wtorek, 15 października 2019

CZAS na TECHNOLOGIE | PRZEMYŚLENIA

Witajcie Kochani! Jak tam Wasze humory? Czy jesienna chandra już dopadła? Mnie na szczęście nie, ale to pewnie zasługa tych cieplejszych dni oraz moich urodzin! Aż ciężko mi uwierzyć, że to już dwadzieścia lat... A dopiero, co się chwaliłam zdjęciami z osiemnastki. Naprawdę jestem w szoku jak ten czas szybko leci! Jednak moi rodzice mieli racje. Od teraz nie ma już hamulców, a lata będą się dodawać i dodawać...
Wystarczy spojrzeć na nasze obecne czasy. XXI wiek to zdecydowanie wiek technologii. Odkrycia, wynalazki i nowości. Patrząc kilka lat wstecz widać ogromną różnicę! Pamiętacie swoje pierwsze telefony komórkowe? Czarno białe, z przyciskami i ze słynną grą "wąż", a do tego włączenie transferu danych oznaczało zawał serca. Ach, no i wysyłanie jednej piosenki przez 15 minut na podczerwień!

A teraz? Czym większy telefon, tym lepszy. Najlepiej bez żadnych guzików. Jak najwięcej aplikacji, koniecznie dobry aparat. I oczywiście, musi być przedni aparat, bo bez tego ani rusz. Nie mówię, że jest to złe - absolutnie! Po prostu chcę Wam pokazać jak ten świat się zmienia, a my wraz z nim. Uświadomić, że nie tylko nasze lata lecą do przodu, ale wszystko wokół. Nie stoimy w miejscu. Rozwijamy się i dojrzewamy niczym wino. Im starsze, tym lepsze.
Tak samo jest przecież w przypadku wszelkiego rodzaju ekranizacji Na pewno widzicie tą niesamowitą różnicę pomiędzy trzydziestoletnim filmem puszczanym w telewizji, a takim z ubiegłego roku. Przede wszystkim - efekty specjalne, które są obecnie tak niesamowicie realne. Wybuchy, lasery, statki kosmiczne i wiele innych, zachwycających rzeczy! Oprócz tego, JAKOŚĆ. Jest to tak ogromna różnica. Full HD, Ultra HD, 4K UHD... Kiedyś nawet by się o tym nie śniło.
Jeśli pamiętacie mój post o Szwecji to wiecie, że wspominałam Wam o pewnej klimatycznej dzielnicy, a mianowicie o Bjorkholmen. Dla tych, którzy nie wiedzą, to słynie ona z małych domków, gdzie na środku okna znajdowało się lusterko. Zastanawiacie się po co? A no po to, żeby zerknąć, kto stoi pod naszymi drzwiami, bo przecież nikt nie lubi nieproszonych gości.

Wracając do tematu technologii. Wspomniana wyżej Szwecja miała nakreślić pewien obraz. Ukazać postęp. Wcześniej ludzie myśleli, że są sprytni, dzięki lusterku, a przecież tak łatwo zobaczyć kogoś w oknie. Teraz jest inaczej, można nawet powiedzieć, że lepiej i prościej. Co raz więcej słyszy się o wideodomofonach w domach jedno lub dwurodzinnych. Nie trzeba podchodzić do drzwi, do okna czy też do furtki. Naszych gości możemy zobaczyć na ekranie umieszczonym w domu, a nawet na swoim telefonie!
Wideodomofon IP to idealny przykład postępu. Zapewnia wygodę, ale i też bezpieczeństwo. W taki sposób nasz dom jest bardziej strzeżony, a oprócz tego w każdej chwili - w pracy czy też na zakupach możemy zobaczyć, kto Nas próbował odwiedzić. To wszystko jest możliwe, dzięki automatycznemu nagrywaniu.

Oczywiście, są różne modele takich wideodomofonów. Na przykład posiadające kamerę noktowizyjną, regulacje kąta widzenia, WiFi... Wszystko tak naprawdę zależy od tego, co potrzebujemy.

Firma 5tech działa od 2014 roku w branży elektronicznej. Cenią sobie doskonałą jakość w atrakcyjnej cenie. Oprócz tego są otwarci na sugestie, służą pomocą w doborze i przy konfiguracji sprzętu. Wszystko w trosce o zaspokojenie potrzeb klienta.
Crop top: New Yorker | Spódnica: ? | Okulary: Zaful | Buty: Deichmann
Miejsce: Bulwar Nadmorski w Gdyni

Co sądzicie o dzisiejszej technologii?
Słyszeliście o wideodomofonach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

W tym tygodniu będę mieć kilka dni wolnego i mam nadzieję, że uda mi się w końcu Was wszystkich odwiedzić oraz napisać kilka postów na zapas. Dlatego zaglądajcie śmiało!

Zapraszam również na mojego Instagrama.

Trzymajcie się cieplutko,
Adrasteja

31 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie słyszałam jeszcze o wideodomofonach. Ciekawe urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś mieszka w domu to myślę, że jest to ciekawe rozwiązanie ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Chciałabym znowu mnieć dwadzieścia lat, ale trochę już jestem po dwudziesce :D
    Jeśli chodzi o technologie to pamiętam jak to było kiedyś, ale jednak ciesze się, że świat ruszył do przodu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Czas leci jak szalony, czyż nie? Też doskonale to pamiętam, ale zgadzam się z Tobą. Super widzieć ten postęp :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego, Kochana! :)
    Słyszałam o wideodomofonach i uważam, że jest to super postęp w technologii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dużego aparatu bez guzików. Przeciwnie. Telewizora też nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Jestem w szoku, że w czasach technologii, wciąż są osoby, które starają się jakby jej przeciwstawić :) Oczywiście, nie mówię, że to złe! Każdy ma prawo wyboru. W sumie, po co się ogłupiać wiadomościami z telewizji albo durnymi programami ;)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego. 😊
    Bardzo się cieszę, że tak technologia tak szybko się rozwija p,onieważ jestem ogromną gadżeciarą. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Oj technologia strasznie ułatwia nam życie :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego również ode mnie :D
    Sama w rodzinnym domu mam wideodomofon i chociaż jest mniej "wypasiony" :P to i tak spisuje się świetnie! Tak, wszystko idzie do przodu. Kiedys nie miałam możliwosci porozmawiać z moim tatem na messengerze i widzieć go, gdy jest za granicą. Teraz jest to rzecz normalna:> Dlatego uważam, że jest to wielkie ludzkie osiagnięcie. Trzeba tylko z głową ze wszystkiego krozystac:))

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :)

      Cieszę się w takim razie, że się sprawdza. Pamiętam jak mój tata jeździł za granicę. Pisałyśmy z mamą emaile, co parę dni lub tygodni dostawałyśmy odpowiedź. Czasem była to również pocztówka z danego miejsca :) Ogromne oczekiwanie i stres, ale takie były czasy. Jednak była w tym jakaś magia ;) Dobrze, że masz możliwość porozmawiania z tatą bez żadnych utrudnień. Wiadomo, wszystko z głową! :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  7. Muszę przyznać że z tymi lusterkami ,to naprawdę świetny pomysł 😀
    O wideofonach słyszałam, ale nie mam tego
    Uważam że to świetna rzecz👍
    Nie wiem jak innych ,ale mnie bardzo cieszy że ta technologia idzie do przodu - przecież to naprawdę ułatwia życie 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ciekawe to było :) Niektórzy w Szwecji do dziś dnia to praktykują ;) Owszem, wydaje się super, ale również nie miałam okazji mieć :)
      Mnie tak samo. Baaaardzo ułatwia życie! Choć szkoda, że też ma swoje minusy... Ale to już jak każda rzecz ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Racja, technologia, głównie w czasie ostatnich dwóch dekad, rozwinęła się niesamowicie. Ciekawe, jak świat będzie wyglądał za kolejne dwadzieścia lat, haha.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niesamowicie tego ciekawa :)
      Dziękuję i również pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  9. Technologia cał czaas idzie do przodu.. nie mogę się doczekać aż będziemy mogli latać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie mam wideodomofonu, ale miałam okazję użyć. Myślę, że to bardzo przydatna rzecz w kwestii bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie miałam okazji osobiście posiadać, ale wydaję się być świetnym rozwiązaniem. Zgadzam się!

      Usuń
  11. Mnie jesienna chandra nie dopadła i raczej nie dopadnie, mam wideodomofon i jest przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całe szczęście, oby tak dalej! :) Świetnie, że się sprawdza ;)

      Usuń
  12. Technologia rozwija się w mgnieniu oka i dobrze, że nie zostajemy w tyle. Fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za technologiom nikt nie nadgoni nieustannie się zmienia :) Fajne takie wideodomofony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszytskiego najlepszego :) Życie po ukończeniu 18 lat płynie jak szalone, można powiedzieć, że to jazda bez trzymanki, która z roku na rok coraz bardziej przyspiesza.

    Jeśli chodzi o technologie - zdecydowany postęp. Pamiętam telefony, które nie miały podczerwieni ani bluetooth, dodatkowo miały wielką antenkę by ułatwiać połączenie - kiedy to było!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uciekniemy przed rozwojem technologicznym - to co pozornie ma nam ułatwić życie, tak naprawdę może je czasem jeszcze bardziej utrudniać. Grunt, aby podchodzić z głową do wszystkiego. Takie videodomofony to dobre i bezpieczne rozwiązanie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że najlepszym sposobem na zwiększenie poczytności Twojego bloga jest po prostu zacząć go pozycjonować. Możesz robić to sama, ale oczywiście lepiej jest powierzyć to zadanie doświadczonej agencji. Więcej na https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger