czwartek, 13 lutego 2020

PTAKI NOCY (I FANTASTYCZNA EMANCYPACJA PEWNEJ HARLEY QUINN) | RECENZJA FILMU

"Ptaki Nocy (i fantastyczna emancypacja pewnej Harley Quinn)" - to amerykański film akcji na podstawie serii komiksów o tej samej nazwie wydawnictwa DC Comics opisujący zdarzenia grupy superbohaterek. Film to jedna wielka, pokręcona historia opowiadana przez samą Harley w stylu, w jakim tylko ona może ją opowiedzieć. Akcja rozpoczyna się, kiedy najbardziej narcystyczny z bandziorów Gotham, Roman Sionis oraz jego prawa ręka Zsasz biorą na cel bezbronną Cass. W poszukiwanie dziewczyny angażuje się całe miasto. Nieprawdopodobny zbieg okoliczności krzyżuje drogi czterech, różnych od siebie kobiet.

W skrócie - Harley Quinn, Czarny Kanarek, Łowczyni oraz Renee Montoya łączą siły w walce z Romanem Sionisem i Victorem Zsaszem.

Gatunek: Akcja, Science-Fiction
Czas trwania: 109 minut
Po pierwsze, muszę bardzo pochwalić Margot Robbie, aktorkę, która gra Harley Quinn. Jej mimika twarzy, zachowania, to wszystko wydaje się tak naturalne i swobodne. Kompletnie nie czuć sztuczności. Mimo, że gra tak abstrakcyjną postać jaką jest właśnie Harley Quinn. Uważam, że ta rola jest wręcz stworzona dla niej i nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek inny zajął jej miejsce. Oczywiście, nie mogło zabraknąć również kolorowych stroi oraz efektów specjalnych pasujących pod charakter Harley. Widać było, że w tej kwestii wszystko było dokładnie przemyślane.
Jednak, zacznijmy od początku. Od momentu, w którym akcja się rozpoczyna. Ciężkie dzieciństwo, lecz później przychodzi czas na studia i... miłość. W tym przypadku jak i miłość to też rozstanie. Koniec niezwykłej, wspólnej kadencji pary przestępców. Joker i Harley Quinn rozstają się. O tym  fakcie można już się dowiedzieć oglądając chociażby zwiastun albo czytając filmowe opisy. Zresztą, jest to główny powód przemiany Harley w niezależną i pewną siebie kobietę.
Czas na moment grozy, czyli główny wątek tej historii. Po rozstaniu Harley już nie jest nietykalna, a jej łobuziarskie czyny odwracają się przeciwko niej. Okazuje się, że przez lata narobiła sobie wrogów, lecz nie spodziewała się, że jest na czarnej liście największego bandziora Gotham, który uwielbia oskalpowane twarze... Harley nie pozostaje nic innego jak zdobyć diament, którego Roman Sionis tak bardzo pragnie.
Rozpoczyna się pościg po diament, który jak się okazuje pożąda jeszcze więcej osób... Przed Harley niełatwe zadanie. Musi zmierzyć się z wieloma przeszkodami, w tym z małą Cass, która na pozór wydaje się nieszkodliwa... ALE! Bardzo, bardzo sprytna... W dodatku, doskonale wie, gdzie jest schowany diament.
Podsumowując, film uważam za naprawdę dobrą produkcje. Niezwykle barwną, z pazurem, ale i z elementami humorystycznymi. Jak już wspomniałam wcześniej, jestem zachwycona aktorką, która gra główną rolę. Nie ukrywam jednak, że liczyłam na krótką scenę z Joker'em. Chociażby na początku. Oprócz tego, brakowało mi jakiegoś elementu "wow". Jednak moim zdaniem i tak warto obejrzeć, bo ludzie są różni, więc możecie mieć kompletnie inną opinię na temat tego filmu. Miłego oglądania!
Harley Quinn swoje ciężkie rozstanie musiała zakończyć wybuchowym akcentem. Na szczęście (albo i nie) my ludzie możemy rozdzielić nasze drogi za pomocą rozwodu. O ile oczywiście jesteśmy w związku małżeńskim. Na początku warto jednak skorzystać z pomocy specjalisty, który spróbuje rozwiązać nasze problemy. Jeśli to nie pomoże to będziemy potrzebowali doświadczonego prawnika. Na ratunek w obydwóch przypadkach przychodzi https://www.rozwodznia.pl/. To adwokaci działający na terenie Wrocławia, którzy chętnie pomogą przy naprawie jak i przy zakończeniu związku... A żeby zostać choć trochę w tym walentynkowym nastroju to pamiętajcie, że jesteśmy tylko ludźmi i zasługujemy na drugą szansę!
*Źródło zdjęć: Google grafika*

Oglądaliście już?
A może macie zamiar wybrać się do kina?
Koniecznie dajcie znać!

Ściskam mocno,
Adrasteja

6 komentarzy:

  1. Niestety muszę czekać aż będzie można zakupić film przez internet, bo nie wytrzymałabym niemieckiego dubbingu w szwajcarskim kinie. 😌 Bardzo miło wspominam Harley z "Suicide Squad", więc z niecierpliwością czekam aż będę mogła obejrzeć jej nową historię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam i nie planuję, to nie moje klimaty. Natomiast cieszę się, że mimo kilku brakujących elementów film Ci się podobał. ;) Ja ostatnio byłam w kinie na "Małych kobietkach". Bardzo chciałam je zobaczyć i się nie zawiodłam. <3 Super klimat. ;)
    Życzę Ci pięknych walentynek i udanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie Harley to super babka może lekko psycho ale uwielbiam ją ! I koniecznie muszę iść na ptaki nocy bo jestem ciekawa tego filmu :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar wybrać się do kina na to :) Mam nadzieję, że się nie zawiode! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie ciewawie i interesujaco

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dawno nie byłam w kinie i tym filmem nawet mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger