środa, 14 lutego 2018

SERCE czy ROZUM?

Walentynki to święto, które ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Jakie ja mam o tym zdanie? Lubię oglądać wystawy w sklepach, gdzie roi się od pluszowych misiów, serduszek oraz wszelkiego rodzaju czekoladek. Od razu jakoś robi mi się tak cieplej na sercu. Po za tym dzień praktycznie nie różniący się od każdego innego. Miłość tak naprawdę powinna być ukazywana codziennie. Ale w Walentynki jest ona taka niewinna i bezbronna, a widok zakochanych potrafi ucieszyć.

Na blogosferze pełno widać wpisów dotyczących prezentów oraz stylizacji walentynkowych. Nie twierdzę, że są złe, bo bardzo lubię je oglądać. Jednak ja chciałam stworzyć dla Was zupełnie co innego. A czy Wam się podoba? To już musicie ocenić sami.
SERCE czy ROZUM?
Często, gdy stoimy przed trudnym wyborem zastanawiamy się czy lepiej jest kierować się sercem, a może jednak rozumem? Dlatego przygotowałam dla Was króciutki quiz, w którym dowiecie się za czym lepiej pożądać, jeśli chodzi o Was. Wiadomo, że nie każdy otrzyma swój upragniony rezultat. Jednak pobawić się nie zaszkodzi, czyż nie?

1. Czy ufasz swojej intuicji?
A. Zależy od sytuacji, ale raczej jest to rzadkością. Wolę cieszyć się chwilą.
B. Tak i przeważnie mnie nie zawodzi.

2. Co robisz, gdy masz jakiś problem?
A. Dzwonię do mojej przyjaciółki albo rozmawiam z kimś z rodziny. Oni zawsze potrafią dobrze mi doradzić.
B. Siedzę sam/a w pokoju i rozważam wszystkie możliwe opcje aż w końcu dochodzę do jakiejś jednoznacznej decyzji.

3. Kim jesteś?
A. Optymistą lub marzycielem.
B. Realistą lub pesymistą.

4. Chłopak/Dziewczyna poznany/a w Internecie proponuje Ci spotkanie. Znacie się już parę miesięcy i często gadaliście na Skype. Zgadzasz się?
A. Oczywiście. Przecież widziałam go na czacie. A po za tym spotkamy się w miejscu publicznym.
B. Nie ma mowy. Interesuje mnie tylko Internetowa znajomość i niech tak pozostanie.
5. Które zdanie bardziej Cię opisuje?
A. Jestem osobą pełną poczucia humoru. Uwielbiam marzyć oraz podróżować wraz z moimi przyjaciółmi.
B. Jestem osobą odpowiedzialną. Uwielbiam planować oraz mieć zorganizowane wszystko aż na ostatni guzik.

6. Zdarza Ci się mieć spontaniczne plany?
A. Tak i to bardzo często. Takie plany są najlepsze, bo nie spodziewaliśmy się ich wcześniej i wszystko wydaje się być takie wyjątkowe.
B. Nie. Wolę mieć wszystko zaplanowane i nie martwić się, że coś złego może się przydarzyć.

7. Czy łatwo jest zyskać Twoje zaufanie?
A. Tak. Czuję się bezpieczniej, gdy wszyscy sobie nawzajem ufamy.
B. Nie. Potrafię nie ufać komuś miesiącami, a nawet latami.

8. Pokłóciłeś/aś się z drugą połówką. Zerwaliście mimo, że nie było to nic poważnego. On/a chce się pogodzić, wracasz?
A. Tak, przecież się kochamy. Teraz będzie lepiej.
B. Nie, bo nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

9. Widzisz na wystawie rzecz, która może się spodobać Twojej drugiej połówce mimo, że już masz gotowy prezent, a Twój stan konta jest troszkę w opłakanym stanie. Kupujesz?
A. Tak, dla mojej drugiej połówki wszystko.
B. Nie. Pieniądze przydadzą się pewnie kiedy indziej, a prezent i tak mam już gotowy.
Więcej odpowiedzi A: SERCE - to właśnie nim się w życiu kierujesz. Jesteś wrażliwą i bardzo romantyczną osobą. Uwielbiasz gonić za marzeniami, a towarzyszą Ci przy tym osoby, którym ufasz. Nie boisz się okazywać swoich uczuć. Jednak może czasem nie warto aż tak latać z głową w chmurach i posłuchać od czasu do czasu rozumu?

Więcej odpowiedzi B: ROZUM - to własnie nim się w życiu kierujesz. Jesteś osobą odpowiedzialną i zorganizowaną. Twardo stąpasz po ziemi i umiesz rozdzielić rzeczywistość od marzeń. Boisz się fałszywych nadziei i tego, że ktoś może Cię zranić, bo przecież serce nie sługa. Jednak może czasem wato mu zaufać i nie kryć się tak bardzo z uczuciami?
Jak tam u Was z podejmowaniem decyzji? Co Wam wyszło? Jak spędzacie Walentynki? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach!

Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie, która znajduje się po prawej stronie pod zakładkami. Dla Was to jedno kliknięcie, a dla mnie ogromna pomoc w rozwoju bloga. Za wszystkie głosy - dziękuję!

Zachęcam Was także do skorzystania z rabatu o wartości 15% - ILAR15 na stronie BeautyBigBang. Przecież nie zaszkodzi nam sobie sprawić małego walentynkowego prezentu czyż nie? A zwłaszcza, jeśli chodzi o kosmetyki, których wiecznie jest w naszej kolekcji tak mało.

Będzie mi też bardzo miło jak wpadniecie na mojego Instagrama.


To koniec ogłoszeń.
Trzymajcie się cieplutko,
Wasza Adrasteja

56 komentarzy:

  1. wyszło mi, ze kieruję się sercem... no cóż :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kieruję sie sercem, w sumie nie zdziwilam się wynikiem - doskonale to wiem ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie serce wygrało;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautifull post dear i like it,thanks for sharing.

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

  5. have a nice day
    xoxox
    dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis, chociaż ja nie za bardzo lubię takie łamiglowki:D kojarzą mi sie z gazetami, które czytalam jako nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo :P

      Tak na prawdę czasem zawodzi i rozum i serce ;)

      Usuń
  7. Jakie śliczne tulipany! :)
    Jestem rozumem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, a mi wyszło pół na pół :) bo ja jestem zakochaną marzycielką, podróżniczką, która lubi mieć wszystko zaplanowane, ale raz na jakiś czas przyda się malutki spontan (z którego nie jestem zadowolona w tym momencie, ale z czasem go doceniam) - cała skomplikowana ja :)
    Walentynki lubię, chociaz im jestem starsza, tym jakos traca swoją magię - ale milo mi spogladac na zakochanych :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to musiałaś coś pominąć, bo pytań jest specjalnie 9, aby nie wyszło pół na pół. Chyba, że są to Twoje osobiste odczucia odnośnie samego pytania zawartego w tytule :)
      Kobiety już takie są. Skomplikowane :D
      Też mam takie odczucie. Kiedyś kwiatek, walentynka, słowo "Kocham Cię" cieszyło. Teraz rzeczywiście brakuje temu magii, szkoda :(

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na post ! Mi wyszło że kieruję się sercem i w pełni się z tym zgadzam !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis! Uwielbiam takie teściki. <3 Wyszło mi, że kieruję się sercem, ale różnica była niewielka (1 punkt). :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Niemożliwe. Musiałaś pominąć jakieś pytanie, bo pytań jest specjalnie 9 ;)

      Usuń
  12. Fajny test, mi wyszło serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear, I folow you. <3
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wyszło ze kieruje się rozumem☺
    Fajny jest ten quiz☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, dawno nie brałam udziału w takim teście, tym raZem się skusiałam :)) 4 B, 5A, więc trochę przewaga serca, ale z rozumem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynym plusem walentynek (dla mnie) są właśnie ładne wystawy, na które ma się ochotę powiedzieć "alee słodko" :D
    Test bardzo ciekawy, z wielką chęcią rozwiązałam. Zanim jednak przeszłam do jego wypełniania stwierdziłam, że z pewnością będę osobą, która kieruje się rozumem... a tu taka niespodzianka, przewaga odpowiedzi "a" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie posty, w ktorych mozna się co nieco dowiedziec o autorkach bloga :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Q&A ;) W tym poście chodziło o to, abyście Wy otworzyli się przede mną, a przy okazji się sprawdzili :))

      Usuń
  18. Próbowałam robić test, jednak w wielu pytaniach dwie odpowiedzi są poprawne. Mogłabym je śmiało połączyć żeby określić siebie dlatego odpuszczam :P Ale quiz to fajna forma zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wyszedł rozum i akurat się zgadza bo twardo stapam po ziemi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kieruję się zwykle sercem i bardzo często za to obrywam, a pod koniec zeszłego roku oberwałem porządnie. Niestety ja się już nie zmienię, czasem mam wrażenie że serce mam większe od mózgu, NIESTETY... A w życiu jednak lepiej kierować się rozumem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze kieruję się rozumem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas to zdecydowanie rozum :) Walentynki traktujemy jak ciekawy czas dla bliskich nam osób (niekoniecznie w romantycznym sensie) oraz czas gdzie można pobawić się w tematyczność w wypiekach. Tak naprawdę innego większego znaczenia u nas nie mają :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł na wpis,u mnie wyszło mniej więcej po równo i rzeczywiście tak u mnie jest.Znajomi często się też dziwią,że teoretycznie jestem pesymistką,ale kiedy widzę,że szansza na coś jest realna to robię dosłownie wszystko,by spełnić swoje marzenie i nie poddaję się dopóki tego nie osiągnę.. Lubię tulipany ;) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie to zależy od sytuacji, raz serce, raz rozum :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło pół na pół 😅 bo na jedno nie byłam w stanie odpowiedzieć jednoznacznie.. ale taki wynik to też wynik. Bardzo fajny test 😊 z mężem nie świrujemy z okazji Walentynek, staramy się celebrować wspólne chwile niezależnie czy są to wakacje, rocznica czy zwykły wieczór w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś lubiłam takie testy sobie wypełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło mi praktycznie równo, jednak serce miało o ten punkt więcej. Jednak nie musiałam robić testu, by wiedzieć, iż częściej kieruję się sercem, i właśnie to jest dla mnie ważniejsze. Choć uważam, że nie da się kierować wyłącznie sercem lub rozumem. Trzeba czasem zachować "trzeźwy umysł".

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlatego ja nie przygotowywałam żadnych typowo walentynkowych postów i stylizacji, bo uważam, że walentynki powinniśmy obchodzić 365 dni w roku :)

    Jestem osobą twardo stąpającą po ziemi, więc wyszło mi, że kieruję się rozumiem, nie sercem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na wpis kochana, masz racje w większości widuję pomysły na prezent itp a u ciebie extra test :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie wyszło prawie pół na pół w teście, aczkolwiek staram się kierować w życiu też sercem, w końcu nie jesteśmy z kamienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszło mi serce :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Częściej chciałabym kierować rozumem, a niestety serce bierze górę.

    OdpowiedzUsuń
  33. zamiast serca trzeba kierować się rozumem. On nie przeżywa tak jak serce

    OdpowiedzUsuń
  34. staram się kierować i rozumem, i sercem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie wyszło pół na pół ;)) dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie rozum :) Ale myślę, że tak naprawdę to pół na pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie jest trochę odpowiedzi A i trochę B :p A walentynki spędziłam na stand up - facet mnie zabrał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja myślę że raczej pół na pół, mimo że wyszło mi że sercem. Nie sądzę, owszem mam zwariowane pomysły ale zawsze są mocno przemyślane...cóż, ja po prostu szybko myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyszedł mi rozum i to się zgadza w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba najlepiej, gdyby człowiek znalazł złoty środek i kierował się zarówno rozumem jak i sercem.

    OdpowiedzUsuń
  41. 4 A i 5 na B ;)
    Pewnie gdyby nie fakt że pytań było 9 to byłoby na równi ponieważ w jednym pytaniu miałam dylemat bo obydwie odpowiedzi pasowały do mnie więc teoretycznie mogłabym wybrać jedną i drugą i byłoby na równo ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysłowy quiz! :) Fajnie, że wpadłaś na coś takiego! Dostarczyłaś rozrywki czytelnikom :) Ja jednak stwierdzam, że nic nie jest czarno białe. Z testu wynika, że kieruję się sercem i może faktycznie tak jest, ale co do niektórych pytań i odpowiedzi zastanawiałam się "wtf... to tak można?! Przecież to nieodpowiedzialne" :D No ale są różne przypadki, a to że ja używam rozumu, nie znaczy że nie potrafię zaszaleć w miłosnych uniesieniach, prawda? :)

    Naprawdę super się bawiłam i dało mi to motywację do chwili medytacji nad własną osobowością :)

    OdpowiedzUsuń
  43. oj, ciężko wybrać :) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie wygrywa serce. <3
    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdy chcesz, aby prezent dla faceta był naprawdę wyjątkowy, musisz się zastanowić. Wybierając oryginalny i niespotykany produkt, z pewnością go zaskoczysz i sprawisz mu radość.
    prezent dla faceta

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger