wtorek, 3 września 2019

GRZECZNI CHŁOPCY | RECENZJA FILMU

"Grzeczni chłopcy" - to amerykański film, który opowiada o paczce przyjaciół, którzy pragną zdobyć wiedzę na temat całowania. Max wykrada ojcu drona, którego nie wolno mu używać. Jednak robi to, ponieważ ma zamiar wraz z kumplami podglądać nastolatków z sąsiedztwa. Niestety, coś idzie nie tak i dron nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia... Chłopcy starają się naprawić swoją winę i udają się po kupno nowego sprzętu, zanim do domu wróci ojciec Maxa. Sprawa nie jest prosta, ponieważ zła decyzja goni złą decyzję.

W skrócie - Dwunastoletni chłopcy mają problem. Właśnie zaproszono ich na pierwsze kissing-party. Tyle tylko, że nie wiedzą jak się całować.

Gatunek: Komedia
Czas: 90 minut
Jest to nowy film producentów "Sausage Party", "Supersamca" oraz "Sąsiadów". Dlatego Ci, co znają te ekranizacje doskonale wiedzą czego można się spodziewać. A mianowicie seksu, używek oraz w tym przypadku dzieciaków. Na początku można by pomyśleć, że tematy te są już dawno przejedzone i że nikogo nie śmieszą. Ale! Można miło się zaskoczyć. Ta trójka dzieciaków naprawdę może doprowadzić do łez, oczywiście z radości.
Max jest chłopcem, który marzy o pocałowaniu pewnej dziewczyny. Twierdzi, że to miłość na wieki i chce, żeby została jego żoną. Bardzo mu zależy na tej imprezie, bo wie, że ma szansę zapunktować. Niestety, nigdy się nie całował i boi się ośmieszenia.

Thor próbuje być luzakiem oraz marzy o karierze wokalisty. Ma niesamowity talent, lecz bardzo łatwo poddaje się opinii innych, zazdrosnych ludzi. Tym sposobem niszczy swoje marzenia oraz swoją pewność siebie.

Lucas to poukładany chłopiec. Ceni sobie prawdę oraz bardzo kocha swoich rodziców. Niestety, przez pewną sprawę staje się jeszcze bardziej wrażliwym dzieckiem i boi się, że kiedyś zostanie sam.
Film na swój sposób jest przygodowy. Przez jego większą część obserwujemy jak ta paczka przyjaciół udaje się do galerii handlowej w celu kupienia nowego drona. A żeby nie było tak łatwo to wciąż są ścigani przez dwie dziewczyny, którym delikatnie mówiąc - podpadli. Przez całą podróż mają miejsce różne, dziwne wydarzenia, a złe decyzje są na głównym planie.

Zastanawialiście się kiedyś jak dużo niedobrych rzeczy może się zdarzyć w ciągu jednego dnia? To macie odpowiedź! Ich wyprawa kończy się przypadkową kradzieżą narkotyków, paintball'em w stowarzyszeniu studenckim oraz ucieczką, o której wspominałam wyżej. Jednak to nie wszystko! Dzieje się jeszcze wiele innych rzeczy, ale nie będę Wam więcej zdradzać!

Oczywiście, w tej ekranizacji pojawiają się również inne osoby. Niektóre mają nawet tylko kilkusekundowe sceny, ale wspaniale ubarwiają fabułę. Moim zdaniem spodoba Wam się siostra Thora - bezpośrednia, lecz przerażająca na swój sposób!
Podsumowując, ta ekranizacja jest pełna humoru. Wszystkiego słuchało się naprawdę dobrze. Dla niektórych żarty mogą wydać się prymitywne, ale moim zdaniem wszystko utrzymane jest w granicach rozsądku i ze smakiem. Już dawno nie uśmiałam się tak na komedii, a mój narzeczony nawet się popłakał! Zresztą. Cała sala nie mogła powstrzymać się od śmiechu! Dopiero końcówka filmu staje się spokojniejsza, kryje przesłanie oraz pokazuje jak na ludzi wpływa czas. Według mnie, bardzo dobra komedia. Brakowało mi takiej w ostatnich latach. Gorąco polecam wszystkim, którzy lubią się pośmiać! Nie pożałujecie.
Wiadomo nie od dziś, że każde przedsiębiorstwo ceni sobie dobrą reklamę. W końcu jakoś trzeba zostać zauważonym! Dla Nas, dla ludzi ważne jest dobre, pierwsze wrażenie. Nie ma co się oszukiwać. Jesteśmy wzrokowcami na swój mniejszy, bądź większy sposób. Na dzień dzisiejszy, z reklamami możemy się spotkać w telewizji, w gazecie, w Internecie, w radiu, ale i też na mieście! Pylon reklamowy to idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują rozgłosu w konkretnym miejscu i chcą to zrobić bardzo efektownie. Taki rodzaj reklamy powinien być przede wszystkim estetyczny oraz niezbyt natarczywy. Oprócz tego każda firma powinna mieć coś, co ich wyróżnia - chwytliwą nazwę albo ładne logo... A Wy na co patrzycie widząc reklamę?
*Źródło zdjęć: Google Grafika*

Słyszeliście o tym filmie?
Widzieliście go w kinie?
Co o nim sądzicie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Zapraszam na mojego Instagrama.

Ściskam mocno,
Adrasteja

30 komentarzy:

  1. I want to watch this film darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałem o firmie, ale ja praktycznie nic nie oglądałam. Zdecydowanie wolę książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. Ale zainteresował mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym filmie ale oglądałam film supersamie - głupkowaty ale dobry na relaks po ciężkim tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie widziałam dobrej komedii :) Ogólnie rzadko mam czas na obejrzenie jakiegoś filmu, ale chętnie do nadrabiam gdy tylko znajdę wolną chwile. Obiecałam sobie, że będę regularnie oglądać filmy, czasem (często) mi to nie wychodzi, ale tyle pozycji ile sobie założyłam- oglądam :) Tego filmu nie widziałam, nawet o nim nie słyszałam, brzmi naprawdę super, to może być coś dla mnie, lubię tego typu filmy jako relaks :) Naprawdę świetna recenzja kochana!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ten film wart jest obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam zwiastun - zachęca do obejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ten etap w życiu kiedy całusy przestają być bleee a nie całowanie się z dziewczyną staje się obciachem.
    Zapowiada się super śmiesznie!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie historie o dzieciach i ten ich niewinny świat. To może być dobra komedia na poprawę humoru :) Co do reklam to chyba najbardziej wzrok przyciąga właśnie coś humorystycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym filmie nigdy nie słyszałam, jednak zapowiada się naprawdę ciekawie. Może się skusze!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam , mało oglądam ostatnio. Ale może się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, nie słyszałam. Rzadko kiedy oglądam filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym filmie, ale zaciekawiłaś mnie. Brzmi naprawdę intrygująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spadłaś mi z nieba, szukałam jakiegoś odmóżdżacza i mam! Odpalam dzisiaj wieczorem z przyszłym mężem. Coś czuje, że będzie dobra zabawa, ha! ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje i chętnie obejrzę w jakiś gorszy dzień aby się pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za komediami, może dlatego, że nie trafiłam już dawno na dobry film z tej kategorii. Powiem szczerze, że mega mnie nim zaciekawiłaś! Dobrze, że zaczął się weekend, będzie chwila akurat na obejrzenie go. Brzmi super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam zwiastun tego filmu i wydaje się, że może on być zabawnie zakręcony. Po Twojej recenzji na pewno go obejrzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym filmie, ale bardzo lubię komedie i z chęcią go obejrzę. Twoja recenzja mnie zaciekawiła, a ja ostatnio szukałam czegoś "lekkiego" na wieczór. 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Może być fajny ten film, lubię komedie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear, so nice and interesting, love it!     

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię komedię :) Tego jeszcze nie widziałam :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam wcześniej tego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z filmami jestem do tyłu, ostatnio nic nie oglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że nawet o nim słyszałam, ale nie jestem na bieżąco z kinowymi nowościami. Po twojej recenzji mam ogromną ochotę na ten film! Ostatnio chodzi za mną chętka na coś śmiesznego, przy czym będę mogła się trochę odstresować. Dzięki za polecenia filmu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tym filmie, ale niestety nie miałam okazji na niego iść, a szkoda ;-) Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądałam go jeszcze, ale pare razy czytałam opis. W piątek może uda się coś obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tym filmie i raczej na niego nie pójdę :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!