poniedziałek, 10 kwietnia 2023

8 URODZINY BLOGA | ROZDANIE

Witajcie Kochani! Ciężko mi w to uwierzyć, ale to już ósme urodziny mojego bloga! Co roku, mam co raz większe zdziwienie ile to już czasu minęło. Czas biegnie jak szalony. Przekonuję się o tym, co raz bardziej. Patrząc na siebie, bliskich i otaczający mnie świat. Wiele się zmieniło w ostatnich latach. Skończyłam szkołę, zaczęłam pracę w sklepie zoologicznym, zyskując przy tym kilka awansów, a teraz przymierzam się do małżeństwa i zakupu własnego mieszkania. A przez ten cały czas towarzyszyliście mi - WY!

Patrzyliście jak dorastam. Jak się rozwijam. Jak kwitnę, ale i upadam. Bardzo Wam dziękuję za te wspaniałe osiem lat. Za wszystkie komentarze i obserwacje. Za to, że możemy razem dyskutować. Wspierać się. Edukować. Tworzyć. To wiele dla mnie znaczy. Byliście cały czas ze mną w tej podróży i mam nadzieję, że nadal w niej pozostaniecie.
W ramach podziękowań, chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić na rozdanie, gdzie wygrać można kilka kolorowych kosmetyków, a dokładnie:
► paletę róży/do konturowania twarzy - Makeup Obsession, Mad About Mauve 10g
► rozświetlacz do twarzy - Makeup Revolution, Dark Angel 10g
► paletę cieni do powiek - Makeup Revolution, Galactic Chocolate 22g

Aby wziąć udział w rozdaniu należy zaobserwować publicznie tego bloga oraz podać swój email w komentarzu.
Regulamin rozdania:
1. Sponsorem nagród jestem ja, czyli autorka bloga, Adrasteja.
2. Produkty, które można wygrać są nowe, nieodpakowane, zakupione na oficjalnej stronie ezebra.pl.
3. Wygrać może tylko 1 osoba.
4. Uczestnikiem rozdania może być tylko osoba mieszkająca na terenie Polski.
5. Koszty wysyłki pokrywam ja.
6. Zgłoszenia przyjmowane są tylko pod tym postem.
7. Konkurs trwa od 08.04.2023 do 30.04.2023.
8. Wyniki pojawią się na moim blogu do 7 dni od daty zakończenia konkursu.
9. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mail'ową. W razie braku odpowiedzi w ciągu 48h godzin zostaje wylosowana inna osoba.
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
11. Zgłaszając się - wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 883).
12. Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację tego regulaminu.
*Zdjęcia autorskie*

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!

Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.

Ściskam mocno,
Wasza Adrasteja

24 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie wielkie gratulacje! Zgłaszam się do konkursu. Obserwuję publicznie. Email: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ładnej rocznicy. Chętnie spróbuję swoich sił. millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wszystkiego co najlepsze na kolejne lata:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, chętnie wezmę udział w rozdaniu, bloga oczywiście obserwuję, sylwiaszumowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, 8 lat to spory kawał czasu. Zgłaszam swój udział w rozdaniu, moja obserwacja jest publiczna, e-mail: iwa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana serdeczne gratulację pięknego stażu:) Bloga z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ósme urodziny? Ależ ten czas leci! Gratulacje za wytrwałość i piękne treści!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje rocznicy blogowania.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała rocznica. Musiałaś zacząć blogować będąc dzieckiem :-). Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Piękna rocznica Kochana! Moje gratulacje, każdy rok to wielki sukces. Życzę Ci samych sukcesów, samych wiernych czytelników i jak najwięcej pomysłów na posty!
    biorę udział w konkursie, lubię konkursy ^^
    neko_chan@vip.onet.pl
    Jeszcze raz gratuluję Kochana, blog to piękna pasja, niech nadal się rozwija i rośnie w siłę! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ośmiu lat!
    Życzę zrealizowania planów, blogowych i nie tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji rocznicy bloga. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Kwitnij dalej:):):

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Kathy Leonia
    mail: kathyleonia88@gmail.com

    ja bloguję od 2007 :) kosmetycznie od 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 8 lat to kawał czasu i serca, jestem tu niespodziewanie więc nie będę stawać w kolejce po ,,słodycze,, ale chętnie pokibicuje. Zapraszam do siebie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna rocznica :) Pomyślności i radości w dalszym prowadzeniu bloga :) mariposav@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna rocznica, gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze. Przyszłam tu nowa, zaczęłam obserwować blog, ale nie wiem czy mogę stanąć w kolejce do rozdania. Nagrody super. Kuszą, bo chciałabym spróbować zacząć robić sobie makijaż. Nie uwierzysz, ale mając ponad czterdzieści lat od wielu lat w ogóle się nie maluję, a na swój ślub użyłam tylko podkładu w kremie (czy jak to się zwało...) i szminki. Decyzję zostawiam Tobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 lat to naprawdę dobry staż. I tyle się wtedy działo, tak jak piszesz - to naprawdę kawał czasu. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. 8 lat to spory kawałek czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for sharing those products.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś się stało, bo nie widzę okienka komentowania w nowym wpisie, ewentualnie wyłączyłaś, nie wiem czemu.
    Miało być tak "Własnie mnie ten pęd nie przeraża. To zależy od perspektywy jaką masz. Z tego powodu nie gniecie mnie ile mam już lat i że pierwsza zmarszczka zagościła na gębie.
    Nie analizuję przeszłości, bo ona już dawno minęła i cieszę się nawet z błędów, które popełniłam, bo dzięki wszystkim zdarzeniom - jestem tu gdzie jestem i taka jaka jestem. Smutno myśleć gdybym nie była też pośród ludzi, których obecnie znam, a tak by pewnie było, gdybym dokonywała innych wyborów.
    Owszem, mentalnie można się przygotować na śmierć. Nie widzę problemu. Jak mówiłam - perspektywa ma znaczenie. Jestem osobom wierzącą i to ma dla mnie pozytywne brzmienie.
    Ale na pewno nie mam na myśli przygotowania pogrzebowego. Nie obchodzi mnie co będzie z moim ciałem po śmierci, niech robią co chcą."

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje 😀😀😀 to tak jak u mnie. Osiem lat zleciało bardzo szybko. Bardzo lubię pisać do Was to moja najbardziej ulubiona pasja.

    Przytulasy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!