czwartek, 19 listopada 2020

FEMME LUXE #2 | HAUL ZAKUPOWY

Witajcie Kochani w ten czwartkowy wieczór! Jak Wam minął dzień? Ja niedawno wróciłam z pracy i wzięłam się za pisanie tego wpisu... Muszę przyznać, że jesienny okres to dla mnie czas, kiedy lubię posiedzieć w domu. Nie przepadam za zimnem, więc odpowiada mi opatulanie się kocem, picie herbaty z cytryną i oglądanie seriali na Netflixie. Jednak nie ukrywam, że po kwarantannie miło było wrócić do pracy. Do tego "normalnego" życia.

Oprócz tego, chciałabym Wam bardzo podziękować za nowe obserwacje, 200 tysięcy wyświetleń oraz za masę, przemiłych komentarzy. Aż miło jest wrócić na bloga i mieć świadomość tego, że wciąż ktoś tutaj zagląda. Nawet po tylu latach tworzenia albo po miesiącach przerwy. Po prostu, dziękuję.

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam mój haul zakupowy ze sklepu Femme Luxe, o którym zapewne większość słyszała. Osobiście miałam okazję już zamawiać z tej strony i muszę przyznać, że ostatnim razem zaskoczyłam się jakością ubrań - oczywiście na plus! Zdarzył się mały bubel, ale nie mogło się przecież bez niego obyć. W końcu zakupy przez Internet lubią zaskakiwać. Czy tym razem moje zamówienie było udane? Przekonacie się, czytając dalszą część tego wpisu!


Białe Joggery z mankietami "Lizzie"
Cena: £11,99
Rozmiar: 12

Mój pierwszy wybór padł na zwyczajne białe dresy. Może to się wydać dziwne, ale w mojej kolekcji mam tylko jedną parę! Pewnie wynika to z tego, że nie do końca się w nich dobrze czuję. Po domu owszem, jak najbardziej, nie mam żadnego problemu. Jednak nie mogę się przekonać do wyjścia na dwór w tak luźnej stylizacji. Oczywiście, nie licząc spaceru z psem na osiedlu... No i niestety. Dresy prezentują się bardzo dobrze, są milutkie w dotyku, ale zamówiłam za duży rozmiar. Bardzo za duży... Wykonane z 65% z bawełny i 35% poliestru. Całość stylizacji dopełniłam bluzą z New Yorkera oraz butami Nike Todos WMNS.



Szare Joggery z mankietami "Lizzie"
Cena: £11,99
Rozmiar: 10

Skoro skusiłam się już na jedne dresy, to czemu nie zamówić drugich, w neutralnym szarym kolorze? Jak pomyślałam, tak też zrobiłam. Ale! Zamówiłam o rozmiar mniejsze z nadzieją, że któreś z nich będą idealne dla mnie. Tutaj również mój instynkt mnie zawiódł i są za duże, przez co nie czuję się swojo... Wielka szkoda, bo spodnie naprawdę dobrze się prezentują, niestety nie na mnie. A na pewno nie w tym rozmiarze. Wykonane z 65% bawełny i 35% poliestru. Całość stylizacji dopełniłam koszulką z napisem "Play with me" oraz butami Puma Nova 90's. Dodatkowo, do zdjęć przyłączyła się moja Śnieżka, której już dawno nie było na blogu.

Rozmiar: 10

Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest czarny, krótki top z rękawami z siateczki. Nie ukrywam, że na stronie bardzo mi się spodobał! Wyglądał niezwykle elegancko i kobieco. Można go traktować jako crop top do spodni z wysokim stanem albo jako górę do zwykłej, czarnej sukienki na ramiączkach. Na zdjęciach zobaczycie tą pierwszą wersje. Dodatkowo paski, które znajdują się na przodzie można zawiązać według uznania, co jest bardzo przyjemną opcją. Top wykonany jest w 100% z poliestru. Stylizacja składa się z niego, białych spodni z Sinsay'a oraz sandałków z CCC.


Znacie sklep Femme Luxe?
Mieliście okazje z niego zamawiać?
Czy coś z tego zamówienia wpadło Wam w oko?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Zachęcam również do zajrzenia:


Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

32 komentarze:

  1. Ja zamawiałam i o dziwo tutaj niska cena idzie w parze bo nie zawiodłam się. t-shirty i bluzy przynajmniej w moim przypadku są miłe w dotyku i przyjemnie się je nosi. W twoim zamówieniu najbardziej przypadły mi do gustu te białę jogery alę może zwyczajnie przez dopasowaną do niego bluzkę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuchy, w sam raz dla młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, choć dresy myślę, że są bardzo uniwersalne ;)

      Usuń
  3. Ja również jesienią wolę siedzieć w domu ;p Świetne ubrania. Ja z Femme nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zamawiam przez internet ale ja z innej epoki:):) CVhoć też inernetowa:) Pozdrawiam:):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi. Ja też z reguły wolę coś wcześniej zobaczyć :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Też w jesiennym okresie lubię siedzieć w domku. Czarny krótki top zbytnio mi się nie podoba,
    ale szare joggery bardzo fajnie się prezentują :D Uroczy psiak :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, Olimpio! ;)

    Zeszły tydzień minął mi bardzo przyjemnie. Mam nadzieję, że ten też taki będzie. ;) Gratuluję Ci serdecznie świetnych blogowych wyników. ;*
    Jeśli chodzi o Femmeluxe, to mają bardzo fajne T-shirty. Można znaleźć takie wykonane w 100% z bawełny. Z Twoich propozycji najbardziej spodobała mi się ostatnia stylizacja. Jest bardzo elegancka i kobieca. ;)

    Życzę Ci wspaniałego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresów też mam jedną parę ale to mi w zupełności wystarczy :) ale top jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo liubie ten sklep i super wygladasz Kochana, a piesio jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sklep znam z innych blogów, sama jeszcze tam nie zamawiałam. O ile spodnie dresowe nie do końca mi się spodobały, o tyle to ostatnie wdzianko jest świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda ten top, super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie przepadam za asortymentem tych sklepów ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten sklep! Zamówienia przychodzą bardzo szybko, a ubrania są dobrej jakości. Świetne ciuchy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śnieżka urocza :)) Już dawno nie zamawiałam z Femme Luxe a lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobał mi się ten czarny top, myślę, że idealnie pasowałby do czarnej ołówkowej spódnicy. Warto też docenić uroczego pieska :3 Zostawiam obserwację i czekam na kolejne posty.
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące ubrania. Mnie najbardziej podobają się te czarne adidasy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śnieżka to urodzona modelka. Ja z Femme Luxe nie zamawiałam, ale słyszałam, że warto. Dresy to coś, co ceni sobie teraz chyba większość osób, a wcale nie łatwo coś idealnego w sklepach znaleźć :D Twoje są super!

    Pozdrawiam Was serdecznie,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  17. Na luzie i sportowo to mój wybór na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kochana :)

    Jestem pod wrażeniem ubrań które sobie wybrałaś :) Cudowna jest ta bluzeczka z rękawkami z siateczki :) Dresy superowe jak ja kocham dresy, nie ma chyba wygodniejszych spodni :) Ta czarna koszulka też mi się podoba, we WSZYSTKIM Ci ładnie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje, a ta ostatnia naprawdę odważna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam sklepu, ale dresik bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za udostępnienie, podoba mi się ten czarny top, jest bardzo uroczy ~

    Zwykle śledzę wholesale7 new arrivals. (Niska cena)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger