wtorek, 21 listopada 2017

2 CUDOWNE PALETKI oraz POMADKA | Rosegal & DressLily

Jakiś czas temu pisałam Wam, że zaczęłam się interesować makijażem, dlatego też co raz częściej możecie oglądać kosmetyczne posty, których mam nadzieję, że nie macie dosyć. Moje recenzje dotyczą głównie kolorówek, a nie pielęgnacji. W tym przypadku nie mogło być inaczej.

W ostatnim czasie miałam okazję zamówić rzeczy z dwóch sklepów, o których na pewno wiele razy słyszeliście chociażby z innych blogów - Rosegal i DressLily. Oprócz ubrań oraz akcesoriów, które zobaczycie prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, zamówiłam właśnie kosmetyki. Jak się sprawdziły i co o nich uważam dowiecie się w dalszej części tego posta. Zatem zapraszam!
Paletka cieni do oczu, 88PO2 - jest to paletka, która posiada aż 88 różnych kolorów, lusterko oraz dwa dwustronne aplikatory. Znajdziemy w niej głównie różnego rodzaju róże oraz brązy - zwykłe jak i brokatowe. Moim zdaniem bardzo dobrze prezentują się na powiece, bo kolory są widoczne, zatem posiadają naprawdę dobrą pigmentacje oraz łatwo się blendują. Z taką gamą odcieni można sobie pozwolić na makijaż na każdą okazje, a cena jak za taką ilość oraz jakość jest malutka.

Paletka, którą Wam prezentuję jest naprawdę świetna. Niestety miałam z nią dość przykrą przygodę. Zamówienie było bardzo dobrze zapakowane w przesyłkę bąbelkową. Sama paletka miała mnóstwo folii, pudełko oraz kolejną dawkę folii. Niestety jeden cień uległ zniszczeniu i miałam brokatowy róż na całym opakowaniu oraz na innych cieniach. Na szczęście udało się wszystko wymyć, a kolory zostały takie jakie miały być.
Focallure, Paletka cieni do oczu, 03 - jest to paletka, która posiada głównie brokatowe, różowe cienie, lusterko oraz dwustronny aplikator. Zamówiłam ją z myślą o nadchodzącym Sylwestrze oraz chciałam się nauczyć robić Smokey Eyes. Cienie tak jak w poprzednim przypadku posiadają świetną pigmentację. O pozostałych jej zaletach albo i wadach, niestety nie mogę powiedzieć, ponieważ jeszcze jej nie testowałam.

Skład: wosk mikrokrystaliczny, wosk, syntetyczny wosk candelilla, alkohol cetylowy, tokoferol, fenoksyetanol, octan propylu, cyklotetrasiloksan, łyszczyk, talk, czarny barwnik - magnetyt, hydroksyetyloceluloza, zhydrolizowana keratyna, zhydrolizowany jedwab, guma akacjowa, sól dwusodowa kwasu wersenowego, winylopirolidion, metyloparaben, trietanoloamina, woda
Popfeel, Pomadka, 04 - jest to płynna, matowa pomadka, która zapewnia długotrwały efekt. Postawiłam kolejny raz na czerwony kolor i muszę przyznać, że jest przepiękna. Szybko schnie, łatwo się nakłada na usta oraz równo się zjada. Jest to jedna z lepszych pomadek, które miałam okazję testować.

Poniżej możecie też zobaczyć jak prezentuje się na ustach.
A Wam co najbardziej przypadło do gustu? Kupiliście sobie coś ostatnio?

Standardowo zapraszam na mojego Instagrama.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz pomóc i poklikasz w linki :)

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

49 komentarzy:

  1. Ta wielka paletka jest świetna ! Kupując jedną paletkę mamy praktycznie wszystkie kolory i będą pasować do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki, ja nie wiem czy odważyłabym się je zamówić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorki ma ta duża paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletki bardzo fajne, zwłaszcza druga przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki wyglądają ciekawie, być może się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory paletek, które zachęcają do kupna, ale osobiście nie jestem przekonana do produktów z tych sklepów​.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka skradła moje serce! Cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ta duża paletka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeeej ale piękna jest ta duuuża paleta cieni do powiek aaaaaa chcę <3
    cuda można wyczarować z takich kolorków ! koniecznie przy najbliższej okazji muszę sobie ją sprawić <3
    i pomadka super- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolorki <3

    P.S, dzięki, że wpadłaś w odwiedzinki kochana :) :*
    na Twoje pyt. odp u siebie :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele cudów :) Aczkolwiek mi to zajmie pewnie sporo czasu zanim opanuję technikę makijażu ;)
      Ja ostatnio również takie bardzo polubiłam :)

      Nie ma za co. Dla mnie to czysta przyjemność :*
      Już wpadam zobaczyć!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ale fajna pomadka.
    Wygląda wspaniale i z pewnością bym się chciała skusić.
    Muszę kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. woo 88 cieni ...mega dużo <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej wielkiej palety cieni to ja Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałości - lubię takie kolory. Paletka do cieni nigdy nie jest za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, właśnie szukałam takiego zestawienia, może niedługo zamówię. Kolory też kuszą :)

    http://kreofikcja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cienie, bo w sumie przy ich użyciu wykonasz dosłownie każdy naturalny makijaż oka :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. O ludzie ta duza paleta prezentuje sie zjawiskowo 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. so many gorgeous colors in that palette!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne palety! Jestem ciekawa czy ich pigmentacja by mnie zadowoliła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te paletki wyglądają świetnie!
    Jestem ciekawa jakości drugiej. Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Paleta z tyloma cieniami, można oszaleć :)
    Pomagam - 6,30$, 1,84$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. To super czytać, że zaczęłaś interesować się makijażem i oby sprawiało Ci to jak najwięcej frajdy, bo o to właśnie chodzi! 88 kolorów to ogrom i aż miło popatrzeć na tę burzę kolorów. Dobrze, że pomimo tej straty jednego cienia udało się uratować paletę i wszystko sprawnie działa! Pozdrawiam i miłej nocy życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna paletka! *.*
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jak na razie to nie ciągnie do makijażu :D Jak mam jakąś okazję i chcę zrobić "wow" jeżeli chodzi o twarz, to oddaję się w ręce siostry i czaruje :D Paleta ma bardzo ładne kolorki, szczególnie te błyszczące, mój klimat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, jaki cudowny, świąteczny wystrój bloga, bardzo mi się podoba :D
      Poklikałam! 8.55, błąd, 1.84 :)

      Usuń
  24. Halo halo czekamy na nowości :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być w poniedziałek, ale plany troszkę się pozmieniały przez szkołę oraz zdrowie :/

      Usuń
  25. Pomadka ślicznie na Tobie wygląda. Ja dla siebie wybrałabym chyba bardziej stonowany kolor. Nie czuję się w czerwieni :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, jestem ciekawa swatche tych cieni

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą dużą paletkę i jest naprawdę dobra. Używam ją od bodajże dwóch lat. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam tą dużą paletę i jest genialna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolorki :) ja ostatnio dostałam w prezencie od męża świetny zestaw do makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie maluje oczu ale paletki z brązami zawsze mi się podobają :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorystyka paletek bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger