piątek, 27 stycznia 2023

MINIONKI: WEJŚCIE GRU | RECENZJA FILMU

"Minionki: Wejście Gru" - to amerykański film animowany. Spin-off ekranizacji "Jak ukraść księżyc". Fabuła opowiada o dwunastoletnim Gru, który marzy o dołączeniu do grupy super złoczyńców, znanych jako Vicious 6. Niestety, nie wszystko idzie zgodnie z planem i młodzieniec popada w konflikt. Na ratunek przybywają mu Minionki - Kevin, Stuart, Bob oraz Otto.

W skrócie - Cztery Minionki próbują uratować młodego Gru, który popadł w konflikt z grupą złoczyńców.

Gatunek: Animacja | Komedia | Przygodowy
Czas trwania: 90 minut
Młody Gru nie jest typowym dwunastolatkiem, czego można było się od razu spodziewać po obejrzeniu poprzednich części. Determinacja i chęć osiągnięcia celu są tak silne, że nie liczy się dla niego nic innego. Dołączenie do grupy super łotrów to spełnienie najskrytszych marzeń! Nawet młody wiek nie jest dla niego żadną przeszkodą! A przynajmniej tak mu się wydaje...
Jednak nie można zapomnieć o tytułowych bohaterach, czyli Minionkach! Które oczywiście chcą pomóc swojemu "Mini Boss'owi". Aczkolwiek tam gdzie one się zjawiają, pojawia się również chaos... W tej części mimo, że początkowo widzimy całą gromadę to pierwsze skrzypce grają: Kevin, Stuart, Bob i Otto. Każdy z nich jest zupełnie od siebie różny. Ale dzięki temu fabuła przybiera jeszcze bardziej komediowego charakteru!
Jak już wiecie, bądź nie. Minionki mają swoją własną, wymyśloną gwarę. Jednak w tej części pojawia się kilka zwrotów w różnych językach świata! Na szczęście są to tak popularne słowa, że łatwo było sobie to przetłumaczyć. A zastosowanie makaronizmów, moim zdaniem, wpłynęło zdecydowanie pozytywnie na ocenę tego filmu.
Droga do zostania super złoczyńcą okazuje się trudniejsza niż początkowo myślał Gru. Ale czym by było dążenie do celu, bez przeszkód na drodze? No i w dodatku te niesforne Minionki... Czy dwunastolatkowi uda się spełnić marzenie? Tego musicie przekonać się sami!
Osobiście bardzo lubię całą serię o Minionkach. Jest to jedna z moich ulubionych bajek i jeśli widzę, że pojawia się nowa część to bez wahania udaję się na nią do kina! Mimo, że dla niektórych fabuła może wydawać się oklepana. Jednak ja za każdym razem bawię się świetnie i tak było też tym razem. Polecam za równo dla dzieci jak i dla dorosłych!
*Źródło zdjęć: jastrzebie.pl, myvue.com, trojmiasto.pl, wp.pl*

Oglądaliście tę animację?
A może macie w planach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Ściskam mocno,
Adrasteja

25 komentarzy:

  1. Oczywiście nie oglądałam. Może zabrałabym wnuka na ten film? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, już nie leci w kinach, ale w Internecie pewnie można go obejrzeć :)

      Usuń
  2. Mówiąc szczerze to nie przepadam za Minionkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jestem zaskoczona. Raczej znam samych fanów Minionków :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie oglądałam, ale na pewno nadrobię zaległości ze swoimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma chyba nikogo kto by nie lubił Minionków :) Ja jeszcze nie oglądałam, ale pewnie nadrobię :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać ktoś się w komentarzach znalazł :) Mam nadzieję, że się spodobają :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Tej części jeszcze nie widziałam, nie jestem fanką Minionków, ale kto wie,. może kiedyś obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zmuszać, jeśli nie przepadasz ;)

      Usuń
  6. Wszystkie Minionki oglądam, lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc jestem trochę zacofana bo pierwsze słyszę o Minionkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje córcie były w kinie na tej części i oczywiście wyszły zachwycone, bo uwielbiają Minionki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje siostry również były zachwycone. A ja wraz z nimi :D

      Usuń
  9. Witam Cię serdecznie 🙋‍♂️

    Nie jest to film dla mnie, choć z miłą chęcią przeczytałem Twój wpis na temat filmu minionki. Za to bardzo podobają mi się te zdjęcia - są wspaniałe 😍👍

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie pozytywnego dnia 🖐🙂❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko!
      Wiadomo, takie animacje nie są dla każdego. Ale bardzo dziękuję za Twój poświęcony czas. Grafiki rzeczywiście są ciekawe. Tak samo jak charaktery Minionków :)

      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Omg Minionki ! Ja szczerze nigdy ich nie oglądałam, aż trochę wtedy się przyznać , ale chyba muszę to zmienić w najbliższym czasie 😅


    zpsemjestlepiej@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie nie jedna okazja do nadrobienia zaległości ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię minionki, muszę obejrzeć tę część :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam! Jedna z moich ulubionych bajek! :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger