poniedziałek, 9 grudnia 2019

Świąteczne AKCJE CHARYTATYWNE 2019 | BLOGMAS #2

Witajcie Kochani w kolejnym BLOGMASIE! Niesamowite jest to jak ten grudzień leci. Jeszcze chwila i zaraz będą święta, a ja nie zdążyłam zrealizować praktycznie żadnego tematu! Macie już kupione wszystkie prezenty? A możecie czekacie do ostatniej chwili? Ja w tym roku poszalałam i do końca listopada miałam już wszystko kupione, a w zeszłym tygodniu wzięłam się za pakowanie i powiem Wam, że sporo tego wyszło. Teraz cierpliwie czekać do Gwiazdki i starać się nie wygadać!

W dzisiejszym wpisie chciałabym poruszyć ważny temat jakim są akcje charytatywne. Święta to magiczny czas, jednak nie dla wszystkich ludzi oraz nie dla zwierząt... Dlatego warto w tym okresie sprawić radość nie tylko naszym najbliższym, ale i obcym. O to lista kilku akcji charytatywnych, w których możecie wziąć udział. Zapraszam!


Nakarm psa z OLX
To już dwunasta edycja tej akcji, w której wystarczy tylko Wasze kliknięcie, aby pomóc! Jedynym warunkiem jest posiadanie konta na OLX. W tym roku karmienie odbywa się na telefonie poprzez aktualną aplikację mobilną OLX Polska albo dzięki mobilnej wersji serwisu (m.OLX.pl). Pomoc niesiona jest zwierzętom ze schroniska w Raciborzu oraz Koninie.

Zasady są bardzo proste! Trzeba wejść na OLX z telefonu, kliknąć w baner akcji, wybrać psa, a następnie kliknąć w przycisk - NAKARM. Nie zapomnijcie codziennie wchodzić!

Każdy nakarmiony pies to 20 KG karmy od OLX!
KarmimyPsiaki.pl
Tym razem nie świątecznie, ale też charytatywnie, gdzie wystarczy tylko Wasze kliknięcie! Codziennie możecie wchodzić na stronę KarmimyPsiaki.pl i pomagać aż trzem zwierzętom! Jeśli zbierze się 3 000 000 kliknięć to ich partner zasponsoruje bilboard z psiakami, które szukają domu. Obecnie możemy wspólnie znaleźć bezpieczne domy dla psiaków z Katowic, Głowna i Starogardu Gdańskiego.
To kolejna cudowna akcja, o której dowiedziałam się, dzięki Agnieszce Grzelak, która swoją drogą jest również ambasadorką! Pod opieką Karmimy Psiaki przebywa 2000 psiaków i kociaków. Jest to naprawdę przeogromna ilość... Niestety, zwierzęta te swoje Święta spędzą w schronisku. Dlatego też, Karmimy Psiaki chcą umilić im ten czas i podarować masę prezentów pod choinkę. Oczywiście, będzie im potrzebna pomoc Nas wszystkich!

W tym przypadku nie wystarczy tylko kliknięcie. Będą potrzebne pieniążki. Jednak zasady nie są trudne! Trzeba wybrać bezdomniaka, sprawdzić, czego potrzebuje, a następnie kupić mu część lub całość prezentów. Jeśli w trakcie trwania akcji, zwierzak znajdzie dom albo odejdzie to jego podarek otrzyma inny podopieczny.

Natomiast, jeśli nie możecie się zdecydować, którego zwierzaka wybrać to jest możliwość przekazania datku!
W tym punkcie chciałam Wam napisać o akcji Szlachetna Paczka, jednak dobiegła ona końca, a rodziny zostały obdarowane! Ogromnie się z tego cieszę. To wspaniałe jak ludzie potrafią się jednoczyć! Szukając informacji na stronie natrafiłam na akcję Uwierz w Dziecko organizowaną przez Akademię Przyszłości, która walczy o zmianę w życiu dzieci, które mają problem z wiarą w siebie oraz zmagają się z trudnościami w szkolne. Aż jedna trzecia podopiecznych pochodzi z rodzin z trudną sytuacją materialną...

Zasady również nie są zbyt trudne, ale będą potrzebne pieniądze. W tym przypadku trzeba wybrać dziecko, któremu chcemy pomóc. Poznajemy jego wymarzony zawód oraz największe marzenie. Po kliknięciu można dowiedzieć się jeszcze więcej informacji oraz wpłacić darowiznę.
Źródło zdjęć: Google grafika

Słyszeliście o tych akcjach?
Pomagacie?
Koniecznie dajcie znać!

Będę przeszczęśliwa, jeśli na Waszych blogach lub social mediach zrobicie jakąś wzmiankę o tych akcjach! Pamiętajcie, że czasami wystarczy tylko udostępnienie, aby móc coś zdziałać!

PS. Nadrobiłam Advent Blog Calendar. Sprawdźcie czy nie znaleźliście się na liście!


Trzymajcie się ciepło,
Wasza Adrasteja

41 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych akcjach ale już biorę w nich udział bo pieskom jest coraz zimniej w tych zimnych budach. Sama jutro nawet jadę do schroniska u siebie w mieście
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam Cię do udziału :) To bardzo piękny gest!

      Usuń
  2. Całym sercem popieram tego typu akcje charytatywne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas przed Bożym Narodzeniem sprzyja takim akcjom - świetnie że o nich piszesz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar się zaangażować właśnie w akcję OLX :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, miło, że chcesz przyczynić się do pomocy zwierzakom :)

      Usuń
  5. Ostatnio przeglądając insta dotarłam właśnie na informację, że możemy pomagać psiakom dzięki aplikacji OLX. Początkowo za bardzo mi się nie chciało jej ściągać. Jednak potem wszystko przemyślałam i zdecydowałam się pomóc. Codziennie teraz klikam kostkę w aplikacji i dzięki temu jakiś czworonóg nie będzie głodny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jednak zmieniłaś zdanie. To tak nie wiele, ale na pewno pomogło! Możesz być z siebie dumna :)

      Usuń
  6. Jejku u Ciebie na blogu już tak świątecznie :* !! wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. akcję OLX popieram z całego serduszka:) super inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze popieram takie akcje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te akcje są takie cudowne, uwielbiam je, ja już nakarmiłam psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Mi również udało się codziennie nakarmić psiaka ;)

      Usuń
  10. Świetne akcje. Codziennie karmię psiaka na olx

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem z Raciborza, więc gorąco zachęcam do brania udziału w akcji OLX :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory słyszałam tylko o akcji z OLX - oczywiście codziennie wchodzę i dorzucam przysłowiową "cegiełkę" od siebie :)
    Dobrze, że wspomniałaś o pozostałych inicjatywach, z chęcią wezmę w nich udział, a także zachęcę swoich znajomych. W nas siła!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też warto codziennie wchodzić na stronę KarmimyPsiaki, gdzie często są organizowane jakieś akcje. Oprócz tego często wystarczy zwykłe kliknięcie :)
      Bardzo się cieszę! Dokładnie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Niestety wiedziałam tylko o akcji OLX :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rok uda Ci się wziąć udział w pozostałych akcjach :)

      Usuń
  14. Ja dzisiaj nakaramiłam już kociaka na OLX!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ze poruszasz tak ważny tematy . Ja ostatnio zawiozła 2 worki suchej 5kg karmy dla psów i jedna 5kg dla kotów oprócz tego koce . W dodatku wzięłam w akcji Gwiazdka dla Bezdomniaka . Ale chętnie przejrzę te akcje co wystawiłaś. Bo warto pomagać . I dobrze to promować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poruszać takie tematy :)
      Cudowny gest! Super, że tak wsparłaś schronisko :)
      Jak nie w tym, to w przyszłym roku! :)

      Usuń
  16. Taaak, super, ze napisałaś o tym. Teraz biję się sama ze sobą, że też tego nie zrobiłam. Zawsze wiecje ludzi zobaczy i miejmy nadzieję- pomoże. I drugie tak- karmię pieski, teraz kotki. W ogóle bardzo się cieszę, że takie rzeczy (które nic nas nie kosztują, a mogą pomóc innym/ zwierzakom) są organizowane... :-)

    W ogóle widzę sie na liście u Ciebie! Niezmiernie mi miło. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to cudowne, że są jeszcze akcje, w których wystarczy kliknięcie, bo przecież nie każdy ma dużo pieniążków :)
      Super, że brałaś udział w akcji OLX <3
      Nie mogło Cię na niej zabraknąć :)

      Usuń
  17. Święta Bożego Narodzenia to taki czas w roku kiedy otwieramy nasze serca na tych którzy są słabsi i mają mniej. Słyszałam o tej akcji OLX. Jak dla mnie super sprawa :) Kocham pieski i staram się coraz więcej angażować w takie akcje. W tym roku dołączyłam też do akcji margaryny Kasia " Upiecz dzieciom radość na święta" :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś :)
      Nie słyszałam o tej akcji, ale na pewno zainteresuje się nią w przyszłym roku o ile będziesz jeszcze taka możliwość :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!