piątek, 21 maja 2021

Pomysły na PREZENT na DZIEŃ MATKI | CO KUPIĆ?

Witajcie Kochani po krótkiej przerwie! Ach, co to był za urlop... Piękne słońce. Smaczny grill. Czas spędzony z bliskimi. Nie mogło być lepiej! Jak dobrze wiecie, już niedługo bardzo wyjątkowe święto, a mianowicie Dzień Matki. Dlatego w tym dniu warto sprawić im radość i podarować coś wspaniałego.

Pomysłów na prezent jest wiele, jednak w dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam kilka ciekawych propozycji. Pamiętajcie, o tym, że każda z mam ma inne gusta oraz lubi zupełnie inne rzeczy, więc warto podarować coś zgodnego z jej preferencjami. Zapraszam do czytania.


Album rodzinny
Moja mama uwielbia takie rodzinne pamiątki. Jest bardzo sentymentalna, więc wiem, że taki prezent przypadłby jej do gustu. Na rynku mamy kilka rodzajów tego produktu. Możemy sami wywołać zdjęcia i je poukładać, stworzyć ręcznie albo zaprojektować na stronie internetowej.

Zestaw miodów
Może to się wydawać dziwne, ale jest to naprawdę praktyczny prezent dla fanów naturalnych słodkości. Zdrowy i pyszny, a w dodatku zapakowany w eleganckie pudełeczko z uroczą etykietą i łyżeczką. Mój faworyt na tegoroczny Dzień Matki.

Bukiet kwiatów
Klasyczny prezent, ale niezawodny. Piękny bukiet kwiatów zawsze cieszy zmysł wzroku, ale i też węchu. Idealny jako główny prezent, ale również jako dodatek. Pamiętajcie, że jeśli nie możecie wręczyć takiego bukietu osobiście to istnieją poczty kwiatowe, które dodatkowo dodają uroku.

Biżuteria
Biżuteria to wyjątkowy dodatek dla kobiet. Zwłaszcza, gdy jest wręczana od bliskich osób. Kolczyki, bransoletki czy też naszyjniki - na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Personalizowane gadżety
W dzisiejszych czasach jest mnóstwo personalizowanych gadżetów. Kubki, poduszki, koszulki i inne akcesoria, które są nie tylko ładne, ale również praktyczne. W zeszłym roku wpadły mi w oko cudowne fartuszki kuchenne z różnymi napisami typu "Najlepsza mama" czy też "MasterChef". Myślę, że to idealna propozycja dla kobiet lubiących robić cuda w kuchni.

*Źródło zdjęć: facet.dlastudenta.pl, empik.com, pasiekisadowskich.pl, kwiatowaprzesylka.pl, apart.pl, mebledomowo.pl*

A Wy co kupujecie swojej mamie?
Koniecznie dajcie znać!

Po więcej prezentowych inspiracji zapraszam TUTAJ.

Pamiętajcie, że nowe wpisy w piątki o 17!

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje. Ja w tym roku miałam łatwiej, ponieważ mama powiedziała mi, co chciałaby dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie króluje prostota. Mama otrzyma zestaw ulubionych perfum oraz tradycyjny bukiet kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  3. Propozycji prezentów jest naprawdę wiele. Na pewno można coś ciekawego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te naszyjniki!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jej ulubione perfumy, oraz czekoladki :) Ale bardzo ciekawe pomysły przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o ładnych świeczkach. Właśnie wybieram sie do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy to dla mojej mamy prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe inspiracje! Zauważyłam, że dużo osób robi również fotoksiążki. Tylko nie wiem czy jest to efekt współprac czy chęci ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super propozycje. ;)

    W tym roku podarowałam mamie sukienkę, baleriny, kwiaty i tradycyjnie własnoręcznie robioną kartkę. Tym razem ozdobiłam ją techniką quillingu (zwijanie pasków papieru). :D

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Good ideas. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria to zawsze super pomysł ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kwiaty na dzień matki to zawsze obowiązek. W tym roku dodatkowo pokusiłam się o celebrytkę - efekt był naprawdę wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dla mojej mamy od dawna szykuje spersonalizowane, oryginalne podarunki. Nie muszą być drogie. Ważne, żeby pamiętać o tym ważnym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mamy na jej dzień obowiązkowo kwiaty i jakiś prezent od serca!

    OdpowiedzUsuń
  16. Personalizowane prezenty są wyjątkowe :) Często takie upominki zamawiam na https://www.foto4u.pl/ :)

    Najczęściej sprawdzają się kalendarze oraz kubki :) Fajnie jest coś dostać z własnym zdjęciem lub napisem :)

    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama nigdy nie chce prezentu z okazji takich świąt. Zawsze jednak dostaje coś homemade. Ostatnio była to poduszka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne propozycje, nie tyko na dzień mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat szukam czegoś na mamy imieniny.. Taki fartuszek fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbliżają się urodziny mojej mamy. Propozycje bardzo mi się podobają. Myślę że coś wybiorę

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger