piątek, 8 kwietnia 2022

7 URODZINY BLOGA

Witajcie Kochani! 8 kwietnia... To wyjątkowa dla mnie data. Kolejny rok w tym internetowym świecie. Tyle słów, wspomnień i zdjęć jest tutaj zapisanych. Mimo, że ostatni czas nie był zbyt intensywny, jeśli chodzi o moją obecność. To i tak człowiek czuje ogromne przywiązanie. W każdym bądź razie - ja je czuję i dobrze mi z tym uczuciem.

Tak jak co roku chciałabym Wam podziękować za obecność. Za ciągłe wsparcie. Odwiedziny, komentarze i obserwacje. To bardzo pomaga w dalszym tworzeniu. Za każdym razem cieszę się na myśl o powrocie tutaj. Mam nadzieję, że ta radość pozostanie ze mną jak najdłużej.

Zdjęcia, które dzisiaj możecie zobaczyć były zrobione dwa lata temu, kiedy to po kilku tygodniach siedzenia w domu delikatnie poluzowano obostrzenia i wyjście na zewnątrz okazało się wręcz nagrodą. Nie wiem czemu wcześniej się tutaj nie pojawiły. Ale mam do nich sentyment. Przypominają mi o tej chwili oddechu w tym pędzącym świecie. Dlatego myślę, że idealnie wpasowują się w dzisiejszą tematykę, ponieważ to miejsce, ten właśnie blog jest dla mnie taką odskocznią.

Skóra: Sinsay | Koszulka: Femme Luxe | Spodnie: Femme Luxe | Buty: Deichmann
Miejsce: Gdynia, Babie Doły

Dziękuję Wam za ostatnie lata!

Ściskam mocno,
Adrasteja

42 komentarze:

  1. Ekstra, świetny staż! Wielkie wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :) Też dziś obchodziłam rocznicę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Tobie również życzę kolejnych wyjątkowych lat w blogosferze :)

      Usuń
  3. Поздравляю вас и ваш блог, дорогая девочка, с днем рождения!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i życzę jeszcze wielu tak wspaniałych rocznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że właśnie tak będzie :)

      Usuń
  5. ale ładne zdjęcia:) i gratuluję rocznicy bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Olimpia! Życzę kolejnych i kolejnych lat tutaj..:)
    Z niecierpliwością wyczekuję też kolejnych postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Bardzo mi miło, mam nadzieję, że będzie co raz lepiej z systematycznością ;)

      Usuń
  7. Gratulacje kolejnej rocznicy i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję :)
      Dziękuję, pięknego dnia Ci życzę!

      Usuń
  9. Cześć, Olimpio! ;)

    Gratuluję Ci wspaniałej, siódmej rocznicy blogowania. ;) To piękne, że trwasz już tyle lat w swoim internetowym zakątku i inspirujesz innych. Brawo Ty! ;) Życzę Ci kolejnych, cudownych lat, nowych Czytelników, mnóstwa pomysłów na wpisy i czasu na ich realizacją. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko! :)

      Bardzo Ci dziękuję za piękne słowa i życzenia. Mam nadzieję, że wszystko się spełni :) Bycie choć w małym stopniu inspiracją dla innych jest niesamowicie motywujące!

      Pozdrawiam Cię cieplutko <3

      Usuń
  10. Beautiful photos! And so are you! :)
    Love the outfit, especially the leather jacket!
    Have a fabulous week <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy anniversary of blogging. It was very nice of you to visit us in the US.
    As you see, Precious is my very special pet.

    OdpowiedzUsuń
  12. ..witam Cię serdecznie! ♥

    ..blog jest fantastyczną odskocznią, gratuluję pięknej 7 rocznicy! ..wspaniale, że jesteś Tu!
    ..piękne zdjęcia :)
    ..Ja zaczynałam przygodę z pisaniem jeszcze na portalu Onet, było to chyba 2005 roku ;)

    ..życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga, wspaniałych pomysłów i satysfakcji :)

    - pozdrawiam ciepło, moc pięknych chwil! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnego inspirującego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 7-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic, a także mnóstwa pomysłów na wpisy :D
    Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! 7 rocznica to już naprawdę coś! Życzę jeszcze wielu, wielu rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję siódmej rocznicy blogowania! Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aby ochota do pisania trzymała się Ciebie dalej:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat dla bloga i uśmiech dla Ciebie :)
    Doskonale Cię rozumiem, sama jestem w blogosferze od 2008 roku i nie wyobrażam sobie życia bez tego skromnego, ale własnego zakątka w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę piękną kobietę w pięknym miejscu :) Gratuluję siedmioletniego blogowania i życzę Ci kolejnych wspaniałych lat w blogosferze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 7 lat to szmat czasu :D Wszystkiego najlepszego! Wesołych Świąt! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. congratulations on 7 years of blogging. Gorgeous outfit and photos!

    OdpowiedzUsuń
  22. Siedem lat to spory kawałek życia.
    Wszystkiego dobrego i dalszej motywacji do blogowania 🥳.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger