wtorek, 17 października 2023

ZDJĘCIA | TŁO FOTOGRAFICZNE

Cześć wszystkim! Kiedy chodziłam do podstawówki, przynajmniej raz w roku przyjeżdżał do naszej szkoły fotograf. Oczywiście, głównie po to, aby zrobić nam zdjęcia klasowe. Co roku mogliśmy wybrać klasyczną opcję albo z jakimś ciekawym efektem, dodanym komputerowo. Oprócz tego, była możliwość skorzystania z dodatkowych opcji takich jak zdjęcie portretowe czy też fotografia z koleżanką z klasy. Do tego nie była już wykorzystywana technologia, a rekwizyty i tło fotograficzne!
Tło fotograficzne to ważny i ciekawy element wyposażenia planu zdjęciowego, zwłaszcza tego w studiach. Wykorzystać je można w rozmaity sposób. Ma wpływ na efekt końcowy zdjęcia oraz nadaje mu styl. Obecnie na rynku mamy możliwość kupienia tła z materiałów z różnej struktury i jakości. Dzięki czemu możemy się nastawić na konkretny okres użytkowania. Poza tym, nie musi ograniczać nas wyobraźnia! Można wybrać dosłownie wszystko - czy ma być matowe, błyszczące, jakiego wymiaru, koloru, we wzory bądź bez nich.

bingoland.pl to firma zajmująca się projektowaniem, tworzeniem i sprzedażą teł fotograficznych, wykonywanych z ekologicznych materiałów, które nie szkodzą środowisku ani modelom, ze względu na to, że nie wydzielają toksyn. Ich tła idealnie sprawdzą się do sesji ciążowych, dziecięcych, noworodkowych czy też portretowych.
Zdjęcia to wspaniała pamiątka na całe życie, na której moim zdaniem nie powinno się oszczędzać. Dlatego, jeśli marzymy o ciekawej sesji, wewnątrz budynku to nie bójmy się zaszaleć. Stylizowane sesje nie muszą być sztywne! Oczywiście, niespodziewane fotografie mają swój niesamowity urok. Jednak myślę, że czasami dobrze jest też oddać się w ręce specjalisty.
*Źródło zdjęć: bingoland.pl*

A Wy lubicie robić zdjęcia?
Chodzicie na sesje zdjęciowe?
Koniecznie dajcie znać!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

Wpis sponsorowany.

10 komentarzy:

  1. Podziwiam osoby, które potrafią zrobić piękne zdjęcia. Ja nie mam do tego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się zachwycam i podziwiam. To na pewno wiele lat ciężkiej pracy i sztuka uczenia się na błędach.

      Usuń
  2. Gdy ja chodziłam do szkoły, to przez całe przedszkole, podstawówkę i gimnazjum, fotograf odwiedził nas 5 razy; w przedszkolu, w pierwszych klasach podstawówki i gimnazjum, na zakończenie gimnazjum i na 1 komunie.
    Sklep o którym piszesz kojarze- sama tam zamawiałam tła do sesji zdjęciowych. Chwilowo one nie są mi potrzebne, więc nawet nie pamiętam gdzie je położyłam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, myślałam, że u wszystkich pojawiał się co roku. Od przedszkola aż do szkoły średniej włącznie. A tu proszę, jakie zaskoczenie. Mam nadzieję, że dobrze Ci się sprawdziły! :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Jestem zachwycona zdjęciami. Są przepiękne. Podziwiam osoby, które posiadają dar patrzenia na piękno i potrafią tak wspaniale fotografować.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko bądź aż tła fotograficzne, ale nie ukrywam, że prezentują się naprawdę bardzo dobrze. Jest na czym zawiesić oko ;) Tak, również podziwiam takie osoby.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Nigdy z takich teł nie korzystałam, ale może kiedyś... Te wyglądają na naprawdę bardzo porządne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam jest wiele pozytywnych opinii :) Choć osobiście również wolę zdjęcia w plenerze.

      Usuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!