niedziela, 14 października 2018

Perfekcyjna księżniczka | MillyBridal UK

Gdy byłam małą dziewczynką to zastanawiałam się jak będzie wyglądało moje dorosłe życie. Wyobrażałam sobie przeróżne rzeczy. Swój przyszły wygląd, dom, męża i rodzinę. Czy cokolwiek się z tych wyobrażeń spełniło? Zdecydowanie nie. Życie pisze bardzo wiele scenariuszy, na które nigdy w stu procentach się nie przygotujemy. A nasze ideały z wiekiem ulegają zmianie. Kiedyś na przykład marzyłam o wysokim brunecie, o ciemnej karnacji. A moim chłopakiem, z którym planuję przyszłość jest bladziutki blondyn. Niespodziewane zrządzenie losu, czyż nie?

Jednak są rzeczy, które w życiu możemy zaplanować. Dotyczą one przeważnie materialnych spraw. Nie ukrywam. Marzę o tym, aby w końcu ubrać białą suknie ślubną i poczuć się prawdziwą księżniczką, ale wiem, że na wszystko przyjdzie czas. Póki co pozostaje mi marzyć i oglądać strony internetowe z nadzieją, że kiedyś będę miała okazję zaznać tego uczucia.

Strona, którą chcę Wam dzisiaj przedstawić to MillyBridal UK posiadająca szeroki asortyment właśnie z sukniami ślubnymi. Pierwszy raz trafiłam na taki sklep, gdzie większość kreacji naprawdę mi się podoba, a bywam dosyć wybredna, jeśli chodzi o wyjątkowe dla mnie rzeczy.

Lace Wedding Dresses, czyli po prostu koronkowe suknie ślubne. Szczerze mówiąc nie widziałam zbytnio, żeby panny młode miały takowe stylizacje. Głównie są to koronkowe rękawki albo góra. A na stronie MillyBridal UK można znaleźć wiele ciekawych ofert, gdzie sukienka jest cała z koronki! Czy ładnie to wygląda? Decyzję już pozostawiam Wam!

Moje propozycje w tej kategorii są raczej delikatne i skromne, bo z tym właśnie kojarzy mi się koronka. Jednak wycięcie na plecach powoduje, że zyskuje ona klasę.
KLIK  |  KLIK  |  KLIK

Wedding Dresses London jest to kategoria sukienek, w której znajdziecie dosłownie wszystko! Zaczynając od tych najprostszych, a kończąc na tych najbujniejszych. Chyba nie muszę mówić, że bardziej spodobała mi się ta druga opcja, ponieważ uwielbiam długie sukienki z ozdobną górą i pięknymi dodatkami tak jak u księżniczki.

Moimi propozycjami są zatem sukienki, które czymś się wyróżniają i w żaden sposób nie pokazują prostoty. Cechują się szykownością i wyjątkowością.
KLIK  |  KLIK  |  KLIK

Jak widzicie wybór jest przeogromny, a to wszystko po to, aby każda z Nas w ten dzień poczuła się niezwykle wyjątkowo. Dlatego mam nadzieję, że może kiedyś sklep MillyBridal UK Wam się przyda.

Rozmyślacie czasami o swojej przyszłości?
A może macie już ślub za sobą?
Koniecznie dajcie znać!

Dzisiaj post sponsorowany z racji, że zbieram pieniążki na prezenty, na święta dla bliskich. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza i poklikacie w linki oraz banner. Dziękuję!

Zapraszam też na mojego Instagrama.

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

62 komentarze:

  1. Ciekawe propozycje ;-)
    /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że rozmyślam :D Ale ślubu w swej przyszłości nie przewiduję :p Ale suknie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem po ślubie. Ale lubię oglądać suknie ślubne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć często rozmyślam o przyszłości. Czasem się obawiam co to będzie, czy znajdę fajną pracę, która będzie mi sprawiała satysfakcję i umożliwi godne życie. Na razie nie snuję planów ślubnych, ale chciałabym kiedyś móc ubrać piękną białą suknię i poczuć się jak księżniczka. Koronkowe kreacje wyglądają przepięknie. <3 Powodzenia w zbieraniu funduszy, z chęcią pomogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam dokładnie to samo... Za rok kończę szkołę i zastanawiam się czy znajdę coś od razu i czy będę cały czas narzekać i zmieniać. Ale no na to nigdy się niestety nie przygotujemy :)
      Ja na razie też nie, ale mam nadzieję, że będzie to w niedalekiej przyszłości :3 Również mnie urzekły:)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Ja raczej nie rozmyślam o tak odległej przyszłości. Ale fakt faktem, sukienki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolisz żyć bardziej spontanicznie? ;) To prawda, też mnie urzekły:)

      Usuń
  6. Gdy byłam mała, też wyobrażałam sobie jak będzie wyglądać moje życie. W przyjaciółką siadałyśmy w pokoju i po kolei opisywałyśmy jak wyglądać będzie nasz dom, narzeczony a nawet dzieci. Nie wiele się spełniło, mogę podpisać się obiema rękami pod tym że życie pisze różne scenariusze. Ślub jeszcze przede mną, ale i teraz ciągle o nim marzę i wyobrażam sobie jak będzie wyglądał. Myślę, że uda nam się pobrać na przestrzeni najbliższych lat. Powoli nadszedł czas, by zakładać rodzinę :) Wszystkie suknie ślubne są przepiękne, ale jako że ma być to suknia tylko na jeden raz każda z nas marzy by była wyjątkowa i idealnie trafiona w gust. Mam kilka propozycji w głowie, ale sukni ślubnej jeszcze nigdy nie mierzyłam, a wiem z doświadczenia że różnica na manekinie a na ciele człowieka jest ogromna. Kiedy nadejdzie czas zainteresuję się sukniami ślubnymi bardziej, na razie pozostanę przy marzeniach o niej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też marzyłam z przyjaciółkami. Miałyśmy zamieszkać nawet razem, a obecnie nie mamy żadnego kontaktu od paru lat :D Najważniejsze, żeby życie pisało jak najmilsze scenariusze, jeśli chodzi o rodzinę ^^
      Też mam taką nadzieję, już tyle jesteście razem, że nie mogę się doczekać Waszego ślubu kochani ^^ Tak, myślę, że to powoli idealny czas:)
      Wiadomo, że inaczej będzie wyglądać w Internecie, na manekinie niż na Nas i mierzenia pewnie będzie baaardzo dużo ^^ Ale w sumie to ten przyjemniejszy czas przygotowań do wymarzonego dnia, więc myślę, że super sprawa:)
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  7. Uwielbiam oglądać takie sukienki :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie ogląda się takie sukienki...jednak patrząc na praktyczną stronę, w takich mega długich będzie baaardzo niewygodnie;) Ja swój ślub mam już za sobą...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Rzeczywiście patrząc na tą praktyczną stronę to tak niezbyt, jednak myślę, że ten jeden wieczór można się pomęczyć, aby wyglądać pięknie:) Szybko minęło pewnie? ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. Jeszcze nie patrzę na suknie ślubne, bowiem dużo czasu przede mną, ale wiem że bym miała trudno znaleźć ta najlepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie myślę o takich sprawach, ale pooglądanie sukien od czasu do czasu jest bardzo przyjemne i fajne - szczególnie jeśli są one ładne i odpowiadają moim gustom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami także lubię sobie włączyć jakąś stronkę i zacząć oglądać oraz po prostu śnić i marzyć:) Przyjemność dla oczu :)

      Usuń
  11. Swój ślub mam już za sobą więc wybór sukni ślubnej tak samo :) Teraz myślę o dalszej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście że myślę o przyszłości, tylko że skupiam się na rozwijaniu się, o ślubie jak narazie nie myślę.
    Gdy byłam małą dziewczynką chciałam mieć w wieku 24 lat męża,dziecko.😆
    Przepiękne sukienki 😍
    Ta ostatnia mi się najbardziej podoba 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwijanie też jest bardzo ważne, więc super! :)
      O to ładne plany były, a teraz idzie w tym kierunku czy niezbyt? ;p
      To prawda:)
      A wiesz, że mi chyba też? ;)
      Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam też <3

      Usuń
  13. a mnie życie oduczyło planowania... zupełnie przestałam zastanawiać się na przyszłością. Suknie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Myślę, że i tak warto czasem coś zaplanować :)

      Usuń
  14. Przyszłość zawsze wygada całkowicie inaczej niż się wyobraża. Hehe ja zawsze mówiłam, że będę starą panną z kotami bo faceci są be, a teraz sama niebawem szykuję się do ślubu (ale częściowo marzenie z dzieciństwa spełniłam bo mammy kota ^^)koronkowe suknie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami NIC nie jest takie samo :D Oj, a kto tak nie mówił?! :D Uuu, to w takim razie szczęścia na nowej drodze życia! Przynajmniej kot jest, haha :D

      Usuń
  15. Love this post! Thanks for sharing it! xx

    https://fallingforvogue.blogspot.com/2018/10/powerful-duo-with-nacomi.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyszłość potrafi zaskakiwać, więc lepiej być otwartym na zmiany i nowości :) Suknie wyglądają bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam przeglądać suknie ślubne - są takie piękne, magiczne! <3
    Hm... czy rozmyślam o przyszłości? Zawodowej tak, w kwestiach miłosnych zdaje się na los :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie się zgadzam!
      I tak w sumie powinno być, świetne podejście :)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  18. jak byłam młodsza, dużo młodsza, to z przyjemnością oglądałam suknie ślubne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suknie ładne, ale akurat nie w stylu mojej wymarzonej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę o przyszłości ale ślubu w niej nie widzę. I nigdy nie widziałam. Nie wyobrażałam sobie, nie miałam w planach. Suknie ślubne mnie nie interesowały... zresztą jak sukienki, kosmetyki itp. W sumie nadal nie zwracam na nie uwagi. Co innego miałam i mam w głowie :)

    Powodzenia w zbiórce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest to też jakieś podejście:) A ślub można wziąć w spodniach i marynarce albo jakimś kombinezonie ^^
      Dziękuję!

      Usuń
  21. Suknie śliczne, ale cieszę się, że ten temat już mam za sobą :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne suknie ^^ Robią wrażenie :D
    Z tym sklepem pierwszy raz się spotykam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj robią, robią :)
      Chyba nie jest jeszcze zbyt znany w Polsce ;)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  23. Cudne! <3 Ja nie śpieszę się jeszcze ze ślubem ale wiem że jak już nadejdzie ten dzień to będę musiała mieć jakąś zjawiskową kreację tak jak te :)
    Pozdrawiam ;*
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie tak planuję zrobić, hihi :3
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  24. Cudowne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger