piątek, 8 grudnia 2023

SUNSET SQUARE 2023 | RELACJA

Cześć wszystkim! Uwielbiam wracać pamięcią do pięknych wspomnień. Dlatego z przyjemnością Wam o nich opowiadam. Mimo, że niektóre wydarzenia działy się już dobre kilka miesięcy temu to nie zmienia faktu, że nie można o nich pisać. Czyż nie? Co prawda, najbardziej chciałabym Wam opowiedzieć o ślubie, lecz niestety jeszcze chwilę musimy poczekać na zdjęcia. Jednak, na końcu wpisu będzie dodany nasz przepiękny teledysk, który serdecznie polecam obejrzeć! Tymczasem, zapraszam do przeczytania i obejrzenia zdjęć z pewnego sierpniowego festiwalu.

Co to jest Sunset Square?
Sunset Square Gdynia to muzyczne wydarzenie, które odbyło się pierwszy raz (i mam nadzieję, że nie ostatni!), a swoją realizacje miało dokładnie 13 sierpnia 2023 roku na Skwerze Kościuszki w Gdyni. W tegorocznej edycji gwiazdą wieczoru był Armin Van Buuren - światowej sławy holenderski DJ. Pojawili się również tacy artyści jak: Skidope, Fedde Le Grand, W&W, TOPIC, Kris b2b Matys i EMDI. Skąd łatwo wywnioskować, że grano muzykę elektroniczną. Celem tego wydarzenia była promocja miasta Gdynia jako miejsca do wypoczynku dla młodych ludzi, ale z ukazaniem ogromnego potencjału kulturalno-rozrywkowego.

Jak dostać się na teren festiwalu?
Tak jak wspomniałam wyżej, festiwal odbywał się na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Jest to wręcz serce tego miasta, dlatego dostanie się na te wydarzenie nie było takie trudne. Oprócz oczywistego środka transportu typu taxi bądź uber, free now czy też bolt (wszystkie z tych firm jeżdżą po tym mieście), była możliwość skorzystania z publicznego transportu za niewielką opłatą. Przykładowo pociągi SKM z Wejherowa oraz z Gdańska - przystanek Gdynia Główna albo autobusy bądź trolejbusy (24, 29, 25, 28, 109) wybierając przystanek niedaleko ul. Świętojańskiej. Stamtąd już ok. 5-10 minut spacerkiem na sam koniec Skweru Kościuszki.

Jak wygląda teren festiwalu?
Jeśli byliście kiedykolwiek w Gdyni to wiecie zapewne jak wygląda Skwer Kościuszki. Jednak dla tych co nie byli - już opisuję! Jest to betonowy teren, który na samym końcu, z trzech stron otacza Zatoka Gdańska, w niektórych miejscach przysłonięta falochronem. Oprócz tego znajduje się tam budynek Akwarium Gdyńskiego MIR, Batyskaf Nautilus oraz cumują żaglowce takie jak: Regina i Dar Młodzieży. Na czas trwania wydarzenia wszystko było otoczone barierkami, a przed nimi znajdowały się budki z jedzeniem i piciem oraz toalety. Plecami do centrum miasta stała półokrągła scena.

Moje odczucia
Informacja o tym wydarzeniu pojawiła się jakoś 2-3 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy, więc jak na taki festiwal - niewiele czasu. Byłam w szoku, że impreza z moim ulubionym typem muzyki w końcu odbywa się w Gdyni. W moim rodzinnym mieście! W dodatku, w towarzystwie takich gwiazd! Początkowo zraziłam się datą, ponieważ wydarzenie odbywało się w niedziele. Jednak we wtorek wypadało Święto, więc była to okazja do zrobienia sobie długiego weekendu - i tak też uczyniłam! Po załatwieniu wolnego w pracy, zakupiłam bilety i zaprosiłam moją mamę. Ostatecznie, bawiliśmy się w większym gronie, ponieważ dołączył mój tata z wujkiem oraz siostra mojego męża ze swoim ówczesnym partnerem. Impreza trwała ponad 10 godzin, a pogoda tego dnia wyjątkowo dopisywała. Tegoroczne lato nie było u nas najcieplejsze. Jednak ten weekend zapoczątkował wyższe temperatury i brak deszczu, więc można było zaszaleć z kolorową, zwiewną stylizacją. Muzyka - super! Mam szczerą nadzieję, że nie była to jednorazowa zabawa, a to wydarzenie stanie się cykliczne.

Stylizacja
Do samego końca nie wiedziałam, co ubiorę ze względu na codziennie zmieniającą się prognozę pogody. Jednak było idealnie! Postawiłam na kolor, ale i też trochę pazura. Nie mogło również zabraknąć jeansowej kurtki, w razie gdyby miało zrobić się w nocy chłodniej.
Ubrania: błyszczący, różowy crop top z New Yorkera, prześwitujący niebieski top z różowymi buźkami z House'a, czarne krótkie spodenki z New Yorkera, kabaretki z Primarka oraz kurtka jeansowa w fioletowe buźki z Sinsaya.
Buty: botki z CCC.
Dodatki: kolczyki z zestawu trzech par z New Yorker oraz gwiazdki z Allegro.
*Zdjęcia własne*

Byliście kiedyś na jakimś festiwalu?
Lubicie na nie jeździć?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Kochani, serdecznie zachęcam do obejrzenia naszego teledysku ślubnego!
Będzie nam bardzo miło jak zostawicie coś po sobie na YouTube bądź na Instagramie.

Trzymajcie się ciepło,
Wasza Adrasteja

18 komentarzy:

  1. Widać, że zabawa była bardzo udana. Rewelacyjna impreza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za świetną i bardzo ciekawą fotorelację.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nieźle pobawiliście! I super! A teledysku coś mi nie otwiera 🥺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zabawa była bardzo udana :) Teledysk możesz również obejrzeć po naciśnięciu na słowo YouTube, które znajduje się pod koniec wpisu.

      Usuń
    2. Udało się! Właśnie obejrzałam! Wyglądacie cudownie,A Twoja suknia to istne dzieło sztuki. A przysiędze wzruszyłam się razem z Tobą 😘

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, że poświęciłaś czas na obejrzenie tego teledysku :) Ogromnie dziękuję za piękne słowa. Za każdym razem się na niej wzruszam i wciąż zachwyca mnie fakt, że nawet osoby, które nie widziały tego na żywo, przeżywają te emocje razem ze mną :)

      Usuń
  4. Widać, że zabawa udana, a teledysk przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dobrze się bawiłaś na tym festiwalu :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dobrze wspominamy ten czas :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Teledysk przepiękny i bardzo wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy. Ja za każdym razem jak go oglądam to wzruszam się albo drży mi całe ciało. Czuję się wtedy jakbym wróciła emocjami do tego dnia :)

      Usuń
  7. wow, 10 godzin! Fajnie, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie imprezy, gdzie grana jest muzyka elektroniczna trwają tak długo. Ale czas leci bardzo szybko i przyjemnie :) Choć oczywiście trzeba lubić takie klimaty ;)

      Usuń
  8. Widać, że zabawa była udana.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!