poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Srebrna pamiątka na CHRZEST | Azur

Witajcie Kochani! Jak Wam minął ubiegły tydzień? U mnie naprawdę dobrze. Byłam na kilku spotkaniach z przyjaciółmi oraz na pokazach Lotos Gdynia Aerobaltic Airshow. Oprócz tego zaczęłam robić pierwsze porządki na blogu. Pousuwałam posty, z których nie byłam zbytnio zadowolona, a inne poprzerabiałam, aby brzmiały bardziej poprawnie - nie zmieniając przy tym znacząco treści. Natomiast od dzisiaj zaczynam pracę nad swoim Dziennikiem Podróży, o którym również wspominałam w ostatnim poście. Powiem Wam, że jestem niesamowicie podekscytowana, ponieważ przyszły do mnie pierwsze profesjonalne kredki i nie mogę się doczekać, kiedy zacznę z nimi pracować. Ale nie o tym teraz!


W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o stronie e-azur.pl. Jest to sklep jubilerski "Azur" w ofercie którego znajdziecie wyroby jubilerskie srebrne i złote, obrączki ślubne, obrazki sakralne oraz biżuterię modową. Wytwarzane produkty są najwyżej jakości oraz posiadają atrakcyjną cenę. Oprócz tego, na stronie znajdziecie wszystko, co uszczęśliwi drugą osobę, niezależnie od okazji.
Nie ukrywajmy. Chyba w każdej rodzinie znajdzie się jakiś maluszek albo ktoś kto oczekuje nadejścia nowego dziecka. A co idzie wraz z przyjściem pociechy na świat? Ceremonia chrztu świętego, na którą zaproszeni są bliscy. Dlatego naszym głównym tematem będą dziś srebrne obrazki na chrzest właśnie ze sklepu "Azur", ponieważ z pustymi rękoma niezbyt wypada przyjść.

Srebrny obrazek na chrzest to idealny prezent, który gustownie upamiętni daną uroczystość. W asortymencie sklepu "Azur" znajdują się obrazki przedstawiające Świętą Rodzinę czuwającą nad dzieciątkiem oraz Aniołki. Są to symbole opieki nad nowo narodzonym dzieckiem. Oprócz tego, sklep oferuje grawerowaną dedykację, która umieszczana jest z tyłu obrazka. Oczywiście, grawer można dopasować według indywidualnych potrzeb oraz oferowany jest za darmo.
Obrazki na chrzest oferowane przez sklep "Azur" mają przeróżne kształty oraz rozmiary. Na przykład na poniższych widnieje wizerunek jednego lub dwóch Aniołów Stróży czuwających nad bezpiecznym snem dziecka. Anioły również trzymają w ręku maleńką latarenkę, aby odgonić mrok. 

Całość przedstawiona jest w formie serca albo kwadratu. Obydwa wzory osadzone są na brązowym drewnie oraz posiadają specjalne pudełeczko na przechowanie. Jednak nie mogło również zabraknąć napisu "Pamiątka Chrztu Świętego". Obrazki przystosowane są do postawienia, ale także do powieszenia na ścianie przez, co nie trzeba martwić się o miejsce.
Uważam, że taka pamiątka w postaci obrazka sprawdzi się doskonale w każdym domu, ponieważ srebro jest naprawdę uniwersalne i pasuje do wszelkiego rodzaju wystroju i jest wspaniałą dekoracją. Dzięki swojej uniwersalności, będzie w sam raz dla dziewczynki jak i dla chłopca.

Dlatego, jeśli szukacie wyjątkowego i niepowtarzalnego prezentu to koniecznie musicie zajrzeć na tę stronę! Osobiście jestem zakochana w ich produktach i nie mogę się doczekać aż będę mogła komuś sprawić tak cudowną pamiątkę, która na pewno szybko nie odejdzie w niepamięć.
*Zdjęcia pochodzą ze strony e-azur.pl*

Znacie sklep AZUR?
Zamawialiście kiedyś z tej strony?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Trzymajcie się cieplutko,
Adrasteja

49 komentarzy:

  1. Sklepu nie znałam, ale dziękuję za inspirację, bo wkrótce będę miała chrzest w rodzinie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, mam nadzieję, że produkty przypadną do gustu :)

      Usuń
  2. Nie znam sklepu, ale taka pamiątka na pewno ucieszy rodziców dziecka, a w przyszłości same dziecko, gdy będzie wspominało dzień swojego chrztu (bardziej z opowiadań rodziców, ale jednak). ;) Fajna sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, bo pamiątki wyglądają wspaniale :)

      Usuń
  3. Coś słyszałam o tym sklepie, ale asortyment mi się nie przyda :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może innym razem ;) Choć w asortymencie nie tylko są rzeczy na chrzest :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam nic o tym sklepie, ale warto zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej marce ale te pamiątki wyglądają super i na pewno będą świetna pamiątka
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklep jest mi już znajomy i miałam okazję już zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie 😀
    Ale zgadzam się z Tobą że taka pamiątka to świetny pomysł 😀
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty również tak uważasz :)
      Nie trzeba było, ale dziękuję ślicznie!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Sklepu nie znałam, ale te pamiątki do Chrztu są cudowne - to prezent na całe życie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zapierają dech w piersiach :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tym sklepie, aczkolwiek takie pamiątki można kupić u lokalnego jubilera :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że u lokalnego jubilera również można znaleźć takie pamiątki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Mnie to nie skusi, ponieważ nie noszę biżuterii, a na okazje kościelne nie kupuję obrazków.
    Zostawiam tylko pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście nie tym razem ;)
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Sklepu nie znam ale obrazki są prześliczne. W najbliższym czasie na maluszki się nie zapowiada ani w rodzinie ani w gronie znajomych ale warto mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, są piękne :)
      To może u Was jakiś maluszek się szykuje? :)

      Usuń
  12. Witaj kochana! Wybacz, że nie odezwałam się wcześniej, ale również nadrabiam swoje zaległości. Miałam mały zastój na blogu, pierwszy raz od bardzo, bardzo dawna. Teraz nie mogę się naprostować i wejść na właściwe tory. Powolutku wszystko nadrabiam i do każdego zaglądam, myślę, że jeszcze kilka dni i wszystko wróci do starej normy :D Świetny sklep! Przyznam, że mi takie pamiątki bardzo by się przydały... co chwilkę jak nie ktoś z rodziny to przyjaciółki mówią o szczęśliwej nowinie :D Szczerze, to może za rok, może za dwa sama będę mogła tak powiedzieć. Lat nie ubywa, pora przemyśleć kilka spraw poważnie, spiąć się w sobie i założyć rodzinę, już widzę to oczami wyobraźni, marzy mi się to ale chcę jeszcze trochę poczekać :) Kochana... miałam pytać już o to wcześniej, przepraszam, że tak zbiegam z tematu ale kiedy ścięłaś włosy? :) Widziałam zdjęcie najpierw na instagramie, później na blogu. Wyglądasz przepięknie, bardzo, bardzo pasuje Ci to cięcie, po prostu uroczo! Czytałam też twoje poprzednie wpisy i mam podobne rzeczy do zrobienia- głownie sprawy blogowe :D Również bardzo bym chciała wrócić do systematyczności. Ach ten blog, jest tak uzależniający, że człowiek przerwy nie może na nim zrobić :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ayunko!

      Nie ma problemu. Naprawdę doskonale Cię rozumiem. Sama staram się cały czas nadrobić zaległości, ale nie jest to takie proste... Znam to, najtrudniej jest pokierować się na właściwie tory. Będę trzymać za Ciebie kciuki!

      W sumie, nie dziwię się, że przyjaciółki oznajmiają szczęśliwą nowinę, to jest ten wiek po prostu, kiedy każdy myśli o założeniu rodziny. Zgodzę się z Tobą. W życiu nadchodzi taki czas, kiedy trzeba się poważnie nad wszystkim zastanowić. Wziąć ślub, przeprowadzić się czy też właśnie założyć rodzinę.

      Co do włosów to jakoś lekko ponad miesiąc. Bardzo Ci dziękuję! Na początku nie byłam przekonana, a wręcz byłam przerażona tą zmianą, ale myślę, że była mi potrzebna. Obecnie słyszę komplementy, że wyglądam dorośle i na swój wiek :)

      No sprawy blogowe to dla Nas teraz będzie pewnie podstawa! Haha, prawda! Nawet jak się nie piszę - to cały czas się o nim myśli :D

      Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  13. Fajny pomysł na prezent ;) O stronę coś tam kojarzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły na prezent. Wolę właśnie takie pamiątki, które posłużą na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysl:)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tej strony, ale pamiątki są godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pamiątki! :) Ja na chrzest dostałam złoty łańcuszek i Biblię <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy asortyment sklepu. Może za kilka miesięcy do niego wrócę, kiedy zostanę ciocią i taka pamiątka się przyda. 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że takie pamiątki są urocze. Przez styl obrazka, no i obecność Dzieciątka Jezus czy aniołków mają w sobie coś dziecięcego, a jednocześnie srebro ma taką wartość, że może stanowić cenną pamiątkę również później, w dorosłym życiu. Zawsze mi się bardzo takie obrazki podobały i myślę, że to niezwykle trafiony prezent z okazji Chrztu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chrzest mojego siostrzeńca mam za sobą i jako Matką Chrzestna postawiłam na złoty łańcuszek. Dla takiego maluszka to póki co bez znaczenia ale na pewno na Komunię Św będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, nie znałam sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na prezent :) Póki co nie szykuje mi się zaden chrzest :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka pamiątka chrztu to bardzo fajny prezent. Ja na swój chrzest dostałam figurkę aniołka i srebrny łańcuszek. To bardzo fajna sprawa wrócić do takich rzeczy kiedy na przykład jest się już po bierzmowaniu. U mnie w rodzince na razie nie ma małych bobasków, ale może za niedługo...hah
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sklepu nie znam ale ja niebawem będę robić chrzciny i sama na jedne będę szła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sklepu nie znam, ale niedługo będę potrzebować ładnej pamiątki. Będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna opcja na prezent i na penwo zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger