piątek, 29 kwietnia 2022

TAMMY, W STARYM, DOBRYM STYLU, WIECZÓR GIER, WYBIERAJ ALBO UMIERAJ | PRZEGLĄD FILMÓW #8

Cześć wszystkim! Właśnie rozpoczynamy długi, majówkowy weekend! Jakie macie plany? Wyjeżdżacie gdzieś? Ja wybieram się do Ustki. Co prawda byłam tam trzy lata temu, ale dosłownie na kilka godzin. Wtedy głównym celem wycieczki okazała się Dolina Charlotty, którą swoją drogą bardzo dobrze wspominam. Co nie co o tym miejscu możecie przeczytać TUTAJ.

Tak jak to u mnie w majówkę bywa, jest to wyjazd połączony z rocznicą związku. Aż ciężko mi uwierzyć, że mija już szósty rok... Tyle pięknych, zbudowanych wspomnień. A może być ich jeszcze więcej! Na wyjazd mamy już zaplanowane kilka atrakcji i jak wszystko dobrze pójdzie to po powrocie na pewno pojawi się tutaj wpis.

Tymczasem skupmy się na dzisiejszym poście i jego tematyce, a mianowicie - filmy! Ostatnio miałam okazję ich trochę obejrzeć podczas kwietniowego urlopu, więc z przyjemnością podzielę się z Wami ich recenzją. Dlatego nie przedłużając już zapraszam do czytania!

Tammy (2014)
Komedia
96 minut

Tammy (2014) to amerykańska komedia wyreżyserowana przez Ben'a Falcone. Opowiada on o pewnej kobiecie - tytułowej Tammy, która po utracie pracy i zdradzie męża wyrusza w podróż. Jednak nie jest podczas tej wycieczki sama! Towarzyszy jej babcia, która ma lekkie problemy z alkoholem... Obejrzyj zwiastun.

Luźne, amerykańskie komedie to coś co lubię od czasu do czasu obejrzeć. Nie są one zbyt oryginalne, wiele schematów jest do siebie podobnych, wręcz powtarzają się, ale i tak można się uśmiechnąć. Tutaj również tak było. Kobieta przy kości z dużym dystansem do siebie, a do tego szalona babcia, która bawiła się lepiej niż niejedna młoda osoba. Film oglądało się przyjemnie mimo, że był mocno przewidywalny. Ale od komedii nie wymagam, nie wiadomo jak bardzo oryginalnego scenariusza.

W starym, dobrym stylu (2017)
Komedia | Kryminał
96 minut

W starym, dobrym stylu (2017) to amerykańska komedia wyreżyserowana przez Zach'a Braff'a. Remake filmu z 1979 roku. Opowiada o trzech emerytach, którzy postanawiają... napaść na bank! Nie z braku adrenaliny. Po prostu chcą dosięgnąć sprawiedliwości i odzyskać swoje oszczędności. Obejrzyj zwiastun.

Kolejna, amerykańska komedia. Mimo, że znowu mamy do czynienia z szalonymi staruszkami, czyli powtarzającym się schematem to bawiłam się naprawdę dobrze przy oglądaniu tego filmu. Oprócz całego planowania napadu, możemy również poznać każdego staruszka i jego rodzinę, co na pewno było ciekawym urozmaiceniem. Polecam.

Wieczór gier (2018)
Komedia
100 minut

Wieczór gier (2018) to amerykańska komedia wyreżyserowana przez John'a Francis'a Daley'a i Jonathan'a Goldstein'a. Opowiada o grupie przyjaciół, którzy regularnie spotykają się na nocne granie. Pewnego razu mają do rozwiązania tajemnicę porwania. Obejrzyj zwiastun.

W dzisiejszym wpisie zdecydowanie przeważają komedie. Ale spokojnie, ostatnia recenzja będzie innego gatunku! Mimo, że opis nie zapowiada się na komedie to gwarantuję, że nią jest. Ta grupa przyjaciół jest zupełnie od siebie różna i podczas rozwiązywania tajemnicy każda para poznaje siebie na nowo i odkrywa swoje sekrety. Wszystko to wymieszane jest oczywiście z humorem. Co do samego pomysłu z wdrążeniem gry w świat rzeczywisty trzeba przyznać, że im się udał, bo w pewnym momencie coś, co wydawało mi się oczywiste okazało się, że takie nie jest... Dlatego jeszcze bardziej byłam ciekawa zakończenia. Zdecydowanie polecam.

Wybieraj albo umieraj (2022)
Horror
84 minuty

Wybieraj albo umieraj (2022) to brytyjski horror wyreżyserowany przez Toby'ego Meakinsa, wydany na platformie Netflix. Opowiada o dwójce przyjaciół skuszonych zgarnięciem nagrody pieniężnej w tajemniczej grze wideo z lat 80. Nie wiedzą, że w tym momencie wkraczają w niebezpieczny świat grozy. Obejrzyj zwiastun.

Nie przepadam za horrorami. Jednak ten film nie zapowiadał się tak przerażająco. I rzeczywiście... Przypisałabym go ewentualnie do thrillera. Sam pomysł na fabułę wydawał się naprawdę oryginalny i ciekawy. Niestety, jego wykonanie o wiele gorsze. Film jest krótki i może przez to nie potrafili wykorzystać całego potencjału... Gra i jej wybory okazały się drastyczne, ale zakończenie jakoś kompletnie do mnie nie przemawiało. Odpuściłabym sobie te pozycje...
*Źródło zdjęć: filmweb.pl, spiegiel.de, netflix.com, planetagracza.pl*

Widzieliście któryś z powyższych filmów?
Co o nich uważacie?
Koniecznie dajcie znać!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

19 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale chętnie bym obejrzała jakąś komedie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam. Zaciekawiłaś mnie tym "Wieczorem gier"...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tammy" zaczęłam oglądać, ale dziecko mi przerwało. " W starym dobrym stylu" i "Wieczór gier" fajne, zabawne i warte obejrzenia. Ale "Wybieraj albo umieraj" mnie zasmucilas, bo dziś chciałam to obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam dwa ostatnie filmy. To takie typowe obrazy na odmóżdżenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno niczego nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I've never heard of any of these movies, but I love the actress Melissa McCarthy so I will check into that movie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę tych filmów, ale chętnie obejrzę w wolnym czasie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam żadnego z filmów, które przedstawiłaś, ale najbardziej przemówił do mnie "Wieczór gier". ;)

    Ostatnio wkręciłam się w serial "Moon Knight". ;)

    Życzę Ci udanego wyjazdu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych filmów. Ogólnie to mam duże braki jeśli chodzi o filmy i seriale :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie :D Mam dzisiaj z koleżanką wieczór filmowy więc skorzystam z twoich poleceń.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam film "W starym, dobrym stylu" i bardzo mi się podobał :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze przyznam, że nie znam niestety ani jednego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukałam czegoś do oglądania na dzisiejszy wieczór :) Obym znalazła Wybieraj albo umieraj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale tytuły z chęcią notuję i kiedyś z pewnością obejrzę 😊!!!
    Pozdrawiam 😚!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie widziałam. Świetne komedie

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę pospisywać i obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałem wszystkie z powyższych propozycji filmowych. To świetne produkcje przy których można się nieźle uśmiać.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger