piątek, 11 października 2024

MAM 25 LAT | PRZEMYŚLENIA

Cześć Kochani! 11 października to dla mnie wyjątkowa data, ponieważ tego właśnie dnia obchodzę swoje urodziny. Można by rzec, że to przecież nic szczególnego. Jednak w dniu dzisiejszym kończę 25 lat, a to oznacza, że pierwsze ćwierćwiecze za mną! Brzmi poważnie. Choć to tylko zmiana jednej cyfry to skłoniła mnie do refleksji. Zwłaszcza, że w tym roku znalazłam swojego pierwszego siwego włosa!   

W tym wpisie chciałabym się skupić na pozytywnych rzeczach, dlatego nie znajdziecie tutaj żadnych negatywnych wydarzeń. Jednak nie oznacza to, że nie mają one miejsca. Po prostu dzisiaj wolałam do tego podejść w taki sposób i pochwalić się tym, co osiągnęłam oraz jakie marzenia udało mi się spełnić. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania.
Mam 25 lat i...
...wyszłam za mąż! Niesamowicie się cieszę, że spełniłam marzenie z dzieciństwa o posiadaniu męża. Jestem ogromnie szczęśliwa, że tak cudowna osoba uczestniczy w moim życiu od ponad 8 lat (to prawie 1/3 mojego życia!). Uwierzycie w to, że już za 3 dni obchodzimy swoją pierwszą rocznicę ślubu? A dopiero co ogłaszałam Wam tę radosną nowinę!

...jestem właścicielką mieszkania! Co prawda współdzielę je z mężem, ale to przecież też się liczy! Tak samo, nie wstydzę się faktu, że jest ono wzięte na kredyt. W końcu sam się on nie spłaci, a posiadanie własnego kąta to rzecz, która zdecydowanie napawa mnie dumą. Zwłaszcza w tak młodym wieku.

...skończyłam szkołę z wyróżnieniem! Może to nic takiego, ale naprawdę jestem z siebie dumna. Skończyłam szkołę średnią z czerwonym paskiem, posiadam maturę i mam tytuł technika obsługi turystycznej. Natomiast na studia się nie udałam, ponieważ nigdy mnie do nich nie ciągnęło. Jednak kto wie? Może kiedyś mi się odmieni. Na to nigdy za późno!

...wielokrotnie awansowałam! Szczerze mówiąc, jestem w szoku, że z moim brakiem pewności siebie, po 5 miesiącach pracy wskoczyłam na stanowisko kierownika zmiany. Co lepsze, na tym się nie skończyło! Zostałam kierownikiem sklepu, następnie specjalistą ds. logistyki, kierownikiem logistyki, a teraz jestem kierownikiem sklepu internetowego. Cieszę się, że ciężka praca popłaciła, choć obecnie marzę o czymś zupełnie innym i mam nadzieję, że kiedyś się to spełni!
...posiadam dwa psy! W moim rodzinnym domu zawsze roiło się od zwierząt. Dlatego nie wyobrażam sobie mieszkania bez psa, a najlepiej dwóch psów! Śnieżkę zapewne znacie z bloga (szczegółowe wpisy TUTAJ i TUTAJ), ale nie pochwaliłam się Wam jeszcze nowym nabytkiem, czyli kolejną białą kuleczką - Tosią. Zatem kolejne marzenie z listy odhaczone!

...bawiłam się na koncertach wielu gwiazd! Choć muzycznie uzdolniona nie jestem, to muzyka towarzyszy mi każdego dnia. Uwielbiam słuchać jej w domu, a jeszcze bardziej cieszę się z możliwości doświadczania tego na żywo. Dlatego, gdy moi ulubieni artyści ogłaszają trasy koncertowe to bez wahania kupuję bilety! Udało mi się być na występach gwiazd takich jak: Justin Bieber, Bastille, David Guetta, Alok, Alesso, Gromee, Scooter, Sylwia Grzeszczak, Sobel i wiele innych.

...odwiedziłam kilka krajów! Moja podróżnicza lista jest dosyć krótka. Jednak bardzo chcę poznawać świat. Wierzę w to, że jeszcze wiele przede mną i to dopiero początek tej pięknej przygody. Kraje, które udało mi się odwiedzić na dzień dzisiejszy to: Włochy, Szwecja (dwukrotnie), Anglia i Grecja (wyspa Rodos).

Czego mogłabym sobie życzyć w dniu dwudziestych piątych urodzin? Na pewno dużej odwagi, pewności siebie i cierpliwości. Żebym z radością chwytała każdy dzień i uwierzyła, że wiele jest możliwe. A przede wszystkim zdrowia i wyrozumiałości do samej siebie. Mam nadzieję, że mała ja, jest ze mnie bardzo dumna.
*Źródło zdjęć: katiemoon.pl*

Spełniliście swoje marzenia?
Z czego jesteście dumni?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Za te wspaniałe fotografie odpowiada Katie Moon.

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

23 komentarze:

  1. Dalszych sukcesów i spełniania marzeń ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Baz liku spełnionych marzeń i tyle samo sukcesów🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie
    Twoje 25 lat to solidny dorobek, z którego powinnaś być bardzo dumna. Naprawdę osiągnęłaś już wiele a przed Tobą jeszcze wiele wspaniałych lat do spełniania marzeń i realizacji planów. Życzę samych dobroci i wiary we własne możliwości.
    Bądź szczęśliwa każdego dnia!
    💐🎂🎁
    Uściski dla Ciebie🤗😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję! Naprawdę przepiękne słowa i życzenia <3
      Śle buziaki :* :)

      Usuń
  4. Pięknie! A to dopiero początek bo przecież całe życie przed Tobą. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń! 🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Bardzo fajnie się czyta ten wpis. Ja za ponad pół roku kończę 25 lat i też myślę, aby z tej okazji zrobić jakichś wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Jeśli masz ochotę to pewnie! Uwielbiam czytać takie wpisy. To wspaniałe móc cieszyć się sukcesami razem z innymi :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego ♥ piękny wiek :) i u nas dwa pieski. Mam podobnie, od małego zawsze w moim życiu były zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To faktycznie mamy coś wspólnego, super :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i gratuluję tylu wspaniałych sukcesów!😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Gratuluję nie lada osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, nie zdążyłam na 11 października, ale jestem tuż przed rocznicą ślubu i mogę składać życzenia hurtem. 😁 Bądź zdrowa i szczęśliwa.
    Rób tylko to, czego jesteś pewna. Jeśli uszczęśliwia Cię praca, mąż i wspólne życie, to ciesz się tym. Warto postawić na rozwój, ale jeśli nie jest to odpowiedni moment, to zaczekaj. Podążaj za pasją i spełniaj swoje marzenia, także te wspólne. Wszystkiego dobrego na nowy rok życia. Takie podsumowania są potrzebne, a wiara w siebie i koncentracja na celach, pozwala świadomi przeżyć swoje życie. Pozdrawiam serdecznie. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego! I realizacji kolejnych marzeń oraz planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez wszystkim spełnienia marzeń dużo zdrowia i miłość . I by lista podróżniczą się poszerzyła . Cudowne czytało się o tych pozytywach . Jak ja bym chciałam mieć 25 albo chociaż 30 lat 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę spóźnione ale szczere najlepsze życzenia Ci składam. Piękny wiek i wspaniałe osiągnięcia. Podziwiam i oby tak dalej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Moja! Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie! Dużo zdrowia, radości i spełnienia wszystkich planów i zamierzeń. Zresztą widzę że część udało Ci się zrealizować. Ogromne brawa dla Ciebie! Te wszystkie dobre rzeczy które Ci się wydarzyły w ostatnich latach to dobry start w Wasze wspólne życie. A co do kredytu na mieszkanie, to pomimo że trzeba go spłacić,to uważam że to ogromny sukces,bo nie każdy w tak młodym wieku może pochwalić się taką zdolnością kredytową aby móc kupić sobie mieszkanie👏
    p.s. Moja młodsza córka też jest z 11 października 😍, zapraszam wiec do siebie na kawałek Jej tortu urodzinowego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Rzeczywiście wiele udało Ci się osiągnąć mając tak niewiele lat. Gratuluje i oby tak dalej! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!