piątek, 8 grudnia 2017

LIFE - recenzja filmu

"Life" - film ten opowiada historię sześcioosobowej ekipy kosmonautów Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, która jest chwilę przed ogłoszeniem światu przełomowego dla ludzkości odkrycia - pierwszego dowodu życia na Marsie. Badania jakie prowadzą, będą miały jednak nieoczekiwane skutki. Forma życia, którą odkrywają, jest bardziej inteligenta niż ktokolwiek przypuszczał.

W skrócie - Międzynarodowa wyprawa kosmiczna odkrywa ślady życia na Marsie.

Gatunek: Thriller, Science-Fiction
Czas: 104 minuty
Wszystko zaczęło się w kosmosie, gdy przejęto pewien obiekt z Marsa. Sześciu śmiałków miało za zadanie zbadać to coś. Dopiero po wykonaniu tej czynności, mogli wrócić do domu. Zatem stało przed nimi nie lada wyzwanie.
Na swoim statku kosmicznym mieli oni specjalne pomieszczanie badawcze, gdzie przetrzymywali tą obcą istotkę. Zaczęło się niewinnie od pierwszych ruchów, widocznych jedynie pod mikroskopem. Dopiero potem można było ją dostrzec gołym okiem, ponieważ z każdym dniem rosła o parę milimetrów. Do czasu...
Istota ta w pewnym okresie zaczęła rosnąć o wiele szybciej niż ktokolwiek przypuszczał. Stawała się, co raz większa oraz... mądrzejsza. Nie była już małym słodkim stworzonkiem, z którego wszyscy się cieszyli. Stała się żądnym krwi potworem, od którego wszyscy uciekali. Niestety nie każdemu się to udawało i tylko nieliczni wychodzili z tego żywi.
Na statku rozpętał się chaos. Walka z potworem oraz samym sobą. Działać z prawem czy wbrew niemu? Wypełniać obowiązki czy skupiać się na instynkcie przetrwania? Myśleć o sobie czy też o innych? Czasu było, co raz mniej, a istota stawała się, co raz bardziej głodna. Planów egzekucyjnych było wiele, lecz Marsjanin zdawał się przewidywać każdy ich ruch, przez co wydawał się nieśmiertelny.
Podsumowując, film totalnie nie jest w moim guście. Nie za bardzo przepadam za Sci-Fi i muszę przyznać, że byłam do niego sceptycznie nastawiona. Czy moje zdanie odnoście tego gatunku filmowego się zmieniło? Niekoniecznie... Fabuła, która została zarysowana na początku, sama w sobie była ciekawa. Kosmos do dziś dnia jest wielką zagadką dla ludzkości, dlatego nie ma co się dziwić, że powstaje, co raz więcej produkcji tego typu. Jednak tak jak początek mnie ciekawił to potem już niezbyt. Film zrobił się dosyć niesmaczny i monotonny. Ciągłe uciekanie na statku kosmicznym i śledzenie istoty stało się oklepane, bo głównie na tym skupiała się fabuła tej produkcji. Jednak, jeśli ciekawi Was czy udało się każdemu przetrwać? Czy istota została zgładzona i Ziemi już nic nie grozi? To musicie się sami dowiedzieć!
Oglądaliście? Lubicie filmy tego typu? A może zaciekawiłam Was recenzją?


Standardowo zapraszam na mojego Instagrama, gdzie ostatnio wbiło mi 400 obserwujących. Może niedługo przyjdzie też czas na bloga, bo nie mało brakuje.

Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

24 komentarze:

  1. To chyba nie film dla mnie, ale ja w sumie za s-f nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się film bardzo podobał, oglądałam go z przyjemnością :-) na pewno dla fanów obcego, bo twórcy life się na alienie wzorowali, ale jeśli ktoś nie lubi sci-fi to nie ma tu czego szukać :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za bardzo za tym gatunkiem filmów, ale chętnie polecę znajomym:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mogłoby mnie zainteresować :)
    Obserwuję insta! :)) pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również zaobserwowałam :)
      Prześliczna dzidzia!

      Usuń
  5. Nie lubie takiego klimatu, na pewno nie obejrzę choć podobno większość osób są zachwycone.. ja sceptycznie do niego podchodzę :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi nieźle ale raczej nie dla mnie.
    Nie przepadam za s-f
    Zdecydowanie bardziej wolę, kryminały i horrory☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie filmy. Nie należą do moich ulubionych, ale chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nie mój klimat, ale ciekawie zrecenzowałaś. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra recenzja!
    Oglądałem i mi osobiście bardzo się podobał ten film.
    Tak jak ktoś wyżej wspomniał fani obcego będą zachwyceni dlatego tez ja jestem.
    Ogólnie bardzo ciekawi mnie sam kosmos Mars i wogule życie poza ziemskie może to tez dlatego tak spodobał mi się ten film ?
    Tak jak pisałaś kosmos jest wielka zagadka dla ludzi i wiele osób wierzy ze istnieje życie w kosmosie i dlatego tez filmy z taka fabuła będą oglądane i lubiane przez miłośników tego gatunku
    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście też nie przepadam za tego rodzaju filmami, więc choć w sumie sprawia wrażenie ciekawego po kadrach-nie wiem czy by mi przypadł do gustu. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno już żadnego filmu nie oglądałam. Czasem jedynie zdarzy się, że obejrzę jakiś serial lub program.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie przepadam za filmami tego typu :( MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, że i mi ten film nie przypadłby mi do gustu. Musze jednak przyznać, że uwielbiam Jake'a Gyllenhaal i jego grę aktorską. Chociaż Ryan Reynolds też trzyma poziom. Może obejrzę chociażby ze względu na samą obsadę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ogldałam tego filmu.
    Ostatnio w kinie byłam na "Najlepszy"
    Bardzo polecam ten film!!


    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba nie jest film dla mnie, choć... nie mówię nie ;)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak ten film mnie zanudził... ledwo dotrwałam do końca ale na szczęście miałam zajęcie i odskocznie od niego w postaci gotowania obiadu, bo chyba bym nie podołała do końca ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm raczej nie mój typ filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Luuubię science-fiction więc na bank pooglądam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś trzeba będzie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój mąż oglądał i bardzo mu się podobał. W ogóle to jest miłośnikiem tego typu filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ocena tego filmu jest jak najbardziej sprawiedliwa. Mnie również nie do końca przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger