piątek, 15 marca 2024

ŚLUB - NASZ NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ W ŻYCIU | 14.10.2023

Witajcie Kochani! Gdybym jednym słowem miała opisać ten dzień to na pewno padłoby na moje ulubione w ostatnim czasie słowo - wdzięczność. Jestem wdzięczna za bliskich, którzy przyszli celebrować z nami to wielkie wydarzenie. Jestem wdzięczna za wspaniałych usługodawców, którzy sprawili, że ten dzień był piękniejszy. Jestem wdzięczna za dobrą pogodę, która nam towarzyszyła. Jestem wdzięczna za dobre zdrowie. A przede wszystkim jestem wdzięczna za Niego.

Każdego dnia uczymy się siebie nawzajem. Celebrujemy sukcesy. Pocieszamy w gorszych chwilach. Spędzamy ze sobą wyjątkowe chwilę. Dbamy o siebie. Zwiedzamy świat. Pomagamy sobie w codziennych obowiązkach. Mogłabym tak wymieniać bez końca. Jednak najpiękniejsze w tym wszystkim jest uczucie i wytrwałość. Pomimo trudności, zawahań, doszliśmy do momentu, w którym właśnie jesteśmy.

14 października 2023 roku powiedzieliśmy sobie sakramentalne "tak". Przed bliskimi, Bogiem i sobą. To było spełnienie moich marzeń. Od zawsze pragnęłam, aby wziąć ślub z osobą, którą kocham, kupić mieszkanie, dać życie nowemu pokoleniu. Jestem bardzo szczęśliwa i ogromnie wdzięczna za to, że powoli się to spełnia.

Tego dnia wszystko było tak jak miało być. Oczywiście, zdarzyły się lekkie potknięcia i niedociągnięcia, ale kto by się nimi przejmował? Było idealnie na swój sposób. Towarzyszyło mi mnóstwo emocji, głównie pozytywnych. Miały również miejsce wzruszenia podczas składania przysięgi małżeńskiej. Nie ukrywam, że swoim płaczem doprowadziłam wielu gości do łez.

A wesele? Również udane. Przetańczyłam praktycznie całą noc. Było dużo śmiechu i zabawy z najbliższymi. Mieliśmy też kilka integracyjnych zabaw na oczepinach, które myślę, że wypadły naprawdę bardzo dobrze i na pewno Wam o nich jeszcze opowiem przy okazji kolejnych wpisów! Nie można również zapomnieć o jedzeniu, które było po prostu obłędne! Choć nie ukrywam, że przez lekki stres nie skosztowałam wszystkiego, ale na szczęście na poprawinach udało mi się nadrobić.

To zdecydowanie był nasz najpiękniejszy dzień w życiu.
*Źródło zdjęć: katiemoon.pl*

Jaki dzień wspominacie jako ten najpiękniejszy?
Mieliście już swój ślub? A może nie macie takiej potrzeby?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

CYTAT TYGODNIA
"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości."
Paulo Coelho

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji obejrzeć naszego teledysku ślubnego to zapraszam.
Za teledysk odpowiada Yours Freeze Frame.

A za te wspaniałe zdjęcia odpowiada Katie Moon.

Zapraszam również do zapoznania się z poniższymi wpisami:

Ściskam Was mocno,
Wasza Adrasteja

48 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Wyglądacie pięknie 🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała cudowne wspomnienia do końca życia. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na nowej drodze! Nieustającej miłości:-)
    Pięknie wyglądałaś..

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Tyle w Was radości i miłości! Na wspólnej drodze życia życzę Wam każdego dnia pełnego miłości oraz wzajemnego poszanowania. My w tym roku będziemy świętować 19 rocznicę ślubu. Dzień naszego ślubu ustawiłabym w jednym rzędzie z narodzinami córek jako najpiękniejsze dni w moim życiu.
    Serdecznie pozdrawiam i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać Twoje komentarze. Tyle ciepłych słów ostatnio dostaję od Ciebie, że aż nie wiem jak dziękować! Bardzo, bardzo dziękujemy! :) To rzeczywiście już ogromny kawał czasu. Zdecydowanie jest co świętować. Narodziny córek to na pewno był wyjątkowy moment w Waszym życiu :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. ale cudownie wyglądas! Ale kiecka to taka bardzo odważna rzekłabym na dekoldzie:D:D wybacz że zapytam, ale nie czułas się trochę tak zbytnio goła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Szczerze mówiąc? Nie. Początkowo bałam się jak będę wyglądać w takiej sukni ze względu na niewielki rozmiar piersi. Jednak ostatecznie myślę, że efekt był dobry :) Zwłaszcza, że były wszyte miseczki i w razie co wspomogłam się również taśmami. Obawiałam się również, że będzie mi za zimno, ponieważ ślub odbywał się w połowie października. Mimo silnego wiatru, pogoda naprawdę nam dopisała, a do kościoła i na sesje miałam delikatną etolę. W kościele z emocji było mi aż za ciepło :D
      Podsumowując, suknia była moją wymarzoną i czułam się w niej bardzo dobrze i komfortowo :)

      Usuń
    2. to dobrze to fajnie że czułaś się komfortowo:)

      Usuń
    3. Myślę, że komfort jest ważny. Zwłaszcza, że ma się ją ubraną przez kilkanaście godzin, plus wiadomo, jest się w centrum uwagi :)

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia! To będzie cudowna pamiątka dla Was za kilka- kilkanaście lat :) My już po ślubie 16 lat, ale wydaje mi się jakby to było wczoraj. Pomyślności dla Was kochani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) To prawda. Cudowna pamiątka na lata. To już sporo razem przeżyliście! :) Nie dziwię się. Do mnie również nie dociera, że minęło już parę miesięcy od tego wydarzenia.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Wyglądacie na nich promieniście. Życzę Wam spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)
    Bardzo mi się podoba Twoja zjawiskowa suknia śłubna!
    Ja płakałam na ślubie siostry, co z kolei doprowadziło ją do łez. Płacz jest równie zaraźliwy jak śmiech :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za życzenia i komplementy :) Cieszę się, że suknia wywarła tak dobre wrażenie. To prawda, płacz zdecydowanie jest zaraźliwy. Nie dziwię się, że płakałaś. To wyjątkowa chwila. Nie tylko dla samej Pary Młodej, ale i całej rodziny :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Pięknie wyglądacie, tworzycie uroczą parę szczęśliwych ludzi. Widać to uczucie na każdej fotce a fotki świetne! Będą cudowną pamiątką na lata:)
    Życzę Wam miłości bez granic i bez końca. Niech będzie z Wami w każdej chwili Waszego życia i niech pomaga i wspiera:)
    Bądźcie szczęśliwi ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo nam miło. Cieszę się ogromnie, że to widać :) Co do zdjęć - nie mogę się doczekać aż w końcu wywołam je do albumu. Jedno już nawet zawisło na ścianie w nowym mieszkaniu i to jeszcze w dosyć sporym rozmiarze - 100x70 :) Nie mogę się na nie napatrzeć.
      Bardzo dziękujemy za tak piękne życzenia! :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Pięknie wyglądaliście! Wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia. :)
    Też mieliśmy ślub w październiku, tyle że w 2011 r. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :)
      To już kawał czasu za Wami, cudownie czytać o takim stażu :)
      Wszystkiego dobrego również dla Was!

      Usuń
  10. Cudny dzień, wspaniale wyglądaliście - niechaj Wam się pięknie darzy na kolejne lata. Wszystkiego najlepszego i spełnionego!
    PS Od razu rozpoznałam moją ukochaną Gdynię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło. Pięknie dziękujemy za te cudowne życzenia i komplementy :)
      Tak, Gdynia to piękne miasto. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogę tu mieszkać.

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, piękne wspomnienia! A suknie miałaś cudowną i taką inną! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za cudowne komplementy :)

      Usuń
  12. Gratuluję serdecznie! Przepiękne zdjęcia, piękna pamiątka :) Wszystkiego najlepszego <3
    (ps. Obserwuję, tylko z drugiego konta ;) Jako Magdalena Le... Dziękuję za obs. u mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :)
      Nie ma sprawy, cieszę się, że również chcesz pozostać u mnie na dłużej :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Piękna z Was para . Miło się na Was patrzy . Życzę dużo dobrego na nowej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  14. waoww beautiful photos and wonderful bridal, happiness for a lifetime

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Zdjęcia przepiękne i to najpiękniejsza pamiątka, poza wspomnieniami oczywiście.
    No i nie mogę napatrzeć się na Twoją zjawiskową sukienkę, przepiękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy! Oczywiście, wspomnienia pozostaną na zawsze, ale dobrze mieć też pamiątkę w postaci na przykład zdjęć czy też filmu :)
      Dziękuję pięknie! Czułam się w niej jak prawdziwa księżniczka.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. To cudownie, że wszystko było po waszej myśli i ten dzień był cudowny :D Gratulacje. Ja będę ślubować za rok, również w październiku ;)
    Pięknie wyglądałaś!
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekkie niedociągnięcia były, ale nie ma co się nimi przejmować. Nie są one istotne w porównaniu do tego, co dobrego się działo :) Dziękujemy. Październik to naprawdę świetny miesiąc do świętowania, powodzenia z przygotowaniami!
      Bardzo dziękuję! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Życzę Wam szczęścia na nowej drodze życia.
    Piękny miałaś makijaż i sukienkę :)
    Cieszę się że udało ci się spełnić swoje marzenie- taki ślub to musi być coś pięknego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za życzenia i piękne komplementy :)
      Tak, to niesamowity dzień, który ciężko tak naprawdę opisać słowami.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  18. Pięknie wyglądacie. Żyję z partnerem bez ślubu. Na razie tak mi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) I to też jest jak najbardziej w porządku. Ważne żyć w zgodzie z samym sobą :)

      Usuń
  19. Twój post to arcydzieło — genialny, wnikliwy i przyjemny w czytaniu. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się Waszym szczęściem! Bądźcie tacy szczęśliwi co dzień i zawsze!
    Piękna suknia i jaki uroczy bukiecik!
    Zapraszam do mnie i serdecznie pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :)
      Tak, bukiecik faktycznie był delikatny i uroczy, ale dokładnie taki chciałam i mega mi się podobał :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger