piątek, 23 kwietnia 2021

RATUJ PSZCZOŁY oraz NAPEŁNIJMY MILION MISEK | AKCJA CHARYTATYWNA

Witajcie Kochani! Już za tydzień majówka i kilka dni wyczekiwanego odpoczynku. Jak Wasze humory? Udajecie się gdzieś w podróż? Osobiście, w ostatnim poście wspominałam o zaplanowanym pięknym, rocznicowym wyjeździe. Niestety, okazało się, że padliśmy ofiarą oszustwa. Zamiast apartamentu z jacuzzi czekają nas wizyty na komisariacie, aby odzyskać wpłaconą wcześniej zaliczkę... Mam wrażenie, że pandemia jeszcze bardziej sprzyja oszustom i złodziejom. Najpierw próba kradzieży, a teraz Internetowe wyłudzenie pieniędzy... Zdecydowanie los mi ostatnio nie sprzyja.

Jednakże, nie ma co się załamywać! Oczywiście, smutek jest, a człowiek, co raz bardziej traci zaufanie do innych ludzi. Jednak tak zawsze było i będzie... Po za tym, złe wydarzenia nie powodują, że nagle mamy przestać czynić dobro. Dlatego, dzisiaj przychodzę do Was z kolejną dawką naprawdę ciekawych akcji charytatywnych! Zapraszam do czytania.


ODBIERZ NASIONA RATUJ PSZCZOŁY! - Nestle Cereals
Pierwszą akcją jaką Wam dzisiaj przedstawię jest ratowanie pszczół razem z Nestle! Dowiedziałam się o niej tak naprawdę przypadkiem, kiedy byłam w sklepie na zakupach spożywczych i chciałam dokupić płatki śniadaniowe. Moją uwagę przykuła niebieska naklejka na opakowaniu z tą właśnie akcją. Produkt zakupiłam, a w domu weszłam na oficjalną stronę o TUTAJ, aby dowiedzieć się czegoś więcej. 

W skrócie, kupujemy płatki śniadaniowe firmy Nestle biorące udział w akcji, czyli po prostu te z naklejką na opakowaniu. Następnie wpisujemy kod na stronie producenta, podajemy swoje dane adresowe i gotowe! W tym momencie czekamy na odbiór nasion do zasadzenia. Osobiście, zamówienie złożyłam 18 marca i wtedy też dostałam emaila z informacją, że moje zgłoszenie zostało przyjęte do weryfikacji, a przesyłka dotarła 19 kwietnia. Czyli jak widzicie - miesiąc czasu! Jednak cieszę się, że nasionka do mnie dotarły.

W środku przesyłki oczywiście czekała na mnie torebka z nasionami roślin miododajnych. W skład mieszanki wchodzi: ogórecznik lekarski, nagietek lekarski, chaber bławatek, złocień właściwy - jastrun właściwy, nachyłek barwierski, onętek, pszczelnik mołdawski, jeżówka purpurowa, len zwyczajny, żmijowiec grecki, gryka zwyczajna, gipsówka wytworna, lebiodka pospolita, komonica, nostrzyk biały, nostrzyk lekarski, melisa lekarska, dziwaczek jalapa, czarnuszka damasceńska, mak polny, facelia błękitna, szałwia lekarska oraz koniczyna krwistoczerwona. Na torebce znalazła się również informacja z kalendarzykiem siewu oraz instrukcją sadzenia. Dodatkowo, otrzymałam ulotkę z podziękowaniami, a na niej zachętę do pochwalenia się swoim kwietnikiem z dołączeniem #ratujpszczoly.

Akcja trwa od 20.01.2021 do 30.04.2021 lub do wyczerpania puli nasion.
Celem jest stworzenie nowego miejsca do zapylania dla pszczół.


NAPEŁNIJMY MILION MISEK! - Cheetos dla zwierzaków
Drugą akcją, którą chciałabym Wam przedstawić jest napełnienie miliony misek dla zwierzaków razem z Cheetos oraz KarmimyPsiaki.pl! O tej akcji dowiedziałam się akurat na Facebooku, gdzie wyskoczyła mi reklama z grą. Jej ukończenie oznaczało pięć pełnych misek dla zwierzaków. Oczywiście, od razu weszłam na oficjalną stronę o TUTAJ, aby się dowiedzieć, co i jak.

W skrócie, w tym przypadku mamy do wyboru cztery opcje pomocy i niekoniecznie wymagające wydawania pieniędzy, a mianowicie:
Kupienie promocyjnego opakowania Cheetos Paws lub Cheetos oznaczone bannerem. Następnie zarejestrowanie kodu znajdującego się wewnątrz opakowania i gotowe! Jedna miska dla zwierzaka napełniona. Jest to pierwsza i jedyna opcja, w której musimy wydać nasze pieniążki na kupno produktu.
Zrobienie sobie zdjęcia z miską na głowie i wrzucenie go na profil na Instagramie z #CHEETOSMILIONMISEK. Tutaj jednak trzeba pamiętać, że nasze konto musi być publiczne do 02.07.2021, aby challenge można było uznać za zaliczony. Dzięki temu zadaniu napełniamy pięć misek.
Nagranie wideo ze swoim zwierzakiem i pokazanie jak bardzo cieszy się z napełnionej miski. W tym przypadku również wrzucenie go na profil na Instagramie z #CHEETOSMILIONMISEK i utrzymanie statusu konta jako publiczne do 02.07.2021. Tutaj także napełniamy pięć misek.
Zagranie w grę na Messengerze Cheetos oraz jej ukończenie. Tym sposobem również napełniamy pięć pełnych misek. Jednak koniecznie trzeba ukończyć grę, aby to zadanie zostało zaliczone! Natomiast ilość wygranych gier jest nieograniczona.

Akcja trwa do 30.06.2021 lub do zrealizowania założonego celu pomocowego.
Celem jest nakarmienie psów i kotów ze schronisk objętych platformą KarmimyPsiaki.pl.
*Źródło zdjęć: nestle-cereals.com i cheetos.pl (nagłówek - przerobiony), fameshop.pl, karmimypsiaki.pl*

Czy słyszeliście o tych akcjach?
A może często bierzecie udział w innych?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Nadal są zbierane podpisy petycji dla Bałtyku, szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Przypominam, że nowe wpisy pojawiają się w piątki o 17!

A jeśli nie widzieliście ostatniego postu to zapraszam.

Trzymajcie się cieplutko,
Wasza Adrasteja

23 komentarze:

  1. Chętnie jem płatki Nestle, więc na pewno wezmę udział w tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również często jadam tę płatki, więc wesprą akcję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że jeszcze Ci się uda zgarnąć nasionka ;)

      Usuń
  3. Dobrze, że robią takie akcje brawa dla marek. Ja o tym nie słyszałam, z chęcią kupię i pomogę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Żałuję tylko, że nie są aż tak mocno promowane :)

      Usuń
  4. Współczuję z tym wyjazdem i nie wiem jakim trzeba być człowiekiem by tak wyludzac pieniądze od ludzi. Ale do niektórych ludzi nie ma słów...Akcję natomiast super słyszałam o tej z Cheetos ! Jak najbardziej popieram !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również nie rozumiem takiego zachowania, ale nic na to nie poradzimy... Zawsze się gdzieś takie osoby znajdą :( Bardzo się cieszę, że ta akcja nie jest Ci obca :)

      Usuń
  5. great post.
    would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    http://www.rosetinz.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MAm nadzieje, że ta sytuacja się wyjaśni. Straszne jest to jak ludzie potrafią bez skrupułów oszukiwać innych ;( Ja na majówkę nie mam planów. Jedynye czego chcę to odpocząc od mojej pracy. Płatków neste już dawno nie jadłam ale fajnie, że organizują taką akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro ze Was oszukali
    :( co za ludzie... jak mozna tak bez skrupolow oszukiwac i wzbogacac sie na tym. Fajne te akcje chetnie wspomoge pieski i pszczolki. Co do majowki to jeszcze nie wiem co bede robic. Oby tylko pogoda dopisala. Mam juz dosc zimna i deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe, zwłaszcza ta ze zwierzaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi z powodu tej sytuacji z oszustwem. Rozumiem, jak się czujesz. Za to nie rozumiem, dlaczego ludzie dopuszczają się takich rzeczy względem innych. Tak, wiem, że chcą sami skorzystać cudzym kosztem, ale dla mnie to jest nie do pojęcia. :( W każdym razie, mam nadzieję, że uda Ci sie odzyskać pieniądze. A co do majówki, nie planuję wyjazdów - odpocznę w domowym zaciszu. Jeśli zaś chodzi o zaprezentowane przez Ciebie akcje charytatywne, obie są ciekawe i warte wspierania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszeć słyszałem, ale rzadko biorę w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam płatki! Biorę udział, za każdym razem jak mam okazje kogoś wesprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam posadzoną łąkę kwiatową!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro, że padliście ofiarą oszustów. Coraz bardziej przeraża mnie jacy źli potrafią być ludzie. Smutne to, że żerują na ludzkiej krzywdzie :(

    Akcje świetne. Mój tata ma własną pasiekę także pszczółki mi nie obce :)

    Codziennie klikam w karmimy psiaki :)

    Chętnie wezmę udział w obu akcjach :)

    Życzę powodzenia w rozwiązaniu problemu :*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie jestem fanką tych płatków... a co do historii współczuję... do mojej babci non stop oszuści dzwonią próbują ją nastraszyć lub naciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję bardzo, że padliście ofiarą oszustów :( Akcja bardzo mi się podoba, ja wspieram akcję Greenpeace dotyczącą tworzenia domków dla pszczół :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz tutaj piekne grafiki , to wlasne prace? :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!