sobota, 14 lipca 2018

NA EKRANIE: Zac Efron #3

Wakacje. Jak cudownie, że je mamy czyż nie? Właściwie już nie każdy, ale dwutygodniowy urlop można do tego teoretycznie zaliczyć. Tego roku trwają moje takie ostatnie szkolne wakacje, bo póki co nie myślę o studiach. Moim priorytetem jest skończyć technikum z jak najlepszymi wynikami. A co będzie potem - to kto wie? Póki co, cieszę się z wolnego czasu i staram się go jak najlepiej wykorzystać. A Wam jak mijają wakacje? Pogoda dopisuje? Dziękuję za taki odzew pod ostatnim postem! Post o pracy w Sinsayu mam nadzieję, że pojawi się w przyszłym tygodniu, a o akupunkturze pewnie w okolicach sierpnia. Tym czasem zapraszam do kolejnego NA EKRANIE z obiecanym Zac'em Efron'em.

Zac Efron, właściwie Zachary David Alexander Efron to amerykański aktor oraz piosenkarz. Karierę aktorską rozpoczął w roku 2002. Sławę zdobył, dzięki roli Troya Boltona w filmach z serii High School Musical. Do dziś dnia jest bardzo znanym oraz rozchwytywanym aktorem, a dla kobiet - ideałem mężczyzny.
Data urodzenia: 18.10.1987
Miejsce urodzenia: Stany Zjednoczone, San Luis Obispo w stanie Kalifornia

High School Musical (2006)
Familijny/Komedia/Musical
98 minut
High School Musical to amerykański film telewizyjny nagrodzony Nagrodą Emmy w kategorii "Najlepszy Program Dziecięcy". Opowiada głównie o dwóch uczniach liceum w East High - kapitanie drużyny koszykowej "Dzikie Koty" i nowej, zdolnej uczennicy, którzy biorą udział w przesłuchaniach do szkolnego musicalu. Wzbogacony w rytmiczną ścieżkę dźwiękową. Pełny śmiechu i wzruszeń. Przez wielu uważany za adaptację Romea i Julii.

Chyba każdy ten film oglądał raz w życiu albo chociażby zna z tytułu. Za moich czasów był to wręcz fenomen. Każdy chciał mieć rzeczy z nim związane - plecak, koszulkę, piórnik... albo nawet ręcznik - tak jak ja! Miłość rzeczywiście przypominała trochę tą z Romeo i Julii - sportowiec i kujonka. Scenariusz nie do przebicia. A musical? Każdy chciał tak roztańczoną i rozśpiewaną szkołę pełną tylu utalentowanych, radosnych osób. Nasze życie przy tym wydawało się wręcz marną, szarą rzeczywistością. A o pierwszej miłości jaką był Zac Efron chyba nie muszę wspominać.

17 Again (2009)
Komedia/Dramat/Fantasy/Młodzieżowy
102 minuty
17 Again to amerykański film w reżyserii Burra Steersa. Opowiada o Mike'u, który jest rozczarowany swoim życiem i bardzo chciałby cofnąć się w czasie. Niespodziewanie budzi się i odkrywa, że znów ma tytułowe siedemnaście lat. Na początku wszystko wydaje się być w porządku, zmiana życiowych decyzji na lepsze itd. Jednak sytuacja powoli wymyka się spod kontroli...

Pamiętam jak swego czasu był to mój ulubiony film i oglądałam go z co najmniej kilka razy. Bardzo podobał mi się motyw cofnięcia w czasie tylko głównego bohatera, a nie wszystkich wydarzeń i lat. W ten sposób Mike mógł poznać problemy swoich dzieci oraz zobaczyć życie z perspektywy nastolatka. Dzięki temu miał możliwość naprawienia błędów. Niestety najgorszym problemem okaże się powrót do swojego teraźniejszego ja.

Ten niezręczny moment (2014)
Komedia/Romans
94 minuty
Ten niezręczny moment to amerykańska komedia romantyczna w reżyserii Toma Gormicana. Opowiada o trzech najlepszych przyjaciołach, których dopada refleksja na temat spraw sercowych. Mikey'ego rzuca Vera, Jason po raz kolejny słyszy od swojej dziewczyny, że jest niedojrzały, a Daniela przeraża wizja nudnego życia u boku ukochanej. Zatem film pokazuje związki damsko-męskie z męskiego punktu widzenia.

Każda dziewczyna/kobieta czując zauroczenie do drugiej osoby zastanawia się: "I co dalej?". Według naszych trzech głównych bohaterów - potem jest już tylko gorzej. Przekonali się o tym na własnej skórze po wydarzeniach, które opisałam wyżej. Zaczęli uważać, że związki na dłuższą metę nie są dla nich. Przyjaciele zawierają pakt - będą imprezować oraz podrywać laski, ale żaden z nich nie zaangażuje się na poważnie. A czy uda im się wytrwać? O tym musicie przekonać się sami!

Sąsiedzi (2014)
Komedia
97 minut
Sąsiedzi to amerykański film komediowy w reżyserii Nicholasa Stollera. Świeżo upieczeni rodzice (Mac i Kelly Radner) spełniają swój amerykański sen - mają śliczną córeczkę i dom na przedmieściu. Wkrótce jednak odkrywają, że ich nowi sąsiedzi to kilkunastu studentów z bractwa. Na początku usiłują jak najlepiej wykorzystać tę dziwaczną sytuację. Jednak natrafiają na nieoczekiwane problemy.

Imprezy organizowane przez bractwo stają się co raz głośniejsze i obie strony zaczynają bronić swojego terytorium. Jednak żadna z nich nie chce odpuścić. Rozpoczyna się pełna humoru sąsiedzka wojna. Staje się jasne, że albo studenci opuszczą dom albo młode małżeństwo straci resztki zdrowia psychicznego. Na szczęście, film doczekał się drugiej części, która również jest warta obejrzenia.

We Are Your Friends (2015)
Dramat/Romans/Muzyczny
96 minut
We Are Your Friends to film opowiadający o początkującym DJu, który próbuje zaistnieć na scenie muzyki elektronicznej. Upalne kalifornijskie noce, najlepsze dyskoteki w LA, eleganckie dzielnice i mroczne zaułki to tło dla pulsującej największymi hitami (w tym tytułowym "We Are Your Friends") opowieści o grupie przyjaciół, którzy próbują realizować wspólne marzenia. Żyć szybko. Kochać mocno. Zdobyć szczyt robiąc to, w co się wierzy.

Zac Efron wciela się w szukającego swojej drogi DJ Cole'a. Włócząc się po Hollywood wraz z paczką kumpli natrafia przypadkowo na Jamesa - sławnego DJa. Ten natomiast postanawia wziąć go pod swe skrzydła i pomóc w karierze. Zapoznaje go ze swoim luksusowym życiem, w którym ważną rolę odegra Sophia - dziewczyna Jamesa. Sprawy wkrótce zaczynają się komplikować. Dojdzie także do tragicznych wydarzeń, a Zac będzie musiał wybrać pomiędzy lojalnością, miłością i marzeniem.

Co ty wiesz o swoim dziadku? (2016)
Komedia
102 minuty
Co ty wiesz o swoim dziadku? to amerykański film opowiadającym o Dick'u, który jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem, a także dziadkiem Jasona - młodzieńca okropnie nudnego. Postanawia on zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż po Florydzie w poszukiwaniu utraconego testosteronu. Pomysł jest dosyć prosty. Chce sprowadzić chłopaka na złą drogę za pomocą źle prowadzących się niewiast, a przy okazji samemu skorzystać z ich wdzięków.

Zac Efron gra tutaj skromnego chłopaka, który wkrótce ma stanąć na ślubnym kobiercu. Przedtem odwiedza dziadka, który oferuje mu tą niepozorną przejażdżkę po Florydzie. Oczywiście opiera się jak tylko może. Jednak dziadek nie daje za wygraną. Wie, że są takie pokusy, którym nie oprze się nawet święty. A czy uda mu się zdemoralizować Jasona? Musicie się przekonać o tym sami! Więc jeśli macie ochotę na trochę brudnego humoru to polecam!

Randka na weselu (2016)
Komedia/Romans
98 minut
Randka na weselu to kolejny film produkcji amerykańskiej. Opowiada o dwóch dorosłych braciach - Mike'u i Dave. Słyną oni ze szczeniackich wygłupów, które psują każdą rodzinną uroczystość. Pewnego razu zostają zaproszeni na wesele swojej siostry na Hawajach. Jednak rodzice stawiają im warunek - muszą pojawić się w towarzystwie dziewczyn, które w razie potrzeby będą mieć na nich oko. Zaczynają się poszukiwania idealnych partnerek.

Jak to na przygłupów przystało, nie szukają oni partnerek w normalny sposób. Natomiast zamieszczają ogłoszenie w internecie. Nie przypuszczają oni, że dwie dziewczyny, które zapoznają, okażą się jeszcze bardziej szalone i nieprzewidywalne niż oni sami. Jak łatwo się domyślić - sytuacja szybko wymyka się spod kontroli, a uroczystość rodzinna jak zwykle okaże się klapą. Dzięki temu film utrzymany jest cały czas w dobrym humorze.

Baywatch. Słoneczny patrol (2017)
Komedia/Akcja
116 minut
Baywatch. Słoneczny patrol to amerykański film komediowy w reżyserii Setha Gordona powstały na podstawie serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem. Akcja rozgrywa się na słonecznych plażach i skupia na profesjonalnym ratowniku - Mitchu, który ma za zadanie strzec nie tylko przestrzegania prawa na swojej plaży, ale także w jej okolicach. Jak co roku załoga Baywatch ma zostać poszerzona o nowych członków, którzy muszą jako pierwsi ukończyć wymyślny wyścig z przeszkodami. Wśród kandydatów jest niestroniący od zabaw członek drużyny ratowniczej oraz podwójny mistrz olimpijki w pływaniu - Matt.

Tym razem Zac Efron wciela się w Matta, nielubianego przez Mitcha. Młody rekrut musi odpracować na plaży godziny społeczne wyznaczone przez sąd. Oczywiście, wszystko robi po swojemu i bez żadnego zaangażowania. Wkrótce na plaży pojawia się nielegalny towar. Razem podejmują walkę przeciw lokalnemu, kryminalnemu spiskowi, który może zagrozić przyszłości ich ukochanej zatoki. Zaczyna się akcja połączona wraz z dobrym humorem.
Lubicie Zac'a Efron'a? 
W którym filmie podobał Wam się najbardziej?
Czekam na propozycje kolejnych aktorów!

Mam nadzieję, że wkrótce zapoznam Was z nowymi seriami na blogu.
Czekajcie cierpliwie!

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

27 komentarzy:

  1. U mnie od kilku dni pada ale ja nie narzekam bo lubię taką pogodę ☺
    Za Zaciem nie przepadam,nawet jak grał w HSM nie szalała za nim a teraz to już jestem trochę za stara na niego 😊😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Zac Efron! <3 Super, że napisałaś o nim post. HSM to był hit! Na części 3 byłam nawet w kinie. Lubię połączenie gry aktorskiej, tańca i śpiewu. :) Z przedstawionych przez Ciebie filmów z jego udziałem oglądałam jeszcze "17 again"- też fajny. :D Mam zamiar obejrzeć "Co Ty wiesz o swoim dziadku", "We are your friends" i "Randkę na weselu". ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. HSM to dzieciństwo moje <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z wymienionych przez Ciebie filmów... jakoś nie porywa mnie ten aktor. Ot, inne gusta;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty :) Każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego ale jak widzę, ze gra w jakimś filmie to nie mam ochoty tego filmu oglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam go Z High School Musical :) Był wtedy taki uroczy. Jednak wciąż ma coś w sobie :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak oglądałam z siostrą w disney channel high school musical - wszystkie częsci, mam nawet książki! No i oczywiscie jak wspomniałas - ten szał na piórniki, zeszyty i ołówki z głównymi postaciami :D Ciekawi mnie ten film '17 again', zapowiada się super!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podanych filmów oglądałam High School Musical, 17 Again i Sąsiedzi, ale zainteresował mnie jeszcze We Are Your Friends. Ogólnie to jakoś nigdy mnie nie interesował ten aktor.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogladałam z nim z dwa filmy trzy góra :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nas wakacje nie obowiązują już :P
    Zac nie nie jest dla nas jakiś bardzo znany bo oglądałyśmy tylko HSM :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chłopca stał się ciachem :)
    Zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego modowego serwisu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby wakacje, a ja wcale ich nie czuję, bo pogoda strasznie jesienna...
    Pamiętam, że za czasów High School Musical go nie lubiłam... A teraz? Oglądanie filmów z nim w roli głównej sprawia mi ogromną przyjemność :D Z pewnością dużo lepiej gra niż kiedyś, a do tego... wygląda dużo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas w Holandii pogoda dopisuje jest tak ciepło że zaczynam marzyć o deszczu 😁plus jest taki że jeździmy nad morze a dzieci mają frajdę 😊 znam tego aktora z HSM i więcej filmów z nim nie widziałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm, dla mnie ma zbyt chłopięcą urodę, wolę takich facetów z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja co prawda nie do końca za nim przepadam, ale widziałam przynajmniej z 10 filmów z nim ;) ostatni to Baywatch i to tylko dlatego, że w kinie skasowali nasz seans:o przyznam się, że uśmiałam się na filmie i w efekcie wyszłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z chłopca wyrósł na przystojniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aktor mojego dzieciństwa 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Z zaprezentowanych filmów obejrzałam jedynie "17 Again"
    Z niecierpliwością czekam na zapowiedziane posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że sporo filmów z nim widziałam, a jednak zaległości więcej mam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo! Kiedy to było, gdy była na niego faza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja 26 sierpnia zaczynam urlop i chyba jadę nad polskie morze :) Bardzo lubię Zaca Efrona, ale nie mogę uwierzyć w to jak zmienił się na przestrzeni lat :) Wydaje mi się że High school musical był nie tak dawno temu, że to było dopiero co i Zac zawsze kojarzy mi się z wizerunkiem Troya, nie wiadomo kiedy tak wyrósł i zmężniał :D to chyba jeden z najpopularniejszych aktorów :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego aktora lubię ;) Kiedyś byłam do niego uprzedzona ze względu na tę, moim zdaniem, nieszczęsną rolę w Highschool Musical :D Ale kolejne ekranizacje, w których się pojawiał znacznie bardziej przypadały mi do gustu ;) Bardzo lubię go w Szczęściarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och Zac Efron, a raczej Troy Bolton to miłość mojego dzieciństwa! Pamiętam jak gwałciłam ripley oglądając High School Musical! Chyba każda z nas dałaby się pokroić, żeby prze minutę zamienić się z Gabreilą ;) Ale to były czasy! Oglądałam jeszcze kilka innych filmów z udziałem Zaca, ale HSM wspominam najmilej :) Generalnie aktor świetny!

    Ps: Nominowałam Cię do zabawy Mystery Blog Award! :)
    Więcej info na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam go od najmłodszych lat, oglądałam już chyba wszystkie filmy w których zagrał:)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger