piątek, 14 lipca 2023

ZA DUŻY NA BAJKI, PURPUROWE SERCA, THE KISSING BOOTH 3 | PRZEGLĄD FILMÓW #9

Dzień dobry! Ale ten lipiec leci jak szalony. Trzeba przyznać, że słoneczko ładnie przygrzewa, a pierwsza opalenizna pojawiła się już na skórze. Z przyjemnością chodzi się na spacery, jak i na plażę, na której najchętniej zamieszkałabym! Niestety, w najbliższych dniach ma trochę popadać... Ale trochę odpoczynku od tych upałów również się przyda. Dlatego zapraszam Was do recenzji trzech filmów, które może skusicie się obejrzeć, właśnie w takie deszczowe dni.

Za duży na bajki (2022)
Familijny
106 minut

Za duży na bajki (2022) - to polski film familijny wyreżyserowany przez Kristoffera Rusa. Opowiada on historię chłopca - Waldka, który jest ogromnym miłośnikiem gier komputerowych. Z związku z tym, marzy o wygraniu turnieju gamingowego. Jednak trafia pod opiekę ciotki na czas nieobecności jego matki, a życie wywraca się do góry nogami. Obejrzyj zwiastun.

O polskich produkcjach można mówić różnie. Ale tego filmu nie da się nie lubić! Na pierwszy rzut oka, fabuła może wydawać się niezbyt oryginalna. Początkowo mamy obraz młodego pokolenia wpatrzonego w gry komputerowe. Jednak czym dalej oglądamy ten film, tym bardziej można znaleźć wiele wartościowych wątków - o szczerości, o wychowywaniu dziecka, o rozwijaniu pasji, o przyjaźni czy też o miłości. Nie ukrywam, że główny bohater wraz z jego szaloną ciotką robią doskonałą robotę - swoim zachowaniem, jak i tekstami, przy których można bardzo dużo się pośmiać. Bardzo POLECAM!

Purpurowe serca (2022)
Melodramat
122 minuty

Purpurowe serca (2022) - to amerykański romans stworzony dla platformy Netflix, wyreżyserowany przez Elizabeth Allen Rosenbaum. Jest to adaptacja powieści Tess Wakefield pod tym samym tytułem. Fabuła opiera się na dwóch głównych bohaterach - szukającej sławy piosenkarce i komandosie, którzy mając swoje cele, postanawiają zawrzeć pakt. Obejrzyj zwiastun.

Zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami postanowiłam odpalić ten film w Walentynki. Co tu dużo mówić. Już po pierwszych minutach wiedziałam jaki jest to typ filmu. Osobiście określam je młodzieżowymi, Disneyowymi albo typową ekranizacją na Neftlix. Był dla mnie tak bardzo przewidywalny, że nie uroniłam ani jednej łzy (a  dużo płaczę na tego typu filmach). Nie powiem, że był źle zrobiony. Niestety, kompletnie mnie nie porwał... Ale myślę, że znajdzie swoich fanów, bo naprawdę nie jest to zły film.

The Kissing Booth 3
Romans | Komedia
111 minut

The Kissing Booth 3 (2021) - to amerykańska komedia romantyczna wyreżyserowana przez Vince'a Marcello. Jest to trzecia część, w której oglądamy dalsze losy przyjaciół - Elle i Lee. Tym razem akcja dzieje się ostatniego lata przed pójściem na studia. Co przyniosą przyjaźnie i miłości? Tego dowiecie się oglądając te właśnie część! Obejrzyj zwiastun.

Skoro obejrzeliśmy dwie poprzednie części, to czemu nie zabrać się za trzecią? W tym momencie właśnie popełniliśmy błąd... Pierwsza część była w porządku, przewidywalna, coś w stylu recenzji wyżej. Druga zrobiła już na nas mniejsze wrażenie. Ale trzecia? Kompletnie bez ładu i składu. Nagle milion konfliktów, które kompletnie nie miały sensu... Miałam wrażenie, że było to zrobione na siłę. Totalnie niepotrzebnie. Spokojnie mogliby zakończyć na pierwszej, bądź drugiej części. Strasznie się męczyliśmy oglądając to. Zdecydowanie nie polecam...
*Źródło zdjęć: filmladnebebe.pl, glamour.pl, deadline.com, kinomuza.pl*

Widzieliście któryś z powyższych filmów?
Co o nich uważacie?
Koniecznie dajcie znać!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

14 komentarzy:

  1. Ja żdanego nie widziałam i póki co się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych filmów nie widziałam. Chyba pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam, ale w wolnej chwili zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam z tych filmów tylko trzecią część Kissing Booth i faktycznie jest najsłabsza ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem kinomaniaczką ale od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!