piątek, 5 marca 2021

Drzemie w nas PIĘKNO | PRZEMYŚLENIA

Witajcie Kochani! Jak tam Wasze samopoczucie? Zaczęliście już robić jesienne porządki w szafach? A może dopiero się do tego zbieracie? Mi się ostatnio udało wybrać do rodziców i pobrać parę wierzchnich, letnich ubrań. Niestety, nie nacieszyłam się nimi za długo, bo znów nadszedł ten nieprzyjemny chłód, który mam nadzieję, że jak najszybciej zniknie!

8 marca już niedługo, a co za tym idzie? Dzień Kobiet! Powiem Wam szczerze, że kompletnie wypadło mi to z głowy... Mam wrażenie, że z wiekiem człowiek zapomina o sobie, swoich potrzebach oraz zachciankach. Skupia się na innych czy też po prostu na codziennym życiu... W sumie, to przykre. W żadnym etapie życia nie powinniśmy stawiać siebie na dalszym planie, ponieważ to często doprowadza do różnego rodzaju kompleksów i braku wiary.

Dlatego, dzisiejszy wpis poświęcimy pięknu, które drzemie w każdym z Nas. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć.
Często zdarza się, że nie potrafimy sobie powiedzieć komplementu. Pojawia się jakiegoś typu bariera. Patrzymy w lustro, nie widzimy piękna... A tak naprawdę nie potrafimy go dostrzec, bo to wszystko siedzi gdzieś głęboko w Nas, w naszych głowach. Pokonywanie barier jest ciężkim procesem, ale możliwym do wykonania. Nie zapominajcie nigdy o tym.

"Prawdziwe piękno to rzadkość, nieczęsto dostrzegana przez tego, kto jest jego posiadaczem."

Pewnie, usłyszany komplement z ust innego człowieka wydaje się bardziej wartościowy. Przecież nie słyszy się ich na co dzień. Jednak to, co my myślimy także jest ogromnie ważne! Stroimy się i upiększamy przede wszystkim dla siebie, nie dla innych.
Oczywiście, nie bądźmy powierzchowni. Piękno ma wiele znaczeń. Nie oznacza tylko naszego zewnętrznego wyglądu. Naszej szaty, która Nas zdobi. Przede wszystkim to nasz charakter, dobre gesty, empatia...

"Piękno to kwestia gustu. Nie zawsze widać je na pierwszy rzut oka."

Okazuje się, że nie tylko piękno zewnętrzne jest nam ciężko zaakceptować, ale również wewnętrzne. Skąd te ciągłe wątpliwości? Niepewność? Strach przez brakiem akceptacji od drugiego człowieka. Nie bójmy się wyrażać siebie. Nawet, jeśli czasem wydaje nam się to kompletnie szalone.
Kompleksy to rzecz normalna, jednak warto stawić im czoła i małymi kroczkami dążyć do celu. Wiadomo, nie stanie się to z dnia na dzień. Na pewno będzie ciężko... Pod górkę... Jednak w końcu doprowadzi Nas do tego zwycięstwa. Gwarantuję, że nasz codzienny humor, dzięki temu będzie choć odrobinę lepszy.

"Wewnątrz każdej bryły węgla tkwi diament, który czeka, żeby się wydostać."

Piękno. Niby nic, a jednocześnie tak wiele. Ta jedna cecha, potrafi doprowadzić do wielu skrajnych emocji. Jednak pamiętajcie, że każdy z Nas jest wyjątkowy i piękny na swój sposób, niezależnie od płci, wieku czy też kraju pochodzenia.

Sukienki: sugarfree.pl | Buty: CCC
Miejsce: Pole Mokotowskie w Warszawie
Fotograf: Adam Brzóska - Facebook | Instagram | Portfolio

Macie plany na Dzień Kobiet?
Jak z Waszymi kompleksami?
Koniecznie dajcie znać!

Zapraszam serdecznie na Instagrama mojego oraz Karoliny.

Pamiętajcie, że nowe wpisy w piątki o 17!

A jeśli nie widzieliście ostatniego wpisu to zachęcam do przeczytania.

Ściskam Was mocno,
Wasza Adrasteja

22 komentarze:

  1. Jeszcze nie wiem co dokładnie, ale z Córką sobie we dwie zaplanujemy wspólne popołudnie w tym dniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas są 4 kobiety w domu, więc zrobimy sobie babski wieczór. 😊
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie planuję tego dnia. Wyjdzie coś spontanicznie, ale na pewno miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno postawię na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje plany na jutro to po prostu uczelnia i nauka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne foty i dwie piękne kobiety!
    Nie mam planów. Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o akceptację siebie, o nasze kompleksy. Tylko, że obecnie tyle jest świąt, że obchodząc je wszystkie, nie robiłabym nic innego :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie czarne sukienki :) Pamiętajcie - każda z nas jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, że kluczem jest tutaj akceptacja. Ona przychodzi z wiekiem. I wtedy człowiek docenia siebie i kocha siebie takim, jakim jest, przestając gnać za nieistniejącym ideałem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ważne, żeby nie przejmować się tym, co o nas mówią inni. Samoakceptacja i pozytywne nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompleksow mam wieeeeele, ale zdecydowanie znajduje czas i dla siebie ;) kiedys tez stawialam swoja osobe na dalszym planie, ale przez to, ze zaniednywalam siebie, moje otoczenie tez bylo jakies takie... smutne. czujac sie lepiej we wlasnym ciele, otACZAM innych pozytywna energia, przez co inni takze wpadaja w dobra aure :) przepiekne sukieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Często za mało siebie sami docenianiami. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Wieczór z M zawsze najlepszy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wpis. Sama lubię "stroić się" sama dla siebie. Fakt, komplementy są super, ale robię to żeby czuć się dobrze w swoim ciele. W wersji jaką sama lubię. Robię makijaż, nie dlatego żeby inni mnie widzieli ładniejszą, robię go, bo sprawia mi przyjemność. Są też dni kiedy chodzę bez makijażu i w dresach. W takich dniach też czuję się super. I o to chodzi! Aby czuć się ze sobą dobrze. :) Śliczne z Was dziewczyny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. kobiety to niezwykłe stworzenia. Mamy siłę wewnętrzną, determinację, i odwagę w dążeniu do celu:) tylko musimy to w sobie odkryć

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompleksy można pokonywać zmianą nastawienia... albo operacjami plastycznymi ;) Pięknie wyglądacie. Albo mi się wydaje, albo obie macie naturalnego koloru włosy. Tak cudnie się błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Post idealnie pasuje do mojej nazwy bloga, od zawsze uważam, że w każdej istocie drzemie piękno, które w jakiś sposób małymi krokami trzeba wydobywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już zrobiłam porządki w szafie :)
    U pchałam grube swetry głęboko do szafy a wyjęłam lżejsze i wszelkie płaszczyki na wiosnę :)

    Świetny wpis, piękno jest w każdym i każdej z nas :) Każdy jest piękny, ma to piękno w sobie zdecydowanie :)

    Śliczne dziewczyny! :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Dzień Kobiet spędziłam na totalnym spontanie. Wyodrębniłam chwile specjalne dla siebie by czuć się zrelaksowaną w ten wyjątkowy dla każdej kobiety czas :)
    Przepiękne fotografie! Czuć pozytywny przepływ emocji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą, ale zauważyłam też, że wiele z nas (w tym ja) ma problem z przyjmowaniem komplementów od innych...
    Świętne zdjęcia! Piękne dziewczyny w pięknych sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowy wyglad bloga super. Kocham zielen to jeden z moich ukochan ych kolorow.Wasze zdjecia rewelacyjne Dziewczyny :) Pieknie sie prezentujecie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nie potrafiłam siebie zaakceptować. Z biegiem czasu nauczyłam się tego.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!