niedziela, 1 sierpnia 2021

WYPRZEDAŻE W SIECIÓWKACH | HAUL ZAKUPOWY

Witajcie Kochani! Połowa wakacji za nami, ale piękna pogoda na szczęście nas nie opuszcza. Byliście już gdzieś na wczasach, a może dopiero się wybieracie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Jak dobrze wiecie, lato to nie tylko piękne słoneczko i opalanie się na plaży, ale również szaleństwo w galeriach handlowych spowodowane wyprzedażami. Co prawda ja do sklepów wybrałam się praktycznie na początku takowych promocji, więc teraz obniżki mogą być jeszcze większe albo zakończone!

W związku z tym, przygotowałam dziś dla Was haul zakupowy, a w nim informacje z jakiego sklepu jest dana rzecz, cenę przed i po oraz rozmiar. Dla ułatwienia - mam 162 cm wysokości i ważę 48 kg.

Zatem nie przedłużając, zapraszam do oglądania. A kto wie, może i Wam coś przypadnie do gustu?


Liliowy sweterek
Sklep: Sinsay
Cena: 29,99 zł, na promocji 15,99 zł
Rozmiar: S

Ten sweterek przykuł moją uwagę nie tylko swoim pięknym, liliowym kolorem, ale również delikatnością. Moim zdaniem wygląda bardzo dziewczęco. Wykonany jest w 95% z bawełny, a w  5% z elastanu. Z tego co się orientuje dostać go można również w innych kolorach.

Szary sweterek
Sklep: Sinsay
Cena: 29,99 zł na promocji 15,99 zł
Rozmiar: S

Kolejny sweterek, tym razem w klasycznym szarym kolorze. To, co mnie w nim urzekło to te piękne, złote zdobienia na rękawku. Dodatkowo jest naprawdę fajny, taki rozciągliwy. Wykonany z 70% z wiskozy, a w 30% z poliamidu.

Skórzana spódniczka
Sklep: Cropp
Cena: 79,99 zł na promocji 39,99 zł
Rozmiar: S

W mojej szafie naprawdę ciężko jest znaleźć ubrania skórzane (nie licząc czarnej kurtki). Jednak, gdy zobaczyłam te spódniczkę stwierdziłam, że czemu by nie spróbować? Wygląda fantastycznie, dobrze leży, a do tego można poczuć się w niej kobieco i seksownie. Strzał w dziesiątkę.

Sukienka w kwiaty
Sklep: Cropp
Cena: 79,99 zł na promocji 69,99 zł
Rozmiar: S

Na zakupy szłam z myślą o kupnie wielu letnich sukienek. Niestety, wybór był ogromny, ale zupełnie nie w moim stylu... W końcu natrafiłam na te sukienkę w Croppie i się zakochałam! Ładny wzór, przyjemny, przewiewny materiał, a w dodatku bardzo dobrze się w niej czuję, a myślę, że to jest właśnie najważniejsze!

Katana z Myszką Minnie
Sklep: Cropp
Cena: 189,99 zł na promocji 99,99 zł
Rozmiar: S

Długa, dżinsowa katana to coś na co polowałam od zeszłego roku. Moimi jedynymi wymaganiami były obtarcia i jakiś nadruk bądź napisy na plecach. W stacjonarnych sklepach nic takiego nie mogłam znaleźć, a z internetowymi trochę się bałam zaryzykować, bo nie wiedziałam jak będzie to na mnie leżało, a cena była nie mała. W końcu się udało! I tym razem również Cropp mnie uratował. W dodatku trafiłam na obniżkę połowy ceny! I serio, ta obniżka była realna, ponieważ tydzień wcześniej chciałam ją kupić w standardowej cenie. Najlepszy mój zakup tego haulu. Nie rozstaję się z nią na krok!

Sukienka ogrodniczki
Sklep: Terranova
Cena: 79,90 zł na promocji 59,90 zł
Rozmiar: S

Poszukując letniej sukienki, pojechałam do sąsiedniego miasta z nadzieją, że w Terranovie znajdę coś ciekawego, w dodatku w niskiej cenie. Niestety, w sklepie było mało promocji, a ubrania nie robiły na mnie wrażenia. Jednak udało mi się dorwać te sukienkowe ogrodniczki, które naprawdę bardzo dobrze się nosi.

Neonowa bluza
Sklep: New Yorker
Cena: 79,95 zł na promocji 29,95 zł
Rozmiar: XS

Tu również podczas poszukiwania letniej sukienki natrafiłam na New Yorkera i wyszłam z niego z trzema... bluzami! Ale ich nigdy za dużo. Pierwsza z nich to neonowa żółć z czarnym nadrukiem. Wzięłam XS, bo mimo, że lubię duże bluzy to wolałam, aby ta była z tych bardziej dopasowanych.

Bluza z kotkiem
Sklep: New Yorker
Cena: 79,95 zł na promocji 29,95 zł
Rozmiar: S

Natomiast, ta bluza również należy do tych większych, ale jest niezwykle wygodna! Po za tym. Czy mogłabym się oprzeć temu uroczemu nadrukowi z kotkiem? Zdecydowanie nie. Naprawdę świetnie się ją nosi.

Bluza typu crop
Sklep: New Yorker
Cena: 79,95 zł na promocji 49,95 zł
Rozmiar: S

Bluz typu crop miałam w swojej szafie tylko jedną sztukę, dlatego swoją kolekcję powiększyłam o drugą. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka i wzór. Świetnie wygląda do dresowych stylizacji, ale również tych codziennych. Do tej bluzy była możliwość dokupienia dresów, aby stworzyć z tego spójny komplet, jednak ja się na takowe spodnie nie pokusiłam.

*Zdjęcia autorskie*

A czy Wam się udało coś kupić na wyprzedażach?
Koniecznie dajcie znać!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

27 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio obłowiłam się na wyprzedażach. Mam teraz zapas ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że rzeczy będą bardzo fajne. Szkoda, że nie pokazałaś ich na sobie albo nie dodałaś linka, by można było zobaczyć ubrania na człowieku. Ja w Sinsay teraz rzadko kupuję, ponieważ miałam problemy z rozmiarami i jakością, więc teraz wolę dołożyć i mieć coś na dłużej, lepszej jakości.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobycze , moje serce skradła sukienka w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary sweterek wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizja urlopu wciąż przede mną. :D Planuję trochę pozwiedzać fajne miejscówki w okolicy. ;)

    Też poszalałam podczas wyprzedaży. W większości kupiłam rzeczy, które miałam od jakiegoś czasu na oku i tylko czekałam na przeceny. Upolowałam, m.in. buty, sukienkę. Trafiło się też kilka spontanicznych zakupów. Jestem bardzo zadowolona! ;)

    Widzę, że Twoje łupy też są bardzo fajne. Najbardziej spodobała mi się jeansowa kurtka. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. :) Sukienka ogrodniczki na pewno świetnie będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza jest ta kurtka z Myszką Miki! :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Katana i bluza z kotkiem obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kto nie lubi takich wyprzedaży:) Sama sprzedaje ubrania i widzę jak działa na ludzi hasło wyprzedaż. Piękne łupy zdobyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza "tie dye" najlepsza jak dla mnie. Sweterek z Sinsaya też bym przygarnęła. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne sweterki i sukienka w kwiaty, jestem ciekawa jak się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra zakupy. Ja ostatnio w ccc zaszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz po urlopie. Świetne rzeczy upolowałaś na wyprzedażach. Przyznam, że ja rzadko wybieram się wtedy do sklepów, nie lubię tych wielkich tłumów. W sumie nie wiedziałam nawet, że są wyprzedaże;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne łupy!!! Warto czekać do wyprzedaży i upolować takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam parę z tych rzeczy, w tym tą sukienkę, czy ona nie jest wykonana z poliestru? Jak kupiłam super sweterek w Orsay, naturalny materiał i piękny, miętowy kolor- z wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy. Też lubię kupować w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta katana jest świetna. Kurczę sama bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety żeby polować na takie promocje trzeba cały czas chodzić do sklepów :(( dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie u mnie zaczął się okres na bluzy. Szukam jakiejś fajnej z kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam zawsze robię zakupy w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten liliowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze robię zakupy w sieciówkach. Niekiedy idzie znaleźć fajne kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skórzana spódniczka i ta bluzeczka z kotkiem to wystrzał.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię sweterki z Sinsay, ogólnie bardzo często to tam kupuję sobie ubrania :)

    Piękne ciuszki sobie zakupiłaś, wszystkie mi się podobają :)

    Na wyprzedaży można się naprawdę nieźle obkupić :) Tobie się to udało :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger