czwartek, 6 lutego 2020

GOLDHILL Festival 2019 | RELACJA

Witajcie! Czy Wy również macie wrażenie, że pogoda jest taka wiosenna? Aż ma się ochotę wskoczyć w zwiewniejsze ubrania! Szczerze? Nie mogę się doczekać, gdy dni staną się dłuższe. Uwielbiam wiosnę oraz lato. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi te cieplejsze pory roku. Dlatego w dzisiejszym poście wrócimy wspomnieniami do ubiegłego lata, a dokładnie do festiwalu muzycznego. Zapraszam do relacji!
Goldhill Festival to festiwal muzyki elektronicznej odbywający się w północnej części Polski, a dokładnie na Złotej Górze (wieś Brodnica Górna). Impreza jest plenerowa, w formie amfiteatru. Festiwal odbywa się za zwyczaj w samym środku wakacji.

To wydarzenie jest bardzo młodziutkie. W zeszłym roku odbyła się trzecia edycja. Miałam przyjemność wziąć w niej oraz w poprzedniej udział.
Festiwal ma niesamowity klimat. Dj-ie sprowadzani są z różnych zakątków Polski jak i Europy. Muzyka - rewelacja! Można się bawić lepiej niż na niejednym wieczorze w klubie. Oczywiście, impreza nie ma porównania do Sunrise Festival, ponieważ jest o wiele mniejsza, ma bardziej okrojony skład oraz nie jest tak popularna. Jednak uważam, że dla fanów muzyki EDM to strzał w dziesiątkę! Co najśmieszniejsze, kosztuje tylko 30 złotych!
Line-up w 2019 roku wyglądał następująco: K1SSY, Shahay, Boy, Loud Abovt Us, Blinders, Matroda, Matthew Kay i Leoś. Nie ukrywam, że najbardziej czekałam na Matthewa, jednak moim odkryciem byli Loud Abovt Us. Po prostu - GENIALNI! Jeśli jesteście ciekawi to na stronie festiwalu na Facebooku znajdziecie link do setów z tego wieczoru. Gorąco polecam przesłuchać jak i wybrać się na kolejną edycję w tym roku!
Na pewno nie raz spotkaliście się z kontenerami biurowymi na placu budowy albo w miejscu, gdzie odbywało się jakieś wydarzenie. Okazuje się, że pełnią one funkcje sanitarną, biurową, socjalną lub magazynową, a ich koszt wcale nie jest taki wysoki. Firma Alfa Partner oferuje wysokiej jakości kontenery na wynajem, a także na własność. Oprócz tego, dzięki własnym pojazdom zapewniają transport i montaż na wskazanym miejscu. Kontener biurowy, tak samo jak i pozostałe są stworzone w taki sposób, aby odpowiadały potrzebom klienta.
*Źródło zdjęć: Jakub Miłejko Fotografia*

Lubicie chodzić na festiwale muzyczne?
Znaliście to wydarzenie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

A jeśli jeszcze nie widzieliście ostatniego wpisu to zapraszam TUTAJ.

W weekend mam zamiar w końcu nadrobić Wasze blogi.
Dlatego dziękuję za wyrozumiałość i wsparcie jakie mi okazujecie w ostatnim czasie.

Ściskam mocno,
Adrasteja

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym wydarzeniu, ale relacja bardzo ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłam na żadnym typowym festiwalu. Chciałabym pojechać na PolAndRock. 😊
    Świetne zdjęcia! :D Pięknie to wszystko wygląda. Aż chciałabym zobaczyć to na żywo, mimo że muzyka to nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie festiwale! Widać, że było fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym wydarzeniu, ani o zespołach, które wymieniłaś. Nie byłam też jeszcze na żadnym festiwalu, ale może kiedyś się na jakiś skuszę? :D Zobaczymy. Życzę Ci udanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nie byłam na festiwalu. Nie lubię takiego tłoku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie festiwale, na tym niestety nie byłam jeszcze:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale myślę że spodobałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger