czwartek, 4 stycznia 2018

Gdzie szukać inspiracji?

W ostatnim czasie wszędzie można zobaczyć posty dotyczące postanowień noworocznych oraz podsumowania. Ja w tym roku stwierdziłam, że nie poruszę tych kwestii. Co do mojego roku to uważam go za udany. Miałam różnego rodzaju wyjazdy czy też rocznice, ale są to rzeczy prywatne, których i tak pewnie nie chcielibyście czytać.

Nowy rok, nowe posty. A co za tym idzie? Miliony pomysłów. Jednak czy rzeczywiście jest to takie proste? Okazuje się, że nie do końca. Czasami ciężko Nam cokolwiek wymyślić, a zostawiać pustego bloga aż do powrotu weny jest ryzykowne - gorsze statystyki, utrata obserwatorów. Dlatego przychodzę dziś z tym o to postem. Jak sam tytuł wskazuje, będziemy szukać inspiracji. Gdzie? W rzeczach, które mnie inspirują! Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam.
1. Ludzie
Może wydać się to dziwne, ale ludzie naprawdę potrafią zainspirować - zachowaniem, ubiorem lub tym, co powiedzą. Wystarczy rozejrzeć się wokół i choć na chwilę popatrzeć na drugiego człowieka. Po za tym można zapytać przyjaciółki o czym lubi czytać lub czy ma jakieś pomysły.

2. Piosenki
Wiadomo nie od dziś, że piosenki potrafią być bardzo emocjonujące. Okazuje się, że też inspirujące. Wystarczy wgłębić się w tekst, a jeśli jest w innym języku i nie rozumiecie, to po prostu wejść na tekstowo.pl. Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego jak mądre rzeczy śpiewają nasi idole.

3. Cytaty
Jest to w ostatnim czasie mój ulubiony sposób na wenę. Myślę o jakimś słowie klucz np. miłość i wpisuję na strony tj: cytaty.pl lub lubimyczytac.pl. Można tam znaleźć mnóstwo wartościowych zdań, które motywują oraz składają do refleksji. Dlatego sama często się nimi dziele w postach tematycznych.
4. Zdjęcia
Czasami oglądając Wasze blogi, na których widzę te prześliczne zdjęcia to czuję się niesamowicie zainspirowana. Mam takie odczucie, że chciałabym umieć zrobić tak samo, a nawet lepiej i to mnie niesamowicie motywuje oraz zmusza do stawania się co raz lepszym człowiekiem.

5. Otoczenie
Uwielbiam chodzić na spacery nad morze. Słuchać szumu fal i wpatrywać się w niesamowite widoki. Takie malownicze otoczenie potrafi wyciszyć i skupić myśli w jednym miejscu. Oprócz tego warto spojrzeć na otaczające nas słowa oraz zdjęcia na szyldach. Kto wie, może i Wy znajdziecie coś intrygującego.

6. Książki/Filmy
Zauważyłam, że czytając lub oglądając zwracam uwagę na gesty, emocje oraz zachowania bohaterów. Szukam też motywów, które innym np. trudno byłoby dostrzec. Raz komentowałam Wam film biorąc pod uwagę takie o to aspekty. Tutaj jego RECENZJA.
*Źródło zdjęć: Google Grafika*

A Was co inspiruje? Lubicie takie poradniki?

Dziękuję wszystkim za cudowne życzenia świąteczne i za to, że tak miło przyjęliście ostatni post, który wskoczył na listę najpopularniejszych postów na moim blogu.
 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Trzymajcie się,
Adrasteja

35 komentarzy:

  1. Lubię bardzo czytać motywujące i inspirujące cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pomysły, gdzie szukać inspiracji. :) To prawda, ludzie to niewyczerpane źródło inspiracji. :) Książki, filmy i piosenki tez potrafią oczarować i pomysł na post gotowy! :) Wszystkiego dobrego w 2018 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje na dobrą sprawę można znaleźć we wszystkim :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł na wpis :) Mnie inspiruje chyba dosłownie wszystko, ale najbardziej po prostu ludzie i ich pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje ☺
    Mi jednak narazie pomysłów na posty nie brakuje☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome post & fantastic photos dear keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ludzie są prawdziwą kopalnią pomysłów!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobry poradnik! mnie zawsze inspirowali ludzie, przede wszystkim ludzie. Kazdy jest inny, kazdy interesuje sie czyms innym... o tym mozna mowic baaardzo długo. pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię czytać cytaty dają do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najczęściej inspirują książki, filmy i zdjęcia. Jak nie mam weny i pomysłu na nowego posta, to sięgam po książkę i ją recenzuję :D Tak samo ma się to u mnie z filmami, gdy pomysłów brak, to włączam filmweba i piszę o filmach, które ostatnio obejrzałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post i dla wielu przydatny :) Piszesz od siebie ale tak na prawde wiele osób może z tego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj chyba najmocniej inspirują książki i filmy:) Ale też jakiś fajny spacer potrafi czasem coś zasiać w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej otoczenie, przyroda, podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie najbardziej piosenki,książki i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie bardzo inspirują zdjęcia i książki :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również inspirują ludzie i piosenki. Teraz nie mam problemu z inspiracją, a ze znalezieniem czasu niestety :(

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja będę nudna - mnie inspiruje... wiesz co ;) a raczej kto! :D Dzidzia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie inspiruje wszystko, co mnie otacza i ludzie i cytaty i pisoenki i filmy:) Kiedy widzę jak ktoś spełnia swoje marzenia:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe pomysły. ;) Każda z wymienionych rzeczy jest świetną inspiracją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czytać (ale też pisać) takie posty w formie poradników :)
    Jeśli chodzi o inspiracje, to one są praktycznie wszędzie, trzeba tylko umieć je dostrzec :) Ja chyba najwięcej inspiracji czerpię z otoczenia, piosenek i cytatów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspiracje jak dla mnie zazwyczaj pojawiają się znienacka, przypadkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia :D Ja swojego bloga niestety na jakiś czas zawiesiłam, brak weny i czasu, problemy ze studiami i powiem szczerze, że ciężko jest odzyskać tamte statystyki. Teraz muszę się na prawdę dużo bardziej starać niż wtedy kiedy blog miał miesiąc czy dwa... :( Jednakże wszystko idzie ku dobremu :D

    dodaję do obserwowanych :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami są takie momenty, że ciężko się zebrać i być systematycznym, ale warto wtedy wracać do takich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie nspiruje to co mnie otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny i przydatny wpis:)Mnie inspiruje wszystko trzeba tylko dobrze szukać:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chcę to inspiracje potrafię znaleźć wszędzie ale gdy mam blokadę to często szukam ich w zdjęciach, książkach i filmach :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. inspiracje można znaleźć wszędzie, wystarczy wyjść z domu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie w największej mierze inspirują zdjęcia i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis i bardzo pomysłowy :) Mnie inspiruje to co mnie otacza :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak, szukanie inspiracji to bardzo ważna sprawa, a tak jak napisałaś, pustego bloga to tak średnio zostawiać :/ Mam nadzieję, że na ten Nowy Rok nie braknie nam weny! Jeśli chodzi o inspirację to u mnie dominuje; muzyka, zdjęcia, książki lub filmy! A tego typu poradniki to super sprawa, zawsze przyjemnie się to czyta :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli chodzi o to, skąd czerpię inspiracje typowo na bloga to głównie od innych + piszę o tym, co sama chciałabym czytać ;)
    A poza blogiem to zainspirować może mnie wszystko ;) Czasami pomysły przychodzą mi do głowy w prześmiesznych okolicznościach ;) Trzeba tylko mieć otwarty umysł i dać się zainspirować temu, co nas otacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się inspiruje głównie książkami. Chociaż ostatnio z czasem na nie bywa różnie :)
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, mnie ładne zdjęcia bardzo inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przydatny post ;) na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger