poniedziałek, 24 kwietnia 2023

WSPOMNIENIA

Cześć Kochani! Często na wstępie moich wpisów, dzielę się z Wami różnymi odczuciami. Nie zawsze są one pozytywne. Jednak w ostatnim czasie, wiele razy wspominałam o czasie. O tym jak mnie goni. Jak szybko przemijają dni, miesiące i lata... O życiu w ciągłym pędzie. Nie ukrywam. To mnie przeraża.

Każde urodziny spędzam wesoło, w gronie najbliższych. Jednak, gdy już skończą się te dni radości dochodzi do mnie "ile ja mam już lat". Często gubię się, próbując policzyć swój wiek. A może to mój umysł świadomie nie chce mi go tak szybko przedstawić?

Analizuję życie. Myślę, co mogłabym zrobić lepiej. Ale wciąż, gdzieś z tyłu głowy czuję presję tykającego zegara. Aż dochodzi do momentów, kiedy rozmyślam, co gdy danej osoby nie będzie? Przecież przygotowujemy się do tego całe życie. Jest to naturalna kolej rzeczy. Jednak moim zdaniem, nie da się do takich wydarzeń w 100% przygotować. Ale możemy sprawić by godnie upamiętnić i pochować daną osobę. Oczywiście, zgodnie z jej wolą.

W związku z tym potrzebny będzie pochówek, a wraz z nim grób z tablicą pamiątkową. Nowoczesne groby od VHCT charakteryzują się innym kształtem, kolorem oraz grawerunkiem. Wykonane z solidnych materiałów w oparciu o indywidualną wolę klienta. Jest to nowoczesna propozycja pojawiająca się co raz częściej na rynku.

Pamiętajcie, jednak, że zakup takiego nagrobka to nie wszystko. Trzeba jeszcze o niego regularnie dbać. W ten sposób pielęgnujemy nie tylko kamienną płytę, ale i pamięć o zmarłym.

"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje."

*Źródło zdjęcia: nowoczesne-pomniki.pl*

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

Wpis sponsorowany.