poniedziałek, 8 kwietnia 2019

40 FAKTÓW o mnie na 4 LATA

8 kwietnia to dla mnie bardzo wyjątkowa data. Nie dlatego, że zaczął się strajk nauczycieli. Tego tematu raczej wolę unikać. Jednak dzisiaj jest to małe święto dla mnie i dla mojego bloga. Dokładnie 8 kwietnia 2015 roku umieściłam pierwszy wpis. Nie była to moja pierwsza styczność z blogosferą. Ale tym razem na pewno o wiele poważniejsza i dojrzalsza. 4 lata... Dla mnie jest to ogrom czasu. Tyle się nauczyłam, poznałam wspaniałych ludzi i nabrałam trochę pewności siebie. Mogłabym wiele pisać o zaletach jak i o wadach blogosfery, ale to może innym razem. Dzisiaj natomiast chciałabym, żebyście bardziej mnie poznali, dlatego przygotowałam 40 faktów o mnie na 4 lata działalności! 
1. Jestem tegoroczną maturzystką, o czym pewnie większość z Was wie, bo ostatnio często o tym wspominam (i przepraszam trochę za to).
2. Bardzo przyłożyłam się do egzaminów zawodowych i jestem niesamowicie zadowolona z wyników. Kwalifikacja T.13 - pisemny 85 %, praktyczny 98 %, a kwalifikacja T.14 - pisemny 93 %, praktyczny 95 %. Zatem możecie mi mówić od niedawna Pani technik obsługi turystycznej.
3. Skoro już jesteśmy w temacie szkoły to kiedyś bardzo chciałam zostać nauczycielką matematyki w szkole podstawowej, aby pokazać innym, że ten przedmiot nie jest taki zły. Niestety, szkoła średnia jakoś zabiła we mnie to marzenie.
4. Na turystykę poszłam, bo chciałam również spróbować swoich sił jako pilot albo przewodnik.
5. Niestety, nawiązując do powyższego punktu, zapomniałam, że jestem strasznie niepewna siebie, a to psuje większość moich planów.
6. W przyszłości chciałabym zwiedzić trochę świata, zaczynając od przeróżnych zakątków Polski.
7. Za granicą byłam trzy razy w życiu. We Włoszech na wymianie uczniowskiej, w Szwecji oraz w Anglii.
8. Nigdy nie spróbowałam zwykłych papierosów ani elektronicznych. Wolę być, że tak powiem czysta.
9. Nienawidzę zapachu papierosów. Jak czuję, że ktoś pali przede mną to mam ochotę go zwyzywać. Drażni mnie to, że oprócz siebie, truje też mnie.
10. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi, nawet tych przez Internet. Oczywiście uważam na osoby podszywające się.
11. Czasami daje się za mocno wykorzystywać, bo mam dobre serce. Najgorsze jest to, że w większości przypadków nie słyszę nawet choć małego słowa "dziękuję".
12. Jestem bardzo wrażliwa. Każdy krzyk, a nawet bajka dla dzieci potrafią mnie doprowadzić do łez.
13. Lubię oglądać seriale na Netflixie i oglądam naprawdę różne gatunki. Zaczynając na przyjemnych romansidłach, a kończąc na zombie.
14. Swego czasu oglądałam też anime. Niestety, brak czasu w szkole średniej zrobił swoje. A potem doszedł Netflix...
15. Anime może już nie oglądam, ale bardzo lubię rysować te kolorowe postacie.
16. Kiedyś bardzo chciałam grać na pianinie albo na skrzypcach. Czasami wciąż to za mną chodzi, ale brak mi przede wszystkim funduszy i cierpliwości.
17. Bardzo lubię muzykę elektroniczną, dubstep i wszelkiego rodzaju remixy. Jednak pop wciąż jest mi bliski.
18. Kocham zwierzęta, zwłaszcza psy. Gdybym mogła to cały mój dom byłby zapełniony nimi. Ale dwa muszą mi wystarczyć.
19. Nienawidzę robactwa. Czasem mam taki odruch, że od razu drapię się na ich widok.
20. Nie mam klaustrofobii, jednak zdarza mi się panikować, gdy mam wejść do małego pomieszczenia.
21. Kiedyś byłam uzależniona od czekolady. Potrafiłam w ciągu tygodnia zjeść parę tabliczek. Na szczęście mi przeszło. Choć i tak lubię od czasu do czasu zjeść sobie czekoladę, zwłaszcza Milkę! Ale w rozsądnych ilościach.
22. Lubię jeść ogórki kiszone. Kiedyś na urodziny poprosiłam swoją przyjaciółkę o kupno i dostałam całe wiaderko. Byłam przeszczęśliwa.
23. Cenię sobie prawdomówność. Po kłamstwie ciężko jest u mnie odbudować zaufanie.
24. Uwielbiam jeździć na koncerty. To wspaniałe uczucie usłyszeć swoich idoli na żywo.
25. Chciałabym kiedyś wybrać się na Open'er Festival i Sunrise Festival.
26. Preferuję bardziej lato niż zimę. Jednak uważam, że Boże Narodzenie ma swój wyjątkowy i niepowtarzalny urok.
27. Mam blokadę językową.
28. Bardzo denerwuję się rozmową z dorosłymi i nie mam pojęcia jak przeżyję ustną maturę.
29. Lubię pływać do czasu aż czuję grunt pod nogami. Jak go nie czuję nawet po wybiciu się to trochę zaczynam panikować.
30. Kiedyś bardzo często chorowałam na zapalenie płuc. Raz trafiłam nawet na kilka tygodni do szpitala.
31. Miałam wycinanego migdałka. Niestety, po zabiegu cały dzień wymiotowałam, a jedzenie lodów nie sprawiało mi przyjemności.
32. Chciałabym się nauczyć bardzo dobrze gotować.
33. Cały czas dążę do samodoskonalenia i liczę na to, że pewnego dnia będę z siebie dumna.
34. Póki co, boję się przyszłości i to co na mnie czeka. Boję się porażki, że nie dam sobie rady i zawiodę siebie oraz wszystkich wokół.
35. Mam bardzo mało wiary w siebie, w swoje marzenia i cele.
36. Nie lubię odkrywać swoich uszu oraz chciałabym być wyższa. Niestety, mam niskich rodziców i moje 161 cm musi wystarczyć.
37. Nie robiłam prawa jazdy tak jak większość moich znajomych. Uważam, że w takim mieście jak Gdynia, nie jest mi ono potrzebne. Po za tym, jakoś nie ciągnie mnie do samochodów.
38. Nie przepadam za kawą i dziwię się, że niektórzy piją ją litrami. Ale no kwestia gustu.
39. Uwielbiam świeczki zapachowe.
40. Marzę o pięknym domu, cudownym ślubie oraz o gromadce dzieci.
Katanka: New Yorker | Crop top: New Yorker | Spodnie: F&F | Buty: Nike

Dziękuję za te 4 LATA!

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że choć trochę, dzięki temu mnie poznaliście. 
Zachęcam również do pisania kilku faktów o sobie!

Zapraszam na mojego Instagrama.

Trzymajcie się ciepło,
Wasza Adrasteja

38 komentarzy:

  1. My another blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że w wielu punktach jesteśmy podobne 😉
    Gratulacje i kolejnych 4 lat, a nawet dłużej! 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna liczba! Życzę kolejnych wspaniałych lat i dużo pewności siebie :) Też nie znoszę papierochów, nigdy nie paliłam i nie mam prawka, za to zwierzęta uwielbiam. Był czas, że pracowałam nawet w schronisku dla zwierząt, teraz też pomagam jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałej rocznicy. 😊 Bardzo miło było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te fakty!
    Ja również chciałabym spróbować swoich sił w turystyce.
    Życzę kolejnych lat blogowania.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości 😘
    Niestety po tych faktach widzę że jesteśmy całkiem różne ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, faktycznie 4 lata to już poważna sprawa:D Gratulacje!
    Ciekawe fakty i fajny efekt z tymi zdjęciami i lustrzanym odbiciem!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że całkiem sporo nas łączy :) Widzę w Tobie spokojną, wrażliwą i bardzo wartościową dziewczynę :) Ale za to kawę to pewnie piję i za siebie, i za Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są aktualne? :o wow, ale zmiana! inaczej wyglądasz w tym kolorze wlosów+ kolczyk;)- inaczej, ale super!
    Ja uwielbiam pić kawę, choćby dla samego smaku. Jesteś ciekawą i kreatywną osobą- dowodem jest Twój blog. Cenię w Tobie to, że piszesz komentarze z serducha, nie byleby się wypromować, choć i to jest ważne. Inspirujesz:-)
    Też uwielbiam poznawać ludzi i tak, tez piszę w tym roku maturę:( gratuluję wyników z zawodowych- imponujace :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i najważniejsze- gratuluję tych pięknych, czterech lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Blokada językowa... jak to dobrze znamy! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kiedyś chciałam być nauczycielką ale mi się odwidziało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pije w ogóle kawy :) kocham lato, ale też uważam że Boże Narodzenie ma swój urok :) 11 u mnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wpis, dużo można było się o Tobie dowiedzieć. Zatem, pani technik obsługi turystycznej - gratuluję świetnie zdanych egzaminów! Co do papierosów, mam tak samo, nigdy nie miałam w ustach. W kwestii pewności siebie, to chciałam Cię trochę pocieszyć, że niekiedy ona przychodzi z czasem. Nie bój się ustnej matury, ja też się bardzo bałam rozmawiać z dorosłymi, ale jak usiadłam przed komisją, to przyszło samo. Naprawdę. Mam nadzieje, że u Ciebie też tak będzie. Rozbawiło mnie to wiaderko ogórków kiszonych, ale w sumie ogórki naprawdę są smaczne :) I tak to jest, że szkoła, a czasem studia, czasem weryfikują nasze plany zawodowe. Ale potem przychodzą nowe.
    Trzymaj się, większa wiara w siebie jeszcze przyjdzie. Życzę Ci spełnienia marzeń. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na maturze ale na nauczycielkę nie idź, szkoda nerwów ;p.
    Też chciałabym zwiedzić trochę świata, powodzenia w realizacji :D
    Papierosów próbowałam ale też nie znoszę tego zapachu.
    Przez internet można poznać naprawdę ciekawych ludzi :)
    Wrażliwość trudną cechą jest też coś o tym wiem.
    U mnie Netflix anime nie przebił :P
    Blokadę w rozmowach też rozumiem :/
    Też nie mam prawka :P
    Wszystkiego dobrego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry, Pani Technik obsługi turystycznej!
    Wcale nie dziwię się, że wolisz unikać tego tematu strajków, bo jest on dość...hm, dzielący ludzi, tak myślę.
    Ale ja nie o tym chciałabym; gratuluję Ci tych czterech lat blogowania i życzę jak najwięcej kolejnych lat!! To prawda, to kawał czasu i człowiek zmienia się przez te wszystkie miesiące.
    Przeczytałam wszystkie punkty i odniosę się tylko do niewielkiej części:
    Zdziwił mnie ten fakt z robactwem, a raczej z tym drapaniem się, jeszcze nie słyszałam o czymś takim, ale wydaje mi się, że musi to być dość uporczywe, prawda? Masz tak od dzieciństwa?
    Jeśli chodzi o przyszłość, mam podobnie. Przeraża mnie to, co będzie, że nie poradzę sobie z tym wszystkim, ale mocno trzymam kciuki za nas.
    (i za nasze podróżowanie, bo i mnie marzą się podróże!)
    Niełatwo jest wymyślić 40 faktów o sobie, ale zdecydowanie jest to dobry sposób na przybliżenie Ciebie nam, czytelnikom:)
    Tym bardziej, że wydajesz się niezwykle ciekawą i wrażliwą osobą. Dużo dobrego, Kochana Adrastejo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego i gratuluje Pani Technik obsługi turystycznej :) Brawo. Gratuluję tych 4 lat jak również wszystkich sukcesów i osiągnięć, które udało Ci się zdobyć, uzyskać. Włożyłaś serce w ten wpis - jest tutaj cząstka Ciebie, dlatego czyta się go z przyjemnością i radością ;) Odnośnie drapania moja mama ma to od dawna na tle nerwowym - często się drapie co nie jest przyjemne... ;/ Wiara i pewność siebie przychodzą z czasem, wraz z życiem - jesteś jeszcze młodziutka i tej wiary w siebie na bierzesz - daj sobie czas, zobaczysz że to przyjdzie. Nie martw się, tak samo jak maturą.. jak już wejdziesz to umysł Ci się otworzy.... trzeba podejść do tego na spokojnie i na pewno sobie poradzisz. tego Ci życzę... a przyszłość. Chyba każdy isę jej boi - przyszłosć to jedna wielka niewiadoma ale to nie oznacza, że będzie źle... nie można tak myśleć. Życie ma dla nas różne scenariusze w tym te przyjemne :)
    Dużo dobrego i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie 4 lata były w lutym. Bardzo fajne i nietypowe fakty. Też strasznie boję się matur ustnych, a najbardziej polskiego, ponieważ na próbnych zamykałam się w trzech minutach, a tutaj trzeba mówić aż 10! Poza tym boję się, że pomimo powtórek z głowy wylecą mi konteksty i 15 minut to za mało na przygotowanie. Ja nie wyobrażam sobie życia bez prawa jazdy! Nawet jeśli nie na co dzień, to przecież jak coś się stanie, to łatwiej jest po prostu wsiąść w samochód i pojechać.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie zabiegi pokazują jak różni są ludzie i że zawsze znajdą w sobie jakieś podobieństwa, aby nawiązać sympatyczną znajomość. Ja też swego czasu zrobiłam taką listę, mam nawet jej część po prawej stronie bloga.
    O wreszcie ktoś kto myśli tak samo jak ja o prawie jazdy. :D Tyle że ja zrobiłam A i B. Na wszelki wypadek, bo nigdy nie wiesz co się może stać.
    Summa summarum, strasznie bojaźliwa jesteś. ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również kocham psy! Gratuluję zdobycia tytułu technika, mnie również udało się zdać, i od teraz mam tytuł Technik Logistyk hehe! Prawo jazdy według mnie jest wielkim ułatwieniem, i uważam że warto mieć, bo nigdy nie wiadomo co nas może w życiu czekać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cztery lata a pewnie zleciało jak rok :) Cóż ja mogę życzyć z okazji tak pięknej daty? Dużo weny, pomysłów, realizacji, inspiracji, jak najwięcej postów, wielu wspaniałych czytelników i ogólnie sukcesów - nie tylko w życiu zawodowym :) Jesteś wspaniałą blogerką, kochaną, inspirującą, pomocną cieszę się ogromnie że mogłam Cię poznać i że mogę czytać twoje pełne pasji wpisy! Obyś pisała dla nas jak najdłużej, 100 lat :) super pomysł z faktami :D Co do nic, cóż, wiele nas łączy ale i w wielu kwestiach się różnimy :) np. kocham poznawać nowych ludzi, zwłaszcza przez internet, miałam wycinanego migdałka i marzę o wspaniałym ślubie, dzieciach, własnej rodzinie :) ale też np. palę papierosy, kocham pływać zwłaszcza na dzikich jeziorach, na głębokościach i uwielbiam kawę... ale zbożową albo rozpuszczalną! :) Każdy z nas jest inny, najważniejsze jest to, że potrafimy złapać wspólny język :) Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje czterech lat! Mam nadzieję, że będzie ich jak najwięcej! Również gratulacje za zdobycie tytułu technika, matura pójdzie jak bułeczka z masłem. Wiem, bo sama się stresowałam i w sumie nie ma czym. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci świetnych wyników na egzaminach! <3 Życzę też powodzenia na maturze. <3 Niestety szkoła potrafi zabić w człowieku zapał, szkoda, że tak tez się stało w Twoim przypadku. Ale masz przed sobą inne możliwości, dasz radę! ;)
    Też nigdy nie próbowałam papierosów i nie zamierzam. Gdy muszę przejść obok ludzi palących wstrzymuję oddech, bo przeszkadza mi zapach dymu tytoniowego. A herbatę lubisz? Bo ja bardzo! <3
    Wszystkiego, co najlepsze z okazji pięknej, 4 rocznicy bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też drażni zapach papierosów :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Ja też niedawno obchodziłam moje blogowe urodziny, tyle, że trzecie, niesamowite jak ten czas szybko leci... Gratuluję również tak pięknie zdanych egzaminów! Uczęszczam do technikum ekonomicznego i chciałabym dobrze zdać swoje egzaminy oraz maturę ;) Mówiąc o maturze... życzę powodzenia! Na pewno dasz sobie radę, uważam, że jesteś bardzo mądrą i inteligentną osobą. Czytając niektóre fakty o Tobie miałam wrażenie, że czytam o sobie. Także nigdy nie paliłam żadnych papierosów i tak samo drażni mnie ich zapach. Przez całe życie mam problem z pewnością siebie, ale na szczęście od jakiegoś czasu widzę poprawę, choć dalej nie wyobrażam siebie na maturze ustnej. Ja miałam wycinane wszystkie migdałki w wieku 6 lat. Życzę Ci wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  26. O, uzależenienie od czekolady... Ja jeszcze z moim walczę, ale ciężko jest. Blokada językowa też u mnie jest! Ogólnie lubię takie fakty, bo potem zawsze wyszukuję jakieś wspólne cechy xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie cierpię zapachu papierosów, odstrasza mnie to jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ja też nie wiem co będzie z moją maturą ustną

    OdpowiedzUsuń
  29. I pomyśleć kiedy te cztery lata tak szybko minęły? Bardzo ciekawy wpis z którego można było dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na twój temat! Oczywiście życzę powodzenia na maturze i kolejnych pięknych lat blogowania :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 4 lata to naprawdę dużo. Ja na poważnie po blogosferze przemieszczam się od niecałego roku.
    Kochana, życzę więcej pewności siebie w realizacji planów i świetnie zdanych matur! Myślę, że trzeba być dumnym z tego, kim się jest w tym momencie, a nie dopiero wtedy, gdy osiągniesz jakiś wielki cel, ponieważ jest to trochę zgubne. Ludzie dążący do ciągłego samodoskonalenia rzadko są zadowoleni z sukcesów, które już odnieśli, coś o tym wiem. Bądź dumna z tego, kim jesteś teraz, bo naprawdę masz z czego.
    Pozdrawiam,
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello, I've just discovered your blog. I followed you. I would be very glad if you come to me.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely look dear. I am following your beautiful blog and I will be very happy if you follow me too 😊. Greetings from Austria.

    OdpowiedzUsuń
  33. what a nice blog!
    would you like to follow each other?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger