sobota, 21 grudnia 2019

Pomysły na PREZENT dla NIEGO | BLOGMAS #4

Ho, ho, ho! Zostały już tylko trzy dni! Choinka ubrana? Prezenty kupione? W domu posprzątane? Zakupy spożywcze zrobione? Powiem Wam, że cieszę się, że kwestię prezentów mam już załatwioną od listopada i nie muszę teraz latać w tym szale wśród tłumu ludzi. Mogę spokojnie zająć się sobą, pracą, blogiem oraz wystrojem domu. Dzisiaj w końcu ubraliśmy choinkę i nie mogę uwierzyć, że ten grudzień tak szybko zleciał!

Tak jak obiecałam, dzisiaj przychodzę z propozycją prezentów dla NIEGO. Dlatego, jeśli jeszcze cudem nie macie kupionych prezentów to musicie się pospieszyć, bo to już ostatnia pora na nie! Zapraszam do czytania i oglądania.


Zegarek
Jak wiecie, ta propozycja również została przedstawiona w ostatnim poście, gdzie podałam opcje prezentów dla NIEJ. Jednak jest to podarunek bardzo uniwersalny i super sprawdzi się zarówno u kobiety jak i u mężczyzny. Dlatego, jeśli chcecie przeznaczyć na kogoś większą sumę pieniędzy to taki zegarek będzie idealnym pomysłem!

Koszula
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam mężczyzn w eleganckich rzeczach. Uważam, że niesamowicie to do nich pasuje, wyglądają męsko oraz seksownie. A przecież to tylko kawałek materiału. Dlatego, jeśli ktoś z Waszych bliskich uwielbia nosić eleganckie ubrania to ten prezent będzie w sam raz dla niego! Na stronie BYTOM oraz WÓLCZANKA trwają promocje, gdzie poniższe koszule możecie kupić o połowę taniej!
Krawat lub mucha
A skoro jesteśmy przy eleganckich rzeczach nie mogło zabraknąć krawatu albo muszki, które będą świetnym urozmaiceniem koszuli. W dzisiejszych czasach mamy tyle przeróżnych wzorów, rozmiarów i materiałów, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. A uwierzcie, jest w czym wybierać! Obecnie krawaty oraz muchy przedstawione poniżej również o połowę TANIEJ!

Bluza
To kolejna propozycja ubioru, tym razem luźnego i na co dzień. Jest to jeden z ważniejszych elementów męskiej garderoby. W dodatku uwielbiany przez płeć piękną. No przyznajcie się, kto nie pożyczał bluz od swojej drugiej połówki?
Bokserki
W ostatnim czasie ta propozycja prezentu jest dość popularna, jednak kontrowersyjna. Jedni lubią i będą szczęśliwi, drudzy nie za bardzo. W przypadku kupna bokserek kultowych firm takich jak Calvin Klein czy Versace to ta kwestia jeszcze może się udać. Jednak w śmieszne wzorki czy napisy już nie za bardzo... Chyba, że facet ma poczucie humoru i bardzo duży dystans do siebie!
Gadżety do samochodu
Który facet nie lubi motoryzacji i rzeczy z nimi związanych? Niektórzy jakby mogli to nawet zamieszkaliby w samochodzie! Dlatego myślę, że dobrym pomysłem na prezent jest zakup akcesoriów do samochodu. Może to być zapach do auta, zawieszka, brelok do kluczyków, uchwyt samochodowy albo nawigacja. Z droższych propozycji proponuję skórzaną tapicerkę na fotele lub kierownicę.
Portfel
Kiedyś nie byłam przekonana do tego typu prezentu, dopóki sama go nie sprezentowałam. Mój narzeczony miał materiałowy, bardzo zniszczony portfel, dlatego postawiłam na coś droższego, skórzanego. Był to strzał w dziesiątkę. Dlatego warto zerknąć, czy komuś z bliskich osób nie psuje się portfel i nie jest czas na nowy.
Kubek
Tak, dokładnie, kubek! W propozycjach prezentów dla niej również on się pojawił. Ale przyznajcie sami. Jest to bardzo trafiony prezent, o ile ktoś nie ma ich już całej szafki. Do tego można dokupić ulubioną kawę albo wsadzić jakiś malutki drobiazg.
Perfum
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zapach męskich perfum. Nieważne jakie one są, zawsze trafiają w moje gusta, a w dodatku mam wrażenie, że utrzymują się minimum przez cały dzień. Dlatego, jeśli również chcecie mieć pachnących mężczyzn wśród Was to warto zakupić mu jakiś ładny, męski perfum!

POZOSTAŁE POMYSŁY NA PREZENT:
PASEK - to kolejny pomysł na prezent dla mężczyzny z klasą. Oczywiście musimy pamiętać, aby dopasować do niego styl oraz kolorystykę. Oprócz tego nie musi być to prezent kosztowny, więc każdy znajdzie coś na swoją kieszeń.
SŁODYCZE - to idealny dodatek do właściwego prezentu. W poprzednim poście również wspominałam, że na święta wiele firm posiada w swoim asortymencie ozdobne pudełka, tak, że nie trzeba ich dodatkowo pakować.
GRA - to dobry pomysł na prezent, dla mężczyzn, którzy uwielbiają wirtualny świat gier. Obecnie mamy do wyboru masę przeróżnych gatunków, na różne urządzenia, że na pewno znajdziemy coś odpowiedniego. 
PŁYTA ULUBIONEGO ARTYSTY - idealnie sprawdzi się podczas grania w gry albo do jazdy samochodem, bo przecież kto nie lubi posłuchać dobrej muzyki?
GADŻETY NA SIŁOWNIE - w dzisiejszych czasach wielu mężczyzn uczęszcza na siłownie, więc dobrze byłoby pomyśleć nad prezentem w tym kierunku. Może to być zestaw suplementów, sportowe ubrania, pas do ćwiczeń, bidon lub shaker albo jakaś torba sportowa. Jeśli lubi dodatkowo ćwiczyć w domu to można zaopatrzyć go o hantle lub dodatkowe obciążenia.
WISIOR/NIEŚMIERTELNIK - złoty lub srebrny naszyjnik to również propozycja prezentu dla mężczyzn z klasą. Nieśmiertelnik natomiast jest dobrą opcją dla każdego. O ile facet lubi nosić biżuterię.
ALKOHOL I KUFEL - alkohol to kolejny uniwersalny prezent dla każdego. Od paru lat w supermarketach można dorwać bardzo ciekawe zestawy, które są wyjątkowo zapakowane albo z jakimś gratisem typu szklanka, piersiówka. Jeśli chcemy sami coś skomponować to można pomyśleć o zakupie kufla do piwa.
BILET NA MECZ - jeśli gdzieś w pobliżu ma się odbyć mecz jego ulubionej drużyny to warto zakupić dwie wejściówki na takie wydarzenie. Spędzi miło czas oraz będzie miał wspaniałe wspomnienia.
AKCESORIA KOMPUTEROWE - to kolejna propozycja prezentu dla komputerowców, którzy uwielbiają elektroniczne gadżety. Nowe głośniki, klawiatura, myszka czy też podkładka na pewno sprawią radość niejednemu facetowi.
ZESTAW NARZĘDZI - złota rączka w rodzinie? Nic prostszego! Majsterkowicz na pewno ucieszy się z nowego zestawu narzędzi. A przy tym jest to prezent bardzo praktyczny!
*Źródło zdjęć: google grafika*

Kupiliście już wszystkie prezenty?
Podoba Wam się lista?
Koniecznie dajcie znać!

Ostatni tegoroczny BLOGMAS we wtorek!

Zapraszam do zerknięcia na Advent Blog Calendar!
Może i Wy znaleźliście się na mojej liście wyjątkowych blogerów?

Trzymajcie się cieplutko,
Wasza Adrasteja

24 komentarze:

  1. Wow, so many wonderful choices for him, I pick car gadgets, perfume, and computer accessories.
    Thank you for sharing such great ideas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku postawiłam na zegarek dla mojej drugiej połówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Mam nadzieję, że będzie to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  3. Świetne pomysły, widać, że się bardzo postarałaś. Gdyby nie fakt, że kupiłam już prezenty to na pewno skorzystałabym z tych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam kupione prezenty. Zegarek to taki uniwersalny upominek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, choć nie każdy lubi takiego typu biżuterie ;)

      Usuń
  5. nice post. I follow you on gfc #466 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już prezenty kupione :)
    Myślę, że krawat czy perfumy to świetny pomysł na podarunek dla Pana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, nie ma co czekać na ostatnią chwilę:)
      Zgadzam się :)

      Usuń
  7. Ja kupiłam portfel właśnie Kochamski i zegatek. Myślę że będzie zadowolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja portfel Kochmanski kupiłam na dzień chłopaka i był to strzał w dziesiątkę! A w święta próbuje z zegarkiem :) Na pewno będzie!

      Usuń
  8. ja swojemu kupiłam buty;p i koszulki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Moja choinka ubrana od 2 dni. Ba! Mamy nawet 2 choinki, bo jedna jest w pokoju dzieci, malutka. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ooo, choinek nigdy za wiele! Również pozdrawiam i dziękuję <3

      Usuń
  10. U mnie choinka już stoi w salonie ale dopiero jutro będę ją ubierać z samego rana :) Wszystko inne już gotowe :) Prezenty też już mam :)

    Świetne propozycje tutaj zawarłaś :) Ja bym jeszcze do tej listy dodała skarpetki :)

    buziaki i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co słyszałam to wiele osób ubiera w dniu Wigilii :) To całe szczęście, że już z głowy! :)
      Bardzo dziękuję :) Chciałam dodać, aczkolwiek chciałam wyrównać propozycje do tych dla "niej". A wymieniać można w nieskończoność :D

      Dziękuję i Tobie również cudownych Świąt!

      Usuń
  11. Perfumy są najlepszym rozwiązaniem :D
    Życzę zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No u mnie ,już również niemal wszystko na finishu ,jeśli chodzi o świąteczne przygotowania 😃
    Bardzo mi się podoba Twoja lista 😃
    Perfumy ,zegarek czy kubek to można by powiedzieć że są takimi pewniakami jeśli chodzi o prezenty nie tylko świąteczne i nie tylko dla "płci brzydkiej "😉
    Wesołych Świąt 😘🎄
    Dziękuję za dodanie mnie do kalendarza 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Też podobają mi się mężczyźni w koszulach. Wyglądają wtedy bardzo elegancko. ;) Zegarek to bardzo dobry pomysł na prezent, zwłaszcza dla mężczyzny. Będzie fajnie wyglądał w duecie z koszulą. ;) Super, że zebrałaś w jednym miejscu wskazówki, co kupić chłopakom, bo nie ukrywam nie jest to wcale taka łatwa sprawa. :D

    Czekam na kolejny Blogmas! ;) U mnie już choinka ubrana, pierniczki upieczone, a teraz kończę jeszcze Krówkę. <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wonderful blog..

    Hello, I am from Indonesia, I follow U... follow me back please...
    happy blogging

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!