piątek, 30 kwietnia 2021

Komplet kosmetyków ROWAN beauty line by HOME&YOU | OBLICZE PIĘKNA

Witajcie Kochani w ostatnim dniu kwietnia! Czujecie już ten dłuższy, majówkowy weekend? Jak nastroje? U mnie naprawdę dobrze! Jeszcze kilka godzin w pracy i mogę zacząć się pakować, bo wyjeżdżamy do Olsztyna! Pogoda póki co nie zapowiada się zbyt obiecująco, ale mam nadzieję, że troszeczkę słońca odwiedzi nas w te dni. Mam w planach piknik i rowerki wodne, więc po cichu liczę, że uda mi się to zrealizować.

Natomiast w dzisiejszym poście skupimy się na kosmetykach z home&you. Nie wiem czy Wy też tak macie, że wchodząc do tego sklepu nabiera Was chęć kupna każdej, ładnie wyglądającej popierdółki? Osobiście mam tak dosyć często, dlatego wybieram się tam głównie w Święta Bożonarodzeniowe, aby dobrać dodatki do prezentów dla bliskich. Zestaw, który Wam dzisiaj przedstawię zakupiłam mojej przyjaciółce, a otrzymałam od przyszłej szwagierki w te same święta! Zapraszam do czytania.


Komplet kosmetyków Rowan Beauty Line by home&you

"Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na świąteczny bądź mikołajkowy prezent, który ucieszy każdą kobietę, postaw na stylowy i praktyczny komplet kosmetyków Rowan. Znajdujące się w zestawie produkty pielęgnacyjne uprzyjemnią każdą rozgrzewającą kąpiel z bąbelkami, a odłożone na półkę staną się elegancką ozdobą łazienkowej aranżacji, dodającą wnętrzu nutki gwiazdkowej aury."


Rowan Beauty line by home&you SHOWER GEL, żel pod prysznic

Cena: 59,00 zł (cena za cały zestaw)
Pojemność: 140 ml

Pierwsze co się rzuca w oczy to przepiękna szata graficzna! Dodatkowo buteleczka ozdobiona jest czerwoną wstążką. Sam produkt naprawdę ciekawy z uwagi na swoją konsystencje. Taka żelkowata, przyjemna na skórze. Natomiast zapach mam wrażenie, że w całej tej serii jest bardzo podobny do siebie, taki delikatnie kremowy. Żel nie pieni się, ale nie uważam tego za minus. Po jego użyciu skóra  wydaje się naprawdę delikatna.

Skład: Woda | Etoksylowany laurylosiarczan sodu | Chlorek sodu | Isostearamide MIPA | Kokamidopropylobetaina | Distearynian glikolu polietylenowego | Wersenian disodu | Kwas cytrynowy | Metylochloroizotiazolinon | Metyloizotiazolinon | Azotan magnezu | Chlorek Magnezu | Perfum | Lilial | Aldehyd heksylocynamonowy

Rowan Beauty line by home&you BODY LOTION, balsam do ciała

Cena: 59,00 zł (cena za cały zestaw)
Pojemność: 140 ml

Szata graficzna taka sama jak w poprzednim produkcie, a buteleczka również ozdobiona czerwoną wstążką. Balsam do ciała jest koloru białego jak to głównie na balsamy przystało. Produkt wchłania się dosyć szybko, nie klei się i daje uczucie odżywienia skóry. W konsystencji niezbyt gęsty, ale również nie jest zbyt wodnisty. Zapach delikatny, kremowy. Przyjemny dla noska. Produkt dobry, ale raczej znaleźlibyście coś lepszego i to w niższej cenie.

Skład: Woda | Alkohol cetylostearylowy | Parafina ciekła | Kwas stearynowy | Stearynian glicerolu | Kwas palmitynowy | Sorbitol | Kwas stearynowy | Fenoksyetanol | Perfum | Lilial | Aldehyd heksylocynamonowy | Alkohol benzylowy | Cytronelol | Eugenol | Linalol | Wodorotlenek sodu | Karbomer | Etyloheksylogliceryna | Wersenian disodu

Rowan Beauty line by home&you BATH SALT, sól do kąpieli

Cena: 59,00 zł (cena za cały zestaw)
Pojemność: 70 g

Tutaj również pierwsze, co przyciąga uwagę to przepiękna szata graficzna tak jak w przypadku poprzednich produktów. Natomiast przejdźmy do samej soli! Gruboziarnista jednak nie ma problemu z rozpuszczaniem się. W zwyczajnym, białym kolorze, więc nie barwi wody. Zapach ma taki lekko kremowy. W kąpieli delikatnie wyczuwalny. Wydajność dosyć słaba, bo niestety jest to produkt o bardzo małej pojemności... Jednak kąpiel z nią była przyjemna, lecz bez większych rewelacji.

Skład: Chlorek sodu | Gliceryna | Woda | Perfum | Lilial | Aldehyd heksylocynamonowy 
Podsumowując, produkty naprawdę przykuwają oko - ich szata jak i sposób zapakowania są bardzo ładne. Same produkty działają zgodnie ze swoim przeznaczeniem, ale bez większych rewelacji. Z całej trójki najbardziej do gustu przypadł mi żel pod prysznic i jego konsystencja. Myślę, że jest to dobry, elegancki prezent. Jednak sama dla siebie w tej cenie nie zakupiłabym, bo uważam, że są na rynku o wiele lepsze i tańsze odpowiedniki.
*Zdjęcia autorskie*

Znacie home&you?
Testowaliście ich kosmetyki?
Jakie macie o nich zdanie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Pamiętajcie, że nowe wpisy w piątki o 17!

Przesyłam dużo słońca,
Wasza Adrasteja

18 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyciągają uwagę i ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie Kochana ♡
    Udanej majóweczki życzę! :) Ja dziś spotykam się z przyjaciółkami z pracy a co będzie w kolejne dni- nie wiem, czas pokaże :) Jak wchodzę do tego sklepu też mam ogromną ochotę na zakupy, wszystko tam wygląda tak pięknie :D Dawno mnie tam nie było, nie wiedziałam że mają kosmetyki :D A może po prostu ich nie zauważyłam. Wyglądają ciekawie, ale nie wiem czy by mi się sprawdziły :D Na prezent, rewelacja. Design naprawdę uroczy :)
    Cudowna recenzja Kochana, wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie kojarzę marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych produktów ani marki, ale cały zestaw super się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mało kosmetyczna, więc ciężko mi do kosmetyków się odnieść. Odniosę się do tego, że cieszy mnie 3 (na tą chwilkę już tylko ... :( :( ) dwa dni wolnego.
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy. Zestaw bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Home&You byłam zaledwie kilka razy. Jeszcze nie zdarzyło mi się kupić tam kosmetyków. Ale muszę przyznać, że akcesoria do domu mają cudowne. <3 Aż chciałoby się wykupić je wszystkie. Tylko gdzie je później trzymać? :D

    Udanej majówki, Olimpio! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę firmę, zestaw wygląda bardzo ciekawie :)
    Super post, pozdrawiam!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki wyglądają rewelacyjnie, znam firmę, sól do kąpieli wiem, że kiedyś używałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, że wyjazd się udał! Ja niestety Majówkę spędziłam w domku. Wietrzna i deszczowa pogoda nie sprzyjała by wybrać się na zaplanowany spacer czy przejażdżkę na rolkach :D
    Nie testowałabym tych produktów. Linia pielęgnacyjna prezentuje się bardzo interesująco.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy zestaw tylko trochę drogi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że Majówka była udana ☺
    Ja ten długi weekend, spędziłam w domu ,chociaż planowałam na wsi ,lecz niestety -pogoda...
    Też tak mam że wchodzę do tego typu sklepu i chętnie bym każdy ,ładny drobiazg kupiła -dlatego ograniczyłam wizyty w takich sklepach.
    W Home &You ,nigdy nie byłam -zazwyczaj chodze do Pepco, nie wiedziałam że sieć ma też w swojej ofercie kosmetyki ,zresztą po Twojej recenzji, nie odczuwam chęci by je sprawdzić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam może dlatego ze rzadko chodzę do tego sklepu . Świętna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam może dlatego ze rzadko chodzę do tego sklepu . Świętna recenzja

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!