niedziela, 9 grudnia 2018

BRIGHT, #REALITYHIGH, THE KISSING BOTH, MĘSKA PACZKA | PRZEGLĄD FILMÓW #1

Dwa tygodnie temu napisałam posta, w którym troszkę ponarzekaliśmy na jesienną chandrę, a tymczasem mamy już grudzień i zbliżamy się do świąt. Ostatni tydzień spędziłam na chodzeniu po sklepach w poszukiwaniu prezentów dla bliskich, a wczoraj wzięłam się za ich pakowanie. A jak jest u Was? Macie już wszystko przygotowane?

Jak zdążyliście zauważyć, od pół roku jestem wielką fanką Netflixa. Tak jak kiedyś byłam fanką kina i filmów, to teraz nie potrafię się odkleić od seriali. Na szczęście, nie jestem żadną maniaczką i potrafię wychodzić z domu!

Z racji, że nie chcę, aby filmy odeszły w nie pamięć to postanowiłam, co jakiś czas robić taki przegląd ekranizacji, które można znaleźć na Netflixie. Jednak zwykłe recenzje także będą się pojawiały, ale to w przypadku kinowych filmów lub wartych uwagi. Zatem zapraszam!



BRIGHT
Bright to amerykański kryminalny film wyprodukowany dla platformy Netflix. Opowiada o alternatywnej teraźniejszości, w której ludzie współistnieją z innymi rasami (orkami, elfami, centaurami, goblinami, krasnoludami, wróżkami i smokami). Magia jest znana, ale rzadko spotykana, ponieważ magiczne różdżki są niezwykle rzadkie i tylko specjalne osoby znane jako "Brights" mogą sobie z nimi poradzić i nimi władać. Główni bohaterzy to człowiek i ork (dwóch policjantów), którzy usiłują pokonać dzielące ich różnice, aby wspólnymi siłami zapobiec niebezpieczeństwu zagrażającemu światu.

Od razu mówię, że nie przepadam za tego typu filmami, jednak wszelkie reklamy i pozytywne recenzje - bardzo mnie zachęciły i postanowiłam go obejrzeć. Moim zdaniem nie było źle, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Po za tym przez jakąś część filmu nie rozumiałam o co chodzi - kto, kogo ściga, dlaczego i o co w tym wszystkim chodzi. Brakowało mi w tym wszystkim sensownego wytłumaczenia albo chociażby opisu takiego jak napisałam wyżej. Najlepiej byłoby jakby podzielili ten film na dwie części - pierwsza wyjaśniająca, a druga z akcjami. Jednak na efekty specjalne oraz wykreowanie postaci nie można było narzekać. Uważam, że przeciętniak.



#REALITYHIGH
#REALITYHIGH to również film platformy Netflix. Opowiada o Dani - wzorowej uczennicy, która w końcu nawiązuje relację z chłopakiem, w którym od dawna się podkochuje. To wyraźnie nie podoba się jego byłej dziewczynie, która jest gwiazdą Internetu. Film ukazuje jak pod wpływem innych ludzi można się zmienić oraz jak media społecznościowe potrafią zniszczyć życie drugiego człowieka.

W tym przypadku, zwiastun potrafił streścić cały film. Jednak nie zraziłam się, bo miałam ochotę na coś lekkiego. Niestety, troszkę się na nim przejechałam... #REALITYHIGH to typowy film dla nastolatek, które wciąż przeżywają z główną bohaterką wzloty i upadki w miłości oraz przyjaźniach. Był bardzo przewidywalny i nie pokazał nic nowego, a naprawdę mógłby mieć potencjał. Po za tym strasznie mi się dłużył... Słabiutki.



The Kissing Booth
The Kissing Booth to amerykańska komedia romantyczna na podstawie powieści Beth Reekles. Film miał swoją premierę tego roku na serwisie Netflix. Elle przyjaźni się od zawsze z Lee, ale wkrótce wszystko wymyka się jej spod kontroli, gdy łamie ich wspólnie stworzony kodeks. Zakochuje się w jego bracie o imieniu Noah poprzez tytułową - całuśną budkę. Ich relacja to typ zakazanej miłości, a Elle nie ma pojęcia co robić.

Na początku myślałam, że film będzie dotyczył ostatnio popularnego "friendzone". Jednak było to miłe zaskoczenie, gdy okazało się, że chodzi o dziecięcy kodeks. Sam pomysł z całuśną budką także intrygujący. Niestety, strasznie mnie denerwowała główna bohaterka - jej zachowanie i niezdecydowanie... Natomiast film był niezły. Młodzieżowy, ale dosyć przyjemny. Szkoda tylko, że nie było aż tylu śmiesznych momentów.



Męska paczka
Męska paczka to kolejna komedia na platformie Netflix. Na początku miał być to zwykły męski wypad. Jednak plany lekko się pozmieniały i do biwaku dołącza para dziewczyn. Podczas jednego z wieczorów dochodzi do niefortunnego wypadku, w którym jeden z bohaterów traci swojego członka. Trafia do szpitala, lecz lekarzom podarowano pudełko z nie tą zawartością. Paczka przyjaciół postanawia zaryzykować wszystko, aby oddać cenny narząd, zanim będzie za późno.

Ten film włączył mi mój chłopak i nie miałam pojęcia o czym będzie. Byłam w głębokim szoku, kiedy dowiedziałam się, że tematem przewodnim będzie obcięty członek. Przyznam, że temat bardzo oryginalny, lecz zarazem dosyć niesmaczny. Jednak strasznie się uśmiałam. Praktycznie non stop można było się uśmiechnąć. Film naprawdę dobry, lecz chwilami lekko obrzydliwy.

Oglądaliście któryś z powyższych filmów?
A może Was zaciekawiły?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

49 komentarzy:

  1. Słyszałam tylko o tym kissing booth. Lubię fantasy, więc myślę, że pierwszy film mógłby być dla mnie;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nim było słychać, więc się nie dziwię :)
      Mam nadzieję, że chociaż Tobie przypadnie do gustu ;)

      Usuń
  2. Jakoś ostatnio nie mam w ogóle czasu na Netflixa - czas to zmienić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po świętach znajdzie się odrobina czasu? ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Z całego zestawienia słyszałam tylko o Kissing Both. Niestety nie znajduję ostatnio czasu na Netflixa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może kiedyś znajdziesz czas na pozostałe propozycje :)

      Usuń
  4. Żadnego z nich nie widziałam - rzadko oglądam filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolisz pewnie książki? :)

      Usuń
    2. Zgadza się ale są też takie dni, kiedy mam ochotę na film - ostatnio maraton z filmami "Śnięty Mikołaj" - pierwsza część najlepsza ;)

      PS Jutro zapraszam do siebie na małą niespodziankę ;)

      Usuń
    3. Czasem dobrze jest zrobić sobie taką małą odskocznie :) Chyba oglądałam pierwszą część patrząc po zdjęciach w Internecie. Naprawdę to ma aż 3 części? Też zrobię sobie maraton :D

      Ooo, to muszę koniecznie wpaść, jestem ciekawa, co wymyśliłaś:)

      Usuń
  5. Oglądałam "Kissing Both" i powiem szczerze, że mnie nie zachwycił, taki luźny, jak napisałaś, młodzieżowy film na wieczór. Pozostałe propozycje z chęcią obejrzę jak tylko będę miała więcej czasu. Ten pierwszy wydaje się być szczególnie ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że nie tylko ja miałam takie odczucia. Luźny, ale bez rewelacji:)
      To mam nadzieję, że Ci się spodobają!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Nie mam dostępu do Netflixa ponieważ nie mam czasu oglądać wielu seriali. Jeden z ostatnich które ostatnio obejrzałam to norweski serial "Nesten voksen" :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netflix na szczęście to nie tylko seriale, dlatego w tym poście oceniłam filmy :) Nie słyszałam o nim, ale norweskie produkcje są naprawdę przyjemne :)
      Za chwilę zerknę!

      Usuń
  7. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale to fenomenalnie, bo mam co nadrabiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych filmach. Muszę nadrobić w nowym roku, bo chwilowo oglądam świąteczne filmy :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie muszę się zabrać za świąteczne filmy :)

      Usuń
  9. Haha ostatni serial dość ciekawie brzmi xD Nas też wciągają seriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście są akurat filmy, ale owszem, jest bardzo ciekawy haha :D Seriale bywają uzależniające :)

      Usuń
  10. Rzadko oglądam seriale na Netflixie ,wyjątkiem było "13 powodow "☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Netflix jest głównym "dostawcą" seriali :)
      W tym poście są akurat filmy, więc może one bardziej Ci się spodobają:)
      13 powodów - uwielbiam:)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. To prawda, Netflix zabiera baaardzo dużo czasu. Ale w wolnej chwili czasem fajnie jest sobie coś obejrzeć bez reklam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam tylko "The Kissing Booth" i film mi się podobał. :) Ostatnio obejrzałam świąteczną produkcję Netflixa- "Zamiana z księżniczką", gdzie Vanessa Hudgens gra podwójną rolę. Fajny film do obejrzenia w grudniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że chociaż Tobie się spodobał :) A właśnie od kilku dni na głównej pokazuje mi się ten film i w końcu może się skuszę skoro polecasz:)

      Usuń
    2. To jest dobry film, żeby się przy nim zrelaksować. Fabuła opiera się na dobrze znanym schemacie, a klimat jest bajkowy, jednak takie było założenie. ;) Oglądało mi się go miło i przyjemnie. <3

      Usuń
    3. Tak też właśnie myślałam :) Dziękuję za opinię, mam nadzieję, że obejrzę jeszcze do końca tego roku :) :*

      Usuń
  13. Netflixa nie mam, ogółem mało oglądam i filmów i seriali za to czytam nałogowo :P żadnego z tych seriali nie widziałam i raczej nie mój gatunek żebym się skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet lepiej, że czytasz niż oglądasz. Książki bardziej kształcą no i pobudzają wyobraźnię :)
      To akurat są filmy, ale mi się tylko ostatni podobał, reszta taka sobie :/

      Usuń
  14. Oglądałam The Kissing Booth i mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam Bright i bardzo mi się spodobał. Akurat lubię takie klimaty i poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że znalazł swoich zwolenników:) W moim przypadku - nie ten gatunek ;)

      Usuń
  16. Ciekawe filmy aż szkoda ze nie mam Netflixa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam "The Kissing Booth". Bardzo przyjemny film o nastolatkach dla nastolatków :) Reszta tytułów nawet nie obiła mi się o uszy, ale może nadrobię w najbliższym czasie. Teraz oglądam bardzo dużo filmów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemny, ale bez rewelacji ;) Aż dziwne, bo na Netflixie było o nich bardzo głośno, oprócz tego ostatniego :) Może masz coś wartego polecenia?

      Usuń
  18. Nie znam żadnego z przedstawionych, oglądałam za to czarne lustro i parę innych, obecnie przeszłam na showmaxa, ale wrócę do netflixa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne lustro to chyba serial o ile się nie mylę? Na showmaxie mam jeden serial do dokończenia :D

      Usuń
  19. Niestety nie widziałam niczego z powyższych pozycji, ale wszystko prezentuje się ciekawie i aż zachęca do obejrzenia! Jednak ja, mam strasznie długą listę filmów "do obejrzenia" sporo godzin do nadrobienia, nie wiem czy życia mi starszy by to wszystko obejrzeć :D Kocham filmy i chciałabym ich obejrzeć jak najwięcej, ale niestety nie zawsze jest to możliwe :) Cudowny wpis, jak zawsze!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci, abyś kiedyś znalazła czas na obejrzenie tego wszystkiego powyżej no i całej swojej filmowej listy :D Na pewno starczy! Chyba aż taka długa nie jest? :D To prawda. Mnie często ciekawią te kinowe, ale czasem nawet nie ma czasu by do niego pójść... Dziękuję kochana!
      Pozdraaaawiam! <3

      Usuń
  20. Napewno coś dla siebie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, Netflix! :D Ja też oglądam i zapisuję sobie wrażenia z kolejnych seriali, ale coś nie mam ostatnio weny by zamknąć je w jeden post. Coś mi to nie wychodzi. :D
    Spośród wymienionych zaciekawił mnie #REALITYHIGH, ale na razie mam zdecydowanie zbyt dużo pozaczynanych seriali. Czas by niektóre pokończyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak opisuje seriale to często robię 5 i tak powstała taka mini seria:)
      Jednak w poście to nie seriale, a filmy trwające po 1,5 - 2h, więc myślę, że spokojnie zdążysz go sobie obejrzeć nie kolidując z rozpoczętymi seriami:)

      Usuń
  22. Netflix to straszny pożeracz czasu :P ostatnio mam nieco więcej obowiązków, ale myślę, że podczas Świąt wrzucę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się niestety muszę zgodzić :) W takim razie powodzenia!

      Usuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger