piątek, 30 sierpnia 2019

Podsumowanie WAKACJI 2019

Witajcie Kochani! Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? Gotowi do szkoły? A może chodzicie już do pracy? Powiem Wam, że jest mi niesamowicie dziwnie z tym, że w te wakacje nie kupiłam żadnych produktów ani książek szkolnych. Jakoś jeszcze to do mnie nie dociera, że moja obowiązkowa edukacja dobiegła końca. Jednak nie jest mi przykro z tego powodu. Te wszystkie szkolne lata kosztowały mnie naprawdę wiele stresu oraz zdrowia. Zwłaszcza ten ostatni maturalny rok... Wiem, że pewnie na pracę też będę narzekać i możliwe, że zatęsknię za szkołą, ale jestem gotowa. Naprawdę. Czuję, że mam masę pozytywnej energii, którą chcę przekazać w ten początek dorosłego życia i mam nadzieję, że zostanie ona ze mną na dłużej.

W dzisiejszym poście chciałabym podsumować tegoroczne wakacje. Może nie działo się zbyt wiele. Jednak chcę sobie i Wam udowodnić, że nawet te najdrobniejsze gesty oraz chwilę są warte wspominek. Zwłaszcza, że początek moich wakacji nie należał do najlepszych. Przez ponad miesiąc dochodziłam do siebie po maturze. Wiem, że może to wydać się dziwne, ale po tym egzaminie dojrzałości straciłam kompletnie wiarę w siebie. Czułam się okropnie, wręcz beznadziejnie... Dopiero z czasem uświadomiłam sobie, że znam swoją wartość, swoje możliwości i będzie, co będzie - życie toczy się dalej. Teraz żałuję tych wszystkich niepotrzebnie wylanych łez. Jednak już nie o tym! W tym wpisie chciałabym się skupić na tych dobrych rzeczach, które mnie spotkały, więc zapraszam do lektury!


SZWECJA
Jak już dobrze wiecie w tym roku miałam okazję być w Szwecji, a dokładnie w Karlskronie. Był to pobyt jednodniowy, jednak niezwykle emocjonujący. Nie będę Wam teraz opisywać, co zwiedziłam i jak to wszystko wyglądało, ponieważ wszystko zawarłam TUTAJ. Jeśli jesteście ciekawi to serdecznie zapraszam! Wpis posiada dużo opisów oraz zdjęć. Co do samej Szwecji uważam, że jest to naprawdę ciekawy kraj. Zwłaszcza ludzie wydali mi się być mega sympatyczni, ponieważ przy nich kompletnie zapomniałam o mojej blokadzie językowej. Po za tym cały czas czułam się szczęśliwa i miałam przy boku ukochaną osobę, wiec nie mogło być lepiej.

ZARĘCZYNY
Skoro była Szwecja to muszą być i też ZARĘCZYNY! Ja wiem, że może Was już męczyć ten temat, ale musicie zrozumieć moje podekscytowanie. Wciąż jestem niesamowicie szczęśliwa i na samą myśl o tym wydarzeniu lecą mi łzy. Naprawdę nie mogę uwierzyć, że ta chwila była tak pięknie przez Niego zaplanowana. Do teraz nie mogę pojąć jakie szczęście mnie spotkało, że Go mam... Więc jeśli to czytasz to wiedz, że Cię bardzo mocno kocham i sprawiłeś, że jestem jedną z najradośniejszych kobiet na tym świecie, właśnie dzięki Tobie! Natomiast jeśli Was ciekawi w jaki sposób do tego doszło to zapraszam TUTAJ oraz TUTAJ.

KRÓTKIE WŁOSY
Po wielu latach zapuszczania odważyłam się na ścięcie włosów. Wiedziałam, że nie są w najlepszym stanie oraz chciałam zmiany. Jakoś tak wewnętrznie naprawdę jej potrzebowałam. Początkowo byłam załamana, bo nie miały być aż takie krótkie! Jednak z czasem zaczęłam się przyzwyczajać. A kondycja moich włosów znacznie się polepszyła. Zresztą nie ma co się przejmować - odrosną!

DOLINA CHARLOTTY i USTKA
Spontaniczne wyjazdy w wakacje to w sumie u Nas normalne. Początkowo mieliśmy wybrać się do Słupska, ale plany trochę się pozmieniały. Zamiast tego udaliśmy się do Doliny Charlotty, gdzie znajduje się zoo, fokarium, restauracja oraz kilka innych atrakcji. Co do samego zoo to troszkę się zawiodłam... Na zdjęciach widziałam, że ludzie mają bliski kontakt z lemurami - nawet karmią je oraz głaszczą. Oczywiście, też chciałam! Okazało się, że żeby być koło nich to trzeba wykupić dodatkowy bilet na rejs łódką. W dodatku, tego dnia było tak upalnie, że zwierzęta leżały w swoich domkach. Zatem nie widzieliśmy najmniejszego sensu wykupywania biletu skoro i tak nie zobaczylibyśmy ich... Po zoo udaliśmy się do fokarium. Pokaz trwał może z 15 minut, ale był naprawdę warty zobaczenia. Po za tym, na koniec, publiczność zadawała pytania, co również trochę trwało, ale można było się dowiedzieć naprawdę ciekawych rzeczy. Z racji, że miała miejsce godzina popołudniowa to wybraliśmy się do restauracji, która znajdowała się na wodzie. Było to mega klimatyczne miejsce, a sałatka, ryba oraz lemoniada - przepyszne! Później pokierowaliśmy się do Ustki. Trochę pochodziliśmy, odwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych, zjedliśmy lody, pokupowaliśmy pamiątki oraz odpoczęliśmy na plaży. Na koniec dnia otrzymałam piękną, niebieską różę, która naprawdę długo mi się trzymała.

GRODZISKO
Oczywiście, nie mogło zabraknąć wakacji u rodziny mojego narzeczonego. Powiem Wam, że czasami dobry jest ten przeskok z miasta na wieś. Nawet, jeśli wraca się całym zjedzonym przez komary. Ta cisza, odpoczynek nad jeziorem, spacer po lesie, a w dodatku jeszcze grill! Oprócz tego, przeważnie kiedy przyjeżdżamy to czeka na Nas armia małych piesków, a ja bardzo kocham PSY!

KONCERTY i WYDARZENIA
W tym roku miałam okazję być na kilku wydarzeniach organizowanych w moim mieście oraz okolicach. Prawie każde z nich wspominam bardzo dobrze. Na początku wakacji odbyły się dwa Festiwale Truskawek w Chmielnie oraz na Złotej Górze, gdzie można było obkupić się w kaszubskie truskawki oraz w produkty z nich zrobione. Oprócz tego miały miejsce liczne zabawy oraz koncerty. Na jednym z tych festiwali można było usłyszeć Roksanę Węgiel oraz Grzegorza Hyżego. Później miało miejsce tzw. Wejogranie, czyli muzyczne wydarzenie w Wejherowie. To właśnie tutaj udało mi się zobaczyć po raz pierwszy kabaret ("Chyba") na żywo oraz zrobić zdjęcie z Sylwią Grzeszczak! Sylwia Grzeszczak jest moją ulubioną polską wokalistką, ponieważ niesamowicie imponuje mi jej barwa głosu oraz podoba mi się jej kontakt z publicznością oraz to jak bawi się na scenie. Jednak w sierpniu również czekały na Nas atrakcje! Czekałam rok na kolejną edycję Goldhill Festival na Złotej Górze i się doczekałam. Muzyka to była totalna petarda! Jednak o tej imprezie chciałabym Wam napisać w osobnym poście jak tylko znajdą się zdjęcia na stronie. Kolejnym wydarzeniem były nocne pokazy samolotów, czyli LOTOS Gdynia Aerobaltic. To już kolejna edycja, w której biorę udział i mimo, że występy czasami są podobne do ubiegłych lat to i tak robią wrażenie! Nie trzeba było długo czekać, ponieważ tydzień później odbywała się kolejna impreza! Tym razem coś, co w Gdyni miało miejsce pierwszy raz, a mianowicie Verva Street Racing, gdzie można było podziwiać setki sportowych aut oraz pokazy na aż trzech torach! A na dodatek w sobotę oraz niedzielę miały miejsce wspaniałe koncerty - Sylwii Grzeszczak oraz C-Boola! A co najlepsze, wstęp na wszystkie imprezy (z wyjątkiem Goldhill Festival) był DARMOWY!
Swoją drogą, czy wierzycie w przesądy? Ostatnio mój ukochany zaczął nosić zegarek. Zaczęłam się zastanawiać czy nie sprawić mu jakiegoś lepszego na najbliższą okazję. W oko wpadł mi zegarek Tommy Hilfiger. Jednak przypomniało mi się o przesądzie związanym z tego typu prezentem. Chodzi mi tutaj o uprzedzenie z zegarkiem, a dokładnie, że podarowany symbolizuje rozpad związku, zakończenie znajomości, a nawet śmierć! Szukając informacji w tym temacie znalazłam ciekawostkę, że ten przesąd wziął się z Chin, ponieważ po chińsku zegar "zhong" brzmi podobnie do życzenia końca "song zhong". Jednak przeważnie mówi się, że to tylko gadanie, że przecież jesteśmy poważnymi i dorosłymi ludźmi i nie pokładamy wiary w te bajeczki. Natomiast jest zawsze to małe "ale" i wolimy nie ryzykować. A jakby na to spojrzeć z drugiej strony. Czy zegarek nie może być wyznacznikiem czasu spędzonego u boku ukochanej osoby? Odliczaniem do kolejnych, wspaniałych chwil? Naprawdę urzekł mnie zegarek Tommy'iego Hilfiger'a, ale sama nie wiem, co o tym wszystkim sądzić. Może ostatecznie sama go sobie kiedyś sprawię.
*Zdjęcia autorskie*

A Wy jak spędziliście swoje wakacje?
Były udane?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Mam nadzieję, że we wrześniu będę mogła się pochwalić Wam efektami wakacyjnej sesji miłosnej, która została wykonana wraz z Katie Moon! Jeszcze nie wiedziałam żadnego zdjęcia, ale wiem, że będą one cudowne, bo to co wychodzi spod rąk Kasi jest naprawdę świetne!

A jeśli mało Wam wakacyjnych zdjęć to zachęcam do odwiedzenia ostatniego wpisu!

Ściskam mocno,
Adrasteja

24 komentarze:

  1. Tak cudownych zaręczyn Tobie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci ukochanego i zaręczyn. Zazdroszczę Ci tylu wyjazdów.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że wiele się działo u ciebie. Gratuluję zaręczyn!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe wakacje. Gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zaręczyn :) I zwiedzania tylu miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając o Twoich przemyśleniach na temat edukacji ,jej końca miałam wrażenie jakbym czytała siebie - myślę że gdy będziesz w moim wieku ( matko jak to brzmi jakbym miala 40 lat a jeszcze nie mam 30😲😅) nie raz bedziesz chciała wrócić do szkolnej ławki
    Odnośnie Twoich słów o maturze ; cieszę się że do niej nie podchodziłam ,kilkoro moich znajomych podchodziło i mają bardzo podobne odczucia.
    Jeszcze raz gratuluję zaręczyn.
    Ciekawy przesąd na temat tego zegarka ,nie słyszałam o nim wcześniej...
    U mnie w tym roku wakacje upłynęły pod znakiem pracy ,choć udało mi się trochę wolnego znaleźć ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze spędzone chwile, lubię Szwecję ❣

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku przemknęła mi koło nosa Norwegia. Niestety mimo marzeń, nie jest mi dane trafić do Skandynawii.
    Ty najszczęśliwszą z kobiet w swoim związku? Myślałam, że to ja jestem tą najszczęśliwszą w związku. :P Wiesz o co chodzi, kiedy na okrągło słyszysz narzekania koleżanek na swoich mężów.
    Pewnego dnia długie włosy tak mnie zdenerwowały, że ścięłam się na krótko sama nożyczkami. Na 2 cm. I byłam zaskoczona, że tak efektownie mi wyszło, równiutko i w ogóle. Znajomi mnie oglądali i nie wierzyli, że u fryzjera nie byłam. A wiesz dlaczego? Bo kobieta, jak potrzebuje zmian w wyglądzie, to potrafi. ;D
    A Tobie ślicznie w tych włosach. Na tym zdjęciu przypominasz mi Jessicę Albę.
    Nie, moja droga, przesądy to bujda na resorach. Wyrzuć w ogóle takie myśli i nie ograniczaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zaręczyn, niezapomniane wakacje :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zaręczyn, moje wakacje nadal trwają. Fajnie że miałaś udane, tyle miejsc odwiedziłaś - szok! Ja sowich włosów bym się nie odważyła obciąć na krótko jakoś bym się bała jak bym wyglądała z krótkimi - nigdy nie wiadomo. Zdjęcia piękne! A w przesądy nie wieże, nie w wszystkie.
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Działo się u Ciebie naprawdę wiele ciekawych rzeczy podczas wakacji. ;) Wiem o czym mówisz, bo chodząc do szkoły też bardzo się stresowałam i cieszę się, że mam to już za sobą. Jest mi tylko smutno z tego powodu, że nie widuję się z moimi przyjaciółkami codziennie, jak wtedy, gdy chodziłyśmy do szkoły.
    Mnie został jeszcze miesiąc wakacji, bo studia zaczynam w październiku, ale wrzesień zapowiada mi się pracowicie, bo będę miała praktyki studenckie. ;)
    Życzę Ci pięknego, pełnego przyjemnych chwil września! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele rzeczy opisujesz - ciekawe i romantyczne chwile.
    Dla mnie wakacje nie kończą się 1 września, bo lato jeszcze trwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie CI w krótkich włosach! no i na maksa gratuluję zaręczyn! oby ten czas dla Was był cudowny ;) ja za niecałe dwa tygodnie wychodzę za mąż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli to były wyjątkowo udane wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! Jakie bogate wakacje! Szwecja, zaręczyny, ścięcie włosów-wow! Zaręczyn gratuluję-bądźcie szczęśliwi <3
    Co do włosów, od lat próbuję ściąć i nie wychodzi :D tak lubię mieć długie i wiem że będę żałować jak obetnę ale też planuję na zimę-ciekawe czy się zdecyduję :D
    Jeszcze dodam że patrząc na Sylwię Grzeszczak, to myślałam że robisz zdjęcie w muzeum figur haha :D Bo tak woskowo wyszła :D Mam nadzieję że Sylwia tego nie przeczyta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na bieżąco czytam i komentuję, żeby o niczym nie zapomnieć ;D Wybierasz się może na studia? Czy tylko i wyłacznie praca? Chętnie poczytam, jak poszła Ci matura, chyba, że nie chcesz się tym dzielić. Napisz chociaż, jakie przedmioty zdawałaś :D
    Już zabieram się do czytania relacji z pobytu w Szwecji.. mieszka tam taka youtuberka- Jona Jinton- polecam zajrzeć na jej kanał;) Zaręczynyy! wow! gratulacje <3 to na pewno piękny czas, a co najlepsze- jeszcze piękniejszy przed Tobą;)
    Krótkie włosy zeeecydowanie bardzo Ci pasują:) Sylwia Grzeszczak ma rzeczywiście swietny głos i sporą skalę, też do mnie przemawia jej osoba :D Totalnie nie wierze w przesądy, wiec kupiłabym zegarek narzeczonemu :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna nowa fryzurka, miałam kiedyś podobne cięcie :) Gratuluję zaręczyn, to piękny czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja nowa fryzurka- do twarzy Ci. Widzę, że miałaś intensywne wakacje- sporo zobaczyliście nowych rzeczy i te festiwale! Sama byłam w fokarium w Łebie- też byłam zadowolona- nie było jeszcze wtedy tak gorąco i zwierzęta szalały na pokazach.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie te wakcaje były bardzo wartościowe ponieważ założyłam swój pierwszy aparat ortodontyczny

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger