie, że lubię czytać książki! natomiast nie mam na to czasu. Polecam książki Mitcha Alboma :)

    zapraszam do mnie, serdecznie zachęcam do obserwacji http://teenzoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zmierzch uwielbiam a zniszcz ten dziennik nie za bardzo
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmierzch jest świetny! :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy!
    Dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Saga zmierzch, uwielbiam!<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Dodałam nową notkę i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytanie to moje hobby. Kocham zmierzch <3
    Zapraszam również do mnie bd wdzięczna za komentarz :)
    http://panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kolekcja :) Też mam Pamiętniki Wampirów, ale serial podobał mi się sto razy bardziej :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię Zmierzch. Czytałam też serię Dom Nocy, ale po którejś z kolei książce przestało mi się podobać. Chyba 5 przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  24. "Pamiętniki Wampirów"! Kocham! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na szczęście nie wydaję fortuny na książki bo moja szwagierka ma 3 szafy książek, jakie tylko zechcę, naprawdę! :D Ale fakt faktem - zaczynam sobie kupować pare :) Uwielbiam czytać! Dramaty najbardziej:)


    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię czytać książki, szczególnie romanse :) Co do tych co je wymieniłaś, mam tylko zniszcz ten dziennik bo np. zmierzchu nie znoszę, a innych po prostu nie kojarzę :d
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetną biblioteczkę, również bardzo lubię czytać, ale bardzo rzadko
    mam na to czas. Moją ulubioną książka jest "złota kula" :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Dostałaś nominację do LBA, gratulacje :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham książki, mam ich bardzo dużo, cała ogromna szafę :)
    Świetny post, kojarzę wszystkie książki, a przeczytałam większość :)
    Obserwuje :))
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam swoją biblioteczkę :) Ulubiona to seria Dary anioła, ale mam tez Igrzyska śmierci, Love rosie, Zniszcz ten dziennik :)

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam czytać, ale z tych książek mam tylko Zniszcz ten dziennik ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tego wszystkiego czytałam 3 książki i chyba się skuszę na pamiętniki wampirów, ze swojej strony polecam - "Niezgodna" - Verinici Roth
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice selection of books, I really like Susan Mallery :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  34. Same fajne książki widzę!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Saga zmierzch jest super! :)
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dostałaś ode mnie nominację do LBA ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kolekcja, super pomysł na posta ;)) Jednak widzę, że mam trochę inny gust :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger