wtorek, 31 października 2023

JESIENNY przegląd kosmetyków | OBLICZE PIĘKNA

Cześć Kochani! Jesień to taki czas w roku, w którym skóra potrzebuje nas najbardziej. Moja wręcz prosi o dawkę bomb witaminowych i odrobinę nawilżenia. Choć wiadomo, że o to powinniśmy dbać o każdej porze roku. Ale niestety w praktyce nie zawsze to wychodzi. Przynajmniej u mnie... Dlatego staram się pielęgnować moją skórę chociaż w te jesienno-zimowe miesiące.

Oprócz, odpowiedniej pielęgnacji, próbuję też udobruchać moją duszę innymi przyjemnościami. Również tymi rzeczowymi. Jest to dla mnie moment, w którym bardzo dużo czasu spędzam w domu, więc pojawia się czas na pasję, doskonalenie umiejętności, ale i na testowanie nowych rzeczy. Także tych kosmetycznych. Zatem zapraszam Was do kolejnego wpisu z serii OBLICZE PIĘKNA i obejrzenia przeglądu sklepu www.wispol.eu.


PIELĘGNACJA
Tak, jak wspominałam wyżej, pielęgnacja jest bardzo ważna, zwłaszcza, jeśli chodzi o te jesienno-zimowe miesiące. Dlatego warto się z nią zaprzyjaźnić i wdrożyć do życia. Do swoich codziennych rytuałów. Pomogą Wam przy tym między innymi produkty firmy AVA Laboratorium, Vianek bądź Ziaja i wiele innych.
AVA Laboratorium 17,99 zł | AVA Laboratorium 29,99 zł | AVA Laboratorium 19,99 zł
Vianek 29,99 zł | Vianek 36,99 zł | Vianek 28,99 zł
Ziaja 10,49 zł | Ziaja 8,99 zł | Ziaja 8,69 zł

KOLORÓWKA
Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o makijaż to nic tak bardziej nie uwielbiam niż pomadki do ust. Mimo, że nie maluję ich na co dzień to jednak, kiedy mam tylko okazję to staram się je podkreślić. Nie ukrywam, że zawsze była to dla mnie ulubiona część twarzy. Jednak kiedy stało się popularne powiększanie ust to przestałam widzieć w nich piękno. Ale! Staram się to zwalczyć i pokochać siebie na nowo. Przetestowałam już trochę firm w swoim życiu i obecnie moimi ulubionymi są: Golden Rose oraz Maybelline.
Golden Rose 14,99 zł | Golden Rose 14,99 zł | Golden Rose 14,99 zł
Maybelline 26,90 zł | Maybelline 24,99 zł | Maybelline 19,99 zł

*Źródło zdjęć: tapeciarnia.pl, wispol.eu*

A Wy lubicie kosmetyki?
Dbacie o pielęgnacje?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

Wpis sponsorowany.

4 komentarze:

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!