wtorek, 17 marca 2020

Co można ROBIĆ w DOMU? | PORADNIK

Witajcie Kochani? Jak się czujecie? Wszyscy zdrowi? Szczerze liczę na to, że tak. Czy Wy również zaczynacie być przytłoczeni całą tą sytuacją na świecie? Osobiście, czuję się jak w jakimś filmie. Nie dociera do mnie fakt, że wszystkie (albo prawie wszystkie) państwa się zamykają oraz ogłaszają stan wyjątkowy... Dzieci oraz młodzież nie mogą uczęszczać na zajęcia do szkół, imprezy są odwoływane, a sklepy powoli zaczynają świecić pustkami... Oprócz tego, wiele firm zawiesiło swoją działalność i poddało kwarantannie domowej. Dlatego, jeśli macie możliwość to dołączajcie do akcji #zostańwdomu.

Akcja ta jest bardzo ważna nie tylko dla Nas samych, ale i dla całego społeczeństwa. Od tego momentu mamy ogromny wpływ na ludzkie życie... Nie wiadomo, kiedy i komu przyjdzie walka z koronawirusem. Tak naprawdę nawet teraz możemy być chorzy i zarażać, a nie być tego świadomi. Dlatego tak ważne jest przestrzeganie zasad, aby to cholerstwo zdusić w zarodku.

Z związku z kwarantanną, wielu ludzi czuje się przytłoczona. Nie wiedzą, co mają robić w domu przez najbliższe dwa tygodnie... Stąd pomysł na dzisiejszy wpis, w którym znajdziecie mnóstwo pomysłów na spędzenie czasu wolnego. Mam nadzieję, że propozycje przypadną Wam do gustu. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć z mojego pobytu w Łebie, który miał miejsce dwa lata temu.
OGLĄDAĆ FILMY I SERIALE
Punkt może oklepany, ale nie oszukujmy się. Kiedy jak nie teraz jest najlepszy czas na zrobienie sobie maratonu filmowego albo nadrobienie zaległości serialowych? Portali do oglądania jest masa. Dlatego, nie ma potrzeby wychodzenia do kina, które i tak zresztą jest nieczynne... Jeśli nie wiecie jakie seriale rozpocząć albo jaki film obejrzeć to zapraszam TUTAJ. Pod tym linkiem znajdziecie wszelkiego rodzaju recenzje, które napisałam przez parę lat mojej działalności na blogu. Oprócz tego Internet oferuje również krótsze, rozrywkowe jak i edukacyjne filmy, które dodawane są na portalach takich YouTube czy TikTok. Pamiętajcie, jednak, żeby nie przesadzać z długotrwałym patrzeniem się w ekran!


CZYTAĆ KSIĄŻKI
Znacie skądś wymówkę: "jestem taki zapracowany, zmęczony, nie mam czasu czytać książek"? Teraz nie można tak powiedzieć! W końcu przyszedł odpowiedni czas, aby sięgnąć po tę zakurzoną na półce książkę. Czas na poświęcenie jej odrobinę uwagi. Oprócz tego, jeśli macie mniejsze dzieci w domu to warto zorganizować wspólne czytanie bajek. Jednak musicie pamiętać o przerwach oraz o odpowiednim świetle, aby nie wytężać zbytnio wzroku.


RYSOWAĆ
Wymówka podobna do tej wyżej? W takim razie nic bardziej prostszego. Weźcie do ręki kartkę oraz ołówek i zacznijcie tworzyć! Jeśli jednak nie znacie podstaw, a chcielibyście się ich nauczyć to polecam takich artystów jak Kriss Wieliczko, Blondynki Też Grają oraz Silvie Mahdal. Te osoby na pewno pomogą Wam zrobić pierwsze, poprawne kroki. Jeśli jednak macie ochotę użyć wyobraźni, otworzyć się na wyzwania to zapraszam na kanał Olsikowa.
GRAĆ W GRY
Odkąd zaczęłam pracę to poświęcam bardzo mało czasu na granie w gry. Teoretycznie powinnam się z tego cieszyć. Ale z drugiej strony czasem tęsknię za wspólnym graniem i rozmawianiem z moimi internetowymi znajomymi. Dlatego ten wolny czas można w jakiejś mniejszej części spędzić właśnie na tym. Jeśli nie macie w domu żadnych płyt to nie przejmujcie są! Obecnie jest bardzo dużo gier przeglądarkowych oraz platform takich jak Origin czy Steam, gdzie możecie je kupić bez konieczności posiadania pudełka z płytą.


POSPRZĄTAĆ MIESZKANIE
Często wraz z nadejściem wiosny czekają na Nas wiosenne porządki. Jednak mało kto je lubi... Nieposkładane ubrania się piętrzą, a okna, co raz brudniejsze... I kiedy znaleźć na to wszystko czas skoro pracy jest na parę dni?! A no właśnie, teraz. Teraz jest odpowiedni moment na zrobienie rewolucji w domu. Powodzenia!


POUKŁADAĆ UBRANIA W SZAFIE
Skoro przyszedł czas na posprzątanie domu to także na ogarnięcie naszej szafy. Niepoukładane koszulki, ubrania pozostawione na krzesełku oraz zimowe rzeczy wyjęte na wierzch... Czas, aby to wszystko poszło w niepamięć! Nie wiem jak to jest u Was, ale ja lubię, co jakiś czas poukładać rzeczy na nowo i patrzeć jak to wszystko ładnie oraz schludnie wygląda. Szkoda jedynie, że ten porządek nie zostaje na tak długo jakbym chciała...
ZACZĄĆ PISAĆ OPOWIADANIA
Kiedy byłam dzieckiem uwielbiałam czytać książki. W ten sposób moja wyobraźnia bardzo się rozwinęła. Z czasem zapragnęłam zostać pisarką, bo nie zawsze podobał mi się przebieg fabuły albo zakończenie było rozczarowujące. Od czasu do czasu pisałam opowiadania na komputerze, jednak z czasem przyszła nauka, dużo nauki... Egzaminy, wybór nowej szkoły i tak w kółko. Może teraz przyszedł czas, aby do tego wrócić? Albo nawet zacząć wrzucać swoje treści do Internetu?


PLANOWAĆ KOLEJNE PODRÓŻE
Odkąd zaczęłam naukę w technikum na profilu technik obsługi turystycznej to pokochałam planować. Dodatkowo, dzięki pomocy mojego narzeczonego zyskałam możliwość podróżowania. Zapragnęłam zwiedzić całą Polskę oraz zebrać pocztówki z jej pięknych zakątków! Ale żeby zwiedzić trzeba mieć nie tylko pieniądze, ale i dobry plan podróży (dojazd, hotele, listę zabytków)... Moja chęć do uprawiania turystyki to nie tylko Polska. Marzy mi się np. trekking Himalaje. Co to jest trekking? To forma turystyki uprawiana w trudnych warunkach terenowych i klimatycznych. Czyli idealne rozwiązanie dla osób lubiących aktywny wypoczynek. Można go uprawiać samotnie, choć o wiele bezpiecznej jest w zorganizowanej grupie. Dlaczego akurat Himalaje? Góry są piękne, a zobaczenie ich z bliska pozostawia niezwykłe wspomnienia, które są nie do opisania. W polskich górach miałam przyjemność już być, ale z chęcią wrócę i do nich! W każdym bądź razie, mam masę pomysłów i miejsc, które chciałabym zwiedzić, ale wciąż brakowało mi czasu na ich rozplanowanie. Jeśli macie podobnie to czas kwarantanny domowej jest idealny! Pamiętajcie jednak, żeby na razie nic nie rezerwować, bo nie wiadomo, kiedy sytuacja ucichnie, a nasze zdrowie jak i innych jest w tym momencie najważniejsze!


ZACZĄĆ PISAĆ POSTY NA ZAPAS
Dobrze wiemy jak to w życiu jest. Mamy coś zaplanowane, a nagle pojawiają się różne przeszkody na drodze, których nie byliśmy w stanie przewidzieć... W takim okresie ciężko jest Nam wszystko pogodzić ze sobą, w tym pisanie na blogu. Dlatego, żeby nie zepsuć naszej systematyczności dobrze jest mieć napisane parę wpisów na przód.
GOTOWAĆ/PIEC
Punkt dla wszystkich osób lubiących pichcić w kuchni, ale i tych, co dopierają zaczynają swoją przygodę z gotowaniem. Ten wolny czas możemy spędzić właśnie na tym! Na pewno Waszej mamie przyda się dodatkowa para rąk w kuchni, a Wy podszkolicie swoje umiejętności. Pamiętajcie, jednak, żeby znać umiar i nie gotować zbyt wielu rzeczy, których później nie zjecie. Szanujmy jedzenie, jak i pieniądze, które na nie daliśmy.


GRAĆ W PLANSZÓWKI
Pamiętacie te czasy, kiedy wspólnie z rodziną przysiadało się do stołu, aby zagrać w grę planszową albo w karty? Piękne, prawda? Mogą one teraz wrócić. Na pewno gdzieś na dnie Waszej szafy leżą jeszcze jakieś stare gry. Jeśli nie, to nic trudnego, można stworzyć własną! Osoby, które spędzają czas kwarantanny domowej samotnie, również nie mają o co się martwić, bo różne gry można znaleźć online na stronie kurnik.pl. Dobrej zabawy!


PODSZKOLIĆ JĘZYK OBCY
Nie wyobrażacie sobie jak język obcy blokuje mi możliwość podróżowania na własną rękę... Bardzo chciałabym zwiedzić większą część świata, a dobrze wiemy, że korzystając z usług biur podróży jest to bardziej kosztowne. Nie narzekam aż tak na swoje umiejętności, ale wiem, że mogłyby być o wiele lepsze. Dlatego dobrze jest poświęcić ten wolny czas na podszkolenie się w języku, który na pewno nie jeden raz nam się przyda!
ĆWICZYĆ
W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa większość (albo już wszystkie) siłownie zostały zamknięte! Wszystko ze względów bezpieczeństwa. ALE! Zamknięcie siłowni nie oznacza końca ćwiczeń. Przecież można uprawiać sport w domu. Oczywiście, jestem świadoma tego, że większość swoich ćwiczeń wykonujecie na maszynach. Jednak na pewno znajdziecie sposób, aby chociaż część z nich odtworzyć. Pamiętajcie, że w Internecie jest mnóstwo poradników, z których śmiało możecie korzystać!


ZROBIĆ DOMOWE SPA
Po pracowitym dniu w domu czas na chwile relaksu. Gorąca kąpiel z solą morską, maseczka na włosy i twarz albo nawilżenie naszego ciała. To tylko kilka propozycji tego jak możecie rozpieścić swoje ciało i pomóc mu się odprężyć. Miłego relaksu!


POBAWIĆ SIĘ ZE ZWIERZAKIEM
Nasz czas wolny można spędzić na zabawie z pupilem, który na pewno ucieszy się z poświęconego mu czasu. W tym punkcie także chciałabym zaapelować do wszystkich, którzy przez obecną sytuację planują uśpić lub w inny sposób pozbyć się czworonoga... Podkreślam, że ZWIERZĘTA DOMOWE NIE PRZENOSZĄ KORONAWIRUSA, więc nie bójcie się o zarażenie.
KORZYSTAĆ Z KURSÓW ONLINE
Czas wolny jest też świetnym czasem na naukę! Nie tylko taką szkolną, ale również naszych umiejętności. Internet oferuje obecnie masę kursów online, z których możemy korzystać bezpłatnie lub za niewielką opłatą.


POĆWICZYĆ GRĘ NA INSTRUMENCIE
Gracie na jakimś instrumencie? A może już dawno o nim zapomnieliście i rzuciliście w kąt? Najwyższy czas wyciągnąć go stamtąd i nauczyć się akordów albo nowej piosenki. Dużo ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!


POSZUKAĆ NOWEJ MUZYKI
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam odkrywać nową muzykę. Obecnie wykonawców mamy tysiące, stylów również masa, więc dlaczego nie poznać choć jakiejś małej części? Kto wie, możemy zyskamy nowego idola? Swoją drogą, słuchanie muzyki również jest wspaniałym umilaczem czasu wolnego.
ZROBIĆ PORZĄDKI W KOMPUTERZE
Czy zdarza Wam się wszystkie zdjęcia do postów albo rodzinne wrzucać na pulpit, w dodatku pod różnymi nazwami? Albo tworzyć kilkanaście dokumentów Word, w których znajdują się informacje te ważniejsze lub nie? Mi niestety tak... A potem ciężko mi się z tego odgrzebać. Dlatego wolny czas można spędzić nie tylko na sprzątaniu domu lub szafy, ale i komputera! W końcu o wiele łatwiej będzie Nam coś znaleźć, kiedy wszystko znajdzie swoje wyznaczone miejsce.


WPROWADZIĆ ZMIANY NA BLOGU
Mieliście od jakiegoś czasu ochotę na zmiany? Znudził Wam się już obecny szablon? A może już dawno chcieliście wprowadzić coś szalonego? To idealny punkt dla Nas - blogowiczów! W końcu mamy okazję do wprowadzenia tych zmian, które na pewno pomogą Nam przyciągnąć nie jednego, nowego czytelnika.


DIY
DIY, czyli inaczej do it yourself - zrób to sam. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią robić kreatywne rzeczy, ale i dla tych, które mają zamiar w jakikolwiek sposób zabić nudę. W Internecie można znaleźć naprawdę wiele DIY dla osób początkujących jak i tych bardziej zaawansowanych. Oczywiście, czas tworzenia zależy od tego, co chcielibyśmy stworzyć i czy będziecie przy tym bardzo precyzyjni.


Uff, dotarliśmy do końca! Dziękuję za przeczytanie. Pisałam tego posta kilka dni, więc mam nadzieję, że któryś z pomysłów przypadnie Wam do gustu i szybko nie popadniecie w melancholię! Pamiętajcie, że to tylko kilka propozycji, które możecie wykorzystać, bo jest ich o wiele więcej jak na przykład zabawa z młodszym rodzeństwem, rozmowa z przyjaciółką czy układanie puzzli...
*Źródło zdjęć: zdjęcia własne*
Crop top: New Yorker | Spodenki: Zaful | Okulary: Zaful | Plecak: Zaful

A Wy jaki macie sposób na nudę?
Czy bierzecie udział w akcji #zostańwdomu?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Kochani! Uważajcie i dbajcie o siebie.
Nie pozwólcie, by sytuacja wyszła spod kontroli.
Nie zapominajcie o akcji #zostańwdomu.

Życzę wszystkim dużo zdrowia i wytrwałości.
Uwierzcie w to, że RAZEM damy radę!


Trzymajcie się ciepło,
Wasza Adrasteja

38 komentarzy:

  1. Róbmy teraz to, na co zwykle nie mamy czasu. I czytajmy książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie to co się dzieje też niezbyt dociera. Jednak cieszę się że mieszkam na takim odludziu na jakim mieszkam i mogę spokojnie wychodzić nie obawiając się niczego ! Sama dziś próbowałam sił w zrobieniu placuszków bananowych , a wczoraj rysowałąm.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączyłam się do akcji Zostań w domu czytej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak, róbmy fajne rzeczy! Siedzenie w domu nie jest takie złe. Sama planuję napisać taki post i już się nie mogę doczekać na myśl o nim :D Przez ten czas kwarantanny naprawdę mamy czas na rozwijanie swoich zainteresowań, zdolności. Kurczę, wykorzystajmy to! :D
    Pozdrawiam i ściskam:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie powoli to dotarło, ale nie ukrywam że początkowo było ciężko- straszny szok
    Mimo że się nieco przyzwyczaiłam ,to mam nadzieję że niebawem wróci to wszystko do normy 🙂
    A pomysły są naprawdę świetne 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Głównie ta zasada dotyczy nie stykania się z ludźmi. Dlatego piątego dnia – niniejszym planuję na dzień szósty, wymijając zręcznie sąsiadów zejść do garażu, wsiąść w samochód, pojechać na kompletne odludzie i tam pójść na spacer.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie siedzę cały czas w domu, dużo spaceruję- zwariowałabym siedząc non stop w czterech ścianach :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele ciekawych pomysłów, trzeba jakoś przetrwać czas kwarantanny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten luksus, że mogę zostać w domu- jednak nuda, to ostatnie co przychodzi mi do głowy w związku z tym. Zresztą, przyznam, że nie pamiętam, kiedy się nudziłam. Zawsze znajdę sobie coś do zrobienia;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostanie w domu przez najbliższe tygodnie lub miesiące jesr mega ważne i wszyscy powinni zdać sobie sprawę z tego, jak ta sytuacja jest poważna!!! Ja uważam, że w domu można zrobić naprawdę wiele. Niestety nawet w czasie kwarantanny brakuje mi na wiele rzeczy czasu ze względu na zdalną naukę na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz mamy czas na nadrobienie zaległości i jak się chce to można fajnie spędzić ten czas w domu i nie tylko siedząc na kanapie przed TV 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. W domu można robić naprawdę wszystko. Nie ma reguły. Ja np. chodze do pracy więc poniekąd zazdroszczę ludziom, którzy mogą posiedzieć w domu, a z drugiej strony nie głupieje oglądając te fake newsy.
    Ja w wolnych dniach zawsze biorę się za organizacje kolejnego tygodnia, organizacje związaną z praca jako fotograf, uzupełniam zaległości itd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Można zrobić naprawdę dużo rzeczy. Ważna akcja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, ja przy moim kochanym brzdącu mam co robic w domu 🤭 ale ostatnio obejrzałam wszystkie sezony Plotkary, namietnie czytam zalegle książki, a na spacery wychodzimy jedynie czasami i to do lasu 😉 nie bede ryzykowac zdrowia mojego malenstwa takze w pełni wspieram akcje #zostanwdomu. Buziaki i Obserwuje! 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks so much for sharing these tips, I need lots to do this week as it's going to be so hard being stuck inside xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie mogę do końca odnaleźć się w tej sytuacji, czuję się trochę jak z jakiegoś horroru, gdzie dziwny wirus atakuje cały świat.

    Rewelacyjne pomysły na spędzanie czasu w domu. Ja zaczęłam nadrabiać zaległości w lekturze, oglądać filmy, spędzać czas z bliskimi oraz nadrobić wpisy na blogu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie lubię siedzieć w domu... nudzę się;/ od jutra mam wrócić do pracy po tygodniowym wolnym;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem w domu z córkami, robimy dużo ciekawych rzeczy, na takie moje sprawy związane z blogiem i moim rozwijaniem siebie jakoś nie mam chęci... No powoli popadam w melancholie i... Chyba muszę posprzątać szafy, ale jakoś nie mam weny 😉. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisanie postów na zapas to świetny pomysł, tylko w praktyce bywa z tym różnie. Ja choć siedzę w domu nie narzekam aż tak na nudę... bardziej na chwilę wytchnienia i czasu dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widać bardzo dużo rzeczy można robić w domu. Też planuję wrócić do pisania opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj ja się w końcu wzięłam za rzeczy któe na maks aoodwlekałam w czasie ;D mega przydtany !

    OdpowiedzUsuń
  22. wah the dessert look so nice..

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja aktualnie nadrabiam seriale i filmy na które wcześniej nie miałam czasu, a i posty mogę planować wprzód! Domowego spa u mnie czasami, aż za dużo - moja cera zaczęła się troszkę buntować, ale coś trzeba robić XD Aktualnie jestem na etapie przygotowań dokumentów mi potrzebnych do przeprowadzki, którą planujemy z Narzeczonym, gdy tylko pandemia się skończy..

    OdpowiedzUsuń
  24. Wystarczy wyobrazić sobie, że nasz dom to hotel czterogwiazdkowy w którym spędzamy dwutygodniowy urlop i jestem pewna, że nagle wszyscy będą wiedzieli jak wykorzystać ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja bardzo zazdroszczę ludziom, którzy nie wiedzą co zrobic z wolnym czasem w domu. Ja jestem na pracy zdalnej i ona mi zajmuje dużo więcej niż jakbym chodziła normalnie do pracy. :/

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki przyjemny tekst - dziękuję bardzo i pozdrawiam :) masz rację, tak wiele można zrobić, trzeba tylko ruszyć głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam insta, bloga, youtube, fanpage sprzatanie gotowanie obrabianie zdjec mnostwo tego :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście jestem zdrowa. W moim regionie nie ma jeszcze potwierdzonych przypadków zakażenia, chodź mieszkam po sąsiedzku z Czechami. Niestety, przyszło nam zmierzyć się z czymś na co nie byliśmy przygotowani. Wirus wystawił nas na próbę. Mimo wszystko, uważam, że trzeba żyć. Nie można popaść w ramiona smutku i rozpaczy, bo wierzę w to, że prędzej czy później to się skończy. To jak wojna. Jest źle, są ofiary, jest smutek, płacz i gorycz, ale w końcu wojna się kończy i znów panuje pokój. Mam nadzieję, że i po tej burzy wzejdzie słońce a my, znów okażemy się niepokonani, tak jak było zawsze. Niestety, ja nie mogę zostać w domu, pracuję w sklepie, największym sklepie w okolicy. Nawet jeżeli wszystko będzie zamknięte, to mój sklep będzie otwarty. Muszę na siebie uważać i bardziej się pilnować. Wspaniałe pomysły co robić w domu! Ja to niestety nie mam czasu nadal, każdą wolną chwilę poświęcam mojemu największemu hobby, czyli blogaskowi. Przyznam, że ze wszystkich pomysłów układanie w szafie jest mi tak bliskie, że od razu się uśmiechnęłam jak to przeczytałam :D Czasem, jak mam dobry dzień, wywalam wszystko z szafy i układam na nowo. Tak po prostu. Uwielbiam ciuchy, pewnie to dlatego :D Wszystkie inne zajęcia są równie fajne i pozwolą nam miło spędzić czas. Ja polecam głównie granie w gry, to zawsze wprawia w radość i zbliża do siebie :) ale nie mówię o grach na konsole, pc itd. mam na myśli planszówki oczywiście :D Moja ulubiona to monopoly, ale lubię też twistera, jengę, karty, bierki, memo... w zasadzie to co mi w ręce wpadnie :D Lubię też grę w statki albo państwa miast :)
    Jest naprawdę wiele możliwości, co można zrobić w domu. Najważniejsze to chcieć, pomysł być może sam wpadnie do głowy :)
    Wspaniały wpis Kochana, naprawdę bardzo inspirujący!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już od początku całym sercem jestem za akcją #zostańwdomu. Z dziecmi czas leci szybciej- czytamy książki, gramy, uczymy się i tak naprawdę dopiero wieczór mam na siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Duzo mozna robic :) Ja gotuje i spie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. such lovely photos
    Hope you stay healthy and safe
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  32. Może wyjdę na zobojętniałą, ale nie przytłacza mnie to tak namacalnie i dotkliwie. Oczywiście martwię się o los innych ludzi i gdyby przyjrzeć się temu dokładniej, to jest to coś niewyobrażalnego. Ale to nie tak, że nie śpię po nocach i boję się powietrza. Trzeba żyć, realizować plany, siebie, jakoś zająć sobie czas i uważać. Po prostu. Nie można się martwić na zapas, bo człowiek - siedząc w domu, zwariuje.

    Mamy czas, którego zawsze nam brakuje. Po co zapychać go zbędnym myśleniem o złym.

    Inka

    OdpowiedzUsuń
  33. Można rozwijać zainteresowania i nadrobić zaległości :) np. czytając książki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Większość już rzeczy zrobiłam i powoli to już mnie zaczyna drażnić ta sytuacja, no ale cóż. Taki już mój ekstrawertyczny los. Niestety powoli wariuje, ale faktycznie aktualnie piszę książkę i to jest dla mnie najlepszy czas, aby jak najwięcej napisać. :) Pozdrawiam i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie nie ma miejsca na nudę ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. wiele z punktów z Twojej listy mam już odhaczone ;) przypomniałam sobie ile radości dawało mi rysowanie :) każdy sposób spędzania czasu jest dobry. ja się cieszę, bo mam więcej czasu na bloga

    OdpowiedzUsuń
  37. Sporo tych porad, co robić. Więc napiszę pokrótce, co ja robię: uczę się języków (angielski, ukraiński), piszę bloga (też na zapas), kończę pisać ksiażkę, ćwiczę w domu, czytam, oglądam seriale i filmy, dużo gotuję, prowadzę kiełkowy ogródek, robię diy, maluję, zajęłam się insagramem, rozwijam się w kierunku pracy, którą chciałabym wykonywać ;)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!