poniedziałek, 7 października 2019

VERVA Street Racing 2019 | RELACJA

Witajcie Kochani! Jakiś czas temu pytałam Was czy chcielibyście zobaczyć relacje z VERVA Street Racing 2019. Odzew był pozytywny, dlatego też dzisiaj przychodzę z relacją z tego o to wydarzenia.  Tym razem planuję w poście zawrzeć tylko te najważniejsze informacje, ale za to zostawić Was z dużą ilością zdjęć. Jak mi to wyjdzie w praktyce - zobaczymy!

VERVA Street Racing to cykliczny festiwal motoryzacyjny, który odbywa się od 2010 roku. Jest to widowisko nie tylko dla fanów motoryzacji czy też sportów motorowych. Gwarantuję, że całą rodzinę będziecie się dobrze bawić!

W tym roku odbyła się 10 jubileuszowa edycja, gdzie przez dwa dni, a dokładnie 24-25 sierpnia 2019 można było oglądać niezwykłe i spektakularne rajdy samochodowe, wyścigi oraz pokazy na ziemi jak i w powietrzu. W dodatku gościem specjalnym imprezy był kierowca Formuły 1 - Robert Kubica, który obecnie  reprezentuje ROKiT Williams Racing Team! A to wszystko miało miejsce w Gdyni.
Pokazy motoryzacyjne odbywały się na trzech różnych torach w centrum Gdyni. A mianowicie Tor F1 na Skwerze Kościuszki, Tor Action na Skwerze Arki Gdynia oraz Tor Dakar na Plaży Miejskiej. Wszystko działo się o konkretnych godzinach, na konkretnych stanowiskach, a cały program można było znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia.

Mimo, że tory nie znajdowały się w zbyt dużych odległościach od siebie to jednak ciężko było zdążyć na dane godziny. Dlatego też program powtarzał się podwójnie w ciągu tych dwóch dni (dwa razy dziennie). O to, co można było zobaczyć na danym torze:
► Tor F1 (Skwer Kościuszki) - Formuła 1, Formuła 2, Drift, GT, Le Mans, Rallycross, Moto GP, KIA Platinum Cup, Żużel, Karting Rok i Rotax, Formuła Student
► Tor Action (Skwer Arki Gdynia) - WRC2, Drift, Drift Ciężarówek, Monster Drift, Freestyle Motocross, Stunt, Pitbike Supermoto
► Tor Dakar (Plaża Miejska) - Cross-Country, Motocykle Dakarowe, Motocross, Ciężarówka Dakarowa

Oprócz tego, tak jak wspominałam odbywały się występy powietrzne, ale i też wodne! Można było zobaczyć motoparalotnie, akrobacje lotnicze oraz pokazy prędkości na wodzie.
Trzy tory to nie jedyna atrakcja, która czekała na widzów. Przez całe południe można było oglądać niesamowite, sportowe, ale i też stare samochody na Skwerze Kościuszki oraz na Bulwarze Nadmorskim. Egzemplarzy było ponad 500. Powiem Wam szczerze, że robiły ogromne wrażenie!

Pod koniec dnia miały miejsce koncerty osób mniej i bardziej znanych. W sobotę byli to Lipali, The Cassino oraz Sylwia Grzeszczak! Chyba nie muszę wspominać, że to dla niej wytrzymałam do wieczora. Jedyne, co mi przeszkadzało to nagłośnienie, które mogło być odrobinę mocniejsze... Natomiast ostatniego dnia swój koncert zagrali Luxtorpeda, Daria Zawiałow oraz C-Bool! Muszę przyznać, że Grzegorz Cebula jest naprawdę świetnym artystą i chętnie poszłabym na imprezę, na której on byłby DJ-iem!
Podsumowując, to wydarzenie na pewno zapamiętam na długo. Niesamowite emocje, wspaniali kierowcy oraz utalentowani artyści, a to wszystko działo się w dwa, weekendowe dni. W dodatku całość była DARMOWA! Wyobrażacie to sobie? Uważam, że jeśli w Waszym mieście pojawi się VERVA Street Racing to koniecznie musicie się wybrać, a gwarantuję, że nie pożałujecie!
Słyszeliście kiedykolwiek o czymś takim jak drewniana muszka? Powiem Wam, że ja też nie. Okazuje się jednak, że na dzień dzisiejszy jest to jeden z większych trendów w modzie męskiej, a w dodatku idealnie komponuje się z koszulą. Taki nietypowy akcent jest w sam raz dla mężczyzn w każdym wieku! Mucha drewniana posiada również materiałowe przeszycie. Oprócz tego, wytworzona jest z naturalnego drewna, w różnych kształtach, stylach i rozmiarach. Gwarancja elegancji i klasy. Musicie sami zobaczyć, co to za cudeńko!
*Zdjęcia autorskie*

Byliście kiedyś na tym wydarzeniu?
Co uważacie?
Podobają się Wam takie relacje?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Zapraszam także na mojego Instagrama.

Ściskam mocno,
Adrasteja

20 komentarzy:

  1. Super furki! Mój chłopak uwielbia motoryzację i trochę mnie tą pasją zaraził. Często jeździmy na różne zloty, a na Verva street racing byłam w zeszłym roku w Krakowie pod Tauron Areną, było mega!:))

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie samochody zupełnie nie kręcą, ale pewnie wzięłabym udział gdybym miała okazję. Tak z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie auta. Mój mąż z chęcią by takie pooglądał na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem jakoś pasjonatką takich aut, ale faceci to by nie jednego przytulili..

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie. :D
    Swego czasu w Polsce bywałam na wielu podobnych wydarzeniach. Na zlotach samochodowych i motocyklowych. Najciekawsze były spędy zapalonych drifterów i zloty tuningowe.
    W Szwajcarii rzadziej trafiam na podobne zdarzenia, dwa cykliczne są w okolicy ale przyjeżdżają cały czas ci sami ludzie, a samochody nie przeżywają żadnego progresu i przestałam chodzić. Najciekawsze co tu widziałam, to wyścigi klasyków. Jeden raz też Monster Truck Show i to było epickie. Marzy mi się zobaczyć to w Stanach na wielkiej arenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha.. coś dla mojej siostry xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Samochody mnie nie kręcą jakoś szczególnie, ale czasami lubię sobie popatrzeć :)Jeszcze nie byłam na takim wydarzeniu.
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam samochody! Super, że można pooglądać te, których na co dzień nie widzi się na ulicach.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój narzeczony był w siódmym niebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio lubię motoryzacje, ale uważam że tego typu imprezy to bardzo fajna sprawa😀
    Nigdy na czyms takim nie byłam, ale myślę że wybralabym się-głównie ze względu na te koncerty 😀
    Świetna relacja 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fury! :D Motoryzacja mnie zbytnio nie pociąga , ale popatrzeć na takie samochody lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wybrałabym się na takie wydarzenie :) Samochody naprawdę robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię oglądać takie wypasione fury, chociaż przyznam, że lepiej bawię się na wystawach starych samochodów. One mają w sobie to coś, czego w nowych brak - duszę i jakiś taki...pazur.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moi bracia pasjonują się w samochodach, a ja chcąc nie chcąc dużo słyszę w tym temacie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie znam się na motoryzacji Ale lubię oglądać samochody które robią wrażenie. Szkoda że to tak daleko..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger