piątek, 15 grudnia 2017

CHRISTMAS SALE | ZAFUL & ROSEGAL

Święta zbliżają się do Nas, co raz to większymi krokami. Już za parę dni wszyscy usiądziemy przy rodzinnym, wigilijnym stole. Niestety za oknem wciąż zielono (przynajmniej u mnie). Mam nadzieję, że jednak pojawi się ta odrobina śniegu i będzie ten magiczny nastrój, kiedy wszyscy razem będziemy świętować ten klimatyczny i wyjątkowy dzień.

Jak tam Wasze humory? Choinka już stoi przystrojona w domu? Prezenty kupione? Ja w tym tygodniu na szczęście zapięłam wszystko na ostatni guzik, bo swoje zakupy zaczęłam na początku listopada. Wiem, jednak z doświadczenia, że wiele osób zostawia kupno prezentów na ostatnią chwilę. Dlatego też przychodzę do Was z pomocą! Przygotowałam wishliste rzeczy ze sklepów: ZAFUL oraz ROSEGAL, które mają przygotowaną dla Was specjalną ofertę świąteczną - CHRISTMAS SALE 2017. Kto wie, może coś przykuję Waszą uwagę i zdążycie jeszcze zamówić, aby urozmaicić swoje prezenty.






1. Nie ukrywajmy. Sweterki zawsze były i będą numerem jeden w czasie zimy. Kiedyś nie umiałam się do nich przekonać. A teraz? Wiem, że moja szafa stoi dla nich otworem.

KLIK | KLIK





2. Dla tych, co nie lubią wełnianej odzieży, polecam bluzy. Osobiście uwielbiam, gdy są długie, jednak w tym roku bardzo polubiłam crop topy. Są wygodne oraz stylowe.

KLIK | KLIK









3. Dla fanów czapek z daszkiem również coś znalazłam! Chyba nikt nie lubi jak jest mu zimno w głowę.








4. Nie można także zapomnieć o kreacji na ten wyjątkowy wieczór. Może być to sukienka elegancka, ale także z jakimś ciekawym, świątecznym motywem.





5. Czeka na Nas jeszcze Sylwester. Dlatego również trzeba pamiętać o jakiejś kreacji. Może być to sukienka błyszcząca albo z ciekawym krojem. 





 6. A może to jeszcze Wasz dom czeka na przystrojenie? Takie poszewki na poduszki mogą mu nadać niesamowitego uroku!






A Wam co najbardziej przypadło do gustu? Macie kupione wszystkie prezenty świąteczne?

Będzie mi miło, jeśli poklikacie w linki :)

Standardowo zapraszam na mojego Instagrama.


Trzymajcie się ciepło,
Adrasteja

39 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy wybrałas 😍
    Ta czerwona sukienka, poduszki i sweterki mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) Najbardziej podoba mi się bordowa sukienka z koronkowymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje :) Oczywiście pierwszy sweterek dla mnie idealny <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo bym chciała, żeby śnieg spadł na Święta byłoby wtedy bardziej magicznie :)
    Poszewka na poduszkę jest fantastyczna :) Chyba się na nią zdecyduję po świętach, bo teraz to nawet nie przyjedzie.
    Chętnie zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie też zielono oby na święta jednak było troszkę śniegu. Lepiej zawsze kupić prezenty wcześniej niż na ostatnią chwilę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ciuchy :D
    Sukienka bordowa mi się podoba :d Jest piękna <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy, odpowiedziałam na twój komentarz, dziękuję <3 i zapraszam częściej zawsze chętnie się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym okresie uwielbiam bluzy :) świetny post.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry są moim zimowym must-have. Bez nich nie potrafię funkcjonować, jest mi niesamowicie chłodno. Dlatego też nie mogę poniekąd patrzeć na bluzy crop-top. Wyglądają bardzo fajnie, ale mój brzuch wyczuwa zimno niestety:/ Dlatego też wybór kreacji sylwestrowej bywa taki trudny - chcesz wyglądać jak najbardziej zjawiskowo i seksownie, ale mogłabyś dobrze wyjść opatulona w kożuch, który wszystko zasłania...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzisiaj właśnie spadł śnieg ;) Ale podejrzewam, że do jutra zniknie...
    U nas choinkę ubiera się zazwyczaj dopiero 23 grudnia ;) Jak już cały dom wysprzątany ;) Także jeszcze mamy chwilę :) Ale pierwsze kulinarne przygotowania już ruszyły ;) Zaczynamy od kruchych ciastek, bo one najdłużej wytrzymają ;)
    Sweterkiem bym nie pogardziła, jakoś mało ich w szafie, ale nie mam motywacji, żeby pójść na zakupy :D
    Bluzy i czapki to nie moja bajka, ale nad sukienką się zastanawiałam, bo brakuje mi takiej, którą mogłabym nosić w okresie jesienno-zimowym, wszystkie, które mam są na ramiączkach :D
    Poklikałam ;)
    A skoro już przy temacie świąt jesteśmy to życzę wesołych, spokojnych, pełnych rodzinnego ciepła, wolnych od stresu i klimatycznych Świąt Bożego Narodzenia ;) Żebyś odpoczęła, oderwała się od codziennej gonitwy i spędziła ten czas w gronie najbliższych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za cudowny komentarz, poklikanie oraz za piękne życzenia :)
      Mam nadzieję, że wszystko się spełni, a Tobie życzę tego samego! :)

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi się ta czerwona sukienka z koronką na górze i rękawach. Wygląda przepięknie! Czapek z daszkiem nie lubię, ale koszulką z logiem Przyjaciół bym nie pogardziła ;) Uwielbiam ten serial <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na prezenty. Spodobała mi się bordowa sukienka z koronką oraz srebrno-biała. :) Poszewki na podusie też są urocze. :) Podobnie jak Ty mam nadzieję, że będziemy mieć białą Wigilię w tym roku. :)
    Pomagam: $3.43, $4.04, $23.14, $21.39, $13.16
    Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwona z koronką u góry jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie już choinka ubrana, dzisiaj robię uszka, prezenty kupione i zapakowane, pierniki upieczone... prawie wszystko przygotowane;)
    poklikane
    Najbardziej podoba mi się ta bordowa sukienka, mega elegancka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne rzeczy:) najbardziej podobają mi się sweterki:)
    Klik: 33,21; 18,99; 14,99; 19,99; 8,74; 6,95; 18,22; 23,14; 21,39; 13,16; 3,43; 4,04:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy, biały sweterek z Zaful jest cudowny!
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie urocze te poszewki na poduszki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne czapki z daszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odliczam już godziny, uwielbiam świąteczny czas! ♥ Piękna jest ta czerwona sukienka! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ubrania ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie bluzy <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie zdecydowanie w szafie królują sweterki! Bardzo ładne ubrania wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne ciuszki kochana wybrałaś! <3
    Zwłaszcza biała sukieneczka w połączeniu ze srebrną górą prezentuje się bosko.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy, na pewno zajrzę do tych sklepów internetowych :)
    Pozdrawiam i obserwuje. Życzę miłego wieczoru ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. W oko wpadła mi czerwona sukienka z koronką, ale nie jestem pewna, czy mogłabym się w nią ubrać ze względu na brak u mnie figury ;/ No ale śliczna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely selection from Zaful.

    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ta biało srebrna kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na bluzy chętnie bym się skusiła;)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście mogłabym mieć stos poduszek w całym domu! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienki najbardziej mnie zainteresowały, piękne :) Chociaż ta poszewka na poduszkę z kotkami też skradła moje serce i też leci na moją wishliste <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerwona sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też jest już wszystko gotowe. Prezenty kupione, choinka stoi. Niewykluczone jednak, że jeszcze coś dokupię, gdyż jutro wybieram się do galerii, a wiadomo... To duża pokusa :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger