poniedziałek, 18 maja 2020

FEMME LUXE #1 | HAUL ZAKUPOWY

Witajcie Kochani! Jak Wasze samopoczucie? Nie wierzę, że pisząc tego posta, siedzę na tarasie pięknego, drewnianego domku, popijając przy tym białe wino i wsłuchując się w piękny śpiew ptaków. Mimo, że mój majowy urlop miał wyglądać zupełnie inaczej i trwać o wiele dłużej to jestem niezwykle zadowolona i szczęśliwa patrząc na widoki, które mnie otaczają. Na szczęście będę mogła się nimi zachwycać jeszcze przez najbliższe parę dni.

Dzisiejszy wpis miał pojawić się o wiele szybciej, jednak ostatnie tygodnie bardzo dużo pracowałam ze względu na niedogodziny spowodowane wybuchem pandemii koronawirusa. Nie ukrywam, że czuję się wykończona. Jednak widząc te widoki, czuję owoc swojej pracy. Ten fakt niesamowicie motywuje i sprawia, że z uśmiechem chcę budzić się każdego dnia.

Skoro jesteśmy przy temacie dzisiejszego wpisu to dobrze wspomnieć o czym on będzie. Mianowicie, jakiś czas temu napisała do mnie firma Femme Luxe. Jest to angielski sklep z ubraniami. Domyślam się, że wielu z Was może go kojarzyć z innych blogów, bądź Instagrama. Dlatego, ja również postanowiłam dać im szansę i zobaczyć jak jest z jakością. Niestety, w przypadku internetowych zamówień zawsze muszę trafić na jakiegoś bubla... Jeśli jesteście ciekawi, co tym razem mi się przydarzyło to zapraszam do czytania!



Cena: £6,99
Rozmiar: S/M (8/10)

Na pierwszy ogień wybrałam koszulkę z napisem "Basic". Jest to zwykła, czarna bluzka po noszeniu po domu jak i na luźniejsze wyjścia. Wykonana w 100% z bawełny. Ładnie przylega do ciała. Jednak nie cechuje się opiętością, co dla mnie jest na plus. Dodatkowo nie posiada wycięcia na dekolt. Jeśli ktoś nie lubi go pokazywać to model skierowany jest właśnie do niego. Oprócz tego, trzeba zauważyć, że nie jest to crop top tak jak można to wyczytać z linku lub zobaczyć na zdjęciach. Jeśli przyjrzymy się bliżej to można zauważyć, że z tyłu modelka ma podwiązaną koszulkę. Wydaję mi się, że w ten sposób chcieli pokazać jej różne możliwości noszenia. Na szczęście trafiłam z rozmiarem, a napis póki co się nie spiera, więc jestem zadowolona i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Cena: £5,99
Rozmiar: S/M (8/10)

Kolejnym produktem jest koszulka z napisem "Sweet but psycho". Nie ukrywam, że piosenka nosząca tę nazwę przypadła mi do gustu i to właśnie ze względu na nią padł mój wybór. Napis jest delikatniejszy niż w przypadku produktu wyżej, ale według mnie, ma to swój urok. Koszulka również jest zwyczajna i czarna, w sam raz po domu jak i na luźniejsze wyjścia. Wykonana w 100% z bawełny. Nie posiada dekoltu oraz nie jest opięta. W jej przypadku trochę boję się o napis, przez to, że cechuje się delikatnością, ale póki, co nic się nie dzieje. Również jestem zadowolona z tego produktu.

Cena: £15,99
Rozmiar: 6

Nie ukrywam, że w mojej szafie mam bardzo mało spodni. Zapewne znacie ten problem, że nic na Was nie pasuje - są za krótkie lub za długie albo za wąskie lub za szerokie i aby znaleźć coś odpowiedniego trzeba się mocno namęczyć. Dlatego, skorzystałam z okazji i zamówiłam dwie pary - jedne dresowe typu jogger, drugie bardziej codzienne.  Zatem, zacznijmy od tych pierwszych, które niestety okazały się strasznym bublem... Wykonane w 95% z poliestru oraz w 5% z elastanu. Spodnie posiadają przyjemny w dotyku materiał, rozciągliwą gumkę w pasie oraz dwie na nogawkach. Jednak jakie rozczarowanie mnie czekało, kiedy doszło do ich przymierzenia. Nie mogłam wcisnąć stopy! Okazało się, że gumka na nogawkach nie jest rozciągliwa albo, że jest tak przyszyta, że się nie da poszerzyć. Postanowiłam oddać je mojej czternastoletniej siostrze, ale... Ona również nie mogła wcisnąć stopy! Pozostało przymierzyć mojej drugiej siostrze, dziewięcioletniej. Zapowiadało się obiecująco, jednak i w tym przypadku zakończyło się niepowodzeniem. Niestety, nie wiem czy to wina za małego rozmiaru, wadliwego produktu podczas produkcji czy modelu. Pozostaje mi je poprzerabiać...

Cena: £18,99
Rozmiar: 6

Czasami z niektórymi rzeczami mam tak, że u innych bardzo mi się podobają, ale u siebie ich sobie nie wyobrażam. Tak samo było w tym przypadku. Jest to mój pierwszy raz ze spodniami typu "bojówki". Powiem Wam, że się zakochałam! Na początku, przeraziłam się zbyt małym rozmiarem, jednak nie stanowił on problemu. Spodnie są rozciągliwe w pasie i idealnie dopasowują się do naszej talii, podkreślając przy tym krągłości (oczywiście, na plus!). Wykonane są w 98% z bawełny oraz w 2% z elastanu, zatem nie ma się do czego przyczepić! Na pewno dołączą do moich ubraniowych ulubieńców i już myślę nad zakupem kolejnych par!
Podsumowując, uważam, że jest to sklep warty uwagi, chociażby ze względu na szybką przesyłkę (niecały tydzień) oraz ubrania o przeróżnym stylu, w większości z dobrych materiałów.

Znacie ten sklep?
Jak Wam się podoba zamówienie?
Chcecie więcej hauli zakupowych?
Koniecznie dajcie znać!


Zobaczcie również:

Zapraszam również na Instagrama, gdzie możecie zobaczyć inną stylizację
stworzoną za pomocą ubrań z dzisiejszego zamówienia.

Dodatkowo zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco z postami!

Trzymajcie się ciepło,
Wasza Adrasteja

19 komentarzy:

  1. Fajnie że możesz odpocząć czasem taki reset w życiu jest bardzo potrzebny :D A rzeczy super mimo żę są zwykłe i takie faktycznie basic to najbardziej mi się podobają :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje zakupy, ciuchy są rewelacyjne, bardzo praktyczne i eleganckie zarazem. Extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz swietnie we wszystkich z tych rzeczy. Bojówki już od dłuższego czasu mi się podobają. Sama mam czarne, ale te są równie genialne! No i napis" sweet but psycho" :D wygryw!
    Też się baardzo cieszę, że mogę być w domku- chodzić z pieskami, popijać kawę i słuchać śpiewu ptaków.. raj :))
    Ściskam :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. A pochwalisz się tym miejscem na blogu? ;)

    Te dwie czarne koszulki nadawałyby się idealnie do uprawiania sportu, gdzie dekolt raczej jest nie wskazany, a właśnie luz i swoboda. No i naturalny materiał.

    Spotkałam się już z problemem za wąskiej nogawki. W tego typu spodniach też, ale głównie w dżinsach.
    Gdy dostajesz takiego bubla to możesz im wysłać komentarz odnośnie wady?

    Bojówki wyglądają zarąbiście, tylko czemu takie krótkie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ten sklep często widuję u Ayuny. Fajnie jest widzieć na blogach nie tylko chińskie, wszystkim dobrze znane sklepy ;) Ja mam ten problem, że niektóre spodnie, na przykład ten sam model wyglądają u mnie różnie. Mam 2 pary dresów, w jednych wyglądam grubo, w drugich zarąbiście ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że mimo wszystko odpoczywasz - regeneruj siły i korzystaj z tych widoków 😘
    Kojarzę sklep z innych blogów, sama jeszcze nie robiłam tam zakupów
    Te bojówki mi się najbardziej podobaja z całego zamówienia 😍
    Zresztą ogólnie wszystko jest bardzo ładne 🙂
    Też uwielbiam piosenkę "Sweet but psycho "😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bojówki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy. Najbardziej podobają mi sie spodnie :) ostatnio uwielbiam taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często ten sklep przewija się na blogach i czasem coś faktycznie wpadnie mi w oko, jednak jeszcze nigdy z niego nie zamawiałam. Koszulki bardzo mi się podobają, nosiłabym!
    Co do koronawirusa i wszystkiego z tym związanego, faktycznie, u mnie również plany lekko wzięły w łeb, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...i tego się trzymam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym sklepem zetknęłam się już w blogosferze. :D Z Twojego zamówienia bardzo fajne są te koszulki z napisami, z tym że ja wolałabym białe. ;D Drugi napis wymiata! <3 Z chęcią bym taką przygarnęła. Mam już jedną z podobnym zwrotem: ,,Not cute just psycho". :D

    Życzę Ci spokojnej nocy i pięknej środy! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ostatnie z zaprezentowanych spodni - są rewelacyjne! <3
    Przepięknie kochana wyglądasz, masz zjawiskowe spojrzenie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic z tego sklepu.
    I serio znam ten problem ze spodniami! Albo są dobre na długość i spadają mi z tyłki, albo są za krótkie, ale dobre w pasie. Rzadko kiedy znajduję spodnie dobre i tu, i tu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko nie znać tego sklepu. Jest teraz praktycznie na co drugim blogu. Ale co zrobić...
    Ładne te bojówki. Dawno nie miałam tego typu spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bojówki nosiłam chyba 15! lat temu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bojówki są świetne
    Ale taka szczupła osóbka, we wszytskim będzie wyglądała dobrze

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger