czwartek, 8 kwietnia 2021

6 URODZINY BLOGA

Witajcie Kochani, tym razem wyjątkowo w czwartek! Jak się czujecie po Wielkanocy? Brzuchy najedzone? Króliczek z prezentami przyszedł? Mam nadzieję, że wszystko poszło po Waszej myśli, a czas spędziliście niezwykle dobrze i w gronie rodzinnym.

8 kwietnia to dzień, od którego wszystko się zaczęło, dlatego nie mogłam go przegapić! To właśnie wtedy napisałam pierwszy wpis na tym blogu... A tymczasem mija od niego 6 lat! Przez ten czas działo się tutaj bardzo dużo. Mogliście czytać wpisy na przeróżne tematy, oglądać moje dorastanie, ale również płakać i śmiać się razem ze mną. Dlatego chciałabym Wam bardzo podziękować!

Wiem, że robię to co roku, ale uważam to już za swoją małą tradycję. Nie umiem przejść obojętnie obok tej daty. Ale również nie potrafię Wam nie dziękować przy takiej okazji. To właśnie dzięki Wam wciąż tutaj jestem. To właśnie Wy każdego dnia sprawiacie, że pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Motywujecie do dalszego działania.

To wspaniałe, że są takie miejsca jak to. Gdzie możemy wyrazić siebie, podzielić się opinią, pokazać swój styl, ale również poznać inne, fantastyczne osoby. A przy tym wszystkim tworzymy małą, blogową rodzinę, w której każdy jest akceptowany.

Dziękuję Wam nie tylko za te cudowną atmosferę, ale również za liczne, ciepłe słowa, dyskusje. Za to, że nawet mimo przerw wciąż tutaj ze mną jesteście. Dziękuję. Po prostu Wam dziękuję...

Bluza: H&M | Spodnie: F&F
Miejsce: Tory kolejowe nr 229, Łapino

Ile lat jesteście już w blogosferze?
Koniecznie dajcie znać!

A jeśli nie widzieliście ostatniego wpisu to zapraszam!

Zachęcam również do przeczytania postu odnośnie WWF.

Ściskam Was mocno,
Wasza Adrasteja

43 komentarze:

  1. Super! Życzę Ci dużo inspiracji w kolejnych latach blogowania. U mnie w tym roku będzie 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że takowa będzie :) Wow, to również bardzo piękny staż!

      Usuń
  2. Gratuluję świetnego bloga i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :) Pojutrze mój blog skończy 8 lat, kiedy to zleciało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To prawda, czas leci jak szalony, również gratuluję pięknego stażu i życzę kolejnych cudownych lat! :)

      Usuń
  3. Gratuluję 6 urodzin!!) Mi niedługo minie rok blogowania 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) W takim razie gratuluję pięknej pierwszej rocznicy!

      Usuń
  4. Gratuluję wytrwałości! Ja jestem na obecnym blogu od 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To również już kawałek czasu, wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  5. Gratuluję 6 lat! :) Ja jestem w blogosferze od 2011 :D Zostaję z Tobą na dłużej, obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I kiedy to wszystko minęło? :) Dziękuję, również się odwdzięczam!

      Usuń
  6. Cześć, Olimpio! ;)

    100 lat, 100 lat! Wszystkiego najpiękniejszego z okazji 6 urodzin bloga! Owocnych dyskusji w komentarzach, wiernych Czytelników, mnóstwo pomysłów na wpisy oraz czasu na ich realizację, a także satysfakcji z tego, co robisz. ;*

    Jeśli liczyć mój pierwszy blog, który miałam w serwisie bloog.pl, to będzie to już 9 lat, jak bloguję (w 2012). Natomiast na Blogspocie jestem od końca 2016 roku, więc w listopadzie wybije 5 lat. ;)

    Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia i życzę kolejnych, wspaniałych lat w blogosferze! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko, jak miło Cię widzieć! :)

      Bardzo, ale to bardzo dziękuję za piękne życzenia! Mam nadzieję, że wszystko się spełni. Satysfakcja cały czas jest i mam nadzieję, że zostanie ze mną do końca :)

      Ooo, ja swoje początki też miałam wcześniej. Ale zaczynałam od bloggera. Wtedy bardzo popularny był blog Honoraty Skarbek (Honey), o której przeczytałam w mojej ulubionej w tamtych czasach gazecie - Bravo :) Zapragnęłam również mieć tak fajnego, modowego i codziennego bloga jak ona :) Dziękuję, że podzieliłaś się ze mną swoją historią! :*

      Ślicznie dziękuję, wszystkiego dobrego Kochana, pięknego tygodnia! :* <3

      Usuń
  7. Gratulacje i dużo weny blogotwórczej na dalsze lata ✌️🙂 U mnie stuknie 12 lat 🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia, przyda się! Piękny staż, gratuluję!

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję tak wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że właśnie tak będzie :)

      Usuń
  9. Gratuluję i kolejnych tylu i więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Olimpia!! Baardzo gratuluję tej rocznicy, oby kolejne tyle i więcej;) Swojego bloga też mam już jakieś 5-6 lat. Kiedy to minęło? Nie mam bladego pojęcia, ale kocham to robić! Pozdrawiam z całego serduszka, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!

      Bardzo Ci dziękuję. O to widzę, że bardzo podobnie jesteśmy stażowo :) Prawda. Czas leci jak szalony i człowiek nawet nie jest świadomy, że to tyle już minęło! Ja tak samo, oby to uczucie cały czas z nami zostało :)

      Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  11. Gratuluję! I kolejnych lat w blogosferze życzę :) U mnie już właśnie mija 8 lat :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Tobie również gratuluję z całego serca :)

      Usuń
  12. 6 lat to długo, patrząc na nasz młody wiek ;) Mój blog w lutym obchodził 6 urodziny, jednak przez wydarzenia w rodzinie, przegapiłam tą datę.
    Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci dalszych sukcesów.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się :) Mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko w porządku! Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  13. Gratuluję 6 rocznicy, to całkiem sporo :) Życzę kolejnych dobrych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 lat to kawał czasu. Gratuluje wytrwałości! Mam nadzieje, że będzie jeszcze wiele kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ślicznie dziękuję i ja również mam taką nadzieję! :)

      Usuń
  15. Oby więcej lat i więcej wpisów. Myślę, że wielu blogerów nie może się pochwalić takim stażem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) To prawda, jest to już moje drugie podejście do blogowania, tym razem bardziej udane ;) Zresztą, wielu nastolatków wchodzące w dorosłe życie przestaje mieć czas na takie przyjemności, więc nie można też mieć im tego za złe :)

      Usuń
  16. Moje serdeczne gratulacje! 6 lat blogowania to piękny czas:) Życzę zatem wielu inspiracji i nieustającej chęci do prowadzenia swojego miejsca w Sieci:)
    Ja bloguję już od...hmmmm... długo;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziękuję :) Mam nadzieję, że tak właśnie będzie cały czas :)
      Pozdrawiam cieplutko również <3

      Usuń
  17. Gratuluję świetnej rocznicy :) I powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)
    U mnie w czerwcu minie 8 lat, ależ ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję świetnego bloga i kolejnych pięknych urodzin! Pomyślności i dalszych inspiracji na kolejne lata blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji 6-tych urodzin bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. Jeszcze rok i idziemy do szkoły. Ja tak długo jak ty nie jestem, ale i tak się cieszę, że coś piszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat, sto lat! 6 lat to naprawdę piękny staż :D Dla mnie rok 2021 jest 5. rokiem działania, więc też nie najkrócej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego na urodziny bloga :) u mnie są to ponad 3 lata, ale to też nie mój pierwszy blog. Życzę ci kolejnych przyjemnych lat pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie juz 7 lat bloga. Gratuluje Ci wytrwalosci :) mam nadzieje ze nadal bedziesz pisac i dzielic sie z nami swoimi pasjami :) Uwielbiam poznawac nowe blogi. O moim brzuszku po swietach wole nie myslec haha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje. Robisz kapitalną robotę na swoim blogu!

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger