wtorek, 8 maja 2018

Wishlist ZAFUL

Maj jest miesiącem, w którym zaczyna niesamowicie grzać słońce, a w naszych szafach miejsce zajmują zwiewne ubrania. Nie wiem jak Wy, ale ja cieszę się, że nie muszę nosić już tylu warstw ubrań. Od razu czuję się taka lżejsza i wolna.

Oprócz tego zaczyna się okres wszelkich ślubów i wesel. Mnie także jedno czeka, ale w lipcu. W związku z tym zaczęłam szukać idealnej sukienki. Jednak jak się pewnie domyślacie - nie jest to łatwe wyzwanie. Przejrzałam już naprawdę baaardzo wiele stronek, a wciąż nie mogę znaleźć tej wyjątkowej kreacji. Boję się pomyśleć, co to dopiero będzie przy moim ślubie...

Na pomoc przyszedł mi dobrze Wam znany sklep odzieżowy ZAFUL. Kiedyś już miałam okazję z nimi współpracować i szczerze powiem, że większość rzeczy była naprawdę świetna, lecz zdarzały się także tak zwane buble. Jednak nie przedłużając już więcej, zapraszam do obejrzenia produktów z ZAFUL


Każdego roku w sklepach możemy oglądać, co raz to wymyślniejsze stroje kąpielowe. Zaczynając na kroju, a kończąc na kolorach i akcesoriach. Osobiście należę do osób, które uwielbiają mieć co roku inne bikini, dlatego moje wymagania stale wzrastają.
1. Bikini w palmy - KLIK
2. Czerwone bikini - KLIK
3. Bikini w cytryny - KLIK

Tak jak wyżej wspomniałam, ciepłe miesiące wiążą się z różnymi imprezami rodzinnymi. A co za tym idzie? Wybór sukienki. Nie da się ukryć, że teraz w modzie królują tak zwane hiszpanki. Pomału także się do nich przekonuję.
1. Różowa sukienka we wzorki - KLIK
2. Biała sukienka - KLIK
3. Biała sukienka we wzorki - KLIK


Znacie ZAFUL? Lubicie? 
Jak spędziliście majówkę?

Zapraszam na INSTAGRAMA.


Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

56 komentarzy:

  1. Ten zestaw na dole po prawej bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Zaful.;) Biała sukienka z falbanką wygląda ślicznie, mega dziewczęco. :) Niestety bardzo trudno znaleźć wymarzoną kreację, ale mam nadzieję, że Tobie się uda. Masz jeszcze trochę czasu. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest przeurocza :)
      To prawda. Cały czas szukam, ale póki, co niestety bezskutecznie... A czasu co raz mniej :/ Ale dziękuję!

      Usuń
  4. podoba mi się kostium w ananasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie trzecia sukienka. Masakra, jeszcze nic nigdy nie kupowałam stamtąd :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy są w tym sklepie. Pewno, ze nam ZAFUL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie również cieszę się, że nie muszę już ubierać tych grubych kurtek i swetrów. Przejadły mi się;) Majówka minęła mi sielsko-anielsko:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się przejadły i to dawno temu, nie przepadam za zimą... :/
      To cieszę się :)

      Usuń
  8. W końcu maj i ładna pogoda! Nie trzeba ubierać tylu swetrów. Bardzo ciekawe rzeczy, te białe sukienki są śliczne!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że nie tylko ja nie mogłam się doczekać :) To prawda. Też mi się podobają :)

      Usuń
  9. Super określenie: lżejsza i wolniejsza- dokladnie też się teraz tak czuję :)

    Ooooo mom, jakie piękne są te wszystkie bikini, marzy mi się wskoczenie w takie, ale raczej nie zdążę do wakacji zgubić pociążowych kilogramów :( buuu


    17,99$, 15,49$, 15,99$, 20,99$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że komuś także się spodoba :)
      Zgadzam się, a do wakacji tak mało, co nie? :D Na pewno nie jest tak źle, ja tam nic nie widzę ;)
      Dziękuję bardzo za poklikanie, na pewno się odwdzięczę :*

      Usuń
  10. U mnie też słońce tak grzałożenia że miałam już dość ale dziś przyszła burza i jest trochę lepiej☺
    Mnie czeka wesele za tydzień 😁
    Świetne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza bikini mi się najbardziej do gustu przypadło ☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie narzekam na upały. Na szczęście potem pogoda się polepszyła :)
      Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :)
      Bikini jest rewelacyjne - to prawda :)
      Dziękuję! ^^

      Usuń
  11. Bardzo ładne sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja majówka z nosem w książkach i na dworze :)
    Co do wesel to u mnie w parafii najwięcej jest w sierpniu i jesienią. W mojej rodzinie żadne się nie szykuje ale chętnie poszłabym gdyby takie było :)

    Sukienki takie zwiewne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cały czas te książki odkładam na bok, eh :/
      Przeważnie tak jest, bo przecież szczęśliwa literka R :D Ja pierwszy raz będę na weselu, więc dla mnie to zupełna nowość :)
      Oj tak ^^

      Usuń
  13. U mnie jest tak goraco że czuc juz lato ! A sukienki Boskie !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie majówka to w tym roku takie małe wakacje haha, aż się zdziwiłam, że nie miałam czasu na nudę :) Ja w maju mam kilka 18-tek, w tym swoją, więc muszę się zaopatrzyć w jakąś sukienke:)
    Uwielbiam Zaful!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też majówka troszkę długa była, ale to dobrze :) O dziwo ja też nie, a nie robiłam jakiś super rzeczy :D W takim razie powodzenia :)

      Usuń
  15. mam ten czerwony strój kąpielowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się bardzo cieszę, że nie trzeba ubierać miliona rzeczy na siebie żeby wyjść z domu :D Człowiek od razu się lżejszy czuje :D
    Śliczne są te bikini które zaproponowałaś, ja mam jedne ale i tak nie mam kiedy włożyć. Z resztą ja jestem jedną z tych co się źle czuje taka wyrozbierana :D
    Sukienki też bardzo ładne, takie dziewczęce i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie lżejszy :) Ileż można było :D
      Bikini rzeczywiście mają swój urok. Ja mam bodajże dwa, a zamówiłam kolejne :D No nie każdy lubi ;)
      To prawda:)

      Usuń
  17. Świetna wishlista :) Zaful to naprawdę bardzo dobry odzieżowy sklep, raz nawet kupiłam tam buty i też byłam zadowolona :) Tak więc poklikałam, mam nadzieję że pomogę przy współpracy :) Śliczne rzeczy wybrałaś, ja uwielbiam hiszpanki od początku mnie urzekły ale mam tylko dwie w domu :/ I też szukam sukienki na wesele, również wybieram się na nie w lipcu :D może idziemy na to same? :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz także zamawiałam buty, ale teraz nie pamiętam, z której chińskiej strony... Nawet z rozmiarem trafiłam :)
      Dziękuje bardzo za poklikanie! Ja póki co żadnej, powoli się przekonuję, ale no jeszcze nie mam jej w swojej kolekcji :D
      Takie poszukiwania bywają bardzo męczące :D A może, kiedy idziesz? :)

      Usuń
    2. Ja buty zamawiałam bardzo często, zawsze brałam o rozmiar większy i było ok :) Ależ nie ma za co kochana, drobiazg! Mam nadzieję, że udało mi się pomóc :) W sumie mam już jedną sukienkę w szafie, ale wypada iść w czarno niebieskiej? Sama nie wiem, w dodatku ma mnóstwo cekinów więc to szalona decyzja ubrać się tak na taką okoliczność :) Będę wyglądała jak bomba a nie jak weselny gość ale muszę coś założyć! Ja wybieram się na początku lipca, województwo opolskie, narzeczeni Marta i Kamil :D

      Usuń
  18. Bikini w cytrynki jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne mają stroje. Szukałam sukienki na bierzmowanie siostry i znam twój problem. Nienawidzę tego :) hah

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, stroje mają szczególnie ładne. Jakby jeszcze było coś do wyboru to nie byłoby źle, ale mam wrażenie, że w tych sklepach nic nie ma, eh :D

      Usuń
  20. Też mnie w lipcu czeka wesele. Z sukienką mam na tyle gorzej , że ciągle mi rośnie brzuszek :D Fajna wishlista!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że dużo osób będzie się bawiło w lipcu :)
      Zbędne kilogramy czy raczej ciąża? :) Dziękuję!

      Usuń
  21. Do pierwszej sukienki od lewej idealnie będą pasować sandały na koturnach np. https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie ;) A strój kąpielowy w moim stylu to ten pierwszy po prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Great selection dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bikini faktycznie mają super , poklikane

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful wishlist!
    Nice pieces.
    Kisses.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zwiewne ubrania, lato pod tym względem jest cudowne! Firma zaful też w porządku.

    Zapraszam do siebie M A R C E L I A (KLIK) i życzę miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta druga sukieneczka piękna, jeden z moich ulubionych sklepików :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w białej sukience!!! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienki są cudowne! ♥ Muszę w końcu kupić kilka na lato, bo moja szafa świeci pustkami! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oni mają świetne bikini :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz coś zamówiłam z tego sklepu i jeszcze do mnie nie doszło, ale jak na razie jestem zadowolona ze współpracy :) Podoba mi się ta biała sukienka, jednak nie jest do końca w moim stylu.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiekunowie są niezwykle przyjaźni. Obyś była zadowolona z zamówionych rzeczy :) Mam takie samo uczucie co do niej :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  31. Zakochałam się w białej sukience ;) Sama nic z Zaflul nigdy nie zamawiałam

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nic stamtąd nie zamawiałam, ale rzeczy mają świetne! :)

    Zapraszam do siebie. :)
    Malinowa Kaloria

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello,

    So beautiful !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  34. O ja cie krecę :o Stroje to szaleństwo, zwłaszcza ten trzeci - wiem że pasowałby do mnie kolorystycznie, muszę go kupić! A sukienki - genialne wybory ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety z moją figurą bikini odpada. Sukienki albo za duże albo za bardzo dopasowane. No cóż tylko siąść i płakać. Haha żartuję jakoś to wszystko można przykryć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo ubrań z Zaful obserwuję na blogach, sam jednak niczego stamtąd nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. stroje kąpielowe i biała sukienka - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zwiewne sukienki :) Też cieszymy się z faktu ciepłych dni ale najgorzej jest jak wychodzimy z domu po 6 rano i trzeba założyć kurteczkę a później jak się robi gorąco to trzeb ją wszędzie nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja majówkę spędziłam ze znajomymi w plenerze. Śliczne ubrania sobie wybrałaś.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny mają asortyment! Ja spędziłam majówkę razem z przyjaciółmi, a z takich większych wypadów to dryfowałam w chmurach we Wrocławiu na szybowcach :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger