piątek, 1 grudnia 2017

NOWOŚCI | Rosegal & DressLily

Grudzień kojarzy mi się zawsze z zimą, świętami no i prezentami. Szczerze przyznaję, że uwielbiam robić zakupy i oglądać potem radość innych, gdy otwierają swoje pakunki. W tym roku troszkę za późno pomyślałam o tym, że przecież mogę zamówić coś z zagranicznych stronek.

Zamówienie, które dzisiaj Wam zaprezentuje pochodzi ze sklepów: Rosegal oraz DressLily i przyszło do mnie w okresie październik-listopad, więc jak widać troszkę z nim zwlekałam. W każdym bądź razie zapraszam do oglądania, a kto wie, może zainspiruje Was do kupna tego typu świątecznych prezentów.
Pierwszą rzeczą jaką Wam pokaże jest czarna, duża i luźna bluzka, której zdecydowanie brakowało w mojej szafie. Nie ukrywam, że w ostatnim czasie bardzo polubiłam rzeczy tego typu. Po za tym idealnie pasuje do luźnych jak i eleganckich stylizacji.

Link do niej znajdziecie ---> TUTAJ
Drugą rzeczą, którą Wam przedstawię jest cudowny, czerwony sweterek. Muszę przyznać, że ma naprawdę milutki materiał. Oprócz tego bardzo dobrze się układa. Jedynym minusem był długi czas oczekiwania na niego, ponieważ cały czas brakowało go na magazynie i przyszedł do mnie miesiąc później niż reszta rzeczy.

Link do niego znajdziecie ---> TUTAJ
Kolejną rzeczą są spodnie z dziurami. Moda na nie panuje już od dłuższego czasu, a ja dopiero teraz się do nich przekonałam. Oprócz tego spodnie jest to rzecz, której w mojej szafie mam najmniej ze względu na to, że ciężko znaleźć mi idealny rozmiar, bo albo są za długie albo za szerokie. Te niestety również delikatnie są za luźne.

Link do nich znajdziecie ---> TUTAJ
Rzeczy, które długo się używa w końcu się psują. Niestety czas przyszedł na moją torebkę, z której wystaje milion niepotrzebnych niteczek i jest w pojedynczych miejscach obdarta. Dlatego też sprezentowałam sobie nową. Póki co jeszcze z nią nie chodzę, ale wiem, że będzie moją ulubienicą.

Link do niej znajdziecie ---> TUTAJ
Przyszedł czas na dekoracje do domu. Moja młodsza siostra - Amelia, jest wielką fanką kotów, dlatego też zamówiłam dla niej taką o to naklejkę. Wzór jej jest przesłodki, tani oraz bardzo dobrze wykonany. Można ją nakleić na ścianie oraz desce sedesowej. Ten kotek znalazł swoje miejsce w naszej toalecie.

Link do naklejki znajdziecie ---> TUTAJ
Ostatnią już rzeczą jest zasłona prysznicowa w motywie Halloween. Zamówiłam ją z myślą o tym święcie i miała ona zawisnąć w pokoju moich sióstr. Niestety moja mama jak i ja, kompletnie o niej zapomniałyśmy, więc niespodzianka musi poczekać do przyszłego roku. Teraz natomiast w sklepie możecie znaleźć mnóstwo innych motywów np. świątecznych.

Link do zasłony znajdziecie ---> TUTAJ
Co Wam najbardziej przypadło do gustu z dzisiejszego zamówienia? Macie już kupione prezenty świąteczne? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach!

Zapraszam też na mojego Instagrama.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie pomóc i poklikacie w linki :)

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

30 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobały mi się z tej kolekcji twoje spodnie.
    Bardzo ładnie w nich wyglądasz i mega ci pasują.
    Same dziury w nich również dodają uroku.
    Trochę prezentów mam ale jeszcze duzo trzeba kupić.
    Między innymi część dla ciebie, którą już widziałaś, bo nie dałaś się przekonać żeby poczekać do świąt oraz figurki dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są mega cudne! Moja córka byłaby zachwycona :)
    Prezenty powolutku się gromadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful photos. Nice look! 🌸🌸🌸

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te naklejki :) Widziałam taką z lawą. Super opcja na Prima Aprilisowy żarcik - już widzę minę mojego męża, który wstaje i widzi, że ma pod nogami przepaść pełną lawy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! To musiało być naprawdę wspaniałe zamówienie.
    Chętnie wypróbuję niebawem takie jeansy.
    Super! Wyglądają ekstra.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe zamówienie bardzo mi się podoba!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że to prawdziwy kotek! :D Świetna jest ta naklejka ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka w połączeniu ze sweterkiem i spodniami daje fajna, luźną stylizacje :) prezenty już prawie wszystkie pokupione, w tym roku wyjątkowo szybko udało mi się je skompletować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podobaja mi sie tylko te spodnie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta torebka! ;) Pozdrawiam!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza bluzka mi się podoba, chociaż ja tak szerokich ubrań nie noszę :D Spodnie ciekawe, jak najbardziej mi się na Tobie podobają, ale sama nie założyłabym spodni z dziurami - nie idę z modą :D
    Naklejka z kociakiem obłędna, chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna torebka, ja najbardziej lubię takie shopper bag:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zdecydowanie bardziej wolę dawać prezenty☺
    Piękny jest ten czerwony sweterek😍
    Poklikałam
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś:) Naklejka z kotem jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana świetne rzeczy zamówiłaś, oczywiście pomagam - 20,67$, 14,51$, 1,70$, 16,18$, :)
    + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie i torebka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zamówienie:) super rzeczy:)
    Klik: bluzka i sweter wyprzedane, 20,67; 14,51; 1,70; 16,18:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten czarny podkoszulek ma bardzo fajnie wycięty dekolt i plecy :)

    Co do Twojego pytania o mandat w Oslo... taką niebagatelną sumkę siedmiu tysięcy koron norweskich można dostać za skręcenie pod prąd w drogę jednokierunkową. Szok, co? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziak z tego kotka. :) Fajna torebka. :) Ja dalej nie mogę się przekonać do spodni z dziurami.
    $1.70, $16.18, $20.67, $14.51

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna torebka, a kotek z nalepki wygląda jak żywy :) Fajny sposób na udekorowanie ściany.
    Pomagam i klikam w linki (przy okazji zauważyłam spore przeceny na stronach, może z nich skorzystam) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie torebka podoba mi się najbardziej. Chętnie bym ją ,,przytuliła,, hahaha :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Naklejka kotek prawie jak żywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oni czasami tak wysyłają niestety, że najpierw przychodzi jedna rzecz, czy dwie, a trzecia z 2 tygodnie później, też już kilka razy spotkałam się z tym.

    Świetne rzeczy zamówiłaś kochana :)
    portaski bardzo mi się podobają- uwielbiam takie podarciuchy <3
    zwęzisz trochę i będą git :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger