piątek, 8 czerwca 2018

WYNIKI KONKURSU

Hej! Wyniki konkursu miały być do poniedziałku 04.06.2018r. ale wiele w tym tygodniu się działo. Między innymi dostałam pracę w sklepie odzieżowym oraz walczę o pasek w trzeciej klasie technikum. Oprócz tego 19.06 i 26.06 czekają mnie egzaminy zawodowe, więc trochę pracy jeszcze przede mną! Jednak znalazłam chwilę by Wam przedstawić wyniki konkursu. Zatem zapraszam!

Liczba osób biorących udział: 15 osób
Liczba losów: 24 losy

Niestety, nie mogę Wam dać zdjęć, które pokazują listę oraz wynik losowania, bo mój przycisk od screenów w laptopie - odpadł! Dlatego musicie mi uwierzyć na słowo.

A zatem szczęśliwym numerkiem jest:
23
Czyli wygrała Sara Gołaś z bloga http://sar-shy.blogspot.com/!

Dziękuję serdecznie wszystkim za wzięcie udziału!
Mam nadzieję, że następnym razem do zabawy przyłączy się więcej osób i że tym razem komuś innemu się poszczęści :)
Gratuluję wygranej i zapraszam po odbiór nagrody. W razie braku odzewu po 48 h zostaje wylosowana inna osoba!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger